SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IVBay of Plenty
niet zo hè, over dat schatje van netquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Het is niet geweldig maar het is na 2 tonen al beter aan te horen dan die valse luchthoorn van 10 minuten geleden.
Hoim notsotof hoi coil jorblof. En letjoe sie the soiiitofmie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
Zekrijgt vast het commentaar dat haar engelse uitspraak niet goed is.. En de ander was veel slechter
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:08 schreef fratsman het volgende:
"Hoe oud ben je? 16. Hooeeeewwww..."
het is dan ook uit-de-kast-dagquote:
e-zus, je denkt weer hetzelfde!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef Cee het volgende:
Het is vandaag niet voor niks Nationale Coming Out Dag.
Heb ik al jaren het idee van, dat ze voor mensen gemaakt worden met een IQ van 90 of minderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef Pheno het volgende:
Die reclames worden ook steeds debieler.
http://humortv.vara.nl/pa.345664.brul.htmlquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:12 schreef Pheno het volgende:
Dat liedje van Kate Perry snap ik niet, eerst zegt ze dat we ze gaan horen roaren en daarna doet ze een kip na?
Birdyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:18 schreef Stickertje het volgende:
tegenwoordig klinkt iedereen als birdie
Dit ja, jammerquote:
Wiens kont is dikker: Patty Brard of Trijntje?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:19 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee verhouding kont van Trijntje en een standaard kontje.
Laatste 10 in een clipje, die er de volgende ronde er allemaal uit vliegenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
De komende twintig minuten moeten er nog wat, tien door?
ja komende 9 minuten ajbquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
De komende twintig minuten moeten er nog wat, tien door?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:25 schreef Stickertje het volgende:
enthousiasme? gek, dacht dat het programma ging over goede zangstemmen
quote:
Alle auditieafleveringen waren slap.quote:
Volgens mij noemden ze net een stel onbekende namen er tussendoor..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ow nu komen er nog van die "deze hebben we niet uitgezonden" - audities?
volgens mij nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ow nu komen er nog van die "deze hebben we niet uitgezonden" - audities?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij noemden ze net een stel onbekende namen er tussendoor..
Ja ik weet het ook niet hoor, maar zou stom zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of ik ben die mensen alweer glad vergeten, dat kan ook
De familie de Molquote:
Zoals ik in die aflevering al zei, dat is geen bos hout voor de deur, maar een complete meubelboulevard!quote:
Arrogante doos uit Idols die weggestuurd werd omdat ze te arrogant was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:33 schreef utrecht1970 het volgende:
Waar ken ik die sandy van, team trijntje?
Ik kan er max 8 bij naam noemenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:33 schreef Stickertje het volgende:
Opening volgende week: De lat lag nog nooit zo hoog.. Er heeft nog nooit zoveel op het spel gestaan..
Ik hoor die stem erbij!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:33 schreef Stickertje het volgende:
Opening volgende week: De lat lag nog nooit zo hoog.. Er heeft nog nooit zoveel op het spel gestaan..
Ik maar 6 en daar zit Nikita bij.quote:
Ah check, ze kwam mij al bekend voor. Er is een sophisticated sausje over haar heen gegoten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arrogante doos uit Idols die weggestuurd werd omdat ze te arrogant was.
Nou inderdaad zeg. Die man is pas 41 en heeft nu al zulke gigantische diepe sterke rimpelsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Kon er in Amerika geen botoxje van af Jeroen?
quote:
Jawel, ik hou van zulke stemmen. Mijn hele team 'heeft een eigen stem'.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik weet niet of je er blij mee moet zijn
Ja, ze heeft wel een leuke stem, maar ik weet niet of dit nog voor de battles te verbeteren valt.Die valse stukjes waren wel heel erg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jawel, ik hou van zulke stemmen. Mijn hele team 'heeft een eigen stem'.Hoor echt wel potentie, als je die valse stukjes wegdenkt.
Ach, ik heb Marel nog. Niet dat ze op kan boksen tegen Mitchell, Julia of Steffen maargoed. Best gelopen welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, ze heeft wel een leuke stem, maar ik weet niet of dit nog voor de battles te verbeteren valt.Die valse stukjes waren wel heel erg.
heb er erg weinig van gezien, ga maar eens de video's bekijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef ato het volgende:
Het was echt kliekjes avond he..
Volgende week gelukkig weer s[anning en dan mogen zij elkaars kandidaten stelen toch?
Komen zij niet dan op het aantal 16 kandidaten? Dus 2 kandidaten toevoegen die afvallen van de ander teamlid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:21 schreef iBenny het volgende:
Mariska gaat winnenMariska Brink - I'm Not So ThoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So...wat?![]()
Die was me nog niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Mariska Brink - I'm Not So Though
So...wat?
Ik heb vanmiddag op de radio gehoord dat ze er dus 1 mogen "stelen" maar als ieder jurylid dat doet dan zullen de aantallen wel weer gelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef ato het volgende:
Het was echt kliekjes avond he..
Volgende week gelukkig weer s[anning en dan mogen zij elkaars kandidaten stelen toch?
Komen zij niet dan op het aantal 16 kandidaten? Dus 2 kandidaten toevoegen die afvallen van de ander teamlid?
Oh ja zij leveren in per ronde dus van de 14 houden zij 7 over. Maar stelen er 1 dus komt het aantal kandidaten per jurylid op 8.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:34 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag op de radio gehoord dat ze er dus 1 mogen "stelen" maar als ieder jurylid dat doet dan zullen de aantallen wel weer gelijk zijn.
Vind de audities juist het leukste van de show.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag niet gekeken, maar eerlijk gezegd was ik de audities ook wel een beetje beu. Volgende week tenminste weer wat meer 'aktie' (hoop ik dan).
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:21 schreef iBenny het volgende:
Mariska gaat winnenHaha, die gaat echt niet winnen. Wel een mooie stem uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind ik normaal ook maar het duurde me te lang allemaal. Sowieso vind ik het best een lange zit elke vrijdag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind de audities juist het leukste van de show.
Ik ben er vaak niet op vrijdag avond. Dus dan kijk ik het terug via Rtlgemist. Dat is wel lekker zonder die lange reclame blokken. Vanavond kan ik toevallig wel op tv kijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik normaal ook maar het duurde me te lang allemaal. Sowieso vind ik het best een lange zit elke vrijdag.
Met topic kijken vind ik leuker, als ik terugkijk dan skip ik meestal de helft, alleen even luisteren of iemand goed zingt en door wie hij/zij gekozen wordt. Doe ik ook met bijv. Voice of America of XFA USAquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben er vaak niet op vrijdag avond. Dus dan kijk ik het terug via Rtlgemist. Dat is wel lekker zonder die lange reclame blokken. Vanavond kan ik toevallig wel op tv kijken
Hoeveel seizoenen zijn er van Voice America? Wil ik ook wel eens zien eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Met topic kijken vind ik leuker, als ik terugkijk dan skip ik meestal de helft, alleen even luisteren of iemand goed zingt en door wie hij/zij gekozen wordt. Doe ik ook met bijv. Voice of America of XFA USA
TAL / [USA] The Voice - Season 5quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen zijn er van Voice America? Wil ik ook wel eens zien eigenlijkHeb wel grote delen van het eerste seizoen gezien.
Ik heb dat seizoen gezien dat die grote donkere dikke vent jurylid was (ben zn naam even kwijt), en nog een gast van Maroon 5, C Aguilera, en nog een producer volgens mij. Weet niet of dat nog steeds zo is, maar dat was toch het eerste seizoen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
[..]
TAL / [USA] The Voice - Season 5
Ik vind het zelf erg leuk. Goede chemie tussen de juryleden altijd.
Ceelo is nu weer coach en Adam Levine eveneens, zie het topic. Vandaar ook de ondertitel dit jaar 'reunited'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb dat seizoen gezien dat die grote donkere dikke vent jurylid was (ben zn naam even kwijt), en nog een gast van Maroon 5, C Aguilera, en nog een producer volgens mij. Weet niet of dat nog steeds zo is, maar dat was toch het eerste seizoen?
Wauw, ik zie het. Er zijn dus al 4 vorige seizoenen geweest? Dan zijn ze dus zelfs verder dan in Nederland? Vreemd...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ceelo is nu weer coach en Adam Levine eveneens, zie het topic. Vandaar ook de ondertitel dit jaar 'reunited'.
Blake zat er ook vanaf seizoen 1 bij hoor. Zie hier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wauw, ik zie het. Er zijn dus al 4 vorige seizoenen geweest? Dan zijn ze dus zelfs verder dan in Nederland? Vreemd...
Wel gaaf dat bijna alle jury leden er nog inzitten, op 1 iemand na dan..
O ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Blake zat er ook vanaf seizoen 1 bij hoor. Zie hier.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
O ja, je hebt gelijk. Had een gezicht in mijn hoofd zitten. Moet dit maar eens gaan downloaden
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Max23 op 18-10-2013 12:47:41 ]
Ditquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet je het natuurlijk niet gaan quoten![]()
Heb het weggehaaldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet je het natuurlijk niet gaan quoten![]()
De zangkunsten zijn wel minimaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, die gaat echt niet winnen. Wel een mooie stem uiteraard
quote:COACHES GAAN STELEN
Het is tijd voor The Battle waar de teams gehalveerd zullen worden. Maar voor de afvallers is er nog hoop. De coaches – Marco Borsato, Trijntje Oosterhuis, Ilse DeLange en Ali B – mogen namelijk niet zeven maar acht talenten meenemen naar de liveshows. Een daarvan is een afvaller uit een ander team.
Over zo’n ‘steal’ moeten de coaches wel goed nadenken. Want als meerdere coaches hun voorkeur voor deze afvaller uitspreken door op hun I WANT YOU-knop te drukken, verschuift de macht opnieuw naar het talent. Met welke coach wil hij of zij alsnog het ‘Voice’-avontuur verder aangaan? En welke coach sleept de aantrekkelijkste afvallers binnen?
Wat moet je met de afvaller van een ander.... Tenzij je zelf nog kanonnenvoer nodig hebt natuurlijk.quote:
Als Turijn weer de 2 beste tegenover elkaar zet kan het handig zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wat moet je met de afvaller van een ander.... Tenzij je zelf nog kanonnenvoer nodig hebt natuurlijk.
Niet eens zo heel duur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:52 schreef iBenny het volgende:
Prijzen liveshows:
show 1 t/m 4:
zitplaats ¤ 26,50
staanplaats ¤ 15,00
halve finale
zitplaats ¤ 31,50
staanplaats ¤ 19,50
finale
zitplaats ¤ 34,50
staanplaats ¤ 19,50
Ik vind het toch aardig prijzig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet eens zo heel duur.
Maar ik kijk lekker thuis. Voor de prijs van 2 bier en een zak nacho's
Je moet al anderhalf uur van te voren aanwezig zijn. Het is dus vrij lang, maar wel te doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:08 schreef Karina het volgende:
Staanplaats lijkt me nou echt niks he? Het is niet zoals een 'normaal' concert.
Ja maar jij bent nog jongquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet al anderhalf uur van te voren aanwezig zijn. Het is dus vrij lang, maar wel te doen.
Tot nu toe waren de herhalingen altijd op zaterdag rond 18.00 uur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:18 schreef Sway- het volgende:
Iemand enig idee of van vanavond ook een herhaling wordt uitgezonden?
Nee. Morgen. 18.00uur. RTL8quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:18 schreef Sway- het volgende:
Iemand enig idee of van vanavond ook een herhaling wordt uitgezonden?
Thanks! Kon het niet vinden maar dan kijk ik morgen. Je moet volgens mij betalen om het via Rtl terug te kijken en dat gaat me net wat te ver.quote:
dat doen de spoilers wel aanhet begin van de uitzendingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:24 schreef iBenny het volgende:
Ik zal maar niet verklappen wie er allemaal naar de liveshows gaan 'uh?
Ja inderdaad :'')quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat doen de spoilers wel aanhet begin van de uitzending
Dat dit kan!!!!!1111111quote:
Buglesquote:
Ohw ja!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze moeten wel anders gaan te veel mensen naar Nederland 1 of 3.
Die zijn echt tof!!quote:
In de closeup blijken ze anders te zijn, dus dat mag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik wilde net typen hoe lelijk ze zijn
Of dat positief is weet ik niet...quote:
hahahaha ik zag dat net ook en dacht ook van hmm nee toch maar nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de closeup blijken ze anders te zijn, dus dat mag.
Had ik ze niet aan tijdens onze meet, die turqouise?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahahaha ik zag dat net ook en dacht ook van hmm nee toch maar niet
ja volgens mij wel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik ze niet aan tijdens onze meet, die turqouise?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
oh, die kleding is serieus bedoelt ?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:40 schreef iBenny het volgende:
Hij praat als 5 minuutje-gast van de ovenbakschotel
Zelfde eiland als die sprinter.quote:
Hij is blijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:40 schreef iBenny het volgende:
Hij praat als 5 minuutje-gast van de ovenbakschotel
Die komt toch uit dezelfde omgeving?quote:
nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef vencodark het volgende:
Hips Don't lie, afgrijselijk nummer!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die komt toch uit dezelfde omgeving?
Kijk aanquote:
Daarom, denk ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef Joooo-pi het volgende:
ik vraag me af waarom ze met deze battle beginnen, want dit lijkt niet zo interessant...
Dit is ook in de tijd dat we normaal gesproken nog zitten te wachten tot het programma start.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef Joooo-pi het volgende:
ik vraag me af waarom ze met deze battle beginnen, want dit lijkt niet zo interessant...
Goede clip wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik kreeg al te horen dat het te vroeg begon. Ik herhaal normaal de koffiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is ook in de tijd dat we normaal gesproken nog zitten te wachten tot het programma start.
Ditquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:42 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind er helemaal niks aan, ze mogen er allebei wel uit zo.
Door hen gezongen wel ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef vencodark het volgende:
soundmixshow had veel hoger niveauquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:43 schreef fratsman het volgende:
Zit ik de soundmixshow te kijken ofzo?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
Hopelijk is dit niet het niveau van de rest van de show vandaag, want dan zap ik direct naar 1.
Met die gast die Billy Vera deed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
soundmixshow had veel hoger niveau
Ik mis dat programma.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
soundmixshow had veel hoger niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |