Ik heb dezequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb deze!(in het echt minder rood)
[ afbeelding ]
Skate ik nu op, heb 2 paar in 8 weken gesloopt, terwijl ik normaal facking lang doe met DC's, deze zijn gewoon slecht ontworpen denk ik, maar ik moet dus deze keer zelf mn schoenen dokken omdat schoenen van 80+ slopen in 8 weken, snap ik, maar daarom zoek ik goedkope schoenenquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sorry, kon het niet laten
ZO'n italiaanse winkel,best goedkoop en leuke schoenen, Scapino heet het dacht ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Skate ik nu op, heb 2 paar in 8 weken gesloopt, terwijl ik normaal facking lang doe met DC's, deze zijn gewoon slecht ontworpen denk ik, maar ik moet dus deze keer zelf mn schoenen dokken omdat schoenen van 80+ slopen in 8 weken, snap ik, maar daarom zoek ik goedkope schoenen
I'D DAI OVA DEES REEBOKS UOENO ITquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:15 schreef d4v1d het volgende:
Welke schoenen heb jij niet
Godverdomme man, je lijkt wel een wijf.
Zeker een complimentquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:18 schreef vogelkooi het volgende:
Gister op werk vergeleken met kramer, die van seinfield, wist niet zeker of dat een compliment was.
daar is hij alvast voor aan het oefenen, voor als hij later zijn grote operatie inplant..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:15 schreef d4v1d het volgende:
Welke schoenen heb jij niet
Godverdomme man, je lijkt wel een wijf.
Et tu, mschol?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is hij alvast voor aan het oefenen, voor als hij later zijn grote operatie inplant..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |