Regel jij eens wat beters dan, ik ben niet zo goed met vrouwen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het moment dat de SC zo stil is dat Chai de main chick is.
Rechterbeen is wel een mooi stukje kunst geworden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging heel snel. En hij stond ook al bijna gelijk weer stil, maar hier was maar een heel klein stukje voor nodig.
Loslaten had ook gekund, was redelijk dicht bij huis.![]()
redheadsquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het moment dat de SC zo stil is dat Chai de main chick is.
Wtf, ze heeft op werkelijk alle foto's @ Google Images platgedrukte push-up tietenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Mooi gezicht, maar te grote kwarktassen.
Om ze op die vieze manier op te kunnen pushen moeten ze wel aardig gevuld zijn hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, ze heeft op werkelijk alle foto's @ Google Images platgedrukte push-up tieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2013 13:38:07 ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, ze heeft op werkelijk alle foto's @ Google Images platgedrukte push-up tieten.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Om ze op die vieze manier op te kunnen pushen moeten ze wel aardig gevuld zijn hoor.
Wel echt vies dat ze dat zo doet steeds trouwens.Als ze later oud is en ze doet dat nog steeds wordt het zo'n Karin Bloemen spleet, waarbij de slappe oude huid vanaf haar sleutelbenen tegen elkaar wordt gedrukt.
Ik ontken toch ook nergens dat ze dikke tieten heeft? Snap alleen niet waarom ze niet kiest voor een meer flatteuze oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. LOL @ Karin Bloemen wel
![]()
.
Geenszinsquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:38 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je mij nu wijsmaken dat ze hier klein zijn?. Maar waarom ze dan plat laten drukken in zo'n corset-achtig ding, dat is fucking lelijk.
Dat is inderdaad lelijk. Ze moeten er zacht uitzien vind ik altijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geenszins. Maar waarom ze dan plat laten drukken in zo'n corset-achtig ding, dat is fucking lelijk.
Hard geworden bij de laatste.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:48 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is meer heel veel slag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hard geworden bij de laatste.![]()
Krullen
Heeft gewoon bescheiden tietjes.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat heeft deze voor ruimte tussen d'r tieten dan.
Maakt niet uit. Ik raak ook wel iets van slag als ze voor me zou staan.quote:
Valt mee toch? Ze zijn gewoon slap en hangen uit elkaar, ik schat dat mokkel in de 20, dus wat is dezequote:
Haar gezicht maakt veel goed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ze zijn gewoon slap en hangen uit elkaar, ik schat dat mokkel in de 20, dus wat is deze.
Het was misschien wel een pronte voorgevel, maar ze kreeg al vroeg een kind en die heeft ze helemaal slap gezogen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ze zijn gewoon slap en hangen uit elkaar, ik schat dat mokkel in de 20, dus wat is deze.
Hoe kijk jij tegenover borstvoeding? Is het zonde vanwege door jou genoemd gevolg, of is moedermelk essentieel, zowel voor de gezondheid van de baby als de band met de moederquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was misschien wel een pronte voorgevel, maar ze kreeg al vroeg een kind en die heeft ze helemaal slap gezogen.
Net als een soort langzaam leeggelopen ballon.
Ach, die heeft iedereen toch wel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Licht mannelijke trekjes wel.
[ afbeelding ]Het begint al fucking hoog dat die tieten uit elkaar splitsen, nee, would def not.
Ga ik me niet druk over maken zo lang ik nog geen kinderwens heb.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegenover borstvoeding? Is het zonde vanwege door jou genoemd gevolg, of is moedermelk essentieel, zowel voor de gezondheid van de baby als de band met de moeder?
Heb lelijkere tieten gezien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Licht mannelijke trekjes wel.
[ afbeelding ]Het begint al fucking hoog dat die tieten uit elkaar splitsen, nee, would def not.
-knip-quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar mijn imgur al een jaar niet opgeschoond.
Gewoon in goed vertrouwen gebeurd middels een gentlemen's agreement.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:06 schreef Germano het volgende:
Afgesproken om hem allebei weg te halen?
Zo, dat is wel royal sadness om dat op FB te plaatsen ipv die 'vrienden' van haar erop aan te spreken oidquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:09 schreef Chai het volgende:
Zag dit trouwens net in mijn news feed van een meisje waar ik pws mee heb gedaan:
[ afbeelding ]
Ze was wel raar, maar had toen wel gewoon andere rare vrienden voor zover ik weet. Die heeft ze dus allemaal kwijt gemaakt.
Als je series kijken leuk vindt dan moet je Mad Men echt checken. Zeker één van de betere series op niveau zoals BB. Mooie sfeer, tijd, hele diepe karakterontwikkelingen, New York, drank en prachtige vrouwen; een serie voor echte mannen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Mooi gezicht, maar te grote kwarktassen.
Echt hčquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo, dat is wel royal sadness om dat op FB te plaatsen ipv die 'vrienden' van haar erop aan te spreken oid
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:16 schreef Chai het volgende:
OUD / Protestpieten: hoe vertel je het je kind
Die verzuurde reacties.
Oh is al heel oud topic.![]()
quote:Als dat dan ook nog eens pieten, negers, zwarten, pigmentaal uitgedaagden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |