mijn hartje brak samen met het respect voor jouquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok het was een grapje, maar ik moet die jongen toch op een bepaalde manier de mond snoeren, anders kom ik nooit van 'm af.
Wat had jij gestuurd?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
panzer ben je er?
dat OkC woww
18 jarig gewillig sletje hiero pic van haar in bed van dr buik + slipje toegestuurd gekregen nadat ik haar pic had gestuurd via zo'n app op mobiel![]()
![]()
![]()
bizar harde stijve hiero beter dan pr0n
ik heb respect voor haar manquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Dima daar willen wij toch bewijs vanzien
Met je naakte penis erop?quote:
Nee joh, gewoon vanaf de heup, daaronder pyjama shorts.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:29 schreef Gridlok het volgende:
inb4 het is gewoon een man van 53 die je fake pics stuurt en nu afbeerd op je " bodypic "
neenee dat is het sowieso nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:29 schreef Gridlok het volgende:
inb4 het is gewoon een man van 53 die je fake pics stuurt en nu afbeerd op je " bodypic "
0quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok het was een grapje, maar ik moet die jongen toch op een bepaalde manier de mond snoeren, anders kom ik nooit van 'm af.
Gecondoleerd. En geen idee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
Pff wat moet je tegenwoordig aan met een begrafenis? Van oma, en gevraagd kist te dragen
een zwart pak, wit overhemd, zwarte stropdas, zwarte nette schoenen, en als drager denk Ik zwarte handschoenen. Gecondoleerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
Pff wat moet je tegenwoordig aan met een begrafenis? Van oma, en gevraagd kist te dragen
Nee man, fuck haan. Niks hilarisch aanquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou toch hilarisch zijn als ik hier zou posten van 'yo check deze Vocaroo van haan!'
haha 'weenie' trouwens, sausage boy
Gecondoleerd bruv, gewoon aantrekken waar je zelf zin an hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
gecondoleerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
de meeste bandshirts zijn toch zwartquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gecondoleerd bruv, gewoon aantrekken waar je zelf zin an hebt.
Inderdaad, het gaat er om dat je er bent.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gecondoleerd bruv, gewoon aantrekken waar je zelf zin an hebt.
Godver, had allang gebitchslapped.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat er om dat je er bent.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee verslapen
Bedankt allemaallastig dit. Vanavond eerst maar horen wat rest vd familie doet
Van die 40+ NOS humorquote:
Hehe hoor het gelijk voor me.. piepppppp piep piep piepquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inb4 4ebe en haar ron brandtsteder lach
Hij post ook onder Synthol ofsoquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:17 schreef VeerEli het volgende:
Wie weet wanneer Braddie weer terug is? Mis z'n topics![]()
![]()
Synthol ofso vind ie niet. Maar dan krijgt ie daar toch ook binnen no time een ban opquote:
Zoiets in elk gevalquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Synthol ofso vind ie niet. Maar dan krijgt ie daar toch ook binnen no time een ban op
IK HEB NIKS AAN 'ZOIETS' HEHquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoiets in elk gevalen dunno, posten genoeg gebande mensen op fok hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |