quote:Op zondag 13 oktober 2013 06:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh well, zo zie je nog wat van Limburg.
er zijn ergere dingenquote:Op zondag 13 oktober 2013 06:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh well, zo zie je nog wat van Limburg.
quote:
Idd. Gewoon gedisst worden door haanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haan disst mijn Vocaroo request omdat hij m'n username niet kan uitspreken.
Hoiquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Idd. Gewoon gedisst worden door haan
En dat icm de door jou gemaakte tt is wel meer dan een beetje gay hoor weenie.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
Had een match met een 10/10. Maar ze heeft me meteen geblokkeerd#fml
Het is inderdaad wennen als je Neerlandse koeien gewnd bentquote:
Ja heel mooie naar achter gestoken kontbotjes hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is inderdaad wennen als je Neerlandse koeien gewnd bent
Is zelfde kont als in m'n UI dus valt best mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heel mooie naar achter gestoken kontbotjes hoor.
Fijn dat jij ervan kan genieten.
Ik heb idd liever dit:
[ afbeelding ]
Goede reden om dat programma eens te kijken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heel mooie naar achter gestoken kontbotjes hoor.
Fijn dat jij ervan kan genieten.
Ik heb idd liever dit:
[ afbeelding ]
Daar zie je ook niet zoveel op, behalve dat er huid op die kontbotjes zit en die string suggereert iets ronding.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Is zelfde kont als in m'n UI dus valt best mee.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar zie je ook niet zoveel op, behalve dat er huid op die kontbotjes zit en die string suggereert iets ronding.
Die zwerft allang over FOK!quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Plaats de grotere duidelijkere versie dan.
Lastig overheen kijken inderdaadquote:
Zou toch hilarisch zijn als ik hier zou posten van 'yo check deze Vocaroo van haanquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Idd. Gewoon gedisst worden door haan
En dat icm de door jou gemaakte tt is wel meer dan een beetje gay hoor weenie.
Goed te eten hoorquote:
Zolang er geen haar op zit valt het nog wel mee hoor, maak je niet dikquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:37 schreef Chai het volgende:
Bedankt Dven, nu moet ik huilen.
Ik heb ook al zombiebenen door de blauwe plekken van tegen een paaltje aan fietsen en de littekens van meegesleept worden door een paard.
Een koe met zombie olifantpoten.
Idd dit is veel beter dan haarquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang er geen haar op zit valt het nog wel mee hoor, maak je niet dik
Hij heeft wel een punt hoor.quote:
Niet zo directquote:
Wat is dezenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd dit is veel beter dan haar
http://i.imgur.com/32EBZEO.jpg
Jij bent die onderste toch?quote:
Hehe, leuke foto.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor.
[ afbeelding ]
Jij vindt dat beter dan haar. En dat zijn nu heel lelijke littekens, want het waren ook een soort brandwonden.quote:
Kinky.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan zitten er bovenaan bij mijn knie een paar heel lelijke blauwe plekken van tegen een paaltje aan fietsen.
What in the flying fuck is dit? Sex met een wolverine gehad?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt dat beter dan haar. En dat zijn nu heel lelijke littekens, want het waren ook een soort brandwonden.
En dan zitten er bovenaan bij mijn knie een paar heel lelijke blauwe plekken van tegen een paaltje aan fietsen.
van dr paard gevallen toch¿quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
What in the flying fuck is dit? Sex met een wolverine gehad?
Bij mij was het overdag, fietste over de stoep naast de fietsenstalling op het station met een trolley naast me rollend waardoor ik niet goed kon sturen en het was smaller dan ik dacht.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel eens gedaanwie zet er danook eenpaaltje middenop een fietspad
Meegesleept ja.quote:
Geen idee, zou het vakkundig buiten mijn bed houden met dit soort wonden.quote:
Paardrijdenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij was het overdag, fietste over de stoep naast de fietsenstalling op het station met een trolley naast me rollend waardoor ik niet goed kon sturen en het was smaller dan ik dacht.
[..]
Meegesleept ja.
zoals bij een western¿quote:
Huh? Nee had hem gewoon aan een touw, wandelen op een zandpad met steentjes. En toen schrok hij en ik bleef het touw vasthouden.quote:
quote:
Zou je hem anders voorgoed kwijt zijn?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Nee had hem gewoon aan een touw, wandelen op een zandpad met steentjes. En toen schrok hij en ik bleef het touw vasthouden.
Doosquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Nee had hem gewoon aan een touw, wandelen op een zandpad met steentjes. En toen schrok hij en ik bleef het touw vasthouden.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
ze houdt van dr paardenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waaaarom niet loslaten in plaats van deze verminking?
Ging heel snel. En hij stond ook al bijna gelijk weer stil, maar hier was maar een heel klein stukje voor nodig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waaaarom niet loslaten in plaats van deze verminking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |