Corriequote:Op maandag 14 oktober 2013 10:51 schreef Specularium het volgende:
Toen ik daar was met Mexicano en Corrie was Sonja ook aan tafel.
Corrie herkende zich wel in al die verhalen van voor de oorlog maar Mexicano wou al van het balkon springen.
Hoiquote:
Danku, ik heb het meteen aangepastquote:
Wie is deze?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:00 schreef Corrie. het volgende:
[..]
Danku, ik heb het meteen aangepast
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie zelf, dat is het hele matige er aan.
Als het nou nog marcod3j was maar nee hoor.
Je kunt het gewoon niet hebben dat je er zelf niet op bent gekomenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whehe, jouw reactie toen je daar achterkwam laatstquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
En Hello Goodbyequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Joris Linssen moet wel winnen verder want Joris' showroom
Hij wordt steeds gevraagd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef remcoP het volgende:
Jan moet weer ergens een mening over hebben.
Dan moest ze maar eens een kitter inschakelen, anders krijg je lekkage. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wordt steeds gevraagd.
Volgens mij krijgt Dieuwke een vochtige voeg van die gek.
Hij schilderde al in de baarmoeder!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
Moet er weer een Krabbé geplugged worden!
Hij had er van mij niet uit hoeven komen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij schilderde al in de baarmoeder!
Altijd beter dan Van Koningsbergerquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Alors gaat nu zeggen dat ze dit niet leuk vindt.
dan heeft ze 100% gelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Alors gaat nu zeggen dat ze dit niet leuk vindt.
Bij Draadstaal was ie nog wel ok.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd beter dan Van Koningsberger
Fred en Ria waren best tof.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom is Draadstaal nooit, maar dan ook écht nooit grappig?
Sommige dingen rijmen niet per toeval op domme doos.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt ook liever Sara Kroos?
Ok, ik geloof je. Ik ken het alleen van DWDD.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fred en Ria waren best tof.
Waar heb ik ooit gezegd dat ik liever Sara Kroos ziequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt ook liever Sara Kroos?
En Ruben, de spontane jongen achter de webcam.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fred en Ria waren best tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |