SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:41 schreef vogelkooi het volgende:
Wilt u uw lid (hihihi) pas paraat houden.
wat was er mis ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Was een tandartsafspraak vergeten, heel snel heen gefietst. Nu een gore bek van de verdoving, smaakt naar vitriool en ik voel helegaar niks meer.
Vanavond nog een feestje waar ik helemaal geen zin in heb
of je gaat gewoon niet naar een feestjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Was een tandartsafspraak vergeten, heel snel heen gefietst. Nu een gore bek van de verdoving, smaakt naar vitriool en ik voel helegaar niks meer.
Vanavond nog een feestje waar ik helemaal geen zin in heb
Ja da's dus lastig omdat ik al zei dat ik zou komen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
of je gaat gewoon niet naar een feestje
eckte FOK!erquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:26 schreef Ame_thyst het volgende:
oh wist niet dat je bij mij op visite kwam aldie, leuk
nee kom maar kijken zo. Tis een work in progress. Zelf hoop dingen aanpassen enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Als we zo gaan doen kom ik straks ff langs met nukes.
Het moet je liggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:18 schreef mschol het volgende:
heartstone is niet echt boeiend te noemen eigenlijk
En gaan jullie dat wel legit doen of wordt dat ook allemaal gespawnedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nee kom maar kijken zo. Tis een work in progress. Zelf hoop dingen aanpassen enzo.
Bitch, alleen eentje met OBEY erop. of zo. Iedereen heeft die tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:44 schreef bobbernaut het volgende:
Aldie, welke;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Obeyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bitch, alleen eentje met OBEY erop. of zo. Iedereen heeft die tegenwoordig?
Haha ulghquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:21 schreef -Datdus- het volgende:
Deze is wel wat voor aldie!
http://www.obeyclothing.com/men/hats/joshua-fedora.html
swekkerboi.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou ja ik heb wel wat Obey shirtjes, daar is weinig mis mee hoor
Als ze nou eens godverdomme die kut world cup winnen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Best een aardige wedstrijd op zich
Goed bezig geweest plexquote:
beter..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:16 schreef MineraalWater het volgende:
YES! sos het is me gelukt met WE!
moet nog wel wat dingen doen. Maar kom ook wel ff lurken..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:18 schreef MineraalWater het volgende:
Komde straks weer online? of heb je nog veel te doen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |