Je reageert nogal opgefokt..quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:28 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Bezoekers gedeelte is open, bewoners gedeelte moet je met een druppel/knoopje een roldeur open doen, je moet aardig dicht op iemand rijden om mee te kunnen. Dat gaat niet per ongeluk.
Mijn Laguna uit 2004 heeft automatisch stellende lampen. Dus ik verbaas mij er altijd over dat dit bij andere auto's/merken soms zo slecht is afgesteld. Vooral bij de luxe Duitse automobielen mag dit er gewoon op zitten en goed werken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat de lampen dat zelf doen is alleen bij adaptive lightning volgens mij, zoals bij nieuwe Opels tegenwoordig een optie is, meedraaien in bochten etc.
Misschien heb ik het ook wel, maar kan ik ze ook handmatig instellen? Ik zie in ieder geval wel altijd m'n lampen op de goede stand "draaien" zodra de motor aan gaat, maar ik dacht altijd dat dat gewoon op basis van die ingestelde hoogte was. In ieder geval rijden er genoeg verblinders rond op de weg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:07 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Mijn Laguna uit 2004 heeft automatisch stellende lampen. Dus ik verbaas mij er altijd over dat dit bij andere auto's/merken soms zo slecht is afgesteld. Vooral bij de luxe Duitse automobielen mag dit er gewoon op zitten en goed werken.
Ja, ik vergat even dat je wel zelf de lampjes op de juiste initiële stand moet zetten..quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Misschien heb ik het ook wel, maar kan ik ze ook handmatig instellen? Ik zie in ieder geval wel altijd m'n lampen op de goede stand "draaien" zodra de motor aan gaat, maar ik dacht altijd dat dat gewoon op basis van die ingestelde hoogte was. In ieder geval rijden er genoeg verblinders rond op de weg.
denpassat cc van minn tante heeft het allemaal automatisch. Kan me amper voorstellen dat dat bij een 7 serie niet zo is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:07 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Mijn Laguna uit 2004 heeft automatisch stellende lampen. Dus ik verbaas mij er altijd over dat dit bij andere auto's/merken soms zo slecht is afgesteld. Vooral bij de luxe Duitse automobielen mag dit er gewoon op zitten en goed werken.
wasplaats op getrokken, maare ik snap dat het "opgefokt" is, maar na de 6e keer had ik er genoeg van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je reageert nogal opgefokt..
En waar had je de auto gelaten, op de plek van één van je buren?
En als je hem de handrem door trekt mag jij ervoor opdraaien (Y). Dus slim is het ook niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:39 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
wasplaats op getrokken, maare ik snap dat het "opgefokt" is, maar na de 6e keer had ik er genoeg van.
Ben ik toch benieuwd wie je dan in moet schakelen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:42 schreef existenz het volgende:
[..]
En als je hem de handrem door trekt mag jij ervoor opdraaien (Y). Dus slim is het ook niet.
Politie en/of je verzekering gok ik zo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wie je dan in moet schakelen.
En dan zegt hij dat hij de achterwielen heeft opgekrikt en op de krik heeft verplaatst.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Politie en/of je verzekering gok ik zo.
Je hebt gewoon gelijk, jouw plek ze moeten opzouten. Je betaald er waarschijnlijk ook nog voor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:39 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
wasplaats op getrokken, maare ik snap dat het "opgefokt" is, maar na de 6e keer had ik er genoeg van.
Ik denk dat het nog wel discutabel is hoor... Maar van beide kanten. In het ergste geval is het diefstal of iets dergelijks door diegene die het doet. Als men wil kan men er wss makkelijk een mouw aanpassen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dan zegt hij dat hij de achterwielen heeft opgekrikt en op de krik heeft verplaatst.
Overigens remmen bij een doorsnee auto met trommels, de trommels gewoon mee als je je voetrem in trapt. Dus door de handrem trekken is eigenlijk onzin, of je moet de voering lostrekken van de remschoen, maar das dan slijtage te noemen.
Zo'n iemand zie je ook denken "Wat is dat voor raar getik?"quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:47 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk, jouw plek ze moeten opzouten. Je betaald er waarschijnlijk ook nog voor.
Die mensen hier hebben gewoon geen benul
Kwam vandaag een vrouw tegen in de stad die eerst half een 1 richtingsverkeerweg opreed en toen pas besefde dat ze daar niet in mocht. Zet ze haar gevarenlichten aanrijdt achteruit zonder te kijken, bijna 2 fietsers omver. Om vervolgens een kilometer lang met haar gevarenlichten aan te rijden.
Wij hadden ooit een klant die haar auto bij de garage bracht met de mededeling dat er al een paar weken een blauw lampje op haar dashboard brandde...quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:53 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Zo'n iemand zie je ook denken "Wat is dat voor raar getik?"
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een klant die haar auto bij de garage bracht met de mededeling dat er al een paar weken een blauw lampje op haar dashboard brandde...
Dat is het teken dat je rijbewijs is verlopen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een klant die haar auto bij de garage bracht met de mededeling dat er al een paar weken een blauw lampje op haar dashboard brandde...
Eerder dat je hem in moet leveren en nooit terug krijgen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is het teken dat je rijbewijs is verlopen...
Je snapte hem bíjnaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Eerder dat je hem in moet leveren en nooit terug krijgen.
Hangt van de nood af imho.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:44 schreef Iwanius het volgende:
Dat je mensen komt helpen die in nood zitten begrijpt iedereen (monteur) maar om dan je bestelbus gewoonweg dwars op de stoep neer te plempen (hele voorkant dus) is natuurlijk niet de bedoeling.,zeker niet als er mensen met kinderwagens daar lopen en die er langs moeten.![]()
Idd, en 20km/u onder de Vmax rijden omdat ze het eng vindenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die denken dat het in een enorme plensbui inclusief grijze lucht prima verantwoord is om zonder enige vorm van verlichting rond te rijden
Dit maak ik ook wel vaker mee, ik vraag me dan altijd af waar die randdebielen in godsnaam mee bezig zijn. Het is niet zo dat ik overbodig op de middenstrook rijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:40 schreef De_Hertog het volgende:
Goed, misschien niet echt een irritatie, maar hebben jullie er ook wel eens last van dat mensen niet willen inhalen op een snelweg met meer dan twee rijstroken? Het is me nu al een paar keer opgevallen: ik ben een rijtje auto's of vrachtwagens aan het inhalen en achter mij komt iemand op me af die harder wil dan ik. Hij blijft achter me plakken, komt steeds een beetje dichter op me en vandaag begon er eentje zelfs te seinen.. terwijl de baan links van ons gewoon vrij is. Als rechts vrij is en ik weer terug ga gaan ze snel langs me heen, maar waarom niet gewoon inhalen terwijl dat prima kan? Ik rijd gewoon continu de maximum snelheid plus 10% en er zijn ook continu auto's rechts van me, dus het is ook niet alsof ik onnodig links rijd of zo. Meestal zijn er ook geen afslagen in de buurt waar ze eventueel heen moeten, dus ik snap het echt niet. Iemand een idee?
Nooit meegemaakt om eerlijk te zijn, mischien hebben die gasten last van pisbuis-visie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:55 schreef knep het volgende:
[..]
Dit maak ik ook wel vaker mee, ik vraag me dan altijd af waar die randdebielen in godsnaam mee bezig zijn. Het is niet zo dat ik overbodig op de middenstrook rij.
Zo haalde ik gister ook zo'n geval in. Ene koplamp stuk en andere maar groot licht op... Dafuq.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb af en toe juist het idee dat sommige mensen juist denken (ik betrap mezelf er soms ook op): "Ik ga niet naar rechts, terwijl er wel ruimte is, er is nog een baan vrij".
Beetje vergelijkbaar als in zo'n treintje links rijden terwijl er rechts tussen de vrachtwagens soms enorme gaten vallen, waar je makkelijk naar rechts zou kunnen. Dat doe je (ik dus ook) dan ook niet, omdat je er dan soms weer moeilijk tussenkomt.
Dan haal je rechts in, bedoel je hopelijk? Ik ga dan altijd heel overdreven knipperend van helemaal rechts naar links, om de auto heen en dan weer helemaal naar rechts.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:46 schreef Anne het volgende:
Dat inderdaad.
Ik heb héél vaak dat ik van de rechterrijstrook iemand moet inhalen via de meest linkerrijstrook, omdat meneer of mevrouw te lui (?) is om naar de rechterrijstrook te gaan en dus in het midden blijft rijden.
Af en toe ben ik ook lui en probeer ik een soort van punt te maken (sue me) en haal ik dus links in (maar dan ben IK natuurlijk de pineut als er toevallig een agent rijdt).
Doe ik ook wel eens, en dan heel strak ervoorlangs. Alhoewel ik ze ook vaak tegenkom dat ze op rijstrook 2 rijden van de 4 of 5, ammenooitniet dat ik dan helemaal naar 1 ga om erlangs te gaan, lekker rechts over rijstrook 4 of 5 erlangs.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan haal je rechts in, bedoel je hopelijk? Ik ga dan altijd heel overdreven knipperend van helemaal rechts naar links, om de auto heen en dan weer helemaal naar rechts..
Woepsie. Ik bedoelde rechts ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan haal je rechts in, bedoel je hopelijk? Ik ga dan altijd heel overdreven knipperend van helemaal rechts naar links, om de auto heen en dan weer helemaal naar rechts..
Voel jij je dan ook een beetje een snelwegmoraalridder?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:55 schreef Anne het volgende:
Woepsie. Ik bedoelde rechts ja.
En wat jij doet, doe ik dan ook jawanneer ik dus niet lui ben.
Soms werkt het. Maar meestal niet..
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voel jij je dan ook een beetje een snelwegmoraalridder?.
Dit doe ik ook weleens maar dan bij mensen die onnodig de middelste strook bezet houden. Is gewoon gruwelijk irritant als je helemaal vanaf de rechtse strook naar de meest linkse moet om erlangs te kunnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:40 schreef De_Hertog het volgende:
Goed, misschien niet echt een irritatie, maar hebben jullie er ook wel eens last van dat mensen niet willen inhalen op een snelweg met meer dan twee rijstroken? Het is me nu al een paar keer opgevallen: ik ben een rijtje auto's of vrachtwagens aan het inhalen en achter mij komt iemand op me af die harder wil dan ik. Hij blijft achter me plakken, komt steeds een beetje dichter op me en vandaag begon er eentje zelfs te seinen.. terwijl de baan links van ons gewoon vrij is. Als rechts vrij is en ik weer terug ga gaan ze snel langs me heen, maar waarom niet gewoon inhalen terwijl dat prima kan? Ik rijd gewoon continu de maximum snelheid plus 10% en er zijn ook continu auto's rechts van me, dus het is ook niet alsof ik onnodig links rijd of zo. Meestal zijn er ook geen afslagen in de buurt waar ze eventueel heen moeten, dus ik snap het echt niet. Iemand een idee?
Nog ergerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef BigSmurf het volgende:
Wanneer verbieden ze nou eens inhalen door vrachtwagens op snelwegen met twee rijstroken?
Dat is toch wat anders en zijn de middenplakkers, al te vaak seniore lui die "nu eenmaal vinden dat ze daar moeten rijden". Vaak genoeg discussies gehad met van die oude figureren die 'altijd op de middelste strook blijven rijden'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb af en toe juist het idee dat sommige mensen juist denken (ik betrap mezelf er soms ook op): "Ik ga niet naar rechts, terwijl er wel ruimte is, er is nog een baan vrij".
Beetje vergelijkbaar als in zo'n treintje links rijden terwijl er rechts tussen de vrachtwagens soms enorme gaten vallen, waar je makkelijk naar rechts zou kunnen. Dat doe je (ik dus ook) dan ook niet, omdat je er dan soms weer moeilijk tussenkomt.
Daar ben je zelf bij als je de spiegels een beetje in de gaten houdt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tsja en dan duik je meteen naar rechts tussen twee vrachtwagens in om er dan achter te komen dat de persoon achter jou die maar liefst 2 km per uur harder rijdt deze actie wel even komt afstraffen en er voor zal zorgen dat jij op de rem moet om achter hem aan te sluiten en de vrachtwagen te toucheren
Dat een inhalende collega er voorbij is. Of een collega van hetzelfde bedrijf aan de andere kant van de wegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Vrachtwagens die seinen
Ja waar seinen ze nou voor.. Irritant gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |