SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:41 schreef vogelkooi het volgende:
Wilt u uw lid (hihihi) pas paraat houden.
wat was er mis ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Was een tandartsafspraak vergeten, heel snel heen gefietst. Nu een gore bek van de verdoving, smaakt naar vitriool en ik voel helegaar niks meer.
Vanavond nog een feestje waar ik helemaal geen zin in heb
of je gaat gewoon niet naar een feestjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Was een tandartsafspraak vergeten, heel snel heen gefietst. Nu een gore bek van de verdoving, smaakt naar vitriool en ik voel helegaar niks meer.
Vanavond nog een feestje waar ik helemaal geen zin in heb
Ja da's dus lastig omdat ik al zei dat ik zou komen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
of je gaat gewoon niet naar een feestje
eckte FOK!erquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:26 schreef Ame_thyst het volgende:
oh wist niet dat je bij mij op visite kwam aldie, leuk
nee kom maar kijken zo. Tis een work in progress. Zelf hoop dingen aanpassen enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Als we zo gaan doen kom ik straks ff langs met nukes.
Het moet je liggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:18 schreef mschol het volgende:
heartstone is niet echt boeiend te noemen eigenlijk
En gaan jullie dat wel legit doen of wordt dat ook allemaal gespawnedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nee kom maar kijken zo. Tis een work in progress. Zelf hoop dingen aanpassen enzo.
Bitch, alleen eentje met OBEY erop. of zo. Iedereen heeft die tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:44 schreef bobbernaut het volgende:
Aldie, welke;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Obeyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bitch, alleen eentje met OBEY erop. of zo. Iedereen heeft die tegenwoordig?
Haha ulghquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:21 schreef -Datdus- het volgende:
Deze is wel wat voor aldie!
http://www.obeyclothing.com/men/hats/joshua-fedora.html
swekkerboi.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou ja ik heb wel wat Obey shirtjes, daar is weinig mis mee hoor
Als ze nou eens godverdomme die kut world cup winnen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Best een aardige wedstrijd op zich
Goed bezig geweest plexquote:
beter..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:16 schreef MineraalWater het volgende:
YES! sos het is me gelukt met WE!
moet nog wel wat dingen doen. Maar kom ook wel ff lurken..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:18 schreef MineraalWater het volgende:
Komde straks weer online? of heb je nog veel te doen vandaag?
?quote:
quote:
Ze posten niks.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is datvfacebook verplicht? Fuck deze shit
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
Wat me opvalt op tinder. Elk meisje heeft een foto met gekleurd poeder. wtf. heb ik een memo gemist of zo?
is dat niet die color run ofzo?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee! dat niet. Gewoon letterlijk gekleurd poeder.
Ah, dat kan best zo te zien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
is dat niet die color run ofzo?
Allemaal, echt super stom.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:42 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
De 1e 3 zijn 30,- en de laatste is 40,-
Jouw meningquote:
1ste of 2dequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:44 schreef bobbernaut het volgende:
En ik heb ze vooral nodig voor skaten, vandaag is t gat in mn schoen zo groot geworden dat mn sok nu ook een gat heeft
Ik heb dezequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb deze!(in het echt minder rood)
[ afbeelding ]
Skate ik nu op, heb 2 paar in 8 weken gesloopt, terwijl ik normaal facking lang doe met DC's, deze zijn gewoon slecht ontworpen denk ik, maar ik moet dus deze keer zelf mn schoenen dokken omdat schoenen van 80+ slopen in 8 weken, snap ik, maar daarom zoek ik goedkope schoenenquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sorry, kon het niet laten
ZO'n italiaanse winkel,best goedkoop en leuke schoenen, Scapino heet het dacht ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Skate ik nu op, heb 2 paar in 8 weken gesloopt, terwijl ik normaal facking lang doe met DC's, deze zijn gewoon slecht ontworpen denk ik, maar ik moet dus deze keer zelf mn schoenen dokken omdat schoenen van 80+ slopen in 8 weken, snap ik, maar daarom zoek ik goedkope schoenen
I'D DAI OVA DEES REEBOKS UOENO ITquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:15 schreef d4v1d het volgende:
Welke schoenen heb jij niet
Godverdomme man, je lijkt wel een wijf.
Zeker een complimentquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:18 schreef vogelkooi het volgende:
Gister op werk vergeleken met kramer, die van seinfield, wist niet zeker of dat een compliment was.
daar is hij alvast voor aan het oefenen, voor als hij later zijn grote operatie inplant..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:15 schreef d4v1d het volgende:
Welke schoenen heb jij niet
Godverdomme man, je lijkt wel een wijf.
Et tu, mschol?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is hij alvast voor aan het oefenen, voor als hij later zijn grote operatie inplant..
Dan maak ik er weer het probleem van mn ouders van, als je snapt wat ik bedoel. Kost hun weer werk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:55 schreef MineraalWater het volgende:
gesloten rekening waar jij niet bij kan alleen je ouders en dan daar zoveel procent opzetten wat je verdiend.
er zijn toch vast ook wel rekeningen te openen die je pas na X jaar mag leeghalen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan maak ik er weer het probleem van mn ouders van, als je snapt wat ik bedoel. Kost hun weer werk.
Ik wil niet een rekening die ik na X jaar kan leeghalen. Wil het geld hebben wanneer ik het nodig heb, tenzij ik in de supermarkt staquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn toch vast ook wel rekeningen te openen die je pas na X jaar mag leeghalen?
Dan installeer je de app en doe je het alsnog binnen een halve minuut..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:13 schreef vogelkooi het volgende:
Zo'n bank nemen met een random reader, net die drempel om het niet over te boeken.
Luister naar deze man hij heeft ervaringquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan installeer je de app en doe je het alsnog binnen een halve minuut..
Nee, gewoon eens laten zien dat je een grote jongen bent en met geld om kunt gaan. Zouden er meer moeten doen, met hun 30k studieschuld.
Hoeveel jaar heb je nog om er vanaf te komen?quote:
Genoeg, twaalf ofzo en dan kun je ook nog vijf jaar uitstel aanvragen héquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb je nog om er vanaf te komen?
Wegwerken als in als gift krijgen, schulden afbetalen doen we niet aan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Genoeg, twaalf ofzo en dan kun je ook nog vijf jaar uitstel aanvragen hé
Heb ook nog maximale lening, wat denk je anders waar ik mijn schoenen van betaal?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Wegwerken als in als gift krijgen, schulden afbetalen doen we niet aan.
ach jezusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb ook nog maximale lening, wat denk je anders waar ik mijn schoenen van betaal?
Zij ook voor jou.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee DUO
Heb een altaartje staan voor die mannen
apart inderdaad.quote:
Ja net voor en tijdens de vakantie iets teveel geld uitgegeven met creditcard.quote:
boks, same hier broeder. nog wel 9k op mijn rekening staan maar daar niet van.quote:
Wacht even, in welk jaar zit jij nu dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
boks, same hier broeder. nog wel 9k op mijn rekening staan maar daar niet van.(heb 12k schuld, lig er niet wakker van)
4dequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht even, in welk jaar zit jij nu dan?
hoe heb je er zoveel danquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:38 schreef Curlbrah het volgende:
iig weet wel dat het samen met mijn bitcoins genoeg is om helemaal terug te betalen.
En dan zo filmenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:58 schreef TJV het volgende:
Als ik erachter zou rijden zou ik die plek maar gewoon inpikken denk.
kopen, wat dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:16 schreef Ame_thyst het volgende:
wat deed jij ookalweer
[..]
hoe heb je er zoveel dan
Ja mooie gifquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kijk dat joch lol hebben dan
wel eventjes gedaan maar de lol was er snel vanaf toen mijn graka rare dingen ging doen.quote:
Maar welke opleiding doe jij nu dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wel eventjes gedaan maar de lol was er snel vanaf toen mijn graka rare dingen ging doen.
Ik moet straks er door heen fietsenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef TJV het volgende:
En blijkbaar word je zeiknat van 15 meter buiten lopen.
Gewoon een lint ophangen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef TJV het volgende:
Vent verderop laat morgen een dakkapel op zijn huis plaatsen, had allemaal briefjes op lantaarnpalen gehangen en in brievenbussen gedaan of we een aantal parkeerplaatsen vrij wilden houden zodat er een hijskraan kan staan. Had ie de verkeerde datum erop gezet, kwam ie vanmorgen weer langs.Maar even 3 auto's zo asociaal neergezet op die plekken dat er niemand meer bij kan, zijn die plekken morgenochtend weer vrij. Ik heb mijn goede daad op de dag van de Heer weer verricht.
Had ie al gedaan maar hij liep alsnog te stressen, nu is ie blij en is hij mijn vriend op facebook.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:18 schreef TJV het volgende:
[..]
Had ie al gedaan maar hij liep alsnog te stressen, nu is ie blij en is hij mijn vriend op facebook.
Dan was 1 genoeg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:21 schreef Ame_thyst het volgende:
de 3 auto's in kwestie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef TJV het volgende:
Vent verderop laat morgen een dakkapel op zijn huis plaatsen, had allemaal briefjes op lantaarnpalen gehangen en in brievenbussen gedaan of we een aantal parkeerplaatsen vrij wilden houden zodat er een hijskraan kan staan. Had ie de verkeerde datum erop gezet, kwam ie vanmorgen weer langs.Maar even 3 auto's zo asociaal neergezet op die plekken dat er niemand meer bij kan, zijn die plekken morgenochtend weer vrij. Ik heb mijn goede daad op de dag van de Heer weer verricht.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Kwam deze net tegen in KLB![]()
[ afbeelding ]
bezoek..quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:01 schreef MineraalWater het volgende:
Sos jij had vandaag meer tijd toch?
K heb geen facebookquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mc SC wedstrijd wie de meeste reacties krijgt?
ik wordt laatste..quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mc SC wedstrijd wie de meeste reacties krijgt?
Ik wordtquote:
al gedaan, maar werkte alsnog nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan maak je er een. Fake naam enzo, alleen wel echte foto
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Leeftijd wel even op 18 zetten
Hmm dat is dus niet openbaar, dan mag t toch ook niet?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
November is de volgende meet, volgende week is er wel een feestje bij vogel waar we kats losgaan
Nee daar mag jij idd niet heenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm dat is dus niet openbaar, dan mag t toch ook niet?
Jij niet, of je moet heel goed kunnen beffen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm dat is dus niet openbaar, dan mag t toch ook niet?
Vraag maar aan je mams!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jij niet, of je moet heel goed kunnen beffen.
Hihihi kattenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
November is de volgende meet, volgende week is er wel een feestje bij vogel waar we kats losgaan
Boh utrecht heeft wel prima indoor parkquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef vogelkooi het volgende:
Maar naar utrecht mag je wel komen, maar dan gaan we wel klasieke dingen doen en niet constant skaten.
Like a sir day dus eigenlijk.
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:03 schreef Timwonnacott het volgende:
Die komt uitgewoond en dronken thuis, niet normaal joh![]()
quote:
Komt omdat je FB profiel 18+ isquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens en fuck you, ik was even heel erg blij
http://www.gotinder.com/terms/quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens en fuck you, ik was even heel erg blij
Alsof jij je drukt maakt over wat andere van je denken? Of is het gebruik van deze app een brug te ver?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ze niet op facebook posten welke meidjes ik like dan is er niks aan de hand. wil niet dat mensen denken dat ik een gare dating app gebruik ofzo
neh, oude mannen praat enzo, aldie is ook al 26 ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef vogelkooi het volgende:
maar bobber vraag me af of je het wel leuk zult vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |