Ikzelf game al zon 6 jaar op de Playstation 3 en heb nog nooit een headset erin geduwd..quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wel genoeg geld voor gta maar niet genoeg geld om voor 2 tientjes een headset te kopen? Lijkt me een kwestie van prioriteiten stellen. Sowieso op een console zitten zonder headset is nogal vreemd.
Dat was ik... dan spawn je meteen op de basis aangezien er maar 2 mensen kunnen vliegen. Ook kon iemand beter eerst de cargobob pakken voordat de straaljagers opgeblazen werden. Als je eerst die straaljagers opblaast komen er veel meer mannetjes. Hierom was ik geleaved..quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef MRN89 het volgende:
Net Base invaders geprobeerd
Zo'n gozer springt in/op/tussen de propellers.. meteen al 1 leven minder voordat we überhaupt al vertrokken waren.
Dat vind ik persoonlijk ook 1 van de minpunten aan console's... Maar goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Omdat je op een console niet ingame kan tikken, alleen berichtjes kan sturen naar elkaar (in de meeste spellen) en het is nogal traag en omslachtig. Daarom hebben veel mensen een headset.
http://dx.com/p/bluetooth(...)for-ps3-black-187546quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar je hem hebt besteld.
Ja je ging toen al veels te snel dood toen je @ basis was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef Timo-Tea het volgende:
[..]
Dat was ik... dan spawn je meteen op de basis aangezien er maar 2 mensen kunnen vliegen. Ook kon iemand beter eerst de cargobob pakken voordat de straaljagers opgeblazen werden. Als je eerst die straaljagers opblaast komen er veel meer mannetjes. Hierom was ik geleaved..
Zie nu wel net dat je me mannetje 1 op 1 gekopieert hebt :p zo zag je er net namelijk niet uit (ik wel, blote bast+kaal+exact dezelfde tattoos)
quote:
Bij de chinezen halen kan prima.. Ben zelf alleen niet zo'n fan van DX (nogal onbetrouwbaar qua levertijd)quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
http://dx.com/p/bluetooth(...)for-ps3-black-187546
Deze gehaald. Ik heb de gok genomen om bij de chinezen te halen, maar mocht het niet goed zijn dan haal ik er eentje bij de MM.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef Timo-Tea het volgende:
[..]
Dat was ik... dan spawn je meteen op de basis aangezien er maar 2 mensen kunnen vliegen. Ook kon iemand beter eerst de cargobob pakken voordat de straaljagers opgeblazen werden. Als je eerst die straaljagers opblaast komen er veel meer mannetjes. Hierom was ik geleaved..
Zie nu wel net dat je me mannetje 1 op 1 gekopieert hebt :p zo zag je er net namelijk niet uit (ik wel, blote bast+kaal+exact dezelfde tattoos)
Dit. Werd gisteravond door een crewmember gekilled omdat die mijn auto wou jatten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef PicoMMP het volgende:
Tja aan de ene kant kun je het niet eisen als je een Fok! forumcrew hebt gemaakt, aan de andere kant is het ook weer niet zo'n moeite om zo'n ding te halen.
Maar wat ik een paar topics geleden al heb aangekaart: check mensen op hun activiteit en levels. En uiteraard de teamkillers. Dan reduceer je ook al flink
Waarom zit je uberhaupt op dit forum dan als je niet met andere mensen in contact wil komenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef fotostarter het volgende:
Nieuwe TT : [GTA ONLINE] #37 Waar een headset verplicht is voor crewleden
Lol, zie net dat we wel zo'n ding hebben. Maar ga gewoon dat ding niet gebruiken.
Een echte fokkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zit je uberhaupt op dit forum dan als je niet met andere mensen in contact wil komen
Ja dat zeg ik, doordat alle straaljagers al kapot zijn is het geen doen. Eerst iedereen killen> 1 iemand pakt cargobob en als die in de lucht is blaast de andere de straaljagers op. Het liep een beetje door elkaar, en 1 vreemde in ons potje was aan de andere kant van de map bezig :pquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:40 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ja je ging toen al veels te snel dood toen je @ basis was.
Ja wilde kijken of ik wat FOK! tattoos kon zetten.. nee dus
Ik kan prima communiceren via het typen op PSn, en ingame met de telefoon. Kom om te gamen, niet om te typen of wat dan ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zit je uberhaupt op dit forum dan als je niet met andere mensen in contact wil komen
Ik herken het, maar het is voor mij ongeveer twee jaar geleden geweest dat ik daar iets heb besteld dus hopelijk is er in de tussentijd veel veranderd. De status was wel binnen een dag: 'shipped', dus ik heb goede hoop.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij de chinezen halen kan prima.. Ben zelf alleen niet zo'n fan van DX (nogal onbetrouwbaar qua levertijd)
Autistquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kan prima communiceren via het typen op PSn, en ingame met de telefoon. Kom om te gamen, niet om te typen of wat dan ook.
Jawel hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt wel met z'n drieën in het vliegtuig, maar een vierde persoon lukt dan weer niet.
Nieuwe singleplayer starten, en vanuit het begin filmpje naar de multiplayer. En de rest van http://gtaforums.com/topi(...)ch-ps3/?p=1063740739 werkte voor mij. De SP deed 't 'm.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:36 schreef -Menn0- het volgende:
Adder glitch werkt niet bij mij, heb nu een auto van een miljoen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:50 schreef PicoMMP het volgende:
Een echte Fok!ker zit op zolder en kan dus prima een headset gebruiken zonder anderen daarmee lastig te vallen. Zit je niet op een zolder? Dan hoor je niet in de crew.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |