Wat lees je dan zoal?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:34 schreef MrDoo het volgende:
Hoi,
20 kilo afgevallen.
Veel gelezen, voeding aangepast (geen raar dieet ofzo), meer bewegen = win.
Je snapt er echt geen bal van hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:43 schreef JosHuizinga het volgende:
Dus wat ze zeggen wordt weer eens bewezen: minder eten en meer bewegen. Leuk om te zien dat zoveel juist zijn afgevallen zonder dieet, maar volgens eigen beeld en idee.
Het klinkt misschien raar, maar ik ben veel gaan lezen over de voeding van bodybuilders. In principe kun je alles eten als je maar minder calorieën eet dan je verbruikt. Vooral voldoende vetten en eiwitten en met je koolhydraten vul je dan de rest aan.quote:
Duidelijk. Bodybuilders doen het er natuurlijk om, dus zo gek vind ik dat niet, hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:02 schreef MrDoo het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar, maar ik ben veel gaan lezen over de voeding van bodybuilders. In principe kun je alles eten als je maar minder calorieën eet dan je verbruikt. Vooral voldoende vetten en eiwitten en met je koolhydraten vul je dan de rest aan.
En eigenlijk dit ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:02 schreef MrDoo het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar, maar ik ben veel gaan lezen over de voeding van bodybuilders. In principe kun je alles eten als je maar minder calorieën eet dan je verbruikt. Vooral voldoende vetten en eiwitten en met je koolhydraten vul je dan de rest aan.
Niet ik persoonlijk, maar dat is wel de waarheidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:34 schreef MrDoo het volgende:
Veel gelezen, voeding aangepast (geen raar dieet ofzo), meer bewegen = win.
Voor mij hetzelfde verhaal, ging op dieet, 3x per week cardio fitness + krachttraining en bleef aankomenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef Waaghals het volgende:
Sportscholen werken niet.
ben in een jaar 10 kilo bijgekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |