quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:04 schreef Gridlok het volgende:
Mensen hier met hun kledingdrang, inb4 G-star trui, blauwe denim en Nike airmax.
Dat ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wolla Armani jeans jeweettogstiloownektasje.
Niks mis met een goed gehumeurde collega toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd met mijn voet op en neer te bewegen hier op kantoor, ik hoop dat mijn collega's het ook goed vinden
Jouw schuld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
Die TT's dekken de lading slecht laatste tijd
Terecht ook, pure onkunde gewoon.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik een tt verander krijg ik altijd de volle laag
Ja wat wil je nu. Ben helemaal in de warquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook, pure onkunde gewoon.
Dat je stopt met zaniken want je kunt het zelf ook niet beter.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu. Ben helemaal in de war
Hoi, ik ben de toekomst van deze SC. Deze TT is kut.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Een goede tt is pp de toekomst voorbereid
Ben jij op de toekomst voorbereid?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Een goede tt is pp de toekomst voorbereid
Ik heb geen toekomstquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij op de toekomst voorbereid?
RIP in peace dan.quote:
Zo veel liefdesverklaringen in korte tijd kan ik niet aan hoor.quote:
Je doet ook tinderquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel liefdesverklaringen in korte tijd kan ik niet aan hoor.
Ik doe wat?quote:
Gewoon ouderwets via WhatsApp allemaal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tinder! Dacht dat je dan daar die liefdesverklaringliefdesverklaringen kreeg
Ah ik ben je nummer kwijtquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon ouderwets via WhatsApp allemaal.
Da's best laat voor een maandag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:00 schreef Chloroform het volgende:
Morgen gewoon weer om half 9 de wekker. Kutleven.
Sorry, ik zal me voortaan als een klootzak gedragen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel liefdesverklaringen in korte tijd kan ik niet aan hoor.
Morgen is pas morgen als je geslapen hebt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Da's best laat voor een maandag.
Ik de jouwe ook, dus geeft niet.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Morgen is pas morgen als je geslapen hebt.
Leer het mij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga altijd te laat slapen. Leer het nooit.
Ja!quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:39 schreef Nikmans het volgende:
Wat een zeiver, is dit nu wat we willen met zijn allen?
Ik weet het zo 123 even niet meer maar ik vind het wel leuk dat je er iedere keer bent als ik thuiskomquote:
Weer in Maastricht wezen stappen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 06:47 schreef Nikmans het volgende:
Ik weet het zo 123 even niet meer maar ik vind het wel leuk dat je er iedere keer bent als ik thuiskom
Whehquote:Op zondag 13 oktober 2013 06:47 schreef Nikmans het volgende:
When my work is finished I'm coming back for you Moemoe
Nein dit keer in Heerlen en daarna in Sittard en te voet naar huis wat zo'n drie kwartier lopen was door de vrieskouquote:
Oh well, zo zie je nog wat van Limburg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 06:50 schreef Nikmans het volgende:
Nein dit keer in Heerlen en daarna in Sittard en te voet naar huis wat zo'n drie kwartier lopen was door de vrieskou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |