Waarom zou je je aantrekken van wat andere mensen van jou vinden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee niet angst maar meer dat ik daar niet tussen pas ik overdrijf wel.. Ach ja wellicht maak ik me te druk om niks
Weet niet maar laat maar ik ben er al overheen hoor was meer een soort van gedachtequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef HouseMusicFactory het volgende:
[..]
Waarom zou je je aantrekken van wat andere mensen van jou vinden?
Top!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Weet niet maar laat maar ik ben er al overheen hoor was meer een soort van gedachte
moet ik maar ff een account aanmaken dan.quote:
Gewoon trainen en zorgen dat je grote biceps krijgt. Grote biceps dwingen respect af.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef Rozzje het volgende:
[..]
F4F sporadisch af en toe einde v/d maand toch wel een abbo nemen denk ik en dan starten met BB alleen heb ik nu een angst voor de gymook omdat ik wss alleen ga en niet met iemand
Als ik met trainen begin ga ik met SS starten. Fullbody is toch goed genoeg of moet ik specifiek ook compound oefeningen doen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon trainen en zorgen dat je grote biceps krijgt. Grote biceps dwingen respect af.
Storting strength is een mooi begin. Voeg na verloop van tijd pull ups en dipsaus toe. Evt nog een oefening voor je rear delts toevoegen. Die lopen vaak achterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als ik met trainen begin ga ik met SS starten. Fullbody is toch goed genoeg of moet ik specifiek ook compound oefeningen doen?
SS bestaat uit compound oefeningen. Wat bedoel je precies te zeggen? + wat Henk zegt, pull ups en dips toevoegen zo snel als het kan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als ik met trainen begin ga ik met SS starten. Fullbody is toch goed genoeg of moet ik specifiek ook compound oefeningen doen?
Oeps ik haal het door elkaar..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
SS bestaat uit compound oefeningen. Wat bedoel je precies te zeggen? + wat Henk zegt, pull ups en dips toevoegen zo snel als het kan.
Geen probleem, iedereen moet ergens beginnen. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Oeps ik haal het door elkaar..
Nvm thnx
Met SS worden de kuiten ook inbegrepen of niet? Of als je gaat squaten is dat dan genoeg?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen probleem, iedereen moet ergens beginnen. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel
Nee mocht je kuiten erbij willen doen dan kan je het beste calf raises doen. Het kan seated, standing of op de leg press. Mocht je niet direct pull ups kunnen doen dan zijn chinups het beste alternatiefquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Met SS worden de kuiten ook inbegrepen of niet? Of als je gaat squaten is dat dan genoeg?
Ik wil als ik echt serieus aan het werk ga met trainen later geen kippenbenen krijgen
Zijn pre work out meals/shakes echt essentieel of zijn een paar broodjes met pindakaas/banaan met wat volle melk goed genoeg?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee mocht je kuiten erbij willen doen dan kan je het beste calf raises doen. Het kan seated, standing of op de leg press. Mocht je niet direct pull ups kunnen doen dan zijn chinups het beste alternatief.
Pre workout heb ik zelf altijd bullshit gevonden maar er zijn mensen die het lekker vinden. Zelf eet ik meestal 1 of 2 bananen weg voordat ik naar de sportschool ga. Verder moet je gewoon zorgen dat je aan je kcals komt met in acht name van een redelijke verhouding macro's. Die shakes zijn in wezen goedkope eiwitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zijn pre work out meals/shakes echt essentieel of is een paar broodjes met pindakaas/banaan met wat volle melk goed genoeg?
Hoeveel uur slaap is optimaal?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pre workout heb ik zelf altijd bullshit gevonden maar er zijn mensen die het lekker vinden. Zelf eet ik meestal 1 of 2 bananen weg voordat ik naar de sportschool ga. Verder moet je gewoon zorgen dat je aan je kcals komt met in acht name van een redelijke verhouding macro's. Die shakes zijn in wezen goedkope eiwitten.
Dat is enigszins persoonlijk maar doorgaans ~8 uur per dag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoeveel uur slaap is optimaal?
Ik ga meestal door de week 11-12 uur naar bed maar wellicht is dat te laat al..
okquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef HouseMusicFactory het volgende:
Iemand op Tinder vraagt of ik Facebook heb.
Waarom zijn bananen krom?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef HouseMusicFactory het volgende:
[..]
Maar Tinder werkt alleen als je facebook hebt, hoe kunnen mensen zo dom zijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |