quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Leeftijd wel even op 18 zetten
Hmm dat is dus niet openbaar, dan mag t toch ook niet?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
November is de volgende meet, volgende week is er wel een feestje bij vogel waar we kats losgaan
Nee daar mag jij idd niet heenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm dat is dus niet openbaar, dan mag t toch ook niet?
Jij niet, of je moet heel goed kunnen beffen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm dat is dus niet openbaar, dan mag t toch ook niet?
Vraag maar aan je mams!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jij niet, of je moet heel goed kunnen beffen.
Hihihi kattenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
November is de volgende meet, volgende week is er wel een feestje bij vogel waar we kats losgaan
Boh utrecht heeft wel prima indoor parkquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef vogelkooi het volgende:
Maar naar utrecht mag je wel komen, maar dan gaan we wel klasieke dingen doen en niet constant skaten.
Like a sir day dus eigenlijk.
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:03 schreef Timwonnacott het volgende:
Die komt uitgewoond en dronken thuis, niet normaal joh![]()
quote:
Komt omdat je FB profiel 18+ isquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens en fuck you, ik was even heel erg blij
http://www.gotinder.com/terms/quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens en fuck you, ik was even heel erg blij
Alsof jij je drukt maakt over wat andere van je denken? Of is het gebruik van deze app een brug te ver?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ze niet op facebook posten welke meidjes ik like dan is er niks aan de hand. wil niet dat mensen denken dat ik een gare dating app gebruik ofzo
neh, oude mannen praat enzo, aldie is ook al 26 ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef vogelkooi het volgende:
maar bobber vraag me af of je het wel leuk zult vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |