SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt aan je leeftijd, dan krijg je overal een stijf piemeltje van. Hormoontjes en dergelijke.quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ligt aan je leeftijd, dan krijg je overal een stijf piemeltje van. Hormoontjes en dergelijke.
IKquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier goeie smaak qua kledij??
Vond jou wel goed gekleedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee man net terug uit Maastricht, jij dan? Beetje op koeienjacht?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat spook jij uit? Bezig met de redactie voor film?
Ah, wezen stappen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:02 schreef Nikmans het volgende:
Nee man net terug uit Maastricht, jij dan? Beetje op koeienjacht?
Yeah zoiets, me in een slechte bui mee laten sleuren door mensen waar ik eigenlijk nooit mee omga en een schat aan nieuwe mensen en plaatsen tegengekomen, wat een topleven somsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, wezen stappen?
Ik ben emo bezig. Muziek luisteren en daar diep door geraakt worden.
Klinkt goed! Dus je slechte bui is nergens meer te bekennen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:05 schreef Nikmans het volgende:
Yeah zoiets, me in een slechte bui mee laten sleuren door mensen waar ik eigenlijk nooit mee omga en een schat aan nieuwe mensen en plaatsen tegengekomen, wat een topleven soms
Diep geraakt worden door muziekEr is een tijd en een plaats voor en waarom niet op een vrijdagnacht, om vijf over zes?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:12 schreef moemoe het volgende:
Of gewoon heerlijk luisteren met je ogen dicht,
Eens even luisterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hoewel ik momenteel al twee dagen in hyperspace leef dankzij een Fin genaamd Alek SzáhalaTotaal anders en je zult er wel geen drol aan hebben maar ik post het toch hier:
En nu is het tijd om te slapen koetje van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |