quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sloppy seconds.
Ja inderdaad, dat is een prima formaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:04 schreef Champy het volgende:
[..]
58 kg bij 165 is goed te doen. Ook makkelijk in je nek te leggen om wat squats te doen thuis
Narcisme.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:28 schreef Awesome_ het volgende:
Wat maakt het dat de gemiddelde GYM-member het zo ontzettend grappig vindt om anderen van foutief advies te voorzien? Afgunst? Bang ingehaald te worden? ff wat inhoud/zelfreflectie pompen in deze reeks.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef iemand het volgende:
[..]
Dieeten is te weinig eten waardoor je lichaam na verloop van tijd in een overlevingsstandje gaat en enorm zuinig met eten om zal gaan. Aanpassen zou kunnen inhouden dat je 6x per dag een kleinere maaltijd eet zodat je je stofwisseling op gang houd .
lolquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:37 schreef Awesome_ het volgende:
Wel sympathiek dat voedingsadvies jegens Ray
Ja man die prijs, f#cking goedkoop, van 85 voor 40 euroquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:46 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)ngct=fde9d9f5…
Dit gaat een heftige maand worden. WHAT DE F#CK!?
die klauwen zijn dan wel handig als je jeuk hebt op je rugquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde dat je van Mutant Whey net zo'n mutant wordt als in die film X-Mennet als Wolverine zegmaar.
Deze lijkt me vrij onschuldig, je moet pas uitkijken met crenartine, ik heb vele verhalen gehoord over geweldplegingen bij gebruik ervan. er is nu ook een landelijke campagne begonnen ertegenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
Hey jongens als ik deze whey neem word ik dan ook zo groot?
[ afbeelding ]
Heb wel eens gehoord in de sportschool dat whey bijna als anabolen is. Een jongen mocht het ook niet nemen van zn moeder want ze zei dat al die drugs maar gevaarlijk is.
en dan klagen dat ze geen piece of meat willen zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
Geeft workout tips in een trainingvideo, 90% van de tijd fullscreen haar ass in beeld.
Al die fit girls zijn aandachtshoeren.
Nee paste niet door de deurquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nog mensen uit de kast gekomen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |