Ik moet straks er door heen fietsenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef TJV het volgende:
En blijkbaar word je zeiknat van 15 meter buiten lopen.
Gewoon een lint ophangen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef TJV het volgende:
Vent verderop laat morgen een dakkapel op zijn huis plaatsen, had allemaal briefjes op lantaarnpalen gehangen en in brievenbussen gedaan of we een aantal parkeerplaatsen vrij wilden houden zodat er een hijskraan kan staan. Had ie de verkeerde datum erop gezet, kwam ie vanmorgen weer langs.Maar even 3 auto's zo asociaal neergezet op die plekken dat er niemand meer bij kan, zijn die plekken morgenochtend weer vrij. Ik heb mijn goede daad op de dag van de Heer weer verricht.
Had ie al gedaan maar hij liep alsnog te stressen, nu is ie blij en is hij mijn vriend op facebook.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:18 schreef TJV het volgende:
[..]
Had ie al gedaan maar hij liep alsnog te stressen, nu is ie blij en is hij mijn vriend op facebook.
Dan was 1 genoeg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:21 schreef Ame_thyst het volgende:
de 3 auto's in kwestie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef TJV het volgende:
Vent verderop laat morgen een dakkapel op zijn huis plaatsen, had allemaal briefjes op lantaarnpalen gehangen en in brievenbussen gedaan of we een aantal parkeerplaatsen vrij wilden houden zodat er een hijskraan kan staan. Had ie de verkeerde datum erop gezet, kwam ie vanmorgen weer langs.Maar even 3 auto's zo asociaal neergezet op die plekken dat er niemand meer bij kan, zijn die plekken morgenochtend weer vrij. Ik heb mijn goede daad op de dag van de Heer weer verricht.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Kwam deze net tegen in KLB![]()
[ afbeelding ]
bezoek..quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:01 schreef MineraalWater het volgende:
Sos jij had vandaag meer tijd toch?
K heb geen facebookquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mc SC wedstrijd wie de meeste reacties krijgt?
ik wordt laatste..quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mc SC wedstrijd wie de meeste reacties krijgt?
Ik wordtquote:
al gedaan, maar werkte alsnog nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan maak je er een. Fake naam enzo, alleen wel echte foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |