eckte FOK!erquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:26 schreef Ame_thyst het volgende:
oh wist niet dat je bij mij op visite kwam aldie, leuk
nee kom maar kijken zo. Tis een work in progress. Zelf hoop dingen aanpassen enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Als we zo gaan doen kom ik straks ff langs met nukes.
Het moet je liggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:18 schreef mschol het volgende:
heartstone is niet echt boeiend te noemen eigenlijk
En gaan jullie dat wel legit doen of wordt dat ook allemaal gespawnedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nee kom maar kijken zo. Tis een work in progress. Zelf hoop dingen aanpassen enzo.
Bitch, alleen eentje met OBEY erop. of zo. Iedereen heeft die tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:44 schreef bobbernaut het volgende:
Aldie, welke;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Obeyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bitch, alleen eentje met OBEY erop. of zo. Iedereen heeft die tegenwoordig?
Haha ulghquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:21 schreef -Datdus- het volgende:
Deze is wel wat voor aldie!
http://www.obeyclothing.com/men/hats/joshua-fedora.html
swekkerboi.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou ja ik heb wel wat Obey shirtjes, daar is weinig mis mee hoor
Als ze nou eens godverdomme die kut world cup winnen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Best een aardige wedstrijd op zich
Goed bezig geweest plexquote:
beter..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:16 schreef MineraalWater het volgende:
YES! sos het is me gelukt met WE!
moet nog wel wat dingen doen. Maar kom ook wel ff lurken..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:18 schreef MineraalWater het volgende:
Komde straks weer online? of heb je nog veel te doen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |