Wat een giller!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:03 schreef snellejelle het volgende:
Effe lachen. Met gierende nichten?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef snellejelle het volgende:
Bijna drie jaar de support act van Golden Earring![]()
![]()
Ja iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Wat ziet Matthijs er trouwens slordig uit.
Zo ziet ie er altijd uitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Wat ziet Matthijs er trouwens slordig uit.
Ik zet alvast HA HA HA onder mijn Control + Vquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:06 schreef snellejelle het volgende:
Geluid lijkt zomaar OK te zijn. Nu komen Pieter zijn grappen ook vast beter over.
quote:
wie niet...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet alvast HA HA HA onder mijn Control + V
Er kan mij niet genoeg gepest worden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je voor of tegen pesten?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Omdat de Nederlandse versie kut is Mathijs.
Great minds en alles.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is omdat de Nederlandse versie een enorm kutprogramma is.
Dat ook nog eens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:10 schreef marcodej het volgende:
Dit is de reden: het zijn lekkerdere wijven.
iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef Ties02 het volgende:
Matthijs hoort Carice en is helemaal de weg kwijt
Onwelkome erectie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
Matthijs werd gelijk ongemakkelijk.
Reden voor opheffing.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
... Toren C is een reden waarom er bezuinigd moet worden op PO
Het lukt wel bij Ajax.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
Homo's hebben niet de motoriek om te sporten.
Dat zei Frans de Boer ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Matthijs denkt: homo's, die zullen wel niet kunnen sporten.
Zeg het ze, d3j.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
Huppelend over het speelveldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
Beter dan andersom.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je moet er ook niet achter zitten
Noem er eens vijf met een gouden plak of wereldrecord...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
Wat dringen ze hier precies op? Ze worden toch uitgenodigd? En welke heterorechten doel je op?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin echt schijtziek te worden van al die homo onzin. Laat ze lekker homo zijn, maar dring het niet zo achterlijk op. Wat willen ze hier nou mee bereiken? Dat een groep hetero's de wapens oppakken en hun rechten in Rusland gaan verdedigen?
Ze willen kalenders verkopen en dan naar Australië, dat zei ie toch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin echt schijtziek te worden van al die homo onzin. Laat ze lekker homo zijn, maar dring het niet zo achterlijk op. Wat willen ze hier nou mee bereiken? Dat een groep hetero's de wapens oppakken en hun rechten in Rusland gaan verdedigen?
Ik was bereid serieus te antwoorden tot ik je laatste hilarische grap lasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat dringen ze hier precies op? Ze worden toch uitgenodigd? En welke heterorechten doel je op?
Ik wil ook daarheen, moet ik nu homo worden om het door anderen te laten betalen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze willen kalenders verkopen en dan naar Australië, dat zei ie toch.
Laten we dat even buiten beschouwing.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was bereid serieus te antwoorden tot ik je laatste hilarische grap las
het is een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil ook daarheen, moet ik nu homo worden om het door anderen te laten betalen?
Nee hoor, je kunt een naaktkalender maken en kijken of dat helpt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil ook daarheen, moet ik nu homo worden om het door anderen te laten betalen?
Ik ben de vocaroo al aan het zoekenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben ook nog de oh oh br br pow pow pow geluidstape.
Haast je nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben de vocaroo al aan het zoeken
hij is best fatsoenlijk vandaag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
De hele zaal ligt dubbel, of de lachband is harder gezet.
Maar was de gimmick dat ze naakt waren? Dat ze homo zijn? Of een combo van beide?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt een naaktkalender maken en kijken of dat helpt.
Eens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef marcodej het volgende:
Ik vond hem wel goed vanavond.
Zo, ik zeg het gewoon.
Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar was de gimmick dat ze naakt waren? Dat ze homo zijn? Of een combo van beide?
Vandaar dat marcodej het zo leuk vond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:22 schreef thedeedster het volgende:
Die gast jat m'n grap.![]()
Rusland vindt reactie Nederland helemaal niks
quote:Sonja Barend Award: Sonja Barend
Voor de vijfde keer wordt dit jaar de Sonja Barend Award uitgereikt: dé prijs voor het best tv-interview van het afgelopen seizoen. De longlist van kanshebbers is al een tijdje bekend, met genomineerde als Wilfried de Jong, Sven Kockelmann en Joris Linssen. Wij mogen in de uitzending bekend maken wie de winnaar is en uiteraard is de grand dame van het interview bij ons te gast: Sonja Barend!
We moeten sowieso overal maar een prijs voor hebben tegenwoordig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:51 schreef OProg het volgende:
Gerdi Verbeet is tafeldame en we gaan een prijs uitreiken die niemand ook maar iets boeit.
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We moeten sowieso overal maar een prijs voor hebben tegenwoordig.
Ik kan het me niet meer herinneren, de leeftijd he? Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee meer waarom Sonja er toen zatquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:51 schreef Specularium het volgende:
Corrie herkende zich wel in al die verhalen van voor de oorlog maar Mexicano wou al van het balkon springen.
Corriequote:Op maandag 14 oktober 2013 10:51 schreef Specularium het volgende:
Toen ik daar was met Mexicano en Corrie was Sonja ook aan tafel.
Corrie herkende zich wel in al die verhalen van voor de oorlog maar Mexicano wou al van het balkon springen.
Hoiquote:
Danku, ik heb het meteen aangepastquote:
Wie is deze?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:00 schreef Corrie. het volgende:
[..]
Danku, ik heb het meteen aangepast
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie zelf, dat is het hele matige er aan.
Als het nou nog marcod3j was maar nee hoor.
Je kunt het gewoon niet hebben dat je er zelf niet op bent gekomenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whehe, jouw reactie toen je daar achterkwam laatstquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
En Hello Goodbyequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Joris Linssen moet wel winnen verder want Joris' showroom
Hij wordt steeds gevraagd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef remcoP het volgende:
Jan moet weer ergens een mening over hebben.
Dan moest ze maar eens een kitter inschakelen, anders krijg je lekkage. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wordt steeds gevraagd.
Volgens mij krijgt Dieuwke een vochtige voeg van die gek.
Hij schilderde al in de baarmoeder!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
Moet er weer een Krabbé geplugged worden!
Hij had er van mij niet uit hoeven komen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij schilderde al in de baarmoeder!
Altijd beter dan Van Koningsbergerquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Alors gaat nu zeggen dat ze dit niet leuk vindt.
dan heeft ze 100% gelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Alors gaat nu zeggen dat ze dit niet leuk vindt.
Bij Draadstaal was ie nog wel ok.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd beter dan Van Koningsberger
Fred en Ria waren best tof.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom is Draadstaal nooit, maar dan ook écht nooit grappig?
Sommige dingen rijmen niet per toeval op domme doos.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt ook liever Sara Kroos?
Ok, ik geloof je. Ik ken het alleen van DWDD.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fred en Ria waren best tof.
Waar heb ik ooit gezegd dat ik liever Sara Kroos ziequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt ook liever Sara Kroos?
En Ruben, de spontane jongen achter de webcam.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fred en Ria waren best tof.
kanjermuziekquote:
Ik ook niet, maar ik ken meer mannen niet dan wel.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ken meer mannen niet dan wel.
Je moeder daarentegen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ken meer mannen niet dan wel.
Eeh, Judas toch?quote:
Drie keer hoop ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
De leugens van Arie Slob, daar kraait geen haan naar.
Snap je 'm Marco.
Hier? Zit-ie bij jou?quote:
Jan zit altijd overal. Volgens mij ketent hij zich vast aan de desks.quote:
Gelukkig niet. De tering.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gerdi vindt het niet zo rullevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |