zen-apps!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oe! De zen-master gaat op de tablet toer!Leuke hebbedingetjes
(tak was overigens Polish voor ja
).
Sommige effecten zijn niet aan te pakken zonder interventie van buitenaf. Ook het genetische gedeelte van een persoon speelt een rol in hoe er gereageerd wordt op zaken. Als je aanleg hebt voor schizoïde en je krijgt met negatieve zaken te maken, dan kun je daar juist meer schizoïde door worden als verdediging tegen het slechte milieu.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:35 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ja, en het goed aanpakken van de effecten bepaalt wat je er aan overhoudt...
Je klinkt als iemand die jaloers is..quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef Gray het volgende:
Nou, Gray heeft zich een mooie telefoon en tablet laten aansmeren. Ze zijn bijna even groot.
Que?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die jaloers is..
Welcome to my world.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef Gewas het volgende:
Ik voel me sinds vrijdag weer verschrikkelijk slecht. Ik heb de afgelopen dagen zo'n enorme berg stront over me heen gekregen, echt niet normaal. Mensen hebben er geen enkel begrip voor als je je slecht voelt.
Wat ook aan me zit te vreten is dat alle vrienden die ik ooit gehad heb al het contact hebben verbroken. Ik snap hier gewoon helemaal niks van.
Dan waren dat geen echte vrienden, plain and simple....dat....of je moet zelf iets op je geweten hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef Gewas het volgende:
Ik voel me sinds vrijdag weer verschrikkelijk slecht. Ik heb de afgelopen dagen zo'n enorme berg stront over me heen gekregen, echt niet normaal. Mensen hebben er geen enkel begrip voor als je je slecht voelt.
Wat ook aan me zit te vreten is dat alle vrienden die ik ooit gehad heb al het contact hebben verbroken. Ik snap hier gewoon helemaal niks van.
Een beetje meer uitleg had Gewas denk ik wat meer geholpen, maar evengoed bedankt voor je begripquote:
Gelukkig heb ik wel familie waar ik (met de meesten in ieder geval) goed mee omga.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan waren dat geen echte vrienden, plain and simple....dat....of je moet zelf iets op je geweten hebben
Maar anyway, het is gewoon niet tof om zo door je "vrienden" in de kliko te worden gegooid, maar dan weet je tenminste wel aan wie je -echt- wat hebt (en in jouw geval is dat blijkbaar niemand).
Heb je nog contact met familie om op terug te vallen?
1 van mijn toenmalige kennissen is ooit opgenomen geweest wegens psychotisch-achtige symptomen (opname van een week of 6 of zo?) en hem heb ik nooooit laten barsten (dit is even een samenvatting). Ik heb hem zeker 1 a 2 keer per week opgezocht in die tijd en sindsdien is hij altijd weer de oude gebleven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:04 schreef Gewas het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel familie waar ik (met de meesten in ieder geval) goed mee omga.![]()
Die vrienden die ik ben kwijtgeraakt was in een periode dat ik psychotisch was. Dat zou er mee te maken kunnen hebben.
Mooi zoals je bent?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef Toradora het volgende:
Hoezo haat je jezelf? Ik weet natuurlijk niet wat de situatie is waar jij nu in zit. Maar er is geen enkele rede om jezelf te haten. Je bent goed en mooi zoals je bent. Kijk naar de goeie kanten van jezelf, en hou daarvan!
Dit is advies in de categorie "je moet gewoon positief denken"! Lief bedoeld, maar we kunnen er niks meequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef Toradora het volgende:
Hoezo haat je jezelf? Ik weet natuurlijk niet wat de situatie is waar jij nu in zit. Maar er is geen enkele rede om jezelf te haten. Je bent goed en mooi zoals je bent. Kijk naar de goeie kanten van jezelf, en hou daarvan!
Soms weet men dat ze wel goed zijn in dingen maar denken ze dit weg omdat ze niet van zichzelf houden. Beetje vicieuze cirkel dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit is advies in de categorie "je moet gewoon positief denken"! Lief bedoeld, maar we kunnen er niks mee![]()
Hier meen je niks van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mooi zoals je bent?
Overal littekens, lelijk hoofd, lelijk kapsel.
En echt, ik haat mezelf. Ik weet geen een wat liefde is. Nooit ontvangen en kunnen geven.
Mensen geven niet om me. Het liefst zou ik een ernstige ziekte krijgen waardoor ik overlijdt.
Nee gaat niet om innerlijk, het gaat erom dat je ballen hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hier meen je niks van.
Overigens heb ik ook 'puistenkoppen' met fantastische dames gezien. Echt waar je je vingers bij af zou likken en je nek scheefdraait van het om kijken. Ik wil niet shity doen maar het gaat helaas echt heel veel om het innerlijk.
Overigens is liefde sowieso gewoon kut
Ik meen dit wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hier meen je niks van.
Overigens heb ik ook 'puistenkoppen' met fantastische dames gezien. Echt waar je je vingers bij af zou likken en je nek scheefdraait van het om kijken. Ik wil niet shity doen maar het gaat helaas echt heel veel om het innerlijk.
Overigens is liefde sowieso gewoon kut
Ja, op straat misschien. Maar in een club/pub is het toch vaak aanschuiven bij een groepje, lullen en babbelen en dan komt de spark (of niet natuurlijk). Als je met de mond vol tanden direct op de mooiste meid afstapt en zegt;quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:53 schreef Elvi het volgende:
Als het om het innerlijk zo gaan zou ik allang een relatie hebben![]()
Uiterlijk is het eerste waar je naar kijkt. Zowel mannen als vrouwen.
Ha, enige wat voor mij gewerkt heeft is precies die tactiek.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, op straat misschien. Maar in een club/pub is het toch vaak aanschuiven bij een groepje, lullen en babbelen en dan komt de spark (of niet natuurlijk). Als je met de mond vol tanden direct op de mooiste meid afstapt en zegt;
habbelebahbbele ...
Ja, dat gaat niet werkenAltijd gewoon babbeltje beginnen in een kroeg en dan schuiven er vanzelf dames aan.
Wat ik wil zeggen is dat je dat dus niet doetquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:57 schreef Elvi het volgende:
Aha zie je, je stapt op de mooiste meid af! Dus je gaat op het uiterlijk af!
Maar hoe beslis je met wie je een praatje maakt? Als er meerdere vrouwen zijn, allemaal supergezellig aan het praten. Wie kies je dan? En kom niet aan met 'uitstraling'...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat je dat dus niet doeten je vanzelf wel ziet na een praatje of iets leuk is of niet
Je praat met een groepje als een meisje in een groepje staat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar hoe beslis je met wie je een praatje maakt? Als er meerdere vrouwen zijn, allemaal supergezellig aan het praten. Wie kies je dan? En kom niet aan met 'uitstraling'...
Ik heb nooit een spark binnen een seconde. Ik praat, dan komt vanzelf wel, hey best leuke chick of niet. Niet andersom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar hoe beslis je met wie je een praatje maakt? Als er meerdere vrouwen zijn, allemaal supergezellig aan het praten. Wie kies je dan? En kom niet aan met 'uitstraling'...
Zoveel overlappingen met elkaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
Een hele leuke discussie, maar volgens mij kan hij beter voortgezet worden in het "als versieren niet zo makkelijk gaat"-topic.
Veel sterkte miniem, herkenbaar
Jouw zelfbeeld is niet zo goed?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef Elvi het volgende:
Het gaat over zelfbeeld dus kan veel beter hier
Dan ben ik gedoemd om alleen te blijvenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jouw zelfbeeld is niet zo goed?
Als je onzeker wegkijkt en niet een beetje mannen durft uit te dagen door naar ze te kijken en een beetje te glimlachen heb je de babystappen van het versieren niet eens onder de knie, dan komt niemand naar je toe om met je te praten.
Hoezo lachten ze je uit dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan ben ik gedoemd om alleen te blijven
Ik heb vroeger wel pogingen gedaan hoor, maar als mannen dan met vrienden mij uit gaan lachen dan kap ik er liever mee. Like I said, niemand gaat naar een 3 toe als er ook een 7 staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |