Ik was bereid serieus te antwoorden tot ik je laatste hilarische grap lasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat dringen ze hier precies op? Ze worden toch uitgenodigd? En welke heterorechten doel je op?
Ik wil ook daarheen, moet ik nu homo worden om het door anderen te laten betalen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze willen kalenders verkopen en dan naar Australië, dat zei ie toch.
Laten we dat even buiten beschouwing.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was bereid serieus te antwoorden tot ik je laatste hilarische grap las
het is een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil ook daarheen, moet ik nu homo worden om het door anderen te laten betalen?
Nee hoor, je kunt een naaktkalender maken en kijken of dat helpt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil ook daarheen, moet ik nu homo worden om het door anderen te laten betalen?
Ik ben de vocaroo al aan het zoekenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben ook nog de oh oh br br pow pow pow geluidstape.
Haast je nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben de vocaroo al aan het zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |