Die spawnt op de basis zag ik vanmiddag in een filmpje die pico posttequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef MRN89 het volgende:
Net Base invaders geprobeerd
Zo'n gozer springt in/op/tussen de propellers.. meteen al 1 leven minder voordat we überhaupt al vertrokken waren.

wat een onzin. Wat nou als je het vervelend vind dat gekwaak de hele tijd. Survival loopt prima, de rest ook. Ik hoop dat dit een grap is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:48 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik en de Commissioners van het FOK!forum GTA Online Crew hebben besloten om leden zonder headset uit de crew te zetten. Zonder headset is het lastig om ten eerste te communiceren, en verlopen missies, races etc. niet soepel.

Haha awsome!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:46 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zit ff in mijn huisje, zet Weazel News op en ik zit midden in een nieuwsbericht over iemand van de gang "FokCrew", streetname "Painore". Hij verstopt zich al een tijdje in en rondom een kledingwinkel

True, ik vind het zelf ook niet nodig om te praten, alleen leuk als je met veel FOK!kers zit, maar als er maar 1 FOK!ker in de match zit vind ik het een beetje zinloosquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat een onzin. Wat nou als je het vervelend vind dat gekwaak de hele tijd. Survival loopt prima, de rest ook. Ik hoop dat dit een grap is.

Dat moet ook. Als je met zijn vieren speelt, kun je maar met zijn drieën in het vliegtuig. Hij spawnt dan vlakbij waar je moet zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef MRN89 het volgende:
Net Base invaders geprobeerd
Zo'n gozer springt in/op/tussen de propellers.. meteen al 1 leven minder voordat we überhaupt al vertrokken waren.

Nu ben ik uit dat lijstje.., Bedankt.quote:

Ja klopt.. wij waren dus onderweg en die gozer gaat daar op die basis dood.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Die spawnt op de basis zag ik vanmiddag in een filmpje die pico postte

Door wie word ik gedwongen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nu ben ik uit dat lijstje.., Bedankt.![]()
Anyways:
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Marco001 psn: Seat_-ibiza
Hoink581 (PSN: barry_bigfoot)

Haha, kijk dat filmpje van pico. Voor de volgende keerquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:12 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ja klopt.. wij waren dus onderweg en die gozer gaat daar op die basis dood.
Toen waren we nog maar met zijn 3en![]()

Heb nog geen tijd gehad om eentje te kopen. Zoals het er nu naar uit ziet koop ik woensdagochtend 1.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:50 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ik heb een headset, maar niet aangesloten als ik niet met fokkers zitDus weet niet hoe je dat kan zien?

Valt mee. Eerste keer was hij pittig, maar als je hem speelt zoals in het filmpje is hij niet zo lastig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Base invaders schijnt wel moeilijk te zijn!

Hier ook een headset aanwezigquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef Grielen het volgende:
Fok!kers met headset (waarvan ik het weet) PSN:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
- Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
-TheThoryd__
-Tjadonis

Ah thanksquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat moet ook. Als je met zijn vieren speelt, kun je maar met zijn drieën in het vliegtuig. Hij spawnt dan vlakbij waar je moet zijn.

81 centquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
Voor mensen met een normale PC headset, koop zo'n ding
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item20d807b4f3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |