ja maar ik MOET sportenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:15 schreef kensei het volgende:
Gewoon gta doen en fappen, beweging genoeg. Dat is echt fantastisch!
ik sport op tijden dat ik toch niet kan GTA'nquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:15 schreef kensei het volgende:
Vandaar dat ik altijd gekreun hoor door de headsetquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:15 schreef kensei het volgende:
Yep, dat komt omdat er maar 1 personal vehicle per map mag zijn =P. Zo doe ik het als ik in mijn huis spawn en mijn auto weer eens ergens totaal anders staat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:56 schreef kawa4 het volgende:
o werkt het ook met de verzekering, als je de verzeker belt dat je auto kapot is en dat je een nieuwe moet hebben bel je ze op, auto wordt dan afgeleverd bij de verzekering,
en als je dan weer met een andere auto jou garage uitrijd staat je auto die bij de verzekering stond ineens weer in je garage,
als allebei je auto's naar de klote zijn en je moet de verzekering bellen,
bel ze dan eerst voor auto 1, en meteen voor auto 2
als je belt voor auto 2 staat auto 1 alweer in je garage.
en als je auto naar de klote is, rij je garage naar b
Kan me niet inhouden als sevvy er zo lekker uitzietquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd gekreun hoor door de headset
Ik geil een beetje op die racewinnende apenkopquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Kan me niet inhouden als sevvy er zo lekker uitziet
Ik ben niet zo van de beastiality maar ieder z'n ding uiteraardquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik geil een beetje op die racewinnende apenkop
Ik ga mijn best doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:13 schreef kensei het volgende:
Zet even je naam neer als je vanavond mee wilt doen met de crew sessie. Rond 21u zal ik invites uitsturen. PS3 only.
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
zoek het uit en je krijgt een Comet van mequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
zou handig zijn
geen idee of dat kan
Later op de avond had hij zijn apenkop afgedaan... maar dat was niet best.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de beastiality maar ieder z'n ding uiteraard
niet naar de bazen die het verzonnen hebben vernoemenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef PicoMMP het volgende:
Hoop echt dat die content editor snel uitkomt![]()
Los Santos Airport > Mount Chilliad (ik doop hem alvast tot pascaldenijs-race)
Dat komt later. Wat denk je van de Wiwatron-heist?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:25 schreef kensei het volgende:
[..]
niet naar de bazen die het verzonnen hebben vernoemen
Doe dan Wiwatec durex en ik zijn co-foundersquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat komt later. Wat denk je van de Wiwatron-heist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |