rockstar kan nie banne op psn en das nie rockstar die dat doequote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Motherfucker, zoek je ruzie ofzo?
Die fucking race heeft deze baas bedacht! Niet gaan shinen met de prestatie van een ander.
Instabounty voor jou als ik online kom.
Kanker kneusquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ik zeg het als je 1 miljoen overmaakt
deze shinees met zijn japaner naam zegt maar wat, jij weet niks manquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef kensei het volgende:
[..]
glitches abusen, maar je character wordt uiteindelijk gewiped door rockstar dan
Nee toch? Dat laatste niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef kensei het volgende:
[..]
glitches abusen, maar je character wordt uiteindelijk gewiped door rockstar dan
hjb kanker lijer als je nu niet 1 miljoen overmaakt zet ik 2k op je hooft via merry water, ik kan zelfs maximale doen, maar 2k is genoeg, 4 kk 12 jarige kneusjes gaan jou leven ruineren door constant voor 2 miezerige k op je hooft te jagen in gta online freemode hahahahahahaquote:
RT #Kwaatquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:51 schreef kensei het volgende:
Kan die droeftoeter niet een ban krijgen ofzo
Sowieso gaat rockstar maatregelen nemen, want ze willen die online economie beschermen, want ze willen geld verdienen met microtransactionsquote:
1v1 me brahquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:52 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
hjb kanker lijer als je nu niet 1 miljoen overmaakt zet ik 2k op je hooft via merry water, ik kan zelfs maximale doen, maar 2k is genoeg, 4 kk 12 jarige kneusjes gaan jou leven ruineren door constant voor 2 miezerige k op je hooft te jagen in gta online freemode hahahahahaha
en leuke is dat jij dan telkens 2k ziekte kosten moet betalen
nee wacht, jij maakt nu gewoon verdomme 1 miljoen over en je krijgt niks voor terug
hier spreekt echte gangsta als jij je leven wilt houden, luister je naar mij, BITCH
#gangsta #yolo #kwaat![]()
omg waarom jij ben gewoon jaloers omdat ik doekoe hebt op gta 5quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:51 schreef kensei het volgende:
Kan die droeftoeter niet een ban krijgen ofzo
je troll valt nu te veel op, jammer mangquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
omg waarom jij ben gewoon jaloers omdat ik doekoe hebt op gta 5
#yolo #reik
Ik geef je 1 miljard als ik met jou mag spelenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
#yolo #reik
ja ze willen de economie beschermen, daarom geven ze 500K weg aan elke droeftoeter die 1 seconde heeft ingelogd, iedereen kan gewoon duurste appartement kopen op koste van Rockstar lOLquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Sowieso gaat rockstar maatregelen nemen, want ze willen die online economie beschermen, want ze willen geld verdienen met microtransactions
Wat is je ingame naam? Dan kom ik je even slopen in freeroamquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
#yolo #reik
hjb ik geef je mijn psn nie anders ga je mij inmijn kont neme door aan rockstar mij naam te geven want zo zein al die shinesen, echte VERRADERSquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat is je ingame naam? Dan kom ik je even slopen in freeroam
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:55 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
hjb ik geef je mijn psn nie anders ga je mij inmijn kont neme door aan rockstar mij naam te geven want zo zein al die shinesen, echte VERRADERS
en jij bent trots he om VERRADER TE ZIJN VIEZE VULLE VERRADERS![]()
![]()
Compensatiegedragquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:59 schreef Lisker het volgende:
Snap niet waarom mensen die glitch moeten gebruiken om geld te krijgen. Alle gevoel van progressie is weg, en een nieuwe auto heeft niet hetzelfde gevoel als dat je er zelf missies voor gedaan hebt, of races.
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Sowieso gaat rockstar maatregelen nemen, want ze willen die online economie beschermen, want ze willen geld verdienen met microtransactions
quote:
het dikste appartement koop je al voor 200 k dit verdien je makkelijk in 3 a 4 uurtjes en daarna is er eigenlijk niks meer wat je kunt kopen buiten voertuigen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dit.
Verder snap ik de lol niet om zo snel mogelijk miljoenen te willen hebben. Ik heb een pauper appartement gekocht voor max. 90.000 ofzo. Auto's steel ik nog bij elkaar. Pas als ik veel verder ben ga ik een mooier huis e.d. kopen.
Laat ik dat maar snel gaan doen dan inderdaad. Kan ie daarna de kast in met een stempel 'Done!'.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:06 schreef tonic1 het volgende:
[..]
het dikste appartement koop je al voor 200 k dit verdien je makkelijk in 3 a 4 uurtjes en daarna is er eigenlijk niks meer wat je kunt kopen buiten voertuigen.
Precies de reden dat ik niet geglitched heb ja. Wel paar keer Violent Duct gefarmed toen dat nog kon maar das gewoon 'legit' imo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dit.
Verder snap ik de lol niet om zo snel mogelijk miljoenen te willen hebben. Ik heb een pauper appartement gekocht voor max. 90.000 ofzo. Auto's steel ik nog bij elkaar. Pas als ik veel verder ben ga ik een mooier huis e.d. kopen.
kijk hoe gangster ik dan ben he, bitchquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jongens, ik heb meneer drheisenberg gevonden.
[ afbeelding ]
There he is.
En jij gamed niet op een xbox want ik vind dit wel een naam voor jouwquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:11 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
kijk hoe gangster ik dan ben he, bitch
als ik aan me ma BEVEL GEEF VOOR HAMBURGER, hoppa binnen 4 sec duurste burger van mcdonalds in mijn buik, check die ketting, bitches willen er aan zuigen
ze slikken al eht cum da uit mijn moobs komt, ja ga jaloers zijn, check mijn smooth body, jij wrs zo'n dikke harige opa
hahahahahahahahahahaha
ik ben Joods...quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En jij gamed niet op een xbox want ik vind dit wel een naam voor jouw
[ afbeelding ]
https://live.xbox.com/nl-NL/Profile?gamertag=jodehebbekankr
Ik heb ook wel een aantal missies opnieuw gedaan, of een avondje survival etc. Zolang je maar een gevoel van 'vooruitgang' hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik niet geglitched heb ja. Wel paar keer Violent Duct gefarmed toen dat nog kon maar das gewoon 'legit' imo.
Heb nu 205k appartement ( ivm locatie ) en wat auto's en ben lekker verder aan het sparen voor meer stuff
mag ik ook komenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Alle fokkers zijn vanavond na 21u uitgenodigd in mijn 400k kostende penthouse
Hoe laat je strippers langskomen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een aantal missies opnieuw gedaan, of een avondje survival etc. Zolang je maar een gevoel van 'vooruitgang' hebt.
Ik speel eigenlijk alleen samen met een vriend, die heeft vlak bij mijn huis een veel mooier huis gekocht. Die gebruiken we nu om te chillen en strippers langs te laten komen etc.
Eerst d'r nummer regelen in de stripclub zodra je die kunt bezoeken. Dan opbellen als je (bijna) thuis bent.quote:
Voor de lekkerste bitches: 2 miljoen betalen aan drheisenberg de grootste pimp die er rondloopt binnen gta onlinequote:
Als je ps3 hebt, ben je welkom. Ik moet dan wel even je psn naam weten.quote:
Een boost? Er is geen boost, behalve pas gas geven bij Go!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:06 schreef DSS24 het volgende:
wat is godver de knop als je een race doet en je hebt raketten of een boost met je auto?
Je kan een ban krijgenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef drheisenberg het volgende:
maar als ik straks zeg maar zo'n 20 miljoen heb, wat kan ik er verder mee doen naast autos vliegtuigen enz. kopen? kan ik land opkopen of meer huizen enz?
of kan ik bijv net als bij offline huize kopen en verhuren enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |