Ik was het zeker niet: van mij mogen ze voor eeuwig in de OP blijven. Je kunt me miet overal de schuld van geven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Carbon zeker met z'n OP-perfectionisme de hele fucking tijd
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik was het zeker niet: van mij mogen ze voor eeuwig in de OP blijven. Je kunt me miet overal de schuld van geven.
?quote:
Dat is de goedkoopste in de buurt? Fix gewoon een homegymquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:56 schreef IrCute het volgende:
Ik wil crossfit proberen maar het is 100 euro per maand
Gisteren om 2:28 bij de club om nog een klein drankje te doen en er een pasje uit te gooien. Mochten we niet meer binnen van de politie aan de deur. 'Want na half drie mag er niemand meer naar binnen'quote:
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gisteren om 2:28 bij de club om nog een klein drankje te doen en er een pasje uit te gooien. Mochten we niet meer binnen van de politie aan de deur. 'Want na half drie mag er niemand meer naar binnen'
Maar het was dus nog geen half 3, ik zou ze voor de rechter slepen!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gisteren om 2:28 bij de club om nog een klein drankje te doen en er een pasje uit te gooien. Mochten we niet meer binnen van de politie aan de deur. 'Want na half drie mag er niemand meer naar binnen'
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:35 schreef Beach het volgende:
kijk je naar een lekker wijf in de gym kijkt ze je boos aan
Beuk een 20kg dumbell in dr gezicht, kijkt ze nog bozerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:35 schreef Beach het volgende:
kijk je naar een lekker wijf in de gym kijkt ze je boos aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |