SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Hij plaatst de riem waar zijn maag/buik het grootste is om maximale druk uit te kunnen oefenen voor maximale stevigheid.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat is het idee van de belt om je middenrif?
Lijkt mij een beetje hoog, niet?
Elite lifters zoals Konstantin en Stan Efferding doen het ook op die manier.
Als ze hem te laag dragen dan doen ze zichzelf alleen maar pijn met die belt.
Er is geen vaste plek voor je belt, dit kan voor iedereen verschillen. Vooral lange mensen met kleine heupen kunnen meer winst uit een riem halen door deze hoger te dragen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik heb 2 vragen.
1. Hoe ga je stuk bij een bent over bb row? Na een deadline ben ik echt gesloopt, maar na een bobr niet echt. Op een gegeven moment krijg ik de stang niet meer omhoog, of ik ga compenseren. Gek genoeg heb ik dan nog niet dat lekkere verzuurde gevoel wat ik na een deadline wel heb.
2. In mijn schema heb ik nu op 1 vd borstdagen bp, incline en decline bp. Kan dit volgens jullie? Ik heb het idee dat de laatste oefening verschrikkelijk onder de eerste 2 lijdt.![]()
1. als eerste raad ik je aan de oefening licht en langzaam uit te voeren, om zo alle spieren met MMC te kunnen betrekken in de beweging. Wanneer je dit onder de knie hebt zou je eens kunnen proberen in je set..wat cheat reps aan het einde uit te voeren met behulp van je benen. Door gaan tot je rug eraf valt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:24 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb 2 vragen.
1. Hoe ga je stuk bij een bent over bb row? Na een deadline ben ik echt gesloopt, maar na een bobr niet echt. Op een gegeven moment krijg ik de stang niet meer omhoog, of ik ga compenseren. Gek genoeg heb ik dan nog niet dat lekkere verzuurde gevoel wat ik na een deadline wel heb.
2. In mijn schema heb ik nu op 1 vd borstdagen bp, incline en decline bp. Kan dit volgens jullie? Ik heb het idee dat de laatste oefening verschrikkelijk onder de eerste 2 lijdt.
2. Ik vind het persoonlijk teveel press voor chest. Het zou kunnen .. maar dan moet je de eerste oefening echt zwaar doen, en de volgende oefeningen met veel lichter gewicht .. meer reps... en meer op contractie focussen.
Maar zelf ben ik geen voorstander van drie press oefeningen in 1 chest workout. Less is more ... kwaliteit van de oefening boven kwantiteit.
[ Bericht 1% gewijzigd door dreamerbulk op 10-10-2013 13:35:06 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Probeer eens de bent over bb row uit te voeren terwijl je een soort van lat-spread pose aanhoudt. Het klinkt lastig, maar dan ga je zeker wel stuk.Real men don`t play with fire, they play in it!![]()
Ah oke, zou voor mij raar voelen. Ik draag nooit een belt maar de keren dat ik dat heb gedaan was het ter hoogte van wervel L5. Beetje overgang van lumbaal naar sacraal. Komt omdat ik daar altijd pijn had in mijn rug (niet gerelateerd aan trainen overigens).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hij plaatst de riem waar zijn maag/buik het grootste is om maximale druk uit te kunnen oefenen voor maximale stevigheid.
Elite lifters zoals Konstantin en Stan Efferding doen het ook op die manier.
Als ze hem te laag dragen dan doen ze zichzelf alleen maar pijn met die belt.
Er is geen vaste plek voor je belt, dit kan voor iedereen verschillen. Vooral lange mensen met kleine heupen kunnen meer winst uit een riem halen door deze hoger te dragen."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
1. Vanuit mijn eigen ervaring hielp verder voorover buigen. Veel meer een hoek van 90 graden maken. Ik stond nog veel te recht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:24 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb 2 vragen.
2. In mijn schema heb ik nu op 1 vd borstdagen bp, incline en decline bp. Kan dit volgens jullie? Ik heb het idee dat de laatste oefening verschrikkelijk onder de eerste 2 lijdt.
2. Ik doe alleen bp en incline, maar zorg wel dat ik steeds met een ander begin. Dus niet altijd starten met bijv bp."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Ok ja dan is het logisch dat je hem daar draagt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ah oke, zou voor mij raar voelen. Ik draag nooit een belt maar de keren dat ik dat heb gedaan was het ter hoogte van wervel L5. Beetje overgang van lumbaal naar sacraal. Komt omdat ik daar altijd pijn had in mijn rug (niet gerelateerd aan trainen overigens).
Die gasten die ik net benoemde hebben lower lumbars van titanium.. dat zal nooit hun breekpunt zijn. Maar omdat hun met een rounded upperback deadliften ..zal het zwakke punt eerder bij de onderkant van de upperback/begin midback zijn.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Met benchpress zit ik al een tijd vast op 85kg. Iemand suggesties waar ik aan kan werken om dit plateau te verbreken? Het zijn echt m'n triceps die het begeven op gegeven moment. Triceps pak ik 2x per week dus daar wordt aan gewerkt. Rust pak ik genoeg, m'n deadlift bijvoorbeeld gaat wel omhoog.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Nogmaals goed je vorm onder de loep nemen is altijd de eerste stap die je kunt zetten. Met beetje vorm verbetering kan je zo 10kg op je bench krijgen in een maandtijd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:44 schreef jeurse04 het volgende:
Met benchpress zit ik al een tijd vast op 85kg. Iemand suggesties waar ik aan kan werken om dit plateau te verbreken? Het zijn echt m'n triceps die het begeven op gegeven moment. Triceps pak ik 2x per week dus daar wordt aan gewerkt. Rust pak ik genoeg, m'n deadlift bijvoorbeeld gaat wel omhoog.
Daarnaast idd triceps versterken dmv JM presses, skullcrushers en weighted dips.
Ook kan je pause benches gaan doen op het punt waarbij je faalt(3 - 6 sec pauzeren). Daarnaast ook incline bench PR's bijhouden en verhogen. Een andere tip is om met een smallere grip te gaan benchen omdat je hierbij meer je triceps gebruikt.
Daarnaast kan je ook een keertje Smolov Jr. gaan draaien, dit duurt drie weken maar de frequentie is enorm vaak, doet ook veel wonderen voor je vorm dan. Je zal dan na die 3 weken peaken op een hoger gewicht.
Vaak is de stamregel wil je zwaarder benchen, moet je vaker benchen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Close grip bench press ook een aanrader imoBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Net gezien dat ik toch wel behoorlijke striemen krijg op mijn bovenbenen. Weet niet of dit nou komt door de boxer die te strak gaat zitten bij squats/deadlifts of gewoon het groter worden. Wel flink aangekomen in 2 maanden, maar toch. Best wel kut.![]()
![]()
Ook niet proberen constant die 85 kilo te benchen. Even een stapje terug en op 75 - 85 procent trainen een week of twee doet telkens weer de truuk voor me. Incline db presses helpen ook goed. Andere assists behalve triceps heb ik nooit zo veel aan gehad.![]()
Klopt zeker, vooruitgang in kracht moet gedaan worden middels subliminal maxes.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hoe bedoel je? Meestal zie je het verschil tussen groeistriemen en afdruk van een te strakke boxershort wel...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:55 schreef Faeroer het volgende:
Net gezien dat ik toch wel behoorlijke striemen krijg op mijn bovenbenen. Weet niet of dit nou komt door de boxer die te strak gaat zitten bij squats/deadlifts of gewoon het groter worden. Wel flink aangekomen in 2 maanden, maar toch. Best wel kut.
Groter worden is nooit kut toch
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d-1000-iu/
dit is toch de vitamine d die hier vaker werd aangereden?![]()
Er Is ook b&f huismerk van 5000iu per cap.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d-1000-iu/
dit is toch de vitamine d die hier vaker werd aangereden?Behulpzaam als een waterkraan.
Groeistriemen gaan van boven naar beneden, striemen van je broek gaan overdwars.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Meestal zie je het verschil tussen groeistriemen en afdruk van een te strakke boxershort wel...
Groter worden is nooit kut toch![]()
Klopt, is slechts 1250% van de ADHquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Er Is ook b&f huismerk van 5000iu per cap.
Maar inderdaad, die is er. Kon je de laatste keer trouwens kiezen als cadeau bij je bestelling.![]()
Ik denk dat de ADH bij vitamine D momenteel het scheefst is van alle vitaminesDie mag wel wat omhoog, al is de ADH voor orale vitamine D ook deels afhankelijk van je huidproductie in de zon.
Confidence through competence![]()
1x per 2 dagen. Heb je voor een jaar genoeg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, is slechts 1250% van de ADH
Maar inderdaad, die is er. Kon je de laatste keer trouwens kiezen als cadeau bij je bestelling.Behulpzaam als een waterkraan.
Wateroplosbare pis je gewoon weer uit toch? (even kort door de bocht want mobielquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Precies, vetoplosbare vitamines kun je lekker spacen door de week.)
Behulpzaam als een waterkraan.
Ja, die pis je er in een korte bocht weer uit in principe...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Wateroplosbare pis je gewoon weer uit toch? (even kort door de bocht)
Nou ja, heb wel vaker last van een bloeduitstorting bij deadliften, maar denk nu wel dat het echt striemen zijn want ze gaan niet weg. Kutzooi.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Meestal zie je het verschil tussen groeistriemen en afdruk van een te strakke boxershort wel...
Groter worden is nooit kut toch![]()
Soms knappen er wel eens bloedvaatjes bij je ogen als je gaat poepen deadliften.
Soms gaan er mensen dood tijdens het poepen door de verhoogde bloeddruk. Dus niet meer poepen niet.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Hoe moet dat nou in de bulk, ik poep me een partij aambeien waar je eng van wordt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:49 schreef Verbosity het volgende:
Soms gaan er mensen dood tijdens het poepen door de verhoogde bloeddruk. Dus niet meer poepen niet.![]()
lolquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:27 schreef Nic1 het volgende:
Verrassend![]()
40 years of federal nutrition research fatally flawed
Epidemiologie, stelletje fokking prutsersEndo will be endoquote:This misreporting of energy intake varied among participants, and was greatest in obese men and women who underreported their intake by an average 25 percent and 41 percent (i.e., 716 and 856 Calories per-day respectively).![]()
![]()
'Ik eet echt niet teveel hoor, en toch val ik niet af'
856 kcal is wat Panzer op een dag eet, man![]()
![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door Stereotomy op 11-10-2013 01:03:20 ]Confidence through competence![]()
Goffer, je kcal inname met 25 tot 41% verkeerd inschattenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
lol
Epidemiologie, stelletje fokking prutsers
[..]
Endo will be endo![]()
![]()
'Ik eet echt niet teveel hoor, en toch val ik niet af'
![]()
![]()
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Alsof jij t kon inschatten voordat je er serieus mee bezig ging..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Goffer, je kcal inname met 25 tot 41% verkeerd inschatten
Als je je er nooit in verdiept hebt is het gewoon verdomde moeilijk. Evenals je verbruik inschatten. Men denkt dat je met een half uurtje crosstrainer weer een zak chips en een fles cola kunt wegstrepen..Behulpzaam als een waterkraan.
lol idd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Soms knappen er wel eens bloedvaatjes bij je ogen als je gaat poepen deadliften.
of bij het benchen. Bij benchen ligt je ook nog eens horizontaal.
Uiteindelijk zit je dan gewoon toch je adem in te houden en daar op te drukken zeg maar...
Er zijn van die oefeningen (bijv front plate raizes) waarbij je gewoon niet goed kan ademen![]()
![]()
haha, aaah, die arme jongen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Maar hij is back on track weer. Hele flessen olijfolie gaan d'r door heen daar.![]()
die bedoelde ik idd, zelfde plaatje. thx.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Er Is ook b&f huismerk van 5000iu per cap.![]()
Maakt het trouwens uit hoe je je eieren bereid? Ik bak ze altijd, met olijfolie. Geen zin om elke dag eieren te staan koken190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Poeh, wat onverwachts.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
This misreporting of energy intake varied among participants, and was greatest in obese men and women who underreported their intake by an average 25 percent and 41 percent (i.e., 716 and 856 Calories per-day respectively).![]()
![]()
Ja ik ken dat, van die mensen die willen afvallen en bijv een gezonde maaltijd koken, maar tijdens het koken gewoon een zak chips leegeten en na het eten nog een half pak koekjes. Die denken echt dat ze gezond bezig zijn, want ze eten nu toch gezond? Die kleine caloriebommen vergeten ze vaak mee te rekenen. Niet doorhebbende dat die dingen gewoon veel meer cals hebben dan hun hele avondeten."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Zolang je nog nooit een bloedneus hebt gehad bij het deadliften of squatten is het nog kindergewicht..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
nooit een bloedneus gehad
ja, of je hebt gewoon een goeie bloeddruk lolquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zolang je nog nooit een bloedneus hebt gehad bij het deadliften of squatten is het nog kindergewicht..
nooit een bloedneus gehad![]()
![]()
nah, ik ben nog te zwakquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, of je hebt gewoon een goeie bloeddruk lol![]()
Dan begeef jij je wel in hele rare kringen...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:54 schreef ssebass het volgende:
Ja ik ken dat, van die mensen die willen afvallen en bijv een gezonde maaltijd koken, maar tijdens het koken gewoon een zak chips leegeten en na het eten nog een half pak koekjes. Die denken echt dat ze gezond bezig zijn, want ze eten nu toch gezond? Die kleine caloriebommen vergeten ze vaak mee te rekenen. Niet doorhebbende dat die dingen gewoon veel meer cals hebben dan hun hele avondeten.![]()
Tja vrouwenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:32 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Dan begeef jij je wel in hele rare kringen...
"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Voor ik echt begon met tellen week ik niet heel erg veel af van hoeveel ik ook nodig had. Maar het verschil hier is dat deze mensen er bewust mee bezig gingen, dus bewust gingen tellen maar er dan nog steeds zwaar naast zaten. Dat is iets anders dan gewoon niet weten hoeveel je eet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof jij t kon inschatten voordat je er serieus mee bezig ging..
Als je je er nooit in verdiept hebt is het gewoon verdomde moeilijk. Evenals je verbruik inschatten. Men denkt dat je met een half uurtje crosstrainer weer een zak chips en een fles cola kunt wegstrepen..I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Pfff, vandaag al voor de 5e x moeten wateren, vannacht ook 2x. Zit nu op zo'n 4-5 liter per dag...
[ Bericht 74% gewijzigd door koekwausss op 11-10-2013 15:28:11 ]![]()
waarom zou je 5 liter water per dag drinkenBehulpzaam als een waterkraan.
hij is onquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:19 schreef fathank het volgende:
waarom zou je 5 liter water per dag drinken"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Vocht aanvullen zouten afvoere noem maar op. Als ik 15 min niet drink krijg ik al dorst hahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:19 schreef fathank het volgende:
waarom zou je 5 liter water per dag drinken![]()
Ohja dat stond in t fitnestopic toch?quote:
Maar is het nodig als je aan de aas zit dat je zoveel drinkt?Behulpzaam als een waterkraan.
Heeft ie zelf gepost hier in 't topic. Dacht test-e. Maakte er daarna grapje over in t fitness topic ja, haha.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ohja dat stond in t fitnestopic toch?
Maar is het nodig als je aan de aas zit dat je zoveel drinkt?
Ja, is nodig. Zuiveren van nieren van grote hoeveelheid afvalstoffen die met gebruik gepaard gaan. Vriend van me die on was zoop zich ook te pletter."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik kan ook zo 4 liter water weg drinken op een dag, loop op m'n werk met zo'n 2 liter fles van Spa en die vul ik vaak 2 keer per dag.,,/![]()
Nieuwe gym op het oog, zit echter met een paar punten:
pluspunten:
+aardig wat ruimte
+lekker rustig
+aardig volk wel
minpunten:
-smith squatrek
-dumbbells tot 30 kg
Wat vinden jullie ervan? Is het niet hebben van een fatsoenlijk squatrek reden om ff door te zoeken?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dumbbells tot 30 kg wtfquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:22 schreef Curlbrah het volgende:
pluspunten:
+aardig wat ruimte
+lekker rustig
+aardig volk wel
minpunten:
-smith squatrek
-dumbbells tot 30 kg
Wat vinden jullie ervan? Is het niet hebben van een fatsoenlijk squatrek reden om ff door te zoeken?Zoek een andere gym.
![]()
Kijk eens naar je lijst brah. Je hebt de minst belangrijke punten als pluspunten en de meest belangrijke als minpunten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:22 schreef Curlbrah het volgende:
pluspunten:
+aardig wat ruimte
+lekker rustig
+aardig volk wel
minpunten:
-smith squatrek
-dumbbells tot 30 kg
Wat vinden jullie ervan? Is het niet hebben van een fatsoenlijk squatrek reden om ff door te zoeken?
If not now, then when.![]()
Geen squatrack is toch wel de hoofdzaak om een gym te mijden lijkt mij. Ga je bij Susteren trainen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:22 schreef Curlbrah het volgende:
pluspunten:
+aardig wat ruimte
+lekker rustig
+aardig volk wel
minpunten:
-smith squatrek
-dumbbells tot 30 kg
Wat vinden jullie ervan? Is het niet hebben van een fatsoenlijk squatrek reden om ff door te zoeken?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Huehehe, volgens woont die in de randstad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen squatrack is toch wel de hoofdzaak om een gym te mijden lijkt mij. Ga je bij Susteren trainen?daarom zijn het minpunten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk eens naar je lijst brah. Je hebt de minst belangrijke punten als pluspunten en de meest belangrijke als minpunten.De twee andere gyms waar ik evt. heen kan waar ze wel alles goed voor elkaar hebben. Stonden ze er bij eentje schouder aan schouder en bij de andere was het 35 graden binnen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dumbbells tot 30 kg wtfZoek een andere gym.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
![]()
Ok, ik beken. Ik wil erheen om een andere reden.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Meiden in yogapants.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef Curlbrah het volgende:
Ok, ik beken. Ik wil erheen om een andere reden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Susteren woont in Susteren, obviouslyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Huehehe, volgens woont die in de randstad.
[..]
daarom zijn het minpunten?
[..]
De twee andere gyms waar ik evt. heen kan waar ze wel alles goed voor elkaar hebben. Stonden ze er bij eentje schouder aan schouder en bij de andere was het 35 graden binnen.
Bij Roosteren, ik kom dr regelmatig langs.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef Beach het volgende:
Alsof iemand weet waar dat gehucht ligt.
Edit: kut, ik dacht dat ik in t gym topic zat. Sorry Snakey
Het enige dat je moet weten is dat het bij Haefland in de buurt ligt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef Beach het volgende:
Alsof iemand weet waar dat gehucht ligt.![]()
Hier krijg je spijt van. Zoek op hardcore almelo dutchbodybuildingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:22 schreef Curlbrah het volgende:
pluspunten:
+aardig wat ruimte
+lekker rustig
+aardig volk wel
minpunten:
-smith squatrek
-dumbbells tot 30 kg
Wat vinden jullie ervan? Is het niet hebben van een fatsoenlijk squatrek reden om ff door te zoeken?![]()
Waar kan je een belt halen om te dippen / chin ups te doen?
Hoeft niet top notch te zijn maar gewoon goed bruikbaar.![]()
bij body en fit shopquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef Hiatus het volgende:
Forza gym aan de Henri Dunantstraat, voorheen was dat Kin's gym. Wel vaker getraind als ik daar was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier krijg je spijt van. Zoek op hardcore almelo dutchbodybuilding![]()
Fitness reseller.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef Hiatus het volgende:
Attila´s gym in Wierden vind ik persoonlijk beter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:53 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Forza gym aan de Henri Dunantstraat, voorheen was dat Kin's gym. Wel vaker getraind als ik daar was.![]()
Nooit geweest, maar dat verbaasd me ook niet dat die beter is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:39 schreef teun1990 het volgende:
[..]
Attila´s gym in Wierden vind ik persoonlijk beter.![]()
![]()
Mwha, mijn anekdotale ervaring is anders:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:54 schreef ssebass het volgende:
Ja ik ken dat, van die mensen die willen afvallen en bijv een gezonde maaltijd koken, maar tijdens het koken gewoon een zak chips leegeten en na het eten nog een half pak koekjes. Die denken echt dat ze gezond bezig zijn, want ze eten nu toch gezond? Die kleine caloriebommen vergeten ze vaak mee te rekenen. Niet doorhebbende dat die dingen gewoon veel meer cals hebben dan hun hele avondeten.
- Mensen die de kroket bij de lunch laten liggen maar WEL een twee witte bollen met een dikke klodder jam eten en na een uur weer honger hebben zodat ze Liga gaan snaaien
- Mensen die nooit 'snoepen' maar altijd wel te grote porties eten bij het normale eten.
Hoe dan ook, als je een te hoog bf% hebt, dan heb je chronisch boven je streefbf% onderhoudsniveau gegeten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 12-10-2013 12:43:33 ]Confidence through competence![]()
Als ik deadlift krijg ik vaak steken in mijn (rechterkant) trapezius. Mn vorm is wel gewoon goed volgens mij. Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn/ wat er tegen te doen is?![]()
heeft iemand nog advies voor mij, met name mbt laatste twee vragen.. heb echt veel last van die kramp in mijn buikspier, waardoor ik die oefeningen nu achterwege laat...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:59 schreef JaneDoe het volgende:
hallo experts, ben een beginner met een aantal vragen...hoop dat jullie deze kunnen beantwoorden
heb een aantal weken geleden een oud schema vanonder het stof gehaald en gebruik deze weer 3x in de week, mijn voornaamste doel is afvallen en strakker worden
[..]
wat vinden jullie van dit schema?
mijn vragen:
- na hoe veel tijd moet je je schema aanpassen en op welke manier? moet ik bijv. andere oefeningen doen of pas ik het gewicht waarmee ik train aan?
- tot nu toe lukt het me niet om de 5 minuten buikspieroefeningen vol te maken omdat ik steeds kramp krijg in mijn buikspier..kan dan echt even helemaal niks doen behalve in foetushouding afwachten tot t weg is.. denk zelf dat het te maken heeft met een buikoperatie die ik 2 jaar geleden gehad heb waarbij de buikspieren zijn doorgesneden..is er een andere manier om deze oefeningen te doen, of moet ik de buikspieren (voorlopig) overslaan in mijn training
ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen![]()
Zal daar eens gaan kijken in ieder geval.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:39 schreef teun1990 het volgende:
[..]
Attila´s gym in Wierden vind ik persoonlijk beter.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Toevallig, ik wilde een soortgelijke post maken. Bij mij zit het alleen links. Kan hierdoor al 2+ weken niet deadliften omdat het er bij een gewicht van 70kg al in schiet, en daarna squatten met een barbell op diezelfde plek gaat dus ook niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef Sokz het volgende:
Als ik deadlift krijg ik vaak steken in mijn (rechterkant) trapezius. Mn vorm is wel gewoon goed volgens mij. Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn/ wat er tegen te doen is?I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Front squat wellicht een optie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Toevallig, ik wilde een soortgelijke post maken. Bij mij zit het alleen links. Kan hierdoor al 2+ weken niet deadliften omdat het er bij een gewicht van 70kg al in schiet, en daarna squatten met een barbell op diezelfde plek gaat dus ook niet.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
ik gooi front squat er elke 2e leg day bij als afwisseling van low bar. Maar het probleem is dus dat ik niet kan deadliften. Zelfs bij een warming up van 70kg is de pijn bij de 2e rep al zo erg dat ik gewoon moet stoppen.quote:I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Kijken mag altijd (gratis). Zijn er vriendelijke mensen daar. Wanneer wou je gaan kijken? Ben er zelf ook wel 4x per weekquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zal daar eens gaan kijken in ieder geval.![]()
eerst flink je traps stretchen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef Sokz het volgende:
Als ik deadlift krijg ik vaak steken in mijn (rechterkant) trapezius. Mn vorm is wel gewoon goed volgens mij. Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn/ wat er tegen te doen is?
Daarna proberen je grip te versmallen, misschien pak je te breed.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Je schema ziet er nogal druk uit voor één dag, als je een full body workout wil doen kan je beter wat minder oefeningen doen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heeft iemand nog advies voor mij, met name mbt laatste twee vragen.. heb echt veel last van die kramp in mijn buikspier, waardoor ik die oefeningen nu achterwege laat...
Over schema veranderen zijn er nogal wat verdeelde meningen. De één zweert erbij om elke zes tot acht weken te veranderen en andere mensen gooien liever het gewicht omhoog. Gewoon zelf aanvoelen vind ik.
Wat beftreft je buikspieren, tja. Als je er echt zo'n last van hebt kan je het een tijdje overslaan en dan weer proberen, als het dan nog niet gaat misschien eens professioneel advies vragen oid. Als je goed je compounds doet wordt je core ook al veel gebruikt dus het is niet alsof je ze nu verwaarloost.![]()
Elke 6 tot 8 weken veranderen is de zogenaamde "muscle confusion" broscience. Mensen denken dat spierpijn gelijk staat aan spiergroei.
Na een tijd verdwijnt de spierpijn, want je lichaam is aan de oefeningen gewend (= geen spiergroei meer). Verander je van schema, dan is de spierpijn terug, omdat je andere bewegingen doet of bepaalde oefeningen zwaarder pakt, dus je spieren groeien weer.
Dat is volgens mij de redenatie achter dit fabeltje.
Beter is gewoon gewicht verhogen, progressive overload.![]()
Is dat die gast met die boerderijgym die ook bij obese voorbik kwam? Dat zag er wel goed uit idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:39 schreef teun1990 het volgende:
[..]
Attila´s gym in Wierden vind ik persoonlijk beter.![]()
ik doe dit dus 3 x per week, teveel? is één oefening per spiergroep beter? lijkt in mijn ogen namelijk zo weinigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:05 schreef seto het volgende:
[..]
Je schema ziet er nogal druk uit voor één dag, als je een full body workout wil doen kan je beter wat minder oefeningen doen.
Over schema veranderen zijn er nogal wat verdeelde meningen. De één zweert erbij om elke zes tot acht weken te veranderen en andere mensen gooien liever het gewicht omhoog. Gewoon zelf aanvoelen vind ik.
Wat beftreft je buikspieren, tja. Als je er echt zo'n last van hebt kan je het een tijdje overslaan en dan weer proberen, als het dan nog niet gaat misschien eens professioneel advies vragen oid. Als je goed je compounds doet wordt je core ook al veel gebruikt dus het is niet alsof je ze nu verwaarloost.
en idd buik en rug moet je sowieso regelmatig aanspannenals je t zo stelt voel ik idd meer voor gewicht verhogen, zo zie je ook beter je progressquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
Elke 6 tot 8 weken veranderen is de zogenaamde "muscle confusion" broscience. Mensen denken dat spierpijn gelijk staat aan spiergroei.
Na een tijd verdwijnt de spierpijn, want je lichaam is aan de oefeningen gewend (= geen spiergroei meer). Verander je van schema, dan is de spierpijn terug, omdat je andere bewegingen doet of bepaalde oefeningen zwaarder pakt, dus je spieren groeien weer.
Dat is volgens mij de redenatie achter dit fabeltje.
Beter is gewoon gewicht verhogen, progressive overload.
dank beiden!![]()
![]()
Ja, wat je nu doet is redelijk veel en niet nodig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik doe dit dus 3 x per week, teveel? is één oefening per spiergroep beter? lijkt in mijn ogen namelijk zo weinig
en idd buik en rug moet je sowieso regelmatig aanspannen
Een veel gebruikt full-body programma is bijvoorbeeld Starting Strength en daarbij doe je maar 4 oefeningen per dag, 3x in de week.
http://startingstrength.wikia.com/wiki/Starting_Strength_Wiki![]()
Zijn er hier meer mensen die weleens een kokosnoot leegdrinken? Schijnt beter te hdyrateren dan sportdrank en is nog verdomde lekker ook."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Yo bro is dat niet heel erg smerig?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:33 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier meer mensen die weleens een kokosnoot leegdrinken? Schijnt beter te hdyrateren dan sportdrank en is nog verdomde lekker ook.
Cheers vanaf een zonovergroten Kreta overigens.![]()
![]()
Ik vind het wel lekker.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yo bro is dat niet heel erg smerig?
Cheers vanaf een zonovergroten Kreta overigens.
Cheers terug vanuit een zonovergoten Australië."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:22 schreef Curlbrah het volgende:
pluspunten:
+aardig wat ruimte
+lekker rustig
+aardig volk wel
minpunten:
-smith squatrek"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik zie het al voor me, kokosnoot mesje en rietje mee naar de gym.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:33 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier meer mensen die weleens een kokosnoot leegdrinken? Schijnt beter te hdyrateren dan sportdrank en is nog verdomde lekker ook.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik eet vaak kokos, dus als ik er eentje openbreek dan drink ik het vocht op.
Overigens is het gewoon marketingpraat dat het 'beter' zou hydrateren; da's allemaal gerommel in de marge.Confidence through competence![]()
Op het strand anders wel lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, kokosnoot mesje en rietje mee naar de gym.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik ga vanaf morgen trouwens over op 5/3/1 BBB. Ik ben starting strength behoorlijk beu en het begint gewoon te zwaar te worden. Squat, deadlift en bench press op een dag is net iets teveel van het goede als je bij iedere oefening op je max zit..."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Hoeveel progress heb je gepakt in hoeveel tijd met SS? Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:14 schreef star_gazer het volgende:
Ik ga vanaf morgen trouwens over op 5/3/1 BBB. Ik ben starting strength behoorlijk beu en het begint gewoon te zwaar te worden. Squat, deadlift en bench press op een dag is net iets teveel van het goede als je bij iedere oefening op je max zit...![]()
![]()
Dit zijn mijn stats momenteel:quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoeveel progress heb je gepakt in hoeveel tijd met SS? Ben wel benieuwd.
Squat: 3x5x100kg
Deadlift: 4x155kg
Bench: 3x5x87.5kg
OHP: 3x5x50kg
BW: 81kg
VP: ~20% (typisch starting strength lijf)
+- 20kg erbij op de squat, 35kg op de deadlift, 10kg op de bench en 5kg () op de overhead press. Heeft me pak 'm beet 4 maanden gekost. Ben er op zich wel tevreden mee, zeker aangezien ik in principe ben begonnen met SS na een nek blessure van 2 maanden (daarvoor een split) en dus heel laag begonnen ben (60kg squat bijvoorbeeld).
Beetje een dreamer bulk wel @ 20%, maar ik heb nu eenmaal endo genes. Daarnaast heb ik me redelijk strict aan SS gehouden (doe geen cleans), dus de gains zijn dan ook vooral kracht ipv massa.
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 13-10-2013 15:17:31 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Goede stats voor vlak na een blessure. Bij mij lopen m'n squats juist voor, zit nog wel in de opbouwfase (3-4 weken bezig), maar momenteel:quote:
Squat (high bar): 3x5x75kg
Deadlift: 1x5x80kg
Bench: 3x5x45kg (meer gewicht krijg ik echt last van m'n schouder, dus ik hou het op 45 kilo tot ik pijnloos 3x10-12 kan doen, en dan heel langzaam opschroeven)
OHP: 3x5x30kg
BOR: 3x5x60kg
Chins: 1x8, 2x5 (doel is 3x8 en dan gewicht toevoegen)
CGBP (ipv dips): 3x8x35kg (met close grip geen last van schouder)
BW 81kg @ 1,90m
VP +- 14-15%
Squat zit nog wel 10-15kg marge in, deadlift minimaal 20kg, OHP wordt stallen op 35kg denk ik, BOR zo'n 10kg. Maar dat zijn uiteraard schattingen, kan zomaar meer zijn.
[ Bericht 15% gewijzigd door BigSmurf op 13-10-2013 15:47:33 ]![]()
hoe kom je daar bij? zeggen ze dat op de gym?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:33 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier meer mensen die weleens een kokosnoot leegdrinken? Schijnt beter te hdyrateren dan sportdrank en is nog verdomde lekker ook.![]()
Neuj, ergens online gelezen. Zeg niet voor niets 'schijnt'.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kom je daar bij? zeggen ze dat op de gym?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Hoe bench je; ga je liggen en bench je dan, of gebruik je een PL vorm?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:25 schreef BigSmurf het volgende:
(meer gewicht krijg ik echt last van m'n schouder, dus ik hou het op 45 kilo tot ik pijnloos 3x10-12 kan doen, en dan heel langzaam opschroeven)If not now, then when.![]()
Rippetoe's SS benchfilmpje als basis, en heb ook alle filmpjes van "So you think you can bench" gekeken. Die schouder is gewoon het gevolg van een blessure waar ik nog steeds hinder van ondervind.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe bench je; ga je liggen en bench je dan, of gebruik je een PL vorm?![]()
Alright. Ik hoop dat het dan snel overgaat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Rippetoe's SS benchfilmpje als basis, en heb ook alle filmpjes van "So you think you can bench" gekeken. Die schouder is gewoon het gevolg van een blessure waar ik nog steeds hinder van ondervind.If not now, then when.![]()
I approvequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit zijn mijn stats momenteel:
+- 20kg erbij op de squat, 35kg op de deadlift, 10kg op de bench en 5kg () op de overhead press. Heeft me pak 'm beet 4 maanden gekost. Ben er op zich wel tevreden mee, zeker aangezien ik in principe ben begonnen met SS na een nek blessure van 2 maanden (daarvoor een split) en dus heel laag begonnen ben (60kg squat bijvoorbeeld).
Beetje een dreamer bulk wel @ 20%, maar ik heb nu eenmaal endo genes. Daarnaast heb ik me redelijk strict aan SS gehouden (doe geen cleans), dus de gains zijn dan ook vooral kracht ipv massa.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
S en XS al uitverkocht.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:49 schreef seto het volgende:
http://funkybod.com/
Stop maar met trainen jongens.
Fucking manlets when will they learn![]()
![]()
Van kracht krijg je toch ook massa? Zoals powerlifters ook groot zijn. En iemand zei hier meermaals dat je als natural beter groeit op kracht in massa dan dmv hypertrofie. Wss zit het onder je 20% bf. Hoeveel kg gains?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit zijn mijn stats momenteel:
Beetje een dreamer bulk wel @ 20%, maar ik heb nu eenmaal endo genes. Daarnaast heb ik me redelijk strict aan SS gehouden (doe geen cleans), dus de gains zijn dan ook vooral kracht ipv massa.
Ik ga er morgen dan eindelijk mee beginnen vanaf 0, inclusief gomad.
Ohja noodgedwongen squatten in de smith. -.- maakt t veel uit? Anders kan ik proberen via de bp met hulp te racken.![]()
Zoek een andere gym.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:18 schreef Atemno het volgende:
[..]
Van kracht krijg je toch ook massa? Zoals powerlifters ook groot zijn. En iemand zei hier meermaals dat je als natural beter groeit op kracht in massa dan dmv hypertrofie. Wss zit het onder je 20% bf. Hoeveel kg gains?
Ohja noodgedwongen squatten in de smith. -.- maakt t veel uit? Anders kan ik proberen via de bp met hulp te racken.Together We Will Live Forever
Hoewel de focus bij powerlifters op kracht ligt trainen ze weldegelijk ook op hypertrophy. Meer spiermassa is ook krachtgain uiteindelijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:18 schreef Atemno het volgende:
[..]
Van kracht krijg je toch ook massa? Zoals powerlifters ook groot zijn. En iemand zei hier meermaals dat je als natural beter groeit op kracht in massa dan dmv hypertrofie. Wss zit het onder je 20% bf. Hoeveel kg gains?
Ohja noodgedwongen squatten in de smith. -.- maakt t veel uit? Anders kan ik proberen via de bp met hulp te racken.![]()
Emmeren over 5 reps of 8 reps voor 'maximale hypertrofie' is catabool.
Varieer dan in je reps.Confidence through competence![]()
Squaten in de smith kan slecht zijn voor je knieen of je rug. Het is een natuurlijke beweging die door de smith belemmerd kan worden doordat je in een vaste baan geforceerd wordt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:18 schreef Atemno het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoewel de focus bij powerlifters op kracht ligt trainen ze weldegelijk ook op hypertrophy. Meer spiermassa is ook krachtgain uiteindelijk.
![]()
Eerstvolgende keer dat ik weer over een split schema begin, please kick me in the nuts......Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik merk anders dat ik op SS wel sterker, maar ook een stuk vetter word. Dat kan natuurlijk aan mijn endo genes liggen, maar het programma is ook niet gebouwd op hypertrofie. Moet ook wel zeggen dat je op de zwaardere gewichten volgens mij een diminishing returns situatie creëert; je CNS krijgt echt een enorme opdonder van drie compounds achter elkaar. Kan nooit goed zijn voor je herstel.
Ben trouwens wel weer T Rex mode aan het worden. Wat ik ook doe, die armpjes groeien maar niet
-
biceps of triceps?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:50 schreef star_gazer het volgende:
Ik merk anders dat ik op SS wel sterker, maar ook een stuk vetter word. Dat kan natuurlijk aan mijn endo genes liggen, maar het programma is ook niet gebouwd op hypertrofie. Moet ook wel zeggen dat je op de zwaardere gewichten volgens mij een diminishing returns situatie creëert; je CNS krijgt echt een enorme opdonder van drie compounds achter elkaar. Kan nooit goed zijn voor je herstel.
Ben trouwens wel weer T Rex mode aan het worden. Wat ik ook doe, die armpjes groeien maar niet![]()
Babyslayer posten.quote:
Reps 4 life voor Seto!
ps: wat een beest he, zijn channel begint ook steeds meer te groeien qua subscribers en footage.
[ Bericht 4% gewijzigd door dreamerbulk op 14-10-2013 00:08:39 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Jazeker krijg je van op kracht trainen massa(mits er genoeg gegeten wordt). Maar als jij een bodybuilding schema volgt waarbij je braaf progressief overload op de werkgewichten train je indirect eigenlijk ook al op kracht, weliswaar in de hogere repranges.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:18 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ohja noodgedwongen squatten in de smith. -.- maakt t veel uit? Anders kan ik proberen via de bp met hulp te racken.
Veel powerlifters trainen ook graag met rep work en proberen daarop pr's te zetten omdat hierbij de risico's tot blessure veel lager liggen. Wanneer je een PR op repwork zet is je 1RM automatisch ook hoger geworden. Daarnaast maak je de aanhechtingen en gewrichten sterker door repwork te doen. Ook werken powerlifters aan hun zwakke punten door middel van "bodybuilding" repranges. Daarnaast krijg je meer zelfverzekerdheid als je er ook nog eens groot/gespierd in de spiegel uitziet.. dit kan zich dan weer uiten in het tillen van hogere gewichten.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heb je een diprek-station? Daar kan je de stang ook op leggen voor het squatten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:18 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ohja noodgedwongen squatten in de smith. -.- maakt t veel uit? Anders kan ik proberen via de bp met hulp te racken.
Wees niet bang voor vet gains, pak je volledige noobgains, eet genoeg, train hard, mis geen 1 sessie en je zal na het eerste jaar al beloond worden.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Beide. Qua kracht valt het wel mee (1RM bench van 100kg bijvoorbeeld), maar er zit gewoon geen massa op.quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
bij mij alleen de biceps, triceps gaan wel hard.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Beide. Qua kracht valt het wel mee (1RM bench van 100kg bijvoorbeeld), maar er zit gewoon geen massa op.![]()
Heb een beetje kudt genetics qua armen. Mijn pa is ook echt een t-rex (de beste man van 54 is wel ripped overigens op insanityquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij mij alleen de biceps, triceps gaan wel hard.).
-
Zo, dit is dus het het plan! 5/3/1 Boring But Big
Maandag: squat
Squat: 5/3/1
Deadlift: BBB
Pull-ups: 2x8,1xfailure
Leg press: 3x8
Dinsdag: bench
Bench: 5/3/1
Overhead press: BBB
Floor Press: 3x8
Triceps push down: 3x8-12
Woensdag
Cardio 45 min
Donderdag: deadlift
Deadlift: 5/3/1
Squat: BBB
Chin ups: 2x8, 1xfailure
Biceps curl: 3x8-12
Vrijdag: OHP
Overhead press: 5/3/1
Bench press: BBB
Dumbbell raise: 3x8-12
Face pulls: 3x8-12
Zaterdag + zondag
Rust (evt wat stretches)
Ik ga dit even proberen. Afhankelijk van hoe lang de BBB sets duren, heb ik wellicht nog wat ruimte voor wat ab wheels en planks hier en daar.
[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 14-10-2013 05:59:26 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ring dipsquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:28 schreef Panzermaus het volgende:
Dips tussen de bars van twee bench press bankjes.
Als er iets is wat zwaar voor je core is zijn het die dingen wel.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Iemand overigens die dit snapt. Mijn barbell bench is zwakker dan mijn dumbell bench. DB bench ligt op 3x8x30(dus 60 in totaal), terwijl mijn bench bij 55~60 gewoon klaar is. Logica vertelt mij dat dit niet hoort te kloppen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Lijkt mij een kwestie van verkeerde form. Wellicht dat je teveel je schouders gebruikt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:35 schreef Drinky het volgende:
Iemand overigens die dit snapt. Mijn barbell bench is zwakker dan mijn dumbell bench. DB bench ligt op 3x8x30(dus 60 in totaal), terwijl mijn bench bij 55~60 gewoon klaar is. Logica vertelt mij dat dit niet hoort te kloppen.
Ps. Ga slapen mang. Zo word je nooit groot
-
Nee, maar wellicht teveel lats? Alhoewel ik tijdens en na de bench wel goed kan merken dat ik vooral mijn chest heb geisoleerd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lijkt mij een kwestie van verkeerde form. Wellicht dat je teveel je schouders gebruikt?
Ps. Ga slapen mang. Zo word je nooit groot![]()
Ik kan daarna gewoon OHP met 45kg doen, tot mijn schouders na de 5e set gewoon op zijn. Als ik daar iets hoofdzakelijk schouder gerelateerd aan vooraf doe lukt dat gewicht me niet namelijk.
Ik ging vanochtend om 10:30 slapen en werd om 18:00 weer wakker ofzo, heel m'n ritme naar de knoppen.
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Wat is beter na de workout: glucose (schep dextrose in de shake), fructose (banaan) of een combinatie van beide (schep poedersuiker in de shake)? Zelf neig ik naar de poedersuiker (sucrose), omdat zowel je lever als je spieren glycogeen kunnen gebruiken na de training, maar wellicht dat er hier mensen zijn met een andere mening (Stereo, Verbosity)?
[ Bericht 14% gewijzigd door star_gazer op 14-10-2013 07:12:34 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Het zal best redelijk ideaal zijn, maar dan vooral als je net bent aangespoeld na een schipbreuk of zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik eet vaak kokos, dus als ik er eentje openbreek dan drink ik het vocht op.
Overigens is het gewoon marketingpraat dat het 'beter' zou hydrateren; da's allemaal gerommel in de marge.![]()
Zitten i.i.g. geen geur kleur en smaakstoffen in![]()
In de tweedewereldoorlog kregen soldaten in geval van heeeeeel hoge nood, zo'n jonge noot als infuus. No joke.
Uiteindelijk bevat het minder electrolythen en meer kalium dan ons eigen bloed, dus ideaal is het zeker niet.
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 14-10-2013 08:14:49 ]![]()
hmm, ik herken juist het tegenover gestelde. Dat m'n borst veel beter geisoleerd is bij Dumbel benches. Maar dat komt bij mij denk ik om dat met dumbles ik tot naast de borst ga / dieper kan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht teveel lats? Alhoewel ik tijdens en na de bench wel goed kan merken dat ik vooral mijn chest heb geisoleerd.
Ik kan daarna gewoon OHP met 45kg doen, tot mijn schouders na de 5e set gewoon op zijn. Als ik daar iets hoofdzakelijk schouder gerelateerd aan vooraf doe lukt dat gewicht me niet namelijk.
Ik ging vanochtend om 10:30 slapen en werd om 18:00 weer wakker ofzo, heel m'n ritme naar de knoppen.
![]()
Ik denk dat ik deze topic titel ga uitprinten op een a4-tje, ga plastifiseren en op de spiegels ga hangen in de gym...
srs![]()
ken srs niemand die het echt regelmatig doet,quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:02 schreef RaymondK het volgende:
Ik denk dat ik deze topic titel ga uitprinten op een a4-tje, ga plastifiseren en op de spiegels ga hangen in de gym...
srsChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Je kan beter PSSSSJTTT'en. Scott Herman style
-
minder irritant ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:14 schreef star_gazer het volgende:
Je kan beter PSSSSJTTT'en. Scott Herman styleChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
nou ik dus wel 1 lol.quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ken srs niemand die het echt regelmatig doet,![]()
quote:
FSSH, SUH. FSSH. THUH."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik maak soms ook wel wat lawaai tijdens mijn laatste reps hoor. Interesseert me echt geen reet wat anderen daar van vinden."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik zou me pas zorgen gaan maken als mensen filmpjes van je beginnen te maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:18 schreef star_gazer het volgende:
Ik maak soms ook wel wat lawaai tijdens mijn laatste reps hoor. Interesseert me echt geen reet wat anderen daar van vinden.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
of giffs lolquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken als mensen filmpjes van je beginnen te maken.
ja nee, maar wat ik bedoel is, het is prima te horen wanneer iemand ff mis ademt, of alles geeft, of dat iemand gewoon voor de aandacht ligt te schreeuwen.![]()
Mierenneuken in de marge imho als je voeding op orde isquote:Op maandag 14 oktober 2013 07:05 schreef star_gazer het volgende:
Wat is beter na de workout: glucose (schep dextrose in de shake), fructose (banaan) of een combinatie van beide (schep poedersuiker in de shake)? Zelf neig ik naar de poedersuiker (sucrose), omdat zowel je lever als je spieren glycogeen kunnen gebruiken na de training, maar wellicht dat er hier mensen zijn met een andere mening (Stereo, Verbosity)?Behulpzaam als een waterkraan.
Gaat er om dat je de glycogeen waardes aanvult voor je volgende zware inspanning. Voor een wielrenner of iemand die meerdere malen per dag grote inspanning moet leveren kan dit een klein verschil uit maken. Maar bij jou zit er een dag tussen. Dus je glycolitische systeem zal volledig aangevuld zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:05 schreef star_gazer het volgende:
Wat is beter na de workout: glucose (schep dextrose in de shake), fructose (banaan) of een combinatie van beide (schep poedersuiker in de shake)? Zelf neig ik naar de poedersuiker (sucrose), omdat zowel je lever als je spieren glycogeen kunnen gebruiken na de training, maar wellicht dat er hier mensen zijn met een andere mening (Stereo, Verbosity)?
Kies het gene wat het lekkerst is of het meest praktische voor jou.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Wat vind jij hier dan van? Gerommel in de marge?quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Gaat er om dat je de glycogeen waardes aanvult voor je volgende zware inspanning. Voor een wielrenner of iemand die meerdere malen per dag grote inspanning moet leveren kan dit een klein verschil uit maken. Maar bij jou zit er een dag tussen. Dus je glycolitische systeem zal volledig aangevuld zijn.
Kies het gene wat het lekkerst is of het meest praktische voor jou.
Ik merk wel altijd dat ik me beter voel met een flinke schep dextrose in m'n water tijdens het trainen dan zonder tegen het einde aan, maar of dat dan tussen m'n oren zit?![]()
Dit stond op de muren geschilderd in de sportschool waar ik kwam. Net als deze: "No weight dropping unless it's from your belly!"quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:02 schreef RaymondK het volgende:
srs
Oh en ook: "Less attitude, more fitness!"
Was trouwens sowieso wel een mooie sportschool voor echt geen geld. In NL betaal je daar zo minimaal vijf keer zo veel voor: https://www.chuzefitness.com/chuze-mission-valley"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:07 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dit stond op de muren geschilderd in de sportschool waar ik kwam. Net als deze: "No weight dropping unless it's from your belly!"
Oh en ook: "Less attitude, more fitness!"
Was trouwens sowieso wel een mooie sportschool voor echt geen geld. In NL betaal je daar zo minimaal vijf keer zo veel voor: https://www.chuzefitness.com/chuze-mission-valley![]()
![]()
![]()
Valt me wel op dat het hier hip is om alles af te doen als "gerommel in de marge". De "marge" wordt wel erg groot zo.
Als ik iets doe, doe ik het liever gelijk optimaal."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Nee hoor, een schep dextrose doet echt wel wat, dat zit niet tussen je oren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat vind jij hier dan van? Gerommel in de marge?
Ik merk wel altijd dat ik me beter voel met een flinke schep dextrose in m'n water tijdens het trainen dan zonder tegen het einde aan, maar of dat dan tussen m'n oren zit?![]()
Nou ja, het verschil tussen een scoop dextrose, poedersuiker of een banaan is niet enorm. Dan gaat het daadwerkelijk over een te kleine marge om je druk over te maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:18 schreef star_gazer het volgende:
Valt me wel op dat het hier hip is om alles af te doen als "gerommel in de marge". De "marge" wordt wel erg groot zo.
Als ik iets doe, doe ik het liever gelijk optimaal.![]()
Nee, maar als je dat optelt bij zaken als het effect van creatine, je gekozen reprange, enz. enz. wordt de cumulatieve 'marge' waarin je 'rommelt' wel alsmaar groter en groter.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou ja, het verschil tussen een scoop dextrose, poedersuiker of een banaan is niet enorm. Dan gaat het daadwerkelijk over een te kleine marge om je druk over te maken.
Hoe klein het verschil ook is; er zit 0.0 verschil in moeite tussen het scheppen van suiker, dextrose of fructose, dus ik doe het liever gewoon goed
-
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee, maar als je dat optelt bij zaken als het effect van creatine, je gekozen reprange, enz. enz. wordt de cumulatieve 'marge' waarin je 'rommelt' wel alsmaar groter en groter.
Hoe klein het verschil ook is; er zit 0.0 verschil in moeite tussen het scheppen van suiker, dextrose of fructose, dus ik doe het liever gewoon goedIf not now, then when.![]()
Eerste 5/3/1 BBB sessie zit erop!
Squat: 5x65, 5x77.5, 5x87.5
Deadlift: 5x8x92.5kg
Leg press: 3x8x125kg
Pull-ups: 2x8,1x6
Tsja. Het voelt vooralsnog erg makkelijk aan en de gewichten zijn licht, maar zover ik weet zijn de eerste twee mesocycles van 5/3/1 sowieso relatief makkelijk. Even doorzetten dus
Zit er aan te twijfelen om nog een assistance oefening toe te voegen. Calf raises ofzo, maar ik denk dat ik dan over een cycle of twee in de knoei ga komen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
De,e programmas zijn zo gemaakt voor een rden, daar zou ik niks aan veranderen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:44 schreef star_gazer het volgende:
Tsja. Het voelt vooralsnog erg makkelijk aan en de gewichten zijn licht, maar zover ik weet zijn de eerste twee mesocycles van 5/3/1 sowieso relatief makkelijk. Even doorzetten dus
Zit er aan te twijfelen om nog een assistance oefening toe te voegen. Calf raises ofzo, maar ik denk dat ik dan over een cycle of twee in de knoei ga komen.![]()
Doe ik ook nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
De,e programmas zijn zo gemaakt voor een rden, daar zou ik niks aan veranderen.Er wordt aangeraden een tot drie assistance oefeningen te toe voegen. Ik houd het even op twee
-
Buik Billen Borstquote:
Wat voor schema is dat?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Aha. Het moge duidelijk zijn dat ik me niet heb ingelezen in BBB.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Doe ik ook nietEr wordt aangeraden een tot drie assistance oefeningen te toe voegen. Ik houd het even op twee
![]()
![]()
Ff terugkomend op het glycogeen verhaal. Ik zou eerder een scoop dextrose tijdens je training in je drinken mikken. Na je training is een beetje mosterd na de maaltijd. Ik neem aan dat je tussen jè workouts genoeg carbs hebt gegeten om het weer op peil te brengen.Behulpzaam als een waterkraan.
Normale kwark uitverkocht bij de AH, heb maar Mona suiker kwarkrotzooi gekocht.
Moet wel zeggen het smaakt goed, veel beter dan die smaakloze en ultra zure rotzooi elke nacht te moeten eten maar niet normaal veel suiker. Toch maar iets van caseine poeder aanschaffen denk ik. Liever een beetje de cokeboer uithangen dan net voor het slapen gaan kokhalzen.![]()
![]()
Magere Franse kwark is veel beter te doen dan normale kwark imo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:55 schreef Faeroer het volgende:
Moet wel zeggen het smaakt goed, veel beter dan die smaakloze en ultra zure rotzooi elke nacht te moeten eten maar niet normaal veel suiker. Toch maar iets van caseine poeder aanschaffen denk ik. Liever een beetje de cokeboer uithangen dan net voor het slapen gaan kokhalzen.![]()
Precies. Die fluoriserend groene limoensmaakquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:05 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom geen scheutje Slimpie limo er doorheen doen?
Deathlift or Die.![]()
Omdat aspartaam.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:05 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom geen scheutje Slimpie limo er doorheen doen?![]()
![]()
Klopt, 1 scheutje slimpie en een glas cola light per dag levert je direct kanker op.quote:Deathlift or Die.![]()
Boring But Bigquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Buik Billen Borst
Wat voor schema is dat?Populaire hypertrofie variant op 5/3/1
-
Tresseire limonade is zonder aspartaam.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
#genieten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:55 schreef Faeroer het volgende:
Moet wel zeggen het smaakt goed, veel beter dan die smaakloze en ultra zure rotzooi elke nacht te moeten eten maar niet normaal veel suiker. Toch maar iets van caseine poeder aanschaffen denk ik. Liever een beetje de cokeboer uithangen dan net voor het slapen gaan kokhalzen.
Die Mona kwark heeft echt 2.5gr eiwit/100gr waar magere Franse kwark er 8,5/100 heeft ofzo
Eet zelf alleen maar Griekse yoghurt nu, ook niet enorm veel eiwit maar wel lekker veel vet. Geen zin om mager te eten in bulk.![]()
9/100, ik koop er altijd direct een stuk of 6-10quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
#genieten.
Die Mona kwark heeft echt 2.5gr eiwit/100gr waar magere Franse kwark er 8,5/100 heeft ofzo
Eet zelf alleen maar Griekse yoghurt nu, ook niet enorm veel eiwit maar wel lekker veel vet. Geen zin om mager te eten in bulk.
Together We Will Live Forever
Deze man weet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Tresseire limonade is zonder aspartaam.If not now, then when.![]()
Altijd mooi als je collega's zitten te kijken hoe je je 500 gram kwark-cement binnen 45 seconden wegwerkt.![]()
Je spieren hebben het pas nodig de volgende dag wanneer je de nieuwe training hebt, tegen die tijd heb je genoeg carbs gegeten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee, maar als je dat optelt bij zaken als het effect van creatine, je gekozen reprange, enz. enz. wordt de cumulatieve 'marge' waarin je 'rommelt' wel alsmaar groter en groter.
Hoe klein het verschil ook is; er zit 0.0 verschil in moeite tussen het scheppen van suiker, dextrose of fructose, dus ik doe het liever gewoon goed![]()
Volgens mij doe je bij BBB de hoofdoefening 8 sets.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:44 schreef star_gazer het volgende:
Zit er aan te twijfelen om nog een assistance oefening toe te voegen. Calf raises ofzo, maar ik denk dat ik dan over een cycle of twee in de knoei ga komen.
Dus eerste de 5/3/1 sets en dan nog 4-5 sets van 10-15 reps van dezelfde oefening, en niet een andere zoals jij nu doet. Maar er zullen wel verschillende varianten zijn.
Ik vraag me wel af waarom je die laatste set van je 531 maar 5 reps doet. die laatste set(5/3/1) is altijd + dus 5+/3+/1+ oftewel zoveel mogelijk reps tot technisch falen...![]()
kloptquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:07 schreef DjMark het volgende:
[..]
Volgens mij doe je bij BBB de hoofdoefening 8 sets.
Dus eerste de 5/3/1 sets en dan nog 4-5 sets van 10-15 reps van dezelfde oefening, en niet een andere zoals jij nu doet. Maar er zullen wel verschillende varianten zijn.
Ik vraag me wel af waarom je die laatste set van je 531 maar 5 reps doet. die laatste set(5/3/1) is altijd + dus 5+/3+/1+ oftewel zoveel mogelijk reps tot technisch falen...Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Het idee is om zo snel mogelijk te herstellen. Maar volgens is het enige wat een bewezen verschil.maakt carbs eten rond je workout.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:02 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Je spieren hebben het pas nodig de volgende dag wanneer je de nieuwe training hebt, tegen die tijd heb je genoeg carbs gegeten.![]()
De laatste set ga je inderdaad tot falen. Maarrrr... Zoals Jim Wendler zelf al zegt, ga je vanwege het intense assistance programma van boring but big (5x8 voor deadlift, 5x10 voor de andere oefeningen) niet verder op die laatste 5/3/1 set.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:07 schreef DjMark het volgende:
[..]
Volgens mij doe je bij BBB de hoofdoefening 8 sets.
Ik vraag me wel af waarom je die laatste set van je 531 maar 5 reps doet. die laatste set(5/3/1) is altijd + dus 5+/3+/1+ oftewel zoveel mogelijk reps tot technisch falen...Overigens hoef je niet perse door te gaan met de squat op squat dag. je kunt na de 5/3/1 op de squat ook je BBB sets op deadlift pakken.quote:The one thing that you'll change is that you will not go for any extra reps on the last set. You'll only do the required reps and then move on to the 5 sets of 10 reps.
[ Bericht 2% gewijzigd door star_gazer op 14-10-2013 14:41:55 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Volgende week start ik met een basic Powerlift gericht schema, gericht op bepaalde zwaktes van mij .. plus de hele basis voor een echte powerlift benadering wordt op deze manier gelegd. Als het goed is kan ik met dit programma lang peaken zolang ik genoeg eet en geen blessures krijg.
Wou eerst iets in de trant van juggernaut of brandon lilly doen, maar omdat voor mij de powerlift benadering nog redelijk nieuw is, leek het mij verstandig om eerst de basis helemaal goed te krijgen.
Ben benieuwd, en zin in!!
Trouwens dit schema samen met babyslayer/george leeman gemaakt, zijn manier van trainen spreekt mij altijd wel aan qua high rep work pr's e.d. , plus dit is echt gericht op bepaalde zwaktes die ik ervaar tijdens trainen.
Zal wennen voor mij worden want mijn schema's waren altijd volgepropt met oefeningen, less is more in dit geval..zeker gericht op kracht. Begint uiteraard relatief licht op sommige oefeningen .. maar als ik mijn excel bestand zie zal dat over enkele weken/maanden behoorlijk oplopen.
[ Bericht 9% gewijzigd door dreamerbulk op 14-10-2013 14:38:40 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Goed plan om eerst de basis goed te krijgen, dat is je sterkste cornerstone.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:32 schreef dreamerbulk het volgende:
Volgende week start ik met een basic Powerlift gericht schema, gericht op bepaalde zwaktes van mij .. plus de hele basis voor een echte powerlift benadering wordt op deze manier gelegd. Als het goed is kan ik met dit programma lang peaken zolang ik genoeg eet en geen blessures krijg.
Wou eerst iets in de trant van juggernaut of brandon lilly doen, maar omdat voor mij de powerlift benadering nog redelijk nieuw is, leek het mij verstandig om eerst de basis helemaal goed te krijgen.
Ben benieuwd, en zin in!!
[ afbeelding ]
Trouwens dit schema samen met babyslayer/george leeman gemaakt, zijn manier van trainen spreekt mij altijd wel aan qua high rep work pr's e.d.
Zal wennen voor mij worden want mijn schema's waren altijd volgepropt met oefeningen, less is more in dit geval..zeker gericht op kracht. Begint uiteraard relatief licht op sommige oefeningen .. maar als ik mijn excel bestand zie zal dat over enkele weken/maanden behoorlijk oplopen.![]()
idd, dit is wat hij noemde een "ground covering program" , een instap in de PL wereld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Goed plan om eerst de basis goed te krijgen, dat is je sterkste cornerstone.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ziet er nice uit dat schema, inderdaad weinig oefeningen lijkt het. Een compound en wat assistance werk. En heel anders die benadering van een totaal van 20 reps, onafhankelijk van het aantal sets.
Ben benieuwd wat de resultaten zijn voor je 1rm en hoe deze manier van trainen bevalt.![]()
Het zijn alleen maar rep maxes in eerste instantie. Echt je 1RM testen wordt maar heel weinig gedaan in de PL wereld.. mede door de kans op blessures en omdat je CNS er een enorme opdonder van krijgt.quote:
Ik zal op een gegeven moment natuurlijk met mijn grote drie compounds boven de 100% van mijn 1RM komen. Daar moet ik tegen die tijd dan ook 20 reps op zien te halen in zo min mogelijk setjes. Dat zijn dan de echte pr's die mijn oude pr's zullen verbreken. Enorm veel progressief overload.
1RM pr's zal ik 1x in de 3 maanden gaan testen. En dan wanneer het niet meer te doen is om 20 reps te halen(dus echt maar 1-2 reps per set), zal ik dit schema opnieuw invullen op basis van mijn nieuwe 1RM. Zo kan ik de komende periode nog wel even doorgaan.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik lees op het moment wat boeken van Dan John. Zijn trainees doen heel weinig maxes. Pavel zegt over zijn manier van trainen dat ze echter op elk moment dat ze kiezen kunnen maxen,wat uitzonderlijk is, en vaak sterker zijn in kortere tijd dan met welk ander traning systeem dan ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Het zijn alleen maar rep maxes in eerste instantie. Echt je 1RM testen wordt maar heel weinig gedaan in de PL wereld.. mede door de kans op blessures en omdat je CNS er een enorme opdonder van krijgt.
Ik zal op een gegeven moment natuurlijk met mijn grote drie compounds boven de 100% van mijn 1RM komen. Daar moet ik tegen die tijd dan ook 20 reps op zien te halen in zo min mogelijk setjes. Dat zijn dan de echte pr's die mijn oude pr's zullen verbreken. Enorm veel progressief overload.
1RM pr's zal ik 1x in de 3 maanden gaan testen. En dan wanneer het niet meer te doen is om 20 reps te halen(dus echt maar 1-2 reps per set), zal ik dit schema opnieuw invullen op basis van mijn nieuwe 1RM. Zo kan ik de komende periode nog wel even doorgaan.![]()
Sick, ideaal voor atleten ook wel denk ik, waarbij je snel wilt kunnen peaken met je cns/krachtquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:57 schreef Snakey het volgende:
n trainees doen heel weinig maxes. Pavel zegt over zijn manier van trainen dat ze echter op elk moment dat ze kiezen kunnen maxen,wat uitzonderlijk is, en vaak sterker zijn in kortere tijd dan met welk ander traning systeem dan ook.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ok, maar omdat jij dus een andere oefening doet voor je BBB zou ik die Main oefening wel tot (technisch) falen doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De laatste set ga je inderdaad tot falen. Maarrrr... Zoals Jim Wendler zelf al zegt, ga je vanwege het intense assistance programma van boring but big (5x8 voor deadlift, 5x10 voor de andere oefeningen) niet verder op die laatste 5/3/1 set.
[..]
Overigens hoef je niet perse door te gaan met de squat op squat dag. je kunt na de 5/3/1 op de squat ook je BBB sets op deadlift pakken.
De krachtwinst zit hem volgens mij namelijk vooral in die laatste set.
Zo heb ik 5/3/1 tenminste ervaren.![]()
Ik hanteer al een jaar of 6 hetzelfde schema,
Elke oefening 50 herhalingen, als ik in een setje de 12 herhalingen haal gooi ik er gewicht bij. Vaak na een paar keer kom ik maar tot max. 5 herhalingen per keer tot de tot. 50.
Dit is een pure massagainer heb ik ervaren...![]()
Maar wanneer doe je ze dan traditioneel? Want nu doe je alleen pause squats en deficit deadlifts etc.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Het zijn alleen maar rep maxes in eerste instantie. Echt je 1RM testen wordt maar heel weinig gedaan in de PL wereld.. mede door de kans op blessures en omdat je CNS er een enorme opdonder van krijgt.
1RM pr's zal ik 1x in de 3 maanden gaan testen. En dan wanneer het niet meer te doen is om 20 reps te halen(dus echt maar 1-2 reps per set), zal ik dit schema opnieuw invullen op basis van mijn nieuwe 1RM. Zo kan ik de komende periode nog wel even doorgaan.![]()
Waarom ga je dan aan de test om massa te pakken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:17 schreef koekwausss het volgende:
Elke oefening 50 herhalingen, als ik in een setje de 12 herhalingen haal gooi ik er gewicht bij. Vaak na een paar keer kom ik maar tot max. 5 herhalingen per keer tot de tot. 50.
Dit is een pure massagainer heb ik ervaren...![]()
Om nog meer massa te pakken?!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom ga je dan aan de test om massa te pakken?![]()
Ik ga die complexes van Dan John eens uitproberen deze wee. Schijnt flink pittig te zijn.
http://www.t-nation.com/f(...)rself_with_complexes![]()
Zal erover nadenken om mijn progress bij te houden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee. Heb je pics? Ben wel benieuwd naar je progress.
Ben overigens nog niet begonnen, wil mijn vet% nog ietsjes verlagen. Zit nu op de 14%, bij 1.85 en 97kg. Eet nu een 500kcal minder per dag dan onderhoud..
9 uur Brinta met sojamelk, 2 volkoren brood + 1 ei
11 uur rijst 50gr, kip 100gr en wat groente
1 uur 3 ei, kipfilet 100gr en 2 volkoren brood
3 uur rijst 50 gr, kip 100gr, wat groente
voor trainen banaan, 2 volk brood en 2 plakken beleg
na training dextrose 30gr + schep soja protein
voor t slapen kwark 500 gr + pindas
Krijg wel een houten bek van die rijst, zilvervlies rijst is niet te knagen maar voor het goede doel...![]()
Dit heeft een ander effect dan na de training. Maar de studie die daar werd genoemd heeft het over gevast trainen en in combinatir met bcaa's. Dus het effect is niet alleen op sucrose berekend. Maar daar heb je andere onderzoeken voor nodig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat vind jij hier dan van? Gerommel in de marge?
Ik merk wel altijd dat ik me beter voel met een flinke schep dextrose in m'n water tijdens het trainen dan zonder tegen het einde aan, maar of dat dan tussen m'n oren zit?
Na de training heb je wel suikers nodig voor herstel en glycogeen aanvulling. Maar of deze relatief snel worden opgenomen of traag maakt zover ik weet niks uit. Mocht dit er al zijn dan zou het niks uit maken welke snelle suikersoort.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
jasmijn rijst van de Lidl is veel goedkoper en beter te doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:45 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Zal erover nadenken om mijn progress bij te houden.
Ben overigens nog niet begonnen, wil mijn vet% nog ietsjes verlagen. Zit nu op de 14%, bij 1.85 en 97kg. Eet nu een 500kcal minder per dag dan onderhoud..
Krijg wel een houten bek van die rijst, zilvervlies rijst is niet te knagen maar voor het goede doel...![]()
Ik hoef ze niet traditioneel te doen om sterker te worden op de traditionele oefening.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:20 schreef seto het volgende:
[..]
Maar wanneer doe je ze dan traditioneel? Want nu doe je alleen pause squats en deficit deadlifts etc.
Als ik sterker wordt met een 1sec pause squat wordt ik automatisch ook sterker met mijn gewone squat. Zelfde geld voor deficit deadlifts.. de ROM is langer.. wanneer ik daar sterker op wordt en in de buurt van mijn conventionele 1RM kom gaat die traditionele 1RM automatisch ook omhoog. Zelfde geld voor pause benches... wanneer ik daar sterker op ben, ben ik ook sterker op de gewone touch n go bench. Plus dat mijn vorm automatisch beter wordt doordat ik de oefening moeilijker maak, wanneer ik het dan traditioneel doe zal deze veel gemakkelijker/fijner aanvoelen.
Om sterker te worden op een oefening, is 1 mogelijkheid ervan om deze zwaarder te maken op een andere manier... dus met een deficit, of een pause, of zelfs een andere stance.
Als je bijv kijkt naar een westside benadering.. daar doen ze alleen maar goodmornings,boxsquats,glute ham raises om sterker te worden op de gewone squat.. en gaan ze pas squatten wanneer hun Meet in de buurt komt.
[ Bericht 4% gewijzigd door dreamerbulk op 14-10-2013 16:43:11 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Je krijgt een houten bek van 100g rijst per dag? Valt toch wel mee?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:45 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Zal erover nadenken om mijn progress bij te houden.
Krijg wel een houten bek van die rijst, zilvervlies rijst is niet te knagen maar voor het goede doel...Uniek dat je zo weinig eet en alsnog dat gewicht hebt.
![]()
Gebaseerd op deze?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:17 schreef koekwausss het volgende:
Dit is een pure massagainer heb ik ervaren...
Of toch du vader?![]()
Ik spreek iemand die borst biceps op 1 dag traint en rug triceps op 1 dag met de volgende logica:
Omdat je tijdens het trainen van je borst je triceps al vermoeid (duwende beweging) en rug vermoei je je biceps mee (trekkende beweging) dus nu pak je in feite 2x per week je armen en je kan meer gewicht aan per keer
Het klinkt ergens wel aannemelijk maar toch ook weer niet. Ik doe nu PPL, waarbij je juist de tegenovergestelde logica aanhangt. Kan iemand hier een licht op laten schijnen?![]()
als je PPL doet doe je alles ook 2x per weekquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:45 schreef no1uknow het volgende:
Ik spreek iemand die borst biceps op 1 dag traint en rug triceps op 1 dag met de volgende logica:
Omdat je tijdens het trainen van je borst je triceps al vermoeid (duwende beweging) en rug vermoei je je biceps mee (trekkende beweging) dus nu pak je in feite 2x per week je armen en je kan meer gewicht aan per keer
Het klinkt ergens wel aannemelijk maar toch ook weer niet. Ik doe nu PPL, waarbij je juist de tegenovergestelde logica aanhangt. Kan iemand hier een licht op laten schijnen?alleen dan wel icm de duwende of trekkende beweging.
Jij en Sap inderdaad, ik train nu 'maar' 3 keer per week (werk en vnl scriptie) maar daar vanaf gezien, het ging me om de logica van zijn verhaal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je PPL doet doe je alles ook 2x per week![]()
Ik denk zelf dat je armen al genoeg prikkels krijgen bij de de compounds, wanneer je dat dan nog even afmaakt met wat isolatie o.i.d. moet dit voldoende zijn. Mijn bijna 18 inch armen heb ik voornamelijk gekregen door de compounds te doen, isolatie ging ik pas later doen omdat ik last van mijn aanhechtingen kreeg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jij en Sap inderdaad, ik train nu 'maar' 3 keer per week (werk en vnl scriptie) maar daar vanaf gezien, de logica van zijn verhaal.
Zoals met alles zo is qua trainen .. je zal het zelf moeten uitproberen. De 1 krijgt enorme pythons dmv compounds, de ander moet er tig isolatie bij doen om nog maar een beetje groei te krijgen. Dus moeilijk te zeggen wat nou echt ideaal is voor wie.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zit ook in de cut he....quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je krijgt een houten bek van 250g rijst per dag? Valt toch wel mee?Uniek dat je zo weinig eet en alsnog dat gewicht hebt.
Haha, vorige eetschema bevatte 300gr zilvervlies, daar kan t ook door komen dat ik nu van elk beetje zilvervliesrijst een houten bek krijg. Ga die jasmijn is proberen.![]()
Oh kijk ik krijg screenshots van z'n schema vanaf whatsapp (?)
Laat ik voorop stellen dat ik echt een n00b ben als het gaat om schema's opstellen etc. maar dit bevreemd me wel een beetje. Overigens spreekt dit antwoord wat hij gaf op mijn opmerking 'alleen maar squats en evt. calf raises voor je benen?'quote:Haha komt goed gast, ik heb 11 jaar gevoetbalt en voorlopig zijn m'n benen nog 2 keer zo dik als m'n armen![]()
300g kan ik je gelijk voor geven. Dan is elk beetje rijst teveel geworden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:52 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Zit ook in de cut he....
Haha, vorige eetschema bevatte 300gr zilvervlies, daar kan t ook door komen dat ik nu van elk beetje zilvervliesrijst een houten bek krijg. Ga die jasmijn is proberen.![]()
![]()
Ik denk gewoon zetmeel etenquote:Op maandag 14 oktober 2013 07:05 schreef star_gazer het volgende:
Wat is beter na de workout: glucose (schep dextrose in de shake), fructose (banaan) of een combinatie van beide (schep poedersuiker in de shake)? Zelf neig ik naar de poedersuiker (sucrose), omdat zowel je lever als je spieren glycogeen kunnen gebruiken na de training, maar wellicht dat er hier mensen zijn met een andere mening (Stereo, Verbosity)?(pasta, aardappel, brood etc.)
De reden is dat je ondanks:
1) Direct na de training een veel snellere glucose update hebt, je het niet nodig hebt tenzij je meteen na je training weer een marathon moet rennen.
2) onderzoek heeft uitgewezen dat glucsose + fructose een *ietsepietsie* snellere aanvulling geeft van je glycogeen. Dit is het snelweg + vluchtstrook principe, waarbij je fructose in je lever omgezet wordt naar glucose en dat de combi daarom sneller is dan alleen glucose (de snelweg).
Dus tja, ik zou niet hannessen met glucose of sucrose. En poedersuiker heeft weinig zin tov kristalsuiker, aangezien kristalsuiker ook binnen een paar secondes in je mond / slokdarm / maag smelt, net als poedersuiker.Confidence through competence![]()
ik gebruik van die 100 a 125grquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:52 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Zit ook in de cut he....
Haha, vorige eetschema bevatte 300gr zilvervlies, daar kan t ook door komen dat ik nu van elk beetje zilvervliesrijst een houten bek krijg. Ga die jasmijn is proberen.
8 min zachtjes koken, door de zeef, weer terug in de pan en 15 min laten nagaren![]()
![]()
Vind dat schema helemaal niks, raakt kant nog wal vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:54 schreef no1uknow het volgende:
Oh kijk ik krijg screenshots van z'n schema vanaf whatsapp (?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat ik voorop stellen dat ik echt een n00b ben als het gaat om schema's opstellen etc. maar dit bevreemd me wel een beetje. Overigens spreekt dit antwoord wat hij gaf op mijn opmerking 'alleen maar squats en evt. calf raises voor je benen?'
[..]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nice. En dat werkt goed voor jou zeg je? Ik doe zelf P/P/L 2x per week en gaat op zich goed, alleen het principe van x target reps en dan vast aantal rust spreekt me op zich wel aan. Ik heb 't een keer geprobeerd en ik kreeg er in ieder geval wel een zieke pomp vanquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:00 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Dat principe ja. Wel andere oefeningen en paar secs meer rust.. Maar ik lees er veel goede verhalen over.
[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtkoker op 14-10-2013 18:27:34 ]Of toch du vader?![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Vind dat schema helemaal niks, raakt kant nog wal vind ik persoonlijk.Hij vraagt nu wat er verkeerd is aan z'n schema, kunnen jullie dit kort en bondig uitleggen? Ik gun die jongen ook een wat logischer schema. Of een link naar een website die e.e.a. uitlegt.quote:
edit: oh lol dit is een fullbody schema volgens hem, maar ik zie alleen maar isolatie oefeningen.![]()
Beste is als ie stronglifts gaat doen, of gewoon een PPL schema, lekker makkelijk ..weinig aan te klooien.. geen gedoe. Dat hele schema is een beetje ratjetoe van hem, reprange/set keuze vind ik ook raar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
Hij vraagt nu wat er verkeerd is aan z'n schema, kunnen jullie dit kort en bondig uitleggen? Ik gun die jongen ook een wat logischer schema. Of een link naar een website die e.e.a. uitlegt.
edit: oh lol dit is een fullbody schema volgens hem, maar ik zie alleen maar isolatie oefeningen.
Dit is ook een makkelijke 3 daagse PPL
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120309781Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Genoeg goede schema's op de bekende sites. Geen nut om t wiel te gaan uitvinden, zeker voor un beginner.![]()
Ja precies, dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:42 schreef koekwausss het volgende:
Genoeg goede schema's op de bekende sites. Geen nut om t wiel te gaan uitvinden, zeker voor un beginner.
Sommige mensen maken het te ingewikkeld in die beginfase. Lekker standaard schemaatje volgen, genoeg eten, progressief overloaden = gainsBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja volgens mij krijgt die dude dat schema van een andere gast, getuige het whatsapp groepsgesprek screenshot wat hij stuurde, hij heeft zelf nauwelijks zich ingelezen vermoed ik![]()
Ik zou dit niet alleen in de beginfase aanhouden eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:43 schreef dreamerbulk het volgende:
Sommige mensen maken het te ingewikkeld in die beginfase. Lekker standaard schemaatje volgen, genoeg eten, progressief overloaden = gains
Been there done thatquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Sommige mensen maken het te ingewikkeld in die beginfase. Lekker standaard schemaatje volgen, genoeg eten, progressief overloaden = gainsIk deed in het begin ook veel te moeilijk. Shake zsm na het trainen enzo, eigenlijk dankzij jullie hier dat ik een beetje common sense in m'n trainen en alles er omheen heb gekregen.
![]()
True, ik hou het nu ook nog steeds zo simpel mogelijk... des te meer ik mijzelf kan focussen op het daadwerkelijk trainen in de gymquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou dit niet alleen in de beginfase aanhouden eigenlijk
idem dito hier lol , heb zeker een jaar weggegooid met de meest gekke dingen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Been there done thatIk deed in het begin ook veel te moeilijk. Shake zsm na het trainen enzo, eigenlijk dankzij jullie hier dat ik een beetje common sense in m'n trainen en alles er omheen heb gekregen.
Mja, iedereen die er een beetje buff uitziet heeft roids gebruikt heeft gewoon een paar jaar goed, consistent getrained en gegeten. Niet speciaal een superschema, supersupplement of een ander trucje gebruikt.
De truc is om je leven zo in te richten dat je jarenlang goed, consistent trainen en eten kunt volhouden.Confidence through competence![]()
Doen jullie dips aan het begin of eind van je training? Als ik het als laatste doe dan heeft het nauwelijks zin (4x6 lukt me dan) omdat mijn triceps al helemaal gesloopt zijn.![]()
Juistem, daarnaast moet je bepaalde goede redenen vinden zodat je het ook echt lang kunt volhouden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, iedereen die er een beetje buff uitziet heeft roids gebruikt heeft gewoon een paar jaar goed, consistent getrained en gegeten. Niet speciaal een superschema, supersupplement of een ander trucje gebruikt.
De truc is om je leven zo in te richten dat je jarenlang goed, consistent trainen en eten kunt volhouden.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Compounds aan het begin van de training doen, isolatie eventueel als laatste.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:03 schreef Travel. het volgende:
Doen jullie dips aan het begin of eind van je training? Als ik het als laatste doe dan heeft het nauwelijks zin (4x6 lukt me dan) omdat mijn triceps al helemaal gesloopt zijn.
Zo kun je de grootste workload aan. (arbeid = kracht x afstand)Confidence through competence![]()
Ik ze zelf persoonlijk direct na een press oefening doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:03 schreef Travel. het volgende:
Doen jullie dips aan het begin of eind van je training? Als ik het als laatste doe dan heeft het nauwelijks zin (4x6 lukt me dan) omdat mijn triceps al helemaal gesloopt zijn.
^^ wizardBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Oftewel, het is gewoon je eigen schema. Altijd die verhaaltjes met vraag dit voor die dat zus zo vader.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
Hij vraagt nu wat er verkeerd is aan z'n schema, kunnen jullie dit kort en bondig uitleggen? Ik gun die jongen ook een wat logischer schema. Of een link naar een website die e.e.a. uitlegt.
edit: oh lol dit is een fullbody schema volgens hem, maar ik zie alleen maar isolatie oefeningen.![]()
Ik doe ze als eerste tricep oefening, maar na borst en front/side delt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:03 schreef Travel. het volgende:
Doen jullie dips aan het begin of eind van je training? Als ik het als laatste doe dan heeft het nauwelijks zin (4x6 lukt me dan) omdat mijn triceps al helemaal gesloopt zijn.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Oke top thanksquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Compounds aan het begin van de training doen, isolatie eventueel als laatste.
Zo kun je de grootste workload aan. (arbeid = kracht x afstand)![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Oftewel, het is gewoon je eigen schema. Altijd die verhaaltjes met vraag dit voor die dat zus zo vader.![]()
![]()
Trouwens, je 'moet' niks. Als je je werksetjes al gedaan hebt en je wil nog ff tot failure gaan dippen, doe dat vooral.quote:
Ik geef alleen aan dat je de meeste arbeid kan verrichten als je compounds voorin je training doet, en je isolatie achterin.Confidence through competence![]()
Ik doe maar net hoe t uitkomt. Tis altijd stervens druk overal al die ectootjes met al hun vriendjes. Ene x begin ik met skullcrushers andere x met dips.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:08 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik doe ze als eerste tricep oefening, maar na borst en front/side delt.![]()
Hazelnoot, je moet er maar van houdenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
wtf, all kinds of gainzzzz met teh proteinz
Per 100g:
310 kcal waarvan:
14g vet
39.5 g carbs (38.5 gram sucrose)
5.7 gram eiwit
Kwam ik net tegen in de supermarkt, kon het niet laten en heb een bakje meegenomen.
![]()
Dit is echt de slechtste Co-branding ooit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Per 100g:
310 kcal waarvan:
14g vet
5.7 gram eiwit
Kwam ik net tegen in de supermarkt, kon het niet laten en heb een bakje meegenomen![]()
![]()
Dat gainz. Welke pre-workout?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef SunTzu het volgende:
Preworkout in my vains, 180kg deadlift mofo's![]()
Haha, die laten hier het dip station mooi met rust. Eigenlijk hoef ik alleen op het kabelstation te wachten af en toe, meer bankjes dan leden lijkt het af en toe lol.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:47 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik doe maar net hoe t uitkomt. Tis altijd stervens druk overal al die ectootjes met al hun vriendjes. Ene x begin ik met skullcrushers andere x met dips.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
4 plates bitchessssquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef SunTzu het volgende:
Preworkout in my vains, 180kg deadlift mofo'sBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Assault van Musclepharmquote:
Hell yeah, ging nog redelijk easy met mixed grip had het gevoel dat er nog wel 10kg bij kon misschien. Vorige week probeerde ik het met een normale grip en kreeg 'm maar 1cm van de grond.quote:![]()
![]()
Als een lift perfect gaat voel je het alsof je in een groove zit, alsof het ´vanzelf´ gaat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef SunTzu het volgende:
Hell yeah, ging nog redelijk easy met mixed grip had het gevoel dat er nog wel 10kg bij kon misschien. Vorige week probeerde ik het met een normale grip en kreeg 'm maar 1cm van de grond.
Well done. Dat zijn gewichten die je alleen kan pakken dankzij dedication to the iron.![]()
Inderdaad, deadlift is wel mijn favoriete oefening. Elke spier die perfect meewerkt tot het punt dat je languit staat. Heerlijk. Daarna de douche in was wel pijnlijk, mijn schenen lekker open geschaafdquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als een lift perfect gaat voel je het alsof je in een groove zit, alsof het ´vanzelf´ gaat.
Well done. Dat zijn gewichten die je alleen kan pakken dankzij dedication to the iron.![]()
![]()
Dikzak.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Per 100g:
310 kcal waarvan:
14g vet
5.7 gram eiwit
Kwam ik net tegen in de supermarkt, kon het niet laten en heb een bakje meegenomen
Hoe smaakt het?
Wil binnekort weer frontraises toevoegen omdat me schouders moeten groeien. Velen zeggen dat het overbodig is maar wil toch zelf ervaren of ik er massa mee kan pakken.
Is er verschil tussen neutral en pronated grip?![]()
Zelf train ik front delts met bench press, overhead press en al mijn andere presses.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Hiatus het volgende:
Wil binnekort weer frontraises toevoegen omdat me schouders moeten groeien. Velen zeggen dat het overbodig is maar wil toch zelf ervaren of ik er massa mee kan pakken.
Is er verschil tussen neutral en pronated grip?
Zou gewoon neutral grip doen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Pronated heeft als voordeel dat de voorste schouderkop in een voordeligere positie komt samen met de pectoralis. Dit komt door de interne rotatie die de humerus moet maken. Zou dus pronated aanhouden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Hiatus het volgende:
Is er verschil tussen neutral en pronated grip?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Presses vind ik ook genoeg voor de anterior groep. Alleen posterior en laterale groep kan ik begrijpen om te isoleren. Met name de eerst genoemde (achterste)quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zelf train ik front delts met bench press, overhead press en al mijn andere presses.
Zou gewoon neutral grip doen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Klopt, de achterste loopt bij een groot gedeelte van de gym-go'ers extreem achter. Dit terwijl die achterste juist een redelijk belangrijke stabilisator functie heeft voor de correcte houding van de bovenkant van het torso.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Presses vind ik ook genoeg voor de anterior groep. Alleen posterior en laterale groep kan ik begrijpen om te isoleren. Met name de eerst genoemde (achterste)Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Setje van 6 Heavy Grips besteld in Hong Kong. Iemand hier ook in die regio besteld en die iets meer weet over het totale kostenplaatje? Misschien beetje mee entrepreneuren want de nederlandse leveranciers hebben toch wel een zieke marge op die dingen.BEASTMODE![]()
Als het een beetje veel scheelt en de verzending is relatief snel zou je eventueel een dropship website kunnen openen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:43 schreef Awesome_ het volgende:
Setje van 6 Heavy Grips besteld in Hong Kong. Iemand hier ook in die regio besteld en die iets meer weet over het totale kostenplaatje? Misschien beetje mee entrepreneuren want de nederlandse leveranciers hebben toch wel een zieke marge op die dingen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
-
4.8x BW. Fuck..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:00 schreef star_gazer het volgende:
BRB, even 290kg deadliften @ 60kg BW
BEASTMODE![]()
hawthorne , wat een baas is dat! Hij heeft ook nog een leuke squat en een redelijk bench.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:00 schreef star_gazer het volgende:
BRB, even 290kg deadliften @ 60kg BW
dat is nou echt een genetic freak met een monster CNSBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
The AntWat een held.
Ik stel me wel eens voor dat hij op de misc zou posten en mensen dan zijn stats zouden quoten. " 5'5" 131 lbs, do you even lift? Do you even eat? Pls go manlet ectomorph."
Lol.. Misc met hun height/bodyweight fetish.![]()
okee dan.
Gisteren met m'n mooie bruine ogen gevraagd of de dumbel set kan worden uitgebreid tot 50kg, awnser was no![]()
't gaat nu tot 40kg, en alleen ik en een andere jongen gebruiken die, verder niemand![]()
Opzich kan ik me nog wel voorstellen dat ze er niet aan willen. Die dingen zijn crisisduur 400 tot 700 eu per seten helemaal als maar een handje vol van de leden dat gebruikt.
Nu zat ik verder te zoeken en vond dit soort
alleen die gaan ook maar tot 40![]()
Ik heb zo m'n redenen om niet naar een andere gym te willen gaan, dus heb er best nog wat voor over ook om toch die dumbles te upgraden.
Al is het maar tweedehands spul of zo... En misschien dat een paar andere willen in chippen ook, als zelfs dat te duur is voor ze.
Iemand andere ideeen behalve een andere gym?
'k wil nu wel verder, want gisteren deed ik 5 setjes benchen met de oly, en daarna incline met die 40's en gewoon setjes van 12zonder al te veel moeite, dieper dan chest, en lekker knijpen boven in
maar 't voelt gewoon niet nuttig meer...
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 15-10-2013 07:58:57 ]![]()
Probeer in de gaten te houden welke fatsoenlijke gyms er failliet gaan. Meestal beslist de curator dat er een veiling komt voor de inboedel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:22 schreef RaymondK het volgende:
okee dan.
Gisteren met m'n mooie bruine ogen gevraagd of de dumbel set kan worden uitgebreid tot 50kg, awnser was no![]()
't gaat nu tot 40kg, en alleen ik en een andere jongen gebruiken die, verder niemand![]()
Opzich kan ik me nog wel voorstellen dat ze er niet aan willen. Die dingen zijn crisisduur 400 tot 700 eu per set![]()
Nu zat ik verder te zoeken en vond dit soort [ afbeelding ]
Ik heb zo m'n redenen om niet naar een andere gym te willen gaan, dus heb er best nog wat voor over ook om toch die dumbles te upgraden.
Al is het maar tweedehands spul of zo... En misschien dat een paar andere willen in chippen ook, als zelfs dat te duur is voor ze.
'k wil nu wel verder, want gisteren deed ik 5 setjes benchen met de oly, en daarna incline met die 40's en gewoon setjes van 12zonder al te veel moeite, dieper dan chest, en lekker knijpen boven in
![]()
Together We Will Live Forever
ohja, dan kun je het helemaal voor een prikkie kopen idd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Probeer in de gaten te houden welke fatsoenlijke gyms er failliet gaan. Meestal beslist de curator dat er een veiling komt voor de inboedel.
'k ga ook nog ff verder zoeken 2e hands.![]()
kan ik ook es ff uitspitten ja, wat het dan kost. En dan een houdertje/rackje voor die losse schijven dr' bij of zo idd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:21 schreef Questular het volgende:
http://www.fitness-seller.nl/dumbellstang-schroefdraad-45-cm/
en dan schijven erop gooien?![]()
Als ik sommige schemas hier zie doe ik maar weinig. Ik ben na maanden Starting Strength overgegaan op een split.
Maandag; Squat, OHP, Hack-squat, lateral raises en calve raises
Woensdag: Deadlift, face pull, cable pulldown, Bent over row of T bar row, preacher curl met gebogen bar.
Vrijdag or Zaterdag: Bench press, cable flies, triceps pushdown, decline bp, tricep extension en dumbbell incline bp.
Op de tussenliggende dagen modder ik thuis nog wel eens wat aan met dumbbells (triceps extension, bicep curls, lateral raises) en (negative) chin ups. Echte chinups kom ik nog niet verder dan 2.![]()
Dit dus. Die Kin's komt ook naar boven op dbb.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:53 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Forza gym aan de Henri Dunantstraat, voorheen was dat Kin's gym. Wel vaker getraind als ik daar was.![]()
Wow, die Hawthorne.Fucking epic.
Kent iemand Chris Hickson? Hij is ook erg fucking sterk. Voor zijn training neemt die soms 700mg cafeïne.Hij heeft ook een video op zijn kanaal waar die wat vragen beantwoordt onder invloed en keihard gaat.
Deze dude is ook sterk; Nederlands recordhouder in zijn klasse. In ieder geval op DBB.
https://www.facebook.com/(...)32120&type=3&theater
Die gym zit trouwens in Amsterdam en erg nice.If not now, then when.![]()
Hah! Goed te merken dat ik flink wat progressie heb geboekt het afgelopen jaar. Ongeveer een jaar à anderhalf geleden heb ik heel lang vastgezeten op 5x75kg bench press. Nu pompte ik er met mijn eerste 5/3/1 bench workout gewoon 12 reps uit in de laatste set op 75kg. Lekker!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Goed bezig, keep it upquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:44 schreef star_gazer het volgende:
Hah! Goed te merken dat ik flink wat progressie heb geboekt het afgelopen jaar. Ongeveer een jaar à anderhalf geleden heb ik heel lang vastgezeten op 5x75kg bench press. Nu pompte ik er met mijn eerste 5/3/1 bench workout gewoon 12 reps uit in de laatste set op 75kg. Lekker!.
Mensen, ik ging gisteren groene naalden/spuiten halen bij de apotheek. Ze zeiden nee die verkopen we alleen op doktersrecept, wat is dit voor gelul? Wil men hergebruik van naalden aanmoedigen ofzo?![]()
Ik denk eerder het gebruik van naalden ontmoedigen....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:26 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Goed bezig, keep it up.
Mensen, ik ging gisteren groene naalden/spuiten halen bij de apotheek. Ze zeiden nee die verkopen we alleen op doktersrecept, wat is dit voor gelul? Wil men hergebruik van naalden aanmoedigen ofzo?![]()
![]()
Ja, maar het is vrij verkrijgbaar. Raar is het wel dat ze het dan toch niet willen geven...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik denk eerder het gebruik van naalden ontmoedigen....![]()
Zeggen dat je diabeet bent en je naalden bent vergeten oid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ja, maar het is vrij verkrijgbaar. Raar is het wel dat ze het dan toch niet willen geven...Soukidan op je oogbal.![]()
Onzin, levertoxiciteit is veel hoger bij orals.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
Is per apotheek verschillend.
Overigens spuitenoraal is veel veiliger.
Soukidan op je oogbal.![]()
Ik geloof hier niets van, ik krijg nooit pijn aan mijn lever ofzo dussequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:57 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Onzin, levertoxiciteit is veel hoger bij orals.Deathlift or Die.![]()
Spuiten is gezonder, stof passeert maar 1x je lever. In tabletten komt de stof 2x langs de lever en wordt er veel vd stof afgebroken oftewel minder effect en sterk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
Is per apotheek verschillend.
Overigens spuitenoraal is veel veiliger.
Injectables zijn superieur aan tablets. Tablets agressiever en tijdelijk.
ps. pak ook t-bol erbij, leuk als kickstart.![]()
Eerst orals afkraken en dan zeggen dat je een oraltje gebruikt als kickstart omdat het leuk is.we hebben er een kwaliteitsuser bij jongens.
Deathlift or Die.![]()
Niet vergeten eerst even de zuiger terug te trekken om te kijken of er geen bloed in zit. Zie op veel filmpjes gasten dat niet doen.![]()
Krijg je die niet meegeleverd? Ik zou er zeker even om vragen. De meesten sturen je een heel pakket op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:26 schreef koekwausss het volgende:
Algemeen bekend inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:57 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Onzin, levertoxiciteit is veel hoger bij orals.![]()
En dan zeggen dat ze het vergaten omdat ze nerveus waren voor het filmenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
Niet vergeten eerst even de zuiger terug te trekken om te kijken of er geen bloed in zit. Zie op veel filmpjes gasten dat niet doen.![]()
Gelukkig doet JB het gewoon bij mij tijdens een rear glute spread.Deathlift or Die.![]()
Moeilijk he begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:15 schreef Ethanolic het volgende:
Eerst orals afkraken en dan zeggen dat je een oraltje gebruikt als kickstart omdat het leuk is.we hebben er een kwaliteitsuser bij jongens.
Spuiten is superieur aan tabletten. Beter voor de lever, en veel effectiever en sterker. Tabletten passeren 2x de lever, injectables 1x.
Als kickstart kan je tabletten wel gebruiken, daarom gebruik ik het slechts 6 weken.
Als je echt wilt groeien moet je spuiten, ook gezonder.
Jij stelde dat oraal veel veiliger, gewoon niet waar.
Lees je in voordat je onzin komt lullen!![]()
Dat eerste is waar, maar dat tweede vaak niet. Je kan veel gainen met injects, maar daarna ook weer heel veel verliezen. Van var en winnie (orals) is bekend dat je welliswaar niet enorm gained in massa, maar wel dat je het veel langer vast houdt. En je gained aardig wat kracht op die twee orals, daarom zijn ze behoorlijk geliefd bij powerlifters.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:09 schreef koekwausss het volgende:
Injectables zijn superieur aan tablets. Tablets agressiever en tijdelijk.![]()
Je hebt al roid rage voor je de eerste spuit gezet hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Moeilijk he begrijpend lezen?
Spuiten is superieur aan tabletten. Beter voor de lever, en veel effectiever en sterker. Tabletten passeren 2x de lever, injectables 1x.
Als kickstart kan je tabletten wel gebruiken, daarom gebruik ik het slechts 6 weken.
Als je echt wilt groeien moet je spuiten, ook gezonder.
Jij stelde dat oraal veel veiliger, gewoon niet waar.
Lees je in voordat je onzin komt lullen!![]()
![]()
![]()
Kom bij mij trainen, dumbbells tot 70 kgquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:22 schreef RaymondK het volgende:
okee dan.
Opzich kan ik me nog wel voorstellen dat ze er niet aan willen. Die dingen zijn crisisduur 400 tot 700 eu per seten helemaal als maar een handje vol van de leden dat gebruikt.
Nu zat ik verder te zoeken en vond dit soort [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan niet zo goed tegen mensen die onzin komen uitkramen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt al roid rage voor je de eerste spuit gezet hebt.![]()
Nog nooit gehoord van de werking van orals op de lever.....![]()
Maar zolang je nog geen pijn voelt, is het onzin toch![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt al roid rage voor je de eerste spuit gezet hebt.![]()
![]()
Ik was koekwausje maar aan het plagen. Gelukkig is hij even goed in het herkennen van trolls als Ome Cor.Deathlift or Die.![]()
I know, dat maakte het nog grappiger.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Ik was koekwausje maar aan het plagen. Gelukkig is hij even goed in het herkennen van trolls als Ome Cor.![]()
![]()
Ik had afgelopen weekend een feestje in west Wales, op een eco boerderij waar dus geen auto's zijn toegestaan.![]()
Na een dag rondlopen daar voel je je een berggeitje, na twee dagen bedenk je je dat je voor zeker een week geen benen traint. Ik ben verrot.![]()
![]()
haah. lekker pijn in je schenen van het bergaf lopen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:35 schreef Snakey het volgende:
Ik had afgelopen weekend een feestje in west Wales, op een eco boerderij waar dus geen auto's zijn toegestaan.![]()
Na een dag rondlopen daar voel je je een berggeitje, na twee dagen bedenk je je dat je voor zeker een week geen benen traint. Ik ben verrot.![]()
Met tabs heb je onstabiele test waarden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat eerste is waar, maar dat tweede vaak niet. Je kan veel gainen met injects, maar daarna ook weer heel veel verliezen. Van var en winnie (orals) is bekend dat je welliswaar niet enorm gained in massa, maar wel dat je het veel langer vast houdt. En je gained aardig wat kracht op die twee orals, daarom zijn ze behoorlijk geliefd bij powerlifters.
Als je niet durft te spuiten moet je niet aan de as.![]()
Verstond je die gasten wel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:35 schreef Snakey het volgende:
Na een dag rondlopen daar voel je je een berggeitje, na twee dagen bedenk je je dat je voor zeker een week geen benen traint. Ik ben verrot.
Deathlift or Die.![]()
Inderdaad, schenen, quads, klein beetje in de hammies.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haah. lekker pijn in je schenen van het bergaf lopen?![]()
En je gaat er nog teveel door zuipen ook, want terug lopen in het donker de berg op is geen pretje, dus blijf je nog maar even zitten.![]()
![]()
Fuck, dat is de raarste taal die ik ooit gehoord heb geloof ik.quote:![]()
Ze spreken ook engels gelukkig.![]()
![]()
Ja ken m van de misc, heb m ook op facebook, wat een baas is dat. enorm explosieve trainingsstijl heeft hij. Rubish, Lilliebridges, Leeman en Hickson wonen allemaal bij elkaar in de buurt... lijkt wel alsof er iets in het kraanwater zit lol.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wow, die Hawthorne.Fucking epic.
Kent iemand Chris Hickson? Hij is ook erg fucking sterk. Voor zijn training neemt die soms 700mg cafeïne.Hij heeft ook een video op zijn kanaal waar die wat vragen beantwoordt onder invloed en keihard gaat.
Hij had van het weekend een meet, en toen scheurde zijn glute een beetje in. toch nog een total van 1780lb behaald.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
En Shane Hunt van de misc, 16 jaar nog maar:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja ken m van de misc, heb m ook op facebook, wat een baas is dat. enorm explosieve trainingsstijl heeft hij. Rubish, Lilliebridges, Leeman en Hickson wonen allemaal bij elkaar in de buurt... lijkt wel alsof er iets in het kraanwater zit lol.
Hij had van het weekend een meet, en toen scheurde zijn glute een beetje in. toch nog een total van 1780lb behaald.
Soukidan op je oogbal.![]()
Probeer eens halotestin. lekker gaten in je lever bro. Goed voor de cut.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:09 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Spuiten is gezonder, stof passeert maar 1x je lever. In tabletten komt de stof 2x langs de lever en wordt er veel vd stof afgebroken oftewel minder effect en sterk.
Injectables zijn superieur aan tablets. Tablets agressiever en tijdelijk.
ps. pak ook t-bol erbij, leuk als kickstart."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ja ik zag hem, wat een beest he ... hij traint voornamelijk DUP stijl. Strakke vorm ook, zodra hij aan de tech gaat.. sowieso elite wordt hij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:59 schreef Yamcha het volgende:
[..]
En Shane Hunt van de misc, 16 jaar nog maar:
kleine reincarnatie van Babyslayer haha, die had een total van 1800 op zijn 15e/16eBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Trenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Probeer eens halotestin. lekker gaten in je lever bro. Goed voor de cut.
Halo wordt je vooral sterk als un paard van.
[ Bericht 5% gewijzigd door koekwausss op 15-10-2013 13:19:33 ]![]()
Hoe lang trainen die jongens dan al?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja ik zag hem, wat een beest he ... hij traint voornamelijk DUP stijl. Strakke vorm ook, zodra hij aan de tech gaat.. sowieso elite wordt hij.
kleine reincarnatie van Babyslayer haha, die had een total van 1800 op zijn 15e/16eNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
die Shane hunt traint al sinds zijn 11e, maar pas 1.5 jaar doet hij squats en deadlifts.. zieke geneticsquote:
Babyslayer is 22 en traint al vanaf zijn 13e... ook zieke genetics.. maar ook heel veel opgeofferd.. vrijwel geen vrienden .. hele schooltijdperk was hij moddervet omdat hij zo extreem hard doorbulkte... iedereen lachte hem uit.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hoeveel benchen hun?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die Shane hunt traint al sinds zijn 11e, maar pas 1.5 jaar doet hij squats en deadlifts.. zieke genetics
Babyslayer is 22 en traint al vanaf zijn 13e... ook zieke genetics.. maar ook heel veel opgeofferd.. vrijwel geen vrienden .. hele schooltijdperk was hij moddervet omdat hij zo extreem hard doorbulkte... iedereen lachte hem uit.![]()
Shane 235kgquote:
babyslayer rond de 245/250kg
pause benches dan he
hier touch n go 165kg x 20 babyslayer
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: