Z'n vriendinquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is het je zusje ofzo dat je zo gepikeerd reageert
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd dit is veel beter dan haar
http://i.imgur.com/32EBZEO.jpg
D'awww.quote:
The Croods!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:56 schreef Dven het volgende:
Wat zal ik vanavond eens voor film kijken? Geen inspiratie
Was het geen konijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:09 schreef Chai het volgende:
Een van de katten heeft een dode rat mee naar binnen gesleept.Ding was 24 cm lang.
Gatverquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:09 schreef Chai het volgende:
Een van de katten heeft een dode rat mee naar binnen gesleept.Ding was 24 cm lang.
Ik hou meestal niet van animatiesquote:
Foutjes zijn er om gemacht te wordenquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hou meestal niet van animatiesbehalve Monsters Inc. En de Lion King. En Platvoet natuurlijk
Ik kan hem wel een keertje kijkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]Meen je niet, schandalig. Was echt een toffe film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOLY FUCK nice man, justice direct voor z'n bakkesquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:18 schreef wise het volgende:
vanaf 0:40![]()
en let op de auto waar iemand uitstapt
je laat je niet meer trollen, of ik ben.het verleerd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is het je zusje ofzo dat je zo gepikeerd reageert
Haha jammer he. We zitten nu meer op één level.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je laat je niet meer trollen, of ik ben.het verleerd.
Op één level met nesralgiequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha jammer he. We zitten nu meer op één level.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |