heel dom blijkbaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef HouseMusicFactory het volgende:
[..]
Maar Tinder werkt alleen als je facebook hebt, hoe kunnen mensen zo dom zijn dan?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:12 schreef HouseMusicFactory het volgende:
[..]
Het is wel een turk.
20 jaar.
WEJOW GEKKE LINES A SAH JE GAAT HARD MAINquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef Levolution het volgende:
ik ben zo fucking hard
harder dan patty brard
mijn hart is helemaal zwart
van alle orale roids
en de vele alkaloids
ziek gepompte guns
deze boy is geen kluns
ik pik je chick
lik d'r klit
ze slikt me pik
zo gaat die shit
je delft het onderspit
ik injecteer eiwit
daarom heb ik kkzieke lats
geen dom geklets
en ook geen gezwets
beter curl je je kapot
dan gaat jouw pik ook in haar strot
maar tot die dag nikker
blijf je een gore flikker
thnx zahbe ben beetje aan t spittequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
WEJOW GEKKE LINES A SAH JE GAAT HARD MAIN
lol nee nog niet hele dag gewerkt, morgen ga ik dat doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:27 schreef VMSDKR het volgende:
Hé ADO, heb je dat boek nu al bij je buren opgehaald?
"Hallo, ik ben no1uknow en ik geloof dat jullie iets van mij hebben?"
Das wel heul matigquote:
Nicequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja ik weet 't maar ik hanteer dezelfde humor met m'n huisgenoot
Ik snap sowieso niet de klootzak die ze überhaupt uit de op heeft gehaaldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:39 schreef no1uknow het volgende:
Bois for the sake of archive, heeft iemand die gifjes van RaymondK nog of wie kan ze traceren? Onvindbaar hier.
Standaard hierzo, zit hij z'n hart te luchten, antwoord: 'ok goeien verhaaltje'. Begint wel knap irritant te worden trouwensquote:
Carbon zeker met z'n OP-perfectionisme de hele fucking tijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet de klootzak die ze überhaupt uit de op heeft gehaald
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
statfags hier. Kwaliteit boven kwantiteit. Elke post van mij hier zou op een tegeltje kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |