Ga huilen met je opel astra.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 03:12 schreef VMSDKR het volgende:
Fix de OP dan als je hem zo nodig moet dichtgooien en een nieuwe wil maken. En verzin eens een leuke TT, tering.
Invasie van dat afslanktopic? Ze komen ons terugpakken?quote:
Laat het Cor maar niet horenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Invasie van dat afslanktopic? Ze komen ons terugpakken?
nee, dan had ik wel een andere titel verwacht
History is praktisch leeg van TS
Wat een akelige anorexiapatienten trouwens die gym chicks
Koffie zwart+suiker graagquote:
Als een beest was tie bij de vrijdagmiddag borrel. Als een beestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:30 schreef Ethanolic het volgende:
Echt stoer Star_Chaser vertel me meer.
en iedereen hem vragen 'are joe on the annabols?'quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als een beest was tie bij de vrijdagmiddag borrel. Als een beest
Ah, een OP. Goed gedaan jochie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 03:13 schreef HouseMusicFactory het volgende:
[..]
Ga huilen met je opel astra.
no no, just creatina and eggs.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en iedereen hem vragen 'are joe on the annabols?'
Zo rebels die man. Zoals Ome Cor zou zeggen; een echte levensgenieter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
no no, just creatina and eggs.
En aan het eind v.d. middag stond i op de tafel zonder shirt te flexen![]()
Zoek maar lekker een andere automobiel voor dat soort rariteiten, heb er net nieuwe ruitenwissers op zitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik zou jizzen over je auto.
Carglass alles.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zoek maar lekker een andere automobiel voor dat soort rariteiten, heb er net nieuwe ruitenwissers op zitten.
Gymmen doe je op de bassischoolquote:
Basisschool gymquote:
Wat extra gymmen als je frikandelbroodjes en energydrank gaat halen is toch primaquote:
die Arie is trouwens ook behoorlijk wat massa kwijt...quote:
vocht van zijn dbolquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die Arie is trouwens ook behoorlijk wat massa kwijt...
lolquote:
Jij kreeg frikadel broodjes en energydrink mee?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:01 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat extra gymmen als je frikandelbroodjes en energydrank gaat halen is toch prima
Er is een subtiel verschil tussen halen en meekrijgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij kreeg frikadel broodjes en energydrink mee?
Ik moest het doen met een liga en een pakje wicky.
lolquote:
Voor zo'n stukkie schuimrubber?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Ik heb van iemand een cadeaupasje gekregen van 25eu van bol.com
Gezocht op zo'n foam roller omdat ik dat graag wil. 50euro![]()
true true, maar dat moet veul goedkoper kunnen lijkt mequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, dat was mijn gedachten ook.
't is van Ahold he, sta er dus ook niet echt van te kijken
Zo duur? Maar bol werkt ook veel met externe leveranciers geloof ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja ik zat al te zoeken zoietsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo duur? Maar bol werkt ook veel met externe leveranciers geloof ik.
Zou gewoon een interessant boek bestellen anders.
Je traint toch met Etha samen neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:53 schreef JackieBrown het volgende:
Bijna weekend y'all.
Had een vriendin overtuigd om ook lid te worden bij m'n gym, heeft ze gedaan maar nu gaat ze nooitdaar gaan m'n dromen van een spotter/elke dag samen gymmings/niet meer lastiggevallen worden
Nop, slechts 1/2x in de week als we elkaar zien, wonen niet bepaald om de hoek van elkaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je traint toch met Etha samen neem ik aan?
Heb jij ooit gewerkt met Adobe After Effects?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:48 schreef Sapstengel het volgende:
Er was hier ooit een boek gepost over krachttraining, per oefening een anatomische tekening erbij met welke spieren je gebruikt enz.
Opzich niet iets wat ik nodig zou hebben, maar wel grappig misschien.
Delavier. Prima te vinden op marktplaats.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:48 schreef Sapstengel het volgende:
Er was hier ooit een boek gepost over krachttraining, per oefening een anatomische tekening erbij met welke spieren je gebruikt enz.
Opzich niet iets wat ik nodig zou hebben, maar wel grappig misschien.
Voor om de stang? Metertje buisisolatie halen bij de bouwmarkt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:45 schreef no1uknow het volgende:
mooi hoe het account van de TS waarschijnlijk ooit is aangemaakt als kloon om toegang te vragen tot KPD.
Waarschijnlijk om foto's te posten van zichzelf, want het is per slot van rekening een vrouwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:45 schreef no1uknow het volgende:
mooi hoe het account van de TS waarschijnlijk ooit is aangemaakt als kloon om toegang te vragen tot KPD.
Nee om je rug te rollen op de grond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor om de stang? Metertje buisisolatie halen bij de bouwmarkt.
Na het eerste jaar automatisch per maand opzegbaar. Of je moet zelf bijtekenen voor 12 maanden in ruil voor extra korting oid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:48 schreef Curlbrah het volgende:
He, weten jullie of gym abbo's maandelijks opzegbaar zijn?
Heb een nieuwe gym op het oog maar die abbo's lopen minimaal 12 maanden. das nogal lang
Hoe zit dat laatste dan? Je kunt alleen maar tekenen voor 12 maanden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Na het eerste jaar automatisch per maand opzegbaar. Of je moet zelf bijtekenen voor 12 maanden in ruil voor extra korting oid.
denk eens naquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]mensen die er niet voor uit durven te komen dat ze daar willen neuzen/posten
van wie is deze kloon eigenlijk
Niks mis met kloon accountsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:45 schreef no1uknow het volgende:
heb een account waarvan iedereen denkt dat het een man is, staan ook posts van ik KPD, altijd vermakelijk om te zien als je geile dms van vrouwelijke foksters krijgt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om foto's te posten van zichzelf, want het is per slot van rekening een vrouw
steedseen nieuw contract?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoe zit dat laatste dan? Je kunt alleen maar tekenen voor 12 maanden.
Ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heb jij ooit gewerkt met Adobe After Effects?
Als het prodcut opeens drastisch verandert wel denk ik. maar als het zo is als op het moment van afsluiten lijkt het me niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:29 schreef Ethanolic het volgende:
Eigenlijk de grootste oplichterij ter wereld. Zou je van een gym abbo niet juridisch af kunnen komen als je gewoon ontevreden bent over het product dat ze leveren? Daar ga ik even naar informeren.
Als je via internet bestelt lijkt het product je op eerste gezicht ook geschikt. Als je het ontvangt en je blijkt niet tevreden dan heb je altijd het recht om te ruilen (behalve in geval van bederf, maar dat kan natuurlijk niet bij een dienst). Zelfde geldt in een fysieke winkel. Ik ga dit eens uitzoeken, want ik heb ook wel eens een jaar aan een tyfusgym vast gezeten (borst-, biceps-, buik-tijdperk).quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als het prodcut opeens drastisch verandert wel denk ik. maar als het zo is als op het moment van afsluiten lijkt het me niet.
Probleem is een beetje dat ze alleen een Smith squat rek hebben en ik daar niet zo'n fan van ben. maar de andere opties in de buurt zijn ook niet geweldig. (te druk, te duur, te warm)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als het prodcut opeens drastisch verandert wel denk ik. maar als het zo is als op het moment van afsluiten lijkt het me niet.
Bronquote:Andere abonnementen, zoals: sportabonnement, abonnement op telecom- of sms-dienst, energiecontracten, onderhoudscontract op cv-ketel, abonnement op domeinnaam: Hiervoor geldt een opzegtermijn van maximaal één maand.
Ja is best simpel. Na een beetje oefenen met de interface en wat shortcuts leren kun je prima iets maken.quote:
Awesome! Bedanktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is best simpel. Na een beetje oefenen met de interface en wat shortcuts leren kun je prima iets maken.
Hier staat wat tutorials die de basics uitleggen, wel erg simpel though: http://www.videocopilot.net/basic/
En hier ook het een en ander voor specifieke effecten: http://www.videocopilot.net/tutorials/
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef fathank het volgende:
LIF / Succes met afvallen
lekkere 'gewichtscoach'
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamnquote:. Hij vond me niet te dik (1.62m en 136kg).
Het mooiste is dat na een tijd het er weer allemaal bij komtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik word agressief van die weightloss surgery users.
Ze kunnen dan beter een band om de keel doen, dat ze niks meer kunnen doorslikken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Het mooiste is dat na een tijd het er weer allemaal bij komt
Vriendin van m'n moeder had ook zo'n maagband gehad maar is gewoon weer moddervet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ze kunnen dan beter een band om de keel doen, dat ze niks meer kunnen doorslikken.
Ken er ook 2. Allebei weer moddertje vet. De week na de operatie baalde meneer al dat die geen 4 snacks van de snackbar op kon, omdat die toch echt niet kon kiezen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Het mooiste is dat na een tijd het er weer allemaal bij komt
Vriendin van m'n moeder had ook zo'n maagband gehad maar is gewoon weer moddervet
Ja lengte in centimeters - 100 is wel een prima gewicht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:03 schreef Dimachaerus het volgende:
1.70 @ 70 kg kan wel mooi zijn bij vrouw
zag laatst nog eentje van een fokster niks mis mee mooie rondingen
58 kg bij 165 is goed te doen. Ook makkelijk in je nek te leggen om wat squats te doen thuisquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja lengte in centimeters - 100 is wel een prima gewicht.
70kg bij 170cm enz.
Al is 65kg bij 165cm wel vrij stevig.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:03 schreef Dimachaerus het volgende:
1.70 @ 70 kg kan wel mooi zijn bij vrouw
zag laatst nog eentje van een fokster niks mis mee mooie rondingen
ik kan tot 90 dus geen probleem hierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:04 schreef Champy het volgende:
[..]
58 kg bij 165 is goed te doen. Ook makkelijk in je nek te leggen om wat squats te doen thuis
Misschien kun je etha's oude UI overnemen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kan tot 90 dus geen probleem hier
Ik doe niet aan sloppy seconds.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Misschien kun je etha's oude UI overnemen.
Dima doet een Nuttyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Misschien kun je etha's oude UI overnemen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sloppy seconds.
Ja inderdaad, dat is een prima formaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:04 schreef Champy het volgende:
[..]
58 kg bij 165 is goed te doen. Ook makkelijk in je nek te leggen om wat squats te doen thuis
Narcisme.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:28 schreef Awesome_ het volgende:
Wat maakt het dat de gemiddelde GYM-member het zo ontzettend grappig vindt om anderen van foutief advies te voorzien? Afgunst? Bang ingehaald te worden? ff wat inhoud/zelfreflectie pompen in deze reeks.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef iemand het volgende:
[..]
Dieeten is te weinig eten waardoor je lichaam na verloop van tijd in een overlevingsstandje gaat en enorm zuinig met eten om zal gaan. Aanpassen zou kunnen inhouden dat je 6x per dag een kleinere maaltijd eet zodat je je stofwisseling op gang houd .
lolquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:37 schreef Awesome_ het volgende:
Wel sympathiek dat voedingsadvies jegens Ray
Ja man die prijs, f#cking goedkoop, van 85 voor 40 euroquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:46 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)ngct=fde9d9f5…
Dit gaat een heftige maand worden. WHAT DE F#CK!?
die klauwen zijn dan wel handig als je jeuk hebt op je rugquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde dat je van Mutant Whey net zo'n mutant wordt als in die film X-Mennet als Wolverine zegmaar.
Deze lijkt me vrij onschuldig, je moet pas uitkijken met crenartine, ik heb vele verhalen gehoord over geweldplegingen bij gebruik ervan. er is nu ook een landelijke campagne begonnen ertegenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
Hey jongens als ik deze whey neem word ik dan ook zo groot?
[ afbeelding ]
Heb wel eens gehoord in de sportschool dat whey bijna als anabolen is. Een jongen mocht het ook niet nemen van zn moeder want ze zei dat al die drugs maar gevaarlijk is.
en dan klagen dat ze geen piece of meat willen zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
Geeft workout tips in een trainingvideo, 90% van de tijd fullscreen haar ass in beeld.
Al die fit girls zijn aandachtshoeren.
Nee paste niet door de deurquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nog mensen uit de kast gekomen vandaag?
En je had inloopkast toch? BEEST.quote:
quote:Onder studenten in Groningen is schurft uitgebroken. De GGD heeft huisartsen en studentenverenigingen in de stad gewaarschuwd alert te zijn op de besmettelijke huidaandoening.
Volgens een woordvoerder van de GGD zijn er inmiddels zeven gevallen gemeld, maar is er geen sprake van een epidemie.
Schurft komt voor op plekken waar veel mensen samenleven, zoals studentenhuizen. Het kan twee tot zes weken duren voordat je last krijgt van de besmetting.
Oké bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil even zeggen dat facial aesthetics toch echt wel het belangrijkste is, mits een lichaam dat zich niet in het extreme bevind ( graatmager; morbide obesitas).
Op hun leeftijd was ik voor Europa aan het vechten tegen USA in Runescape online. Wat een kutjeugd heb ik gehad zeg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:24 schreef VMSDKR het volgende:
jognens fridaynight partynight gaan jullie mee chickies scoren? XD
Marieke de Jong.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
Mooie site. Goede, werkende navigatie. Goede fake nieuwsberichten, goede overduidelijk nep namen van succesverhalen, goede nep commentsectie.
Wie zegt dat die foto niet voor haar vriend was, haar jeugdliefde vanaf haar 14de, en die gast lekt die foto's op het internet? Altijd maar generaliseren jij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds ik me heb bekeerd tot het Christendom.
Nee maar het is gewoon zo toch, veel van die figuren zijn full time attention whores. Zowel mannen als vrouwen.
Sanne de Vries is een goede tweede.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Marieke de Jong.
Generieker vind je ze niet inderdaad.
Ik ging van mijn 11de tot mijn 14de om de week naar van die feestenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Op hun leeftijd was ik voor Europa aan het vechten tegen USA in Runescape online. Wat een kutjeugd heb ik gehad zeg.
Op welke leeftijd werd je ontmaagd? Dan kunnen we een conclusie verbinden aan het bezoeken van die feestjes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik ging van mijn 11de tot mijn 14de om de week naar van die feestenEn toen was ik 14 en werd ik alsnog een game nerdje.
opnemen, terugkijken, uitzending gemist?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:39 schreef Rozzje het volgende:
Voetbal en gym gaat niet echt samen he?
Moet een keuze maken tussen de 2
Lekker turnenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:39 schreef Rozzje het volgende:
Voetbal is gay. Keuze is snel gemaakt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:39 schreef Rozzje het volgende:
Welke gym zit je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:59 schreef Rozzje het volgende:
Ben ik de enige die bang is om uit gelachen te worden door BBers die al 3+ jaar trainen in de gym of is het juist als je een noob in de gym hard ziet pompen dat je dan respect voor diegene krijgt..
Dit is mijn situatie nu momenteel
Iedereen is ergens begonnen, zelfs de grootste gasten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:59 schreef Rozzje het volgende:
Ben ik de enige die bang is om uit gelachen te worden door BBers die al 3+ jaar trainen in de gym of is het juist als je een noob in de gym hard ziet pompen dat je dan respect voor diegene krijgt..
F4F sporadisch af en toe einde v/d maand toch wel een abbo nemen denk ik en dan starten met BB alleen heb ik nu een angst voor de gymquote:
Tenzij curls in t squatrack en deadliften op de bench press.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iedereen is ergens begonnen, zelfs de grootste gasten.
Ik lach nooit. De dunne, magere ventjes die je ziet in de gym, zo was ik anderhalf jaar geleden ook. En ze zijn juist bezig met hun uiterlijk te veranderen, dus respect daarvoor. Ze hadden ook gewoon thuis kunnen zitten en gamen ofzo.
Zoek een echte gym in de buurt? Waar woon je? Kunnen de users hier je de goeie richting op sturen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef Rozzje het volgende:
[..]
F4F sporadisch af en toe einde v/d maand toch wel een abbo nemen denk ik en dan starten met BB alleen heb ik nu een angst voor de gymook omdat ik wss alleen ga en niet met iemand
Ja dan wel. En ik moest ook wel stiekem lachen toen 2 ventjes gingen benchen en de ene 2x2.5 op de bar deed en de ander 2x5. Ze rolden er bijna af.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Tenzij curls in t squatrack en deadliften op de bench press.
Dan geef ik ze 1 of 2 keer tips,als ze er niks mee doen lach ik lekker.
Scheelt dat t eigenlijk niet voorkomt in mn huidge gym, redelijk hardcore.
Adamquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek een echte gym in de buurt? Waar woon je? Kunnen de users hier je de goeie richting op sturen.
Hehe mn neefje(noujah neefje. Hij is langer dan ik benquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dan wel. En ik moest ook wel stiekem lachen toen 2 ventjes gingen benchen en de ene 2x2.5 op de bar deed en de ander 2x5. Ze rolden er bijna af.
Oei Amsterdam. Zoek ff op Dbb naar gyms, ik ken dr zo niet een. Zijn wel een paar users uit Amsterdam hier geloof ik, misschien dat die je kunnen helpen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:09 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Adam
Weet echt niet welke gym goed is of juist slecht.. Ik wil graag persoonlijke begeleiding als het nodig is en een vriendelijke sfeer heb gehoord dat F4F/Basichealth enzo allemaal vol met tokkies zitten alhoewel dat bij mij meeviel toen ik er soms was
Oh op die fiets. Ik dacht dat eerst de ene net 2x 2,5 kg en de ander met 2x 5 kg aan de gang gingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Nouja het was vooral omdat er links 5kg op zat en rechts 10kg. Allebei helemaal scheef benchen, bijna omvallen en niet door hebben dat het gewicht ongelijk is.
Was ook net op DBB echt een top site..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Oei Amsterdam. Zoek ff op Dbb naar gyms, ik ken dr zo niet een. Zijn wel een paar users uit Amsterdam hier geloof ik, misschien dat die je kunnen helpen.
Na de workout douchen zonder zeep, anders smeer je je poriën dicht en krijg je meer verzuring dan nodig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:12 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Was ook net op DBB echt een top site..
Nog een vraag wat is het beste om te doen met verzuring/spierpijn? Moet je gewoon 2 dagen lijden of kan je het proces ook eventueel versnellen/verzachten tijgerbalsem en koude douche heb ik gehoord maar iets speciaals?
17.5 en nogsteeds samen met diegenequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op welke leeftijd werd je ontmaagd? Dan kunnen we een conclusie verbinden aan het bezoeken van die feestjes.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
Had tevens haar borsten gelikt in een hut in de bosjes.
srsquote:
och toen ik 16 was ik ook nog niet hoorquote:
Mjahquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
MjahIk zag het staan in een boekje wat bij iemand thuis lag, zijn ouders hadden dat gekocht en hij liet het aan me zien.
Hijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
MjahIk zag het staan in een boekje wat bij iemand thuis lag, zijn ouders hadden dat gekocht en hij liet het aan me zien.
Waar woon je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat ze alleen een Smith squat rek hebben en ik daar niet zo'n fan van ben. maar de andere opties in de buurt zijn ook niet geweldig. (te druk, te duur, te warm)
Omgeving Almelo.quote:
Nee iemand had een seksboekje van zijn ouders gevonden, dat liet hij zien. Vervolgens probeerde ik die technieken op dat meisje later.quote:
Niks mis met de gymmokkels.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Invasie van dat afslanktopic? Ze komen ons terugpakken?
nee, dan had ik wel een andere titel verwacht
History is praktisch leeg van TS
Wat een akelige anorexiapatienten trouwens die gym chicks
Toch niet bij je eigen verwekking?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef G.R.S. het volgende:
Joh ik heb mijn ouders een paar keer betrapt..
Ik gelukkig nooit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef G.R.S. het volgende:
En hadden zij toen een uitmuntende prestatie neergezet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef G.R.S. het volgende:
Ultimate en in West zit nog iets Susa oid. First Class in Diemen is een smerige oude zooi. Adam is duur BBen voor niet-studenten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:09 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Adam
Weet echt niet welke gym goed is of juist slecht.. Ik wil graag persoonlijke begeleiding als het nodig is en een vriendelijke sfeer heb gehoord dat F4F/Basichealth enzo allemaal vol met tokkies zitten alhoewel dat bij mij meeviel toen ik er soms was
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef Rozzje het volgende:
[..]
F4F sporadisch af en toe einde v/d maand toch wel een abbo nemen denk ik en dan starten met BB alleen heb ik nu een angst voor de gymook omdat ik wss alleen ga en niet met iemand
Met je fetish voor vrouwen die niet ongesteld kunnen worden.quote:
Nee niet angst maar meer dat ik daar niet tussen pas ik overdrijf wel.. Ach ja wellicht maak ik me te druk om niksquote:
Ze is een puberende bitch maar kan wel eens aardig zijn. Ik geef mijn ouders een 6/10.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
En hadden zij toen een uitmuntende prestatie neergezet?
West kan wel maar is ver manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ultimate en in West zit nog iets Susa oid. First Class in Diemen is een smerige oude zooi. Adam is duur BBen voor niet-studenten.
Iedere serieuze BBer heeft respect voor iedereen die serieus traint, of dat nu met 2 of 200kg is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:59 schreef Rozzje het volgende:
Waarom zou je je aantrekken van wat andere mensen van jou vinden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee niet angst maar meer dat ik daar niet tussen pas ik overdrijf wel.. Ach ja wellicht maak ik me te druk om niks
Weet niet maar laat maar ik ben er al overheen hoor was meer een soort van gedachtequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef HouseMusicFactory het volgende:
[..]
Waarom zou je je aantrekken van wat andere mensen van jou vinden?
Top!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Weet niet maar laat maar ik ben er al overheen hoor was meer een soort van gedachte
moet ik maar ff een account aanmaken dan.quote:
Gewoon trainen en zorgen dat je grote biceps krijgt. Grote biceps dwingen respect af.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als ik met trainen begin ga ik met SS starten. Fullbody is toch goed genoeg of moet ik specifiek ook compound oefeningen doen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon trainen en zorgen dat je grote biceps krijgt. Grote biceps dwingen respect af.
Storting strength is een mooi begin. Voeg na verloop van tijd pull ups en dipsaus toe. Evt nog een oefening voor je rear delts toevoegen. Die lopen vaak achterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als ik met trainen begin ga ik met SS starten. Fullbody is toch goed genoeg of moet ik specifiek ook compound oefeningen doen?
SS bestaat uit compound oefeningen. Wat bedoel je precies te zeggen? + wat Henk zegt, pull ups en dips toevoegen zo snel als het kan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als ik met trainen begin ga ik met SS starten. Fullbody is toch goed genoeg of moet ik specifiek ook compound oefeningen doen?
Oeps ik haal het door elkaar..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
SS bestaat uit compound oefeningen. Wat bedoel je precies te zeggen? + wat Henk zegt, pull ups en dips toevoegen zo snel als het kan.
Geen probleem, iedereen moet ergens beginnen. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Oeps ik haal het door elkaar..
Nvm thnx
Met SS worden de kuiten ook inbegrepen of niet? Of als je gaat squaten is dat dan genoeg?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen probleem, iedereen moet ergens beginnen. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel
Nee mocht je kuiten erbij willen doen dan kan je het beste calf raises doen. Het kan seated, standing of op de leg press. Mocht je niet direct pull ups kunnen doen dan zijn chinups het beste alternatiefquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Met SS worden de kuiten ook inbegrepen of niet? Of als je gaat squaten is dat dan genoeg?
Ik wil als ik echt serieus aan het werk ga met trainen later geen kippenbenen krijgen
Zijn pre work out meals/shakes echt essentieel of zijn een paar broodjes met pindakaas/banaan met wat volle melk goed genoeg?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee mocht je kuiten erbij willen doen dan kan je het beste calf raises doen. Het kan seated, standing of op de leg press. Mocht je niet direct pull ups kunnen doen dan zijn chinups het beste alternatief.
Pre workout heb ik zelf altijd bullshit gevonden maar er zijn mensen die het lekker vinden. Zelf eet ik meestal 1 of 2 bananen weg voordat ik naar de sportschool ga. Verder moet je gewoon zorgen dat je aan je kcals komt met in acht name van een redelijke verhouding macro's. Die shakes zijn in wezen goedkope eiwitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zijn pre work out meals/shakes echt essentieel of is een paar broodjes met pindakaas/banaan met wat volle melk goed genoeg?
Hoeveel uur slaap is optimaal?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pre workout heb ik zelf altijd bullshit gevonden maar er zijn mensen die het lekker vinden. Zelf eet ik meestal 1 of 2 bananen weg voordat ik naar de sportschool ga. Verder moet je gewoon zorgen dat je aan je kcals komt met in acht name van een redelijke verhouding macro's. Die shakes zijn in wezen goedkope eiwitten.
Dat is enigszins persoonlijk maar doorgaans ~8 uur per dag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoeveel uur slaap is optimaal?
Ik ga meestal door de week 11-12 uur naar bed maar wellicht is dat te laat al..
okquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef HouseMusicFactory het volgende:
Iemand op Tinder vraagt of ik Facebook heb.
Waarom zijn bananen krom?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef HouseMusicFactory het volgende:
[..]
Maar Tinder werkt alleen als je facebook hebt, hoe kunnen mensen zo dom zijn dan?
heel dom blijkbaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef HouseMusicFactory het volgende:
[..]
Maar Tinder werkt alleen als je facebook hebt, hoe kunnen mensen zo dom zijn dan?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:12 schreef HouseMusicFactory het volgende:
[..]
Het is wel een turk.
20 jaar.
WEJOW GEKKE LINES A SAH JE GAAT HARD MAINquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef Levolution het volgende:
ik ben zo fucking hard
harder dan patty brard
mijn hart is helemaal zwart
van alle orale roids
en de vele alkaloids
ziek gepompte guns
deze boy is geen kluns
ik pik je chick
lik d'r klit
ze slikt me pik
zo gaat die shit
je delft het onderspit
ik injecteer eiwit
daarom heb ik kkzieke lats
geen dom geklets
en ook geen gezwets
beter curl je je kapot
dan gaat jouw pik ook in haar strot
maar tot die dag nikker
blijf je een gore flikker
thnx zahbe ben beetje aan t spittequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
WEJOW GEKKE LINES A SAH JE GAAT HARD MAIN
lol nee nog niet hele dag gewerkt, morgen ga ik dat doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:27 schreef VMSDKR het volgende:
Hé ADO, heb je dat boek nu al bij je buren opgehaald?
"Hallo, ik ben no1uknow en ik geloof dat jullie iets van mij hebben?"
Das wel heul matigquote:
Nicequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja ik weet 't maar ik hanteer dezelfde humor met m'n huisgenoot
Ik snap sowieso niet de klootzak die ze überhaupt uit de op heeft gehaaldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:39 schreef no1uknow het volgende:
Bois for the sake of archive, heeft iemand die gifjes van RaymondK nog of wie kan ze traceren? Onvindbaar hier.
Standaard hierzo, zit hij z'n hart te luchten, antwoord: 'ok goeien verhaaltje'. Begint wel knap irritant te worden trouwensquote:
Carbon zeker met z'n OP-perfectionisme de hele fucking tijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet de klootzak die ze überhaupt uit de op heeft gehaald
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
statfags hier. Kwaliteit boven kwantiteit. Elke post van mij hier zou op een tegeltje kunnen.
Dan heb ik ze dus wel gevonden. Zag ergens in de OP 2 plaatjes staan die het niet deden. Wellicht een nieuwe gif maken? Het filmpje is hier te vinden:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef no1uknow het volgende:
Aaaah kankerrrr, heb ze gevonden maar ze zijn al offline gehaald van die website waar ik ze toen geupload heb, en ze staan niet meer op m'n computer lokaal, gvd
hij gaat loesoequote:
Kijk dat filmpje van dezelfde channel waar die jongen aan random meisjes vraagt of ze seks willen met hem en dan dat andere filmpje waar een meisje dat aan jongens vraagt.quote:
Lijkt op:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:07 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
btje uitgeschoten met de preworkout bois kan gebeuren toch
Ik was het zeker niet: van mij mogen ze voor eeuwig in de OP blijven. Je kunt me miet overal de schuld van geven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Carbon zeker met z'n OP-perfectionisme de hele fucking tijd
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik was het zeker niet: van mij mogen ze voor eeuwig in de OP blijven. Je kunt me miet overal de schuld van geven.
?quote:
Dat is de goedkoopste in de buurt? Fix gewoon een homegymquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:56 schreef IrCute het volgende:
Ik wil crossfit proberen maar het is 100 euro per maand
Gisteren om 2:28 bij de club om nog een klein drankje te doen en er een pasje uit te gooien. Mochten we niet meer binnen van de politie aan de deur. 'Want na half drie mag er niemand meer naar binnen'quote:
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gisteren om 2:28 bij de club om nog een klein drankje te doen en er een pasje uit te gooien. Mochten we niet meer binnen van de politie aan de deur. 'Want na half drie mag er niemand meer naar binnen'
Maar het was dus nog geen half 3, ik zou ze voor de rechter slepen!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gisteren om 2:28 bij de club om nog een klein drankje te doen en er een pasje uit te gooien. Mochten we niet meer binnen van de politie aan de deur. 'Want na half drie mag er niemand meer naar binnen'
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:35 schreef Beach het volgende:
kijk je naar een lekker wijf in de gym kijkt ze je boos aan
Beuk een 20kg dumbell in dr gezicht, kijkt ze nog bozerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:35 schreef Beach het volgende:
kijk je naar een lekker wijf in de gym kijkt ze je boos aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |