Ik heb dezequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb deze!(in het echt minder rood)
[ afbeelding ]
Skate ik nu op, heb 2 paar in 8 weken gesloopt, terwijl ik normaal facking lang doe met DC's, deze zijn gewoon slecht ontworpen denk ik, maar ik moet dus deze keer zelf mn schoenen dokken omdat schoenen van 80+ slopen in 8 weken, snap ik, maar daarom zoek ik goedkope schoenenquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sorry, kon het niet laten
ZO'n italiaanse winkel,best goedkoop en leuke schoenen, Scapino heet het dacht ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Skate ik nu op, heb 2 paar in 8 weken gesloopt, terwijl ik normaal facking lang doe met DC's, deze zijn gewoon slecht ontworpen denk ik, maar ik moet dus deze keer zelf mn schoenen dokken omdat schoenen van 80+ slopen in 8 weken, snap ik, maar daarom zoek ik goedkope schoenen
I'D DAI OVA DEES REEBOKS UOENO ITquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:15 schreef d4v1d het volgende:
Welke schoenen heb jij niet
Godverdomme man, je lijkt wel een wijf.
Zeker een complimentquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:18 schreef vogelkooi het volgende:
Gister op werk vergeleken met kramer, die van seinfield, wist niet zeker of dat een compliment was.
daar is hij alvast voor aan het oefenen, voor als hij later zijn grote operatie inplant..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:15 schreef d4v1d het volgende:
Welke schoenen heb jij niet
Godverdomme man, je lijkt wel een wijf.
Et tu, mschol?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is hij alvast voor aan het oefenen, voor als hij later zijn grote operatie inplant..
Dan maak ik er weer het probleem van mn ouders van, als je snapt wat ik bedoel. Kost hun weer werk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:55 schreef MineraalWater het volgende:
gesloten rekening waar jij niet bij kan alleen je ouders en dan daar zoveel procent opzetten wat je verdiend.
er zijn toch vast ook wel rekeningen te openen die je pas na X jaar mag leeghalen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan maak ik er weer het probleem van mn ouders van, als je snapt wat ik bedoel. Kost hun weer werk.
Ik wil niet een rekening die ik na X jaar kan leeghalen. Wil het geld hebben wanneer ik het nodig heb, tenzij ik in de supermarkt staquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn toch vast ook wel rekeningen te openen die je pas na X jaar mag leeghalen?
Dan installeer je de app en doe je het alsnog binnen een halve minuut..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:13 schreef vogelkooi het volgende:
Zo'n bank nemen met een random reader, net die drempel om het niet over te boeken.
Luister naar deze man hij heeft ervaringquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan installeer je de app en doe je het alsnog binnen een halve minuut..
Nee, gewoon eens laten zien dat je een grote jongen bent en met geld om kunt gaan. Zouden er meer moeten doen, met hun 30k studieschuld.
Hoeveel jaar heb je nog om er vanaf te komen?quote:
Genoeg, twaalf ofzo en dan kun je ook nog vijf jaar uitstel aanvragen héquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb je nog om er vanaf te komen?
Wegwerken als in als gift krijgen, schulden afbetalen doen we niet aan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Genoeg, twaalf ofzo en dan kun je ook nog vijf jaar uitstel aanvragen hé
Heb ook nog maximale lening, wat denk je anders waar ik mijn schoenen van betaal?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Wegwerken als in als gift krijgen, schulden afbetalen doen we niet aan.
ach jezusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb ook nog maximale lening, wat denk je anders waar ik mijn schoenen van betaal?
Zij ook voor jou.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee DUO
Heb een altaartje staan voor die mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |