SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt aan je leeftijd, dan krijg je overal een stijf piemeltje van. Hormoontjes en dergelijke.quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ligt aan je leeftijd, dan krijg je overal een stijf piemeltje van. Hormoontjes en dergelijke.
IKquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier goeie smaak qua kledij??
Vond jou wel goed gekleedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee man net terug uit Maastricht, jij dan? Beetje op koeienjacht?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat spook jij uit? Bezig met de redactie voor film?
Ah, wezen stappen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:02 schreef Nikmans het volgende:
Nee man net terug uit Maastricht, jij dan? Beetje op koeienjacht?
Yeah zoiets, me in een slechte bui mee laten sleuren door mensen waar ik eigenlijk nooit mee omga en een schat aan nieuwe mensen en plaatsen tegengekomen, wat een topleven somsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, wezen stappen?
Ik ben emo bezig. Muziek luisteren en daar diep door geraakt worden.
Klinkt goed! Dus je slechte bui is nergens meer te bekennen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:05 schreef Nikmans het volgende:
Yeah zoiets, me in een slechte bui mee laten sleuren door mensen waar ik eigenlijk nooit mee omga en een schat aan nieuwe mensen en plaatsen tegengekomen, wat een topleven soms
Diep geraakt worden door muziekEr is een tijd en een plaats voor en waarom niet op een vrijdagnacht, om vijf over zes?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:12 schreef moemoe het volgende:
Of gewoon heerlijk luisteren met je ogen dicht,
Eens even luisterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hoewel ik momenteel al twee dagen in hyperspace leef dankzij een Fin genaamd Alek SzáhalaTotaal anders en je zult er wel geen drol aan hebben maar ik post het toch hier:
En nu is het tijd om te slapen koetje van me
Vertel me meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:39 schreef Dven het volgende:
Wat zijn een hoop mensen toch gemakkelijk te trollen, goede grutjes
KLB'ers uit de provincie die altijd hun provincie moeten verdedigenquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]zit iets zwarts tussen dr tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
Ik zit al de hele tijd met mijn voet op en neer te bewegen hier op kantoor, ik hoop dat mijn collega's het ook goed vindenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:26 schreef moemoe het volgende:
Of nee.... Gewoon lekker om op te bewegen.
Werken op de zaterdag?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd met mijn voet op en neer te bewegen hier op kantoor, ik hoop dat mijn collega's het ook goed vinden
Ik ben ook zo'n ramp, vorig jaar stond de teller op 11 maar tegenwoordig slik ik vitaminen bijquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:45 schreef Salatrel het volgende:
sommige mensen moeten echt wat weerstand kweken hoorfacebook staat vol met berichten over mensen die kou gevat hebben
Thank you for the tip.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd met mijn voet op en neer te bewegen hier op kantoor, ik hoop dat mijn collega's het ook goed vinden
CY?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:40 schreef Frutsel het volgende:
Zware aardbeving voor de kust van Kreta
ATHENE -
Voor de westkust van het Griekse eiland Kreta heeft zich zaterdag iets na 13.00 uur een aardbeving voorgedaan met een kracht van 6.4 op de Schaal van Richter. Er zijn geen gewonden gevallen en er is geen schade gemeld, berichtten de lokale hulpdiensten zaterdag.
Foto: screendump
De beving was op 40 kilometer onder de zeebodem en 70 kilometer ten westen van de stad Chania op Kreta, meldde het Amerikaanse geologisch instituut USGS.
Griekenland wordt vaker getroffen door aardbevingen, waarvan de meesten geen problemen veroorzaken. In 1999 was er echter een aardbeving van 5.9 op de Schaal van Richter, die aan 143 mensen het leven kostte.
Ik kwam ook echt alleen online om dit te vertellen, tof dat je me voor wasquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dit mokkel zou dus komen posten dat ze zat te trillen op het strand (#joran) en het misschien een zonnesteek was.
Oké.
Ook weer een ervaring rijkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kwam ook echt alleen online om dit te vertellen, tof dat je me voor wasIk zat te schudden op het strand, dacht eerst dat ik zelf zat te shaken door een zonnesteek ofzo
Maar het was een aardbeving dus, nice
Ikkuh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:04 schreef Gridlok het volgende:
Mensen hier met hun kledingdrang, inb4 G-star trui, blauwe denim en Nike airmax.
Dat ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wolla Armani jeans jeweettogstiloownektasje.
Niks mis met een goed gehumeurde collega toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jouw schuld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
Die TT's dekken de lading slecht laatste tijd
Terecht ook, pure onkunde gewoon.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik een tt verander krijg ik altijd de volle laag
Ja wat wil je nu. Ben helemaal in de warquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook, pure onkunde gewoon.
Dat je stopt met zaniken want je kunt het zelf ook niet beter.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu. Ben helemaal in de war
Hoi, ik ben de toekomst van deze SC. Deze TT is kut.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Een goede tt is pp de toekomst voorbereid
Ben jij op de toekomst voorbereid?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Een goede tt is pp de toekomst voorbereid
Ik heb geen toekomstquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij op de toekomst voorbereid?
RIP in peace dan.quote:
Zo veel liefdesverklaringen in korte tijd kan ik niet aan hoor.quote:
Je doet ook tinderquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel liefdesverklaringen in korte tijd kan ik niet aan hoor.
Ik doe wat?quote:
Gewoon ouderwets via WhatsApp allemaal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tinder! Dacht dat je dan daar die liefdesverklaringliefdesverklaringen kreeg
Ah ik ben je nummer kwijtquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon ouderwets via WhatsApp allemaal.
Da's best laat voor een maandag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:00 schreef Chloroform het volgende:
Morgen gewoon weer om half 9 de wekker. Kutleven.
Sorry, ik zal me voortaan als een klootzak gedragen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel liefdesverklaringen in korte tijd kan ik niet aan hoor.
Morgen is pas morgen als je geslapen hebt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Da's best laat voor een maandag.
Ik de jouwe ook, dus geeft niet.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Morgen is pas morgen als je geslapen hebt.
Leer het mij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga altijd te laat slapen. Leer het nooit.
Ja!quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:39 schreef Nikmans het volgende:
Wat een zeiver, is dit nu wat we willen met zijn allen?
Ik weet het zo 123 even niet meer maar ik vind het wel leuk dat je er iedere keer bent als ik thuiskomquote:
Weer in Maastricht wezen stappen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 06:47 schreef Nikmans het volgende:
Ik weet het zo 123 even niet meer maar ik vind het wel leuk dat je er iedere keer bent als ik thuiskom
Whehquote:Op zondag 13 oktober 2013 06:47 schreef Nikmans het volgende:
When my work is finished I'm coming back for you Moemoe
Nein dit keer in Heerlen en daarna in Sittard en te voet naar huis wat zo'n drie kwartier lopen was door de vrieskouquote:
Oh well, zo zie je nog wat van Limburg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 06:50 schreef Nikmans het volgende:
Nein dit keer in Heerlen en daarna in Sittard en te voet naar huis wat zo'n drie kwartier lopen was door de vrieskou
quote:Op zondag 13 oktober 2013 06:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh well, zo zie je nog wat van Limburg.
er zijn ergere dingenquote:Op zondag 13 oktober 2013 06:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh well, zo zie je nog wat van Limburg.
quote:
Idd. Gewoon gedisst worden door haanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haan disst mijn Vocaroo request omdat hij m'n username niet kan uitspreken.
Hoiquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Idd. Gewoon gedisst worden door haan
En dat icm de door jou gemaakte tt is wel meer dan een beetje gay hoor weenie.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
Had een match met een 10/10. Maar ze heeft me meteen geblokkeerd#fml
Het is inderdaad wennen als je Neerlandse koeien gewnd bentquote:
Ja heel mooie naar achter gestoken kontbotjes hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is inderdaad wennen als je Neerlandse koeien gewnd bent
Is zelfde kont als in m'n UI dus valt best mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heel mooie naar achter gestoken kontbotjes hoor.
Fijn dat jij ervan kan genieten.
Ik heb idd liever dit:
[ afbeelding ]
Goede reden om dat programma eens te kijken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heel mooie naar achter gestoken kontbotjes hoor.
Fijn dat jij ervan kan genieten.
Ik heb idd liever dit:
[ afbeelding ]
Daar zie je ook niet zoveel op, behalve dat er huid op die kontbotjes zit en die string suggereert iets ronding.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Is zelfde kont als in m'n UI dus valt best mee.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar zie je ook niet zoveel op, behalve dat er huid op die kontbotjes zit en die string suggereert iets ronding.
Die zwerft allang over FOK!quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Plaats de grotere duidelijkere versie dan.
Lastig overheen kijken inderdaadquote:
Zou toch hilarisch zijn als ik hier zou posten van 'yo check deze Vocaroo van haanquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Idd. Gewoon gedisst worden door haan
En dat icm de door jou gemaakte tt is wel meer dan een beetje gay hoor weenie.
Goed te eten hoorquote:
Zolang er geen haar op zit valt het nog wel mee hoor, maak je niet dikquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:37 schreef Chai het volgende:
Bedankt Dven, nu moet ik huilen.
Ik heb ook al zombiebenen door de blauwe plekken van tegen een paaltje aan fietsen en de littekens van meegesleept worden door een paard.
Een koe met zombie olifantpoten.
Idd dit is veel beter dan haarquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang er geen haar op zit valt het nog wel mee hoor, maak je niet dik
Hij heeft wel een punt hoor.quote:
Niet zo directquote:
Wat is dezenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd dit is veel beter dan haar
http://i.imgur.com/32EBZEO.jpg
Jij bent die onderste toch?quote:
Hehe, leuke foto.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor.
[ afbeelding ]
Jij vindt dat beter dan haar. En dat zijn nu heel lelijke littekens, want het waren ook een soort brandwonden.quote:
Kinky.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan zitten er bovenaan bij mijn knie een paar heel lelijke blauwe plekken van tegen een paaltje aan fietsen.
What in the flying fuck is dit? Sex met een wolverine gehad?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt dat beter dan haar. En dat zijn nu heel lelijke littekens, want het waren ook een soort brandwonden.
En dan zitten er bovenaan bij mijn knie een paar heel lelijke blauwe plekken van tegen een paaltje aan fietsen.
van dr paard gevallen tochżquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
What in the flying fuck is dit? Sex met een wolverine gehad?
Bij mij was het overdag, fietste over de stoep naast de fietsenstalling op het station met een trolley naast me rollend waardoor ik niet goed kon sturen en het was smaller dan ik dacht.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel eens gedaanwie zet er danook eenpaaltje middenop een fietspad
Meegesleept ja.quote:
Geen idee, zou het vakkundig buiten mijn bed houden met dit soort wonden.quote:
Paardrijdenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij was het overdag, fietste over de stoep naast de fietsenstalling op het station met een trolley naast me rollend waardoor ik niet goed kon sturen en het was smaller dan ik dacht.
[..]
Meegesleept ja.
zoals bij een westernżquote:
Huh? Nee had hem gewoon aan een touw, wandelen op een zandpad met steentjes. En toen schrok hij en ik bleef het touw vasthouden.quote:
quote:
Zou je hem anders voorgoed kwijt zijn?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Nee had hem gewoon aan een touw, wandelen op een zandpad met steentjes. En toen schrok hij en ik bleef het touw vasthouden.
Doosquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Nee had hem gewoon aan een touw, wandelen op een zandpad met steentjes. En toen schrok hij en ik bleef het touw vasthouden.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
ze houdt van dr paardenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waaaarom niet loslaten in plaats van deze verminking?
Ging heel snel. En hij stond ook al bijna gelijk weer stil, maar hier was maar een heel klein stukje voor nodig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waaaarom niet loslaten in plaats van deze verminking?
Regel jij eens wat beters dan, ik ben niet zo goed met vrouwen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het moment dat de SC zo stil is dat Chai de main chick is.
Rechterbeen is wel een mooi stukje kunst geworden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging heel snel. En hij stond ook al bijna gelijk weer stil, maar hier was maar een heel klein stukje voor nodig.
Loslaten had ook gekund, was redelijk dicht bij huis.![]()
redheadsquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het moment dat de SC zo stil is dat Chai de main chick is.
Wtf, ze heeft op werkelijk alle foto's @ Google Images platgedrukte push-up tietenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Mooi gezicht, maar te grote kwarktassen.
Om ze op die vieze manier op te kunnen pushen moeten ze wel aardig gevuld zijn hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, ze heeft op werkelijk alle foto's @ Google Images platgedrukte push-up tieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2013 13:38:07 ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, ze heeft op werkelijk alle foto's @ Google Images platgedrukte push-up tieten.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Om ze op die vieze manier op te kunnen pushen moeten ze wel aardig gevuld zijn hoor.
Wel echt vies dat ze dat zo doet steeds trouwens.Als ze later oud is en ze doet dat nog steeds wordt het zo'n Karin Bloemen spleet, waarbij de slappe oude huid vanaf haar sleutelbenen tegen elkaar wordt gedrukt.
Ik ontken toch ook nergens dat ze dikke tieten heeft? Snap alleen niet waarom ze niet kiest voor een meer flatteuze oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. LOL @ Karin Bloemen wel
![]()
.
Geenszinsquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:38 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je mij nu wijsmaken dat ze hier klein zijn?. Maar waarom ze dan plat laten drukken in zo'n corset-achtig ding, dat is fucking lelijk.
Dat is inderdaad lelijk. Ze moeten er zacht uitzien vind ik altijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geenszins. Maar waarom ze dan plat laten drukken in zo'n corset-achtig ding, dat is fucking lelijk.
Hard geworden bij de laatste.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:48 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is meer heel veel slag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hard geworden bij de laatste.![]()
Krullen
Heeft gewoon bescheiden tietjes.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat heeft deze voor ruimte tussen d'r tieten dan.
Maakt niet uit. Ik raak ook wel iets van slag als ze voor me zou staan.quote:
Valt mee toch? Ze zijn gewoon slap en hangen uit elkaar, ik schat dat mokkel in de 20, dus wat is dezequote:
Haar gezicht maakt veel goed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ze zijn gewoon slap en hangen uit elkaar, ik schat dat mokkel in de 20, dus wat is deze.
Het was misschien wel een pronte voorgevel, maar ze kreeg al vroeg een kind en die heeft ze helemaal slap gezogen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ze zijn gewoon slap en hangen uit elkaar, ik schat dat mokkel in de 20, dus wat is deze.
Hoe kijk jij tegenover borstvoeding? Is het zonde vanwege door jou genoemd gevolg, of is moedermelk essentieel, zowel voor de gezondheid van de baby als de band met de moederquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was misschien wel een pronte voorgevel, maar ze kreeg al vroeg een kind en die heeft ze helemaal slap gezogen.
Net als een soort langzaam leeggelopen ballon.
Ach, die heeft iedereen toch wel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Licht mannelijke trekjes wel.
[ afbeelding ]Het begint al fucking hoog dat die tieten uit elkaar splitsen, nee, would def not.
Ga ik me niet druk over maken zo lang ik nog geen kinderwens heb.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegenover borstvoeding? Is het zonde vanwege door jou genoemd gevolg, of is moedermelk essentieel, zowel voor de gezondheid van de baby als de band met de moeder?
Heb lelijkere tieten gezien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Licht mannelijke trekjes wel.
[ afbeelding ]Het begint al fucking hoog dat die tieten uit elkaar splitsen, nee, would def not.
-knip-quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar mijn imgur al een jaar niet opgeschoond.
Gewoon in goed vertrouwen gebeurd middels een gentlemen's agreement.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:06 schreef Germano het volgende:
Afgesproken om hem allebei weg te halen?
Zo, dat is wel royal sadness om dat op FB te plaatsen ipv die 'vrienden' van haar erop aan te spreken oidquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:09 schreef Chai het volgende:
Zag dit trouwens net in mijn news feed van een meisje waar ik pws mee heb gedaan:
[ afbeelding ]
Ze was wel raar, maar had toen wel gewoon andere rare vrienden voor zover ik weet. Die heeft ze dus allemaal kwijt gemaakt.
Als je series kijken leuk vindt dan moet je Mad Men echt checken. Zeker één van de betere series op niveau zoals BB. Mooie sfeer, tijd, hele diepe karakterontwikkelingen, New York, drank en prachtige vrouwen; een serie voor echte mannen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Mooi gezicht, maar te grote kwarktassen.
Echt hčquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo, dat is wel royal sadness om dat op FB te plaatsen ipv die 'vrienden' van haar erop aan te spreken oid
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:16 schreef Chai het volgende:
OUD / Protestpieten: hoe vertel je het je kind
Die verzuurde reacties.
Oh is al heel oud topic.![]()
quote:Als dat dan ook nog eens pieten, negers, zwarten, pigmentaal uitgedaagden zijn
Icm m'n ondertitel.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk niet verder dan de UI, moet erbij huilen.
Ohquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zij anders ook niet op een varken.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou verdomme je bek tegen mijn sloerie, wat denk je wel niet 16jarig achterbaks ventje.
Awh my lovequote:Op zondag 13 oktober 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou verdomme je bek tegen mijn sloerie, wat denk je wel niet 16jarig achterbaks ventje.
Z'n vriendinquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is het je zusje ofzo dat je zo gepikeerd reageert
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd dit is veel beter dan haar
http://i.imgur.com/32EBZEO.jpg
D'awww.quote:
The Croods!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:56 schreef Dven het volgende:
Wat zal ik vanavond eens voor film kijken? Geen inspiratie
Was het geen konijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:09 schreef Chai het volgende:
Een van de katten heeft een dode rat mee naar binnen gesleept.Ding was 24 cm lang.
Gatverquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:09 schreef Chai het volgende:
Een van de katten heeft een dode rat mee naar binnen gesleept.Ding was 24 cm lang.
Ik hou meestal niet van animatiesquote:
Foutjes zijn er om gemacht te wordenquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hou meestal niet van animatiesbehalve Monsters Inc. En de Lion King. En Platvoet natuurlijk
Ik kan hem wel een keertje kijkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]Meen je niet, schandalig. Was echt een toffe film
HOLY FUCK nice man, justice direct voor z'n bakkesquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:18 schreef wise het volgende:
vanaf 0:40![]()
en let op de auto waar iemand uitstapt
je laat je niet meer trollen, of ik ben.het verleerd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is het je zusje ofzo dat je zo gepikeerd reageert
Haha jammer he. We zitten nu meer op één level.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je laat je niet meer trollen, of ik ben.het verleerd.
Op één level met nesralgiequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha jammer he. We zitten nu meer op één level.
Ok het was een grapje, maar ik moet die jongen toch op een bepaalde manier de mond snoeren, anders kom ik nooit van 'm af.quote:
mijn hartje brak samen met het respect voor jouquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok het was een grapje, maar ik moet die jongen toch op een bepaalde manier de mond snoeren, anders kom ik nooit van 'm af.
Wat had jij gestuurd?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
panzer ben je er?
dat OkC woww
18 jarig gewillig sletje hiero pic van haar in bed van dr buik + slipje toegestuurd gekregen nadat ik haar pic had gestuurd via zo'n app op mobiel![]()
![]()
![]()
bizar harde stijve hiero beter dan pr0n
ik heb respect voor haar manquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Dima daar willen wij toch bewijs vanzien
Met je naakte penis erop?quote:
Nee joh, gewoon vanaf de heup, daaronder pyjama shorts.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:29 schreef Gridlok het volgende:
inb4 het is gewoon een man van 53 die je fake pics stuurt en nu afbeerd op je " bodypic "
neenee dat is het sowieso nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:29 schreef Gridlok het volgende:
inb4 het is gewoon een man van 53 die je fake pics stuurt en nu afbeerd op je " bodypic "
0quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok het was een grapje, maar ik moet die jongen toch op een bepaalde manier de mond snoeren, anders kom ik nooit van 'm af.
Gecondoleerd. En geen idee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
Pff wat moet je tegenwoordig aan met een begrafenis? Van oma, en gevraagd kist te dragen
een zwart pak, wit overhemd, zwarte stropdas, zwarte nette schoenen, en als drager denk Ik zwarte handschoenen. Gecondoleerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
Pff wat moet je tegenwoordig aan met een begrafenis? Van oma, en gevraagd kist te dragen
Nee man, fuck haan. Niks hilarisch aanquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou toch hilarisch zijn als ik hier zou posten van 'yo check deze Vocaroo van haan!'
haha 'weenie' trouwens, sausage boy
Gecondoleerd bruv, gewoon aantrekken waar je zelf zin an hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
gecondoleerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
de meeste bandshirts zijn toch zwartquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gecondoleerd bruv, gewoon aantrekken waar je zelf zin an hebt.
Inderdaad, het gaat er om dat je er bent.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gecondoleerd bruv, gewoon aantrekken waar je zelf zin an hebt.
Godver, had allang gebitchslapped.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat er om dat je er bent.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee verslapen
Bedankt allemaallastig dit. Vanavond eerst maar horen wat rest vd familie doet
Van die 40+ NOS humorquote:
Hehe hoor het gelijk voor me.. piepppppp piep piep piepquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inb4 4ebe en haar ron brandtsteder lach
Hij post ook onder Synthol ofsoquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:17 schreef VeerEli het volgende:
Wie weet wanneer Braddie weer terug is? Mis z'n topics![]()
![]()
Synthol ofso vind ie niet. Maar dan krijgt ie daar toch ook binnen no time een ban opquote:
Zoiets in elk gevalquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Synthol ofso vind ie niet. Maar dan krijgt ie daar toch ook binnen no time een ban op
IK HEB NIKS AAN 'ZOIETS' HEHquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoiets in elk gevalen dunno, posten genoeg gebande mensen op fok hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |