dquote:
Spawnen heel veel als je er eentje vindt, en verkoop ze bij ls customs voor 7kquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:41 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
waaromheb je allemaal dezelfde soort ? en welke verkop bedoel je ?
Ik bedoelde met het lijstje voor de sessie van vanavond.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Done
Niemand kijkt ooit in die OP, maar als jij er gelukkig van wordt
ja maar waarom zou ik aldie moeite doen voor 7 miezerige FAGGOT duizend dollars als ik mjn auto voor 200k per keer kan verkopen elke 30 seconde??? xDquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Spawnen heel veel als je er eentje vindt, en verkoop ze bij ls customs voor 7k
Dan moet je jezelf er ff bijzetten en het lijstje opnieuw posten Gquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bedoelde met het lijstje voor de sessie van vanavond.
Leef je uitquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:45 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ja maar waarom zou ik aldie moeite doen voor 7 miezerige FAGGOT duizend dollars als ik mjn auto voor 200k per keer kan verkopen elke 30 seconde??? xD
Ballers vind ik altijd genoeg in de dure buurt waar Michael zijn huis heeft en waar alle dure appartementen liggen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben net op zoek naar een Baller :<
Omdat je dan het risico loopt je char te verliezen. Ik heb al 10 keer een reset gehad, een 11de keer hoeft voor mij niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:45 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ja maar waarom zou ik aldie moeite doen voor 7 miezerige FAGGOT duizend dollars als ik mjn auto voor 200k per keer kan verkopen elke 30 seconde??? xD
Niet iedereen is zo zielig als jijquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:45 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Motherfucker, zoek je ruzie ofzo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef PicoMMP het volgende:
Hoop echt dat die content editor snel uitkomt![]()
Los Santos Airport > Mount Chilliad (ik doop hem alvast tot pascaldenijs-race)
hjb man waarom is het zielig om meer te verdienen ? is zelfde principe alleen sneller, alsof het verkopen van 10 autos van 7k ''beter is'', dat gewoon minder snel LOLquote:
Ja je kan heel los santos kopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef drheisenberg het volgende:
maar als ik straks zeg maar zo'n 20 miljoen heb, wat kan ik er verder mee doen naast autos vliegtuigen enz. kopen? kan ik land opkopen of meer huizen enz?
of kan ik bijv net als bij offline huize kopen en verhuren enz
Hoe?quote:
jij bent echt 12 jaar oud hequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:47 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
hjb man waarom is het zielig om meer te verdienen ? is zelfde principe alleen sneller, alsof het verkopen van 10 autos van 7k ''beter is'', dat gewoon minder snel LOL
Ja mang kost 500 miljoen miljard en dan ben jij politiequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:48 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Hoe?
En wat als ik in een online sessie it en iemand loopt op land dat van mij is?
Mag ik hem dan levend verbrande en zijn as in oceaan gooien?![]()
#kwaat
fixedquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef drheisenberg het volgende:
maar als ik straks zeg maar alles kwijt ben, omdat ik valsgespeeld heb en rockstar mij terecht gebanned heeft, hoe kan ik dan het beste zo snel mogelijk weer op mijn oude rank terugkomen?
of kan ik bijv beter wegblijven uit GTA dan?
koelquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:48 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja mang kost 500 miljoen miljard en dan ben jij politie
Hoe dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:40 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
d
die truc waar ik gister over had werkt oo met autos op een bepaalde iets ingewiekeldere manier, maar je kunt dus op die maniertjes zo'n 200k per 30 seconde verdiene ipv die miezerige 16k die jij verdiente met die kut motor
das dus meer als 13x per 1 keer verdiene als je dat ipv die motor zou doen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |