abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132093808
strontkarren die half de weg gebruiken. EN NIET OPZIJ GAAN HE.
Werewolf
pi_132093973
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 06:47 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Als er een rijstrook dicht is mag je daar niet onbeperkt.
Ik zat meer met het stukje '200'...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_132096620
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)de_week_vw_golf.html

Die mag vast wel hier geplakt worden?
Wat een mafkees :')
Brutal. Fucking. Metal.
  FOK!fotograaf zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:37:30 #54
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_132096706
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:06 schreef Gwywen het volgende:
Van de week reed ik 80,85 op een provinciale weg. Waar je dus 80 mag.
Komt er een "dame" achter mij rijden die vond dat ik wel wat harder mocht.
Na een tijdje bumperkleven haalde ze in over de dubbele doorgetrokken streep (zonder richting te geven, uiteraard).
Even later bij het spoor gingen de bomen dicht en stond ze voor mij te wachten op een goederentrein met 40 wagons, ik kon m'n lach niet inhouden.
Vooral omdat ik deze "dame" wel vaker op m'n route tegenkom, en dit niet de eerste actie is die ik van haar zie.
Ik kan me daar nou nooit aan ergeren... Lekker laten gaan, je hebt er toch geen last van verder? Ik sta persoonlijk ook liever te wachten voor het spoor dan dat ik achter iemand rijd die langzamer rijdt dan ik zou doen...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:16:55 #55
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_132097539
Mensen die in een tweebaans bocht niet op hun eigen baan kunnen blijven en dan nog gaan toeteren ook |:(
Vervolgens ook nog hard over een zebrapad rijden (waar mensen wilden oversteken) en alsnog terug gaan naar zijn baan om linksaf te slaan.
Wat een mongool :N
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_132098449
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 12:37 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik kan me daar nou nooit aan ergeren... Lekker laten gaan, je hebt er toch geen last van verder? Ik sta persoonlijk ook liever te wachten voor het spoor dan dat ik achter iemand rijd die langzamer rijdt dan ik zou doen...
Het was dan ook niet echt een ergernis, meer een gevalletje leedvermaak. ;)

Wat wel een ergernis is zijn mensen die in werkelijk elke bocht boven op hun rem gaan staan.
Ik heb er heus begrip voor dat autorijden voor sommige mensen een uiterst spannende bezigheid is, maar om nou bij elke flauwe bocht boven op je rem te gaan staan zodat je hem met een veilige 30 km/h kunt nemen...
pi_132102712
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 05:08 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Duitsland?
Nee, Nederland.
I feel kinda Locrian today
pi_132105560
Vanmorgen vroeg op weg naar...Je nadert een kruising (gelijkwaardige) en dan merk je dan de meeste autorijders die van rechts komen niet door hebben dat zij voorrang hebben en toch voor jou stoppen zelfs als jij een handbeweging maakt en inhoudt zodat zij voorrang kunnen nemen Nee,zij blijven staan waar zij staan en willen dat jij voorgaat...
pi_132105984
Poeh, wat erg inderdaad als mensen voorrang verlenen...
pi_132106196
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 19:45 schreef starla het volgende:
je verwacht het niet en al het verkeer wordt ermee opgehouden.
  FOK!fotograaf zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:59:35 #62
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_132107814
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 19:45 schreef starla het volgende:
Gevolg is dat de keer daarop iemand die geen voorrang heeft, wellicht denkt dat hij het wel zal krijgen en dus doorrijdt. Zelfde ellende met fietsers, geef ze ergens een keer voorrang wat ze niet hebben en de keren daarop nemen ze het.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_132110867
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 19:54 schreef totalvamp het volgende:

[..]

je verwacht het niet en al het verkeer wordt ermee opgehouden.
Sjonge, 10 seconden wachten, het moet niet gekker worden.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:00:50 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_132110919
Hey Starla, lees die topicpointer nog eens heel goed en begrijpend?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_132111678
Wat is er rellen of trollen aan mijn mening dat 10 seconden langer wachten omdat mensen je voorrang geven, mij iig niet stoort?

Ik breng het hooguit wat cynisch, maar daarover lees ik niets terug in de 'topicpointer'.

Dat plaatje van Alexxx heeft natuurlijk ook niets met trollen te maken...
pi_132111801
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:29 schreef starla het volgende:
Wat is er rellen of trollen aan mijn mening dat 10 seconden langer wachten omdat mensen je voorrang geven, mij iig niet stoort?

Ik breng het hooguit wat cynisch, maar daarover lees ik niets terug in de 'topicpointer'.

Dat plaatje van Alexxx heeft natuurlijk ook niets met trollen te maken...
Take it easy, take a sisi.

On-Topic,

vandaag een gast die niet kon wachten totdat iemand de vrachtwagen had ingehaald (2 rijstroken) dus die ging maar via de vluchtstrook :')
life happens while you're pusing the throttle.
  Spellchecker zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:40:50 #67
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_132111942
Duur geintje, inhalen via de vluchtstrook (nee, niet uit ervaring, we zijn niet allemaal internet-verkeerstoughguys) :X
Tevens -purist.
pi_132112436
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:40 schreef NoBody122 het volgende:
Duur geintje, inhalen via de vluchtstrook (nee, niet uit ervaring, we zijn niet allemaal internet-verkeerstoughguys) :X
klopt, ik heb het een x meegemaakt als passagier, vriend van mij wilden showen met zijn golf2 met VR6 blok, reden met 200+ op de A9 totdat een vrachtwagen een andere vrachtwagen in ging halen, hij kon niet meer remmen door zijn standaard remmerij, dan maar de vluchtstrook :(

ik stap bij hem nooit meer in de auto, hij vertelde nog dat hij alles erop had aangepast.
  zondag 13 oktober 2013 @ 01:58:12 #69
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_132114897
Mensen met mistlampen 's nachts in de stromende regen, het is dat er automatisch dimmende binnenspiegels bestaan... :{
pi_132117005
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 01:58 schreef BigSmurf het volgende:
Mensen met mistlampen 's nachts in de stromende regen, het is dat er automatisch dimmende binnenspiegels bestaan... :{
Aan de vooorkant is het idd irritant, maar mistlicht achter bij regen is ook vervelend. Dat kun je niet zomaar uit je blikveld laten verdwijnen. zeg maar irritant2.
pi_132128800
Gisteren zo gelachen :) Ik moet altijd een smal weggetje onder aan de dijk nemen om naar huis te komen, midden op de dijk loopt een mooi breed geasfalteerd fietspad, en bovenop de dijk loopt de weg op de dijk.

Op de dijk mag niet gefietst worden, dus terecht pakken (bijna) alle fietsers het fietspad middenop de dijk. Bestemmingsverkeer wil nog wel eens op het smalle weggetje onderaan de dijk rijden waar ik dus ook met de auto rij :)

Fietsen er twee wielrenners :) onderaan de dijk waar ik ook rij. Verderop staat een auto stil, nog even nadenkend of hij hier nu rechtsaf moet of de volgende. Omdat het niet gebruikelijk is dat daar hard doorfietsende wielrenners rijden houd hij er geen rekening mee dat hij daardoor ingehaald kan worden met een rotvaart., de man slaat rechtsaf en rijd dus bijna zo een wielrenner van zijn fiets.

Wielrenner boos!! HEUL boos, Mannn wat kunnen mensen vloeken.......... maargoed nu komt ie, wielrenner, wielrent waar hij niet mag wielrennen......... en ik moet nog 500 meter op dat smalle weggetje achter hun aan.............

Heb maar een beetje heel kinderachtig geplaagd door heel dicht achter ze te gaan zitten beetje met mijn gas spelen :) Misschien houden ze zich voortaan wel aan de verbodsborden, en gaan ze ook niet zo uit hun stekker als hun in eerste instantie al fout zitten........ sukkels
pi_132128916
Wielrenners, het verschrikkelijkste volk op de weg. Bewijst zich elke keer maar weer.
pi_132129211
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:26 schreef Viezze het volgende:
Wielrenners, het verschrikkelijkste volk op de weg. Bewijst zich elke keer maar weer.
tjah je doet er niets aan, doodrijden mag ook niet en is zonde van de lak...
pi_132129285
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 01:58 schreef BigSmurf het volgende:
was het maar alleen met regen...

je hebt van die stoere boys die ze altijd aanzetten :')
  FOK!fotograaf zondag 13 oktober 2013 @ 17:57:38 #75
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_132129682
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:40 schreef spoorrails het volgende:

[..]

was het maar alleen met regen...

je hebt van die stoere boys die ze altijd aanzetten :')
En toch he, mistverlichting voor is, met regen, minder verblindend dan dimlicht.

Mijn irritatie: Canta's en ander 45 km/h spul dat midden op de weg blijft rijden, ook als je ergens 60 of 80 mag.
Irritatie van de afgelopen 2 dagen: Mensen die 50 blijven rijden waar je 80 mag. Gelukkig mocht je op dat stuk inhalen, binnen 24 uur tijd 2x iemand ingehaald, waarvan de eerste keer ik nog met een aanhanger reed ook... :')
The summer is magic!

zondag 13 oktober 2013 @ 18:01:04 #76
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_132129781
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

En toch he, mistverlichting voor is, met regen, minder verblindend dan dimlicht.

Weerkaatst net zo hard op het wegdek in je kanis.
  FOK!fotograaf zondag 13 oktober 2013 @ 18:03:46 #77
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_132129857
quote:
15s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:01 schreef blup het volgende:
Weerkaatst net zo hard op het wegdek in je kanis.
Maar het is minder fel naar voren...
The summer is magic!

zondag 13 oktober 2013 @ 18:59:21 #78
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_132131439
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik heb gisteren toch echt ondervonden dat dit niet het geval is (misschien weer een apart geval, zou kunnen). Hoewel bij veel mensen het dimlicht ook gewoon niet goed afgesteld staat, dan is het inderdaad net groot licht waar je in kijkt. :')
pi_132131778
Klinkt misschien gek, maar ik irriteer me dood aan nieuwe auto's.
Met name Audi's en die eco auto's (zoals de C1/Prius/Ampera/hogere Opels).
Die licht units zijn zo gigantisch groot, of zo bizar slecht afgesteld dat de felheid van de zon minder erg is dan de verlichting van dit soort bakken..
Autofabrikanten denken heel leuk aan de verlichting en verbetering van het zicht enzo, en dat moedig ik ook zeker aan.
Maar hou dan ook rekening met de verlichting voor de tegenliggers dat die geen bal meer zien door dat alsmaar scherper wordende licht van hun..
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:30:35 #80
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_132132358
Misschien staat de verlichting in die merken/typen gewoon standaard te hoog afgesteld? Je kan immers in elke auto je verlichting hoger of lager zetten, maar 99 van de 100 mensen zal dat nooit aanpassen.
  FOK!fotograaf zondag 13 oktober 2013 @ 19:47:33 #81
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_132132924
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:30 schreef BigSmurf het volgende:
Misschien staat de verlichting in die merken/typen gewoon standaard te hoog afgesteld? Je kan immers in elke auto je verlichting hoger of lager zetten, maar 99 van de 100 mensen zal dat nooit aanpassen.
Scheelt ook dat verlichting vroeger in de bumper zat, maar tegenwoordig zo'n beetje in het dashboard. Vooral goed te zien met busjes, bij nieuwere busjes schijn je met je lampen door een auto heen als je hem met de bumper er tegenop zet.
The summer is magic!

pi_132134131
Schemer, regen, buitenweg (60km/h) .. en dan een zwarte (donkerblauw mag ook) C1/107/aygo tegen komen zonder licht. Had plots de hartslag in de keel..

achteraf besef je pas dat er blijkbaar mensen clueless de weg opgaan.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_132137522
Vandaag van Amsterdam naar Grunn terug gereden. Ook op de snelweg genoeg auto's zonder licht gezien. Onbegrijpelijk...
...
  FOK!fotograaf zondag 13 oktober 2013 @ 21:33:22 #84
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_132137913
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef Garbageman het volgende:
Vandaag van Amsterdam naar Grunn terug gereden. Ook op de snelweg genoeg auto's zonder licht gezien. Onbegrijpelijk...
Is dat alles dat je tegen bent gekomen?
The summer is magic!

pi_132138611
Ha! Nee het gebruikelijke invoegen zonder te kijken, veel te langzaam/te snel rijden, wel/geen/klote afgesteld/mist/groot/stadslicht, enz enz...
...
  FOK!fotograaf zondag 13 oktober 2013 @ 21:46:51 #86
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_132138690
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:45 schreef Garbageman het volgende:
Ha! Nee het gebruikelijke invoegen zonder te kijken, veel te langzaam/te snel rijden, wel/geen/klote afgesteld/mist/groot/stadslicht, enz enz...
Ah, niets noemenswaardigs voor een zondag dus.
The summer is magic!

pi_132144547
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:26 schreef Viezze het volgende:
Wielrenners, tuig dat zelfbenoemde diplomatieke onschendbaarheid denkt te hebben.
  FOK!fotograaf maandag 14 oktober 2013 @ 00:07:02 #88
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_132144823
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:59 schreef Ridocar het volgende:
Wielrenners, tuig dat zelfbenoemde diplomatieke onschendbaarheid denkt te hebben.
Ergste is nog dat de bescherming van zwakkere verkeersdeelnemers in het geval van wielrenners daar ook zo'n beetje op neer komt.
The summer is magic!

pi_132148002
Ik kwam er laatst een tegen die zonder licht rondreed, ik sein dus op hem, seint die vrolijk terug en rijdt verder... 8)7
pi_132150123
_O- Tja, die idioten heb je ook nog.

Vanmorgen vroeg bij een AH,waar zo een laad en los parkeerplaats is aangegeven met gele dwars strepen. Een of andere onbenul parkeert daar zijn wagen (om snel binnen te wippen en iets te kopen) komt de grote bevoorradingswagen van AH aanrijden die dus niet kan parkeren. En die begon dus flink te toeteren.

Chaufeur over de zeik en maakte foto's van het gebeuren omdat dit allemaal tijd kost. Kijken of het wat oplevert als hij die foto's opstuurt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2013 10:59:53 ]
pi_132150330
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:59 schreef Iwanius het volgende:
_O- Tja, die idioten heb je ook nog.

Vanmorgen vroeg bij een AH,waar zo een laad en los parkeerplaats is aangegeven met gele dwars strepen. Een of andere onbenul parkeert daar zijn wagen (om snel binnen te wippen en iets te kopen) komt de grote bevoorradingswagen van AH aanrijden die dus niet kan parkeren. En die begon dus flink te toeteren.

Chaufeur over de zeik en maakte foto's van het gebeuren omdat dit allemaal tijd kost. Kijken of het wat oplevert als hij die foto's opstuurt.
dat soort mensen heb ik een schijthekel aan, in onze garage heeft iedereen zijn eigen parkeerplaats maar een bezoeker had hem op mijn plaats neergezet :(

mafkees, mijn engine aan het werk gezet en die auto eruit getrokken :W
pi_132150373
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:10 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

dat soort mensen heb ik een schijthekel aan, in onze garage heeft iedereen zijn eigen parkeerplaats maar een bezoeker had hem op mijn plaats neergezet :(

_O- heethoofd
pi_132150410
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:10 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

blijkt het een grote klant te zijn die gaat klagen ben jij je baan kwijt.
lekker snugger :')
  maandag 14 oktober 2013 @ 11:15:22 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132150462
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:30 schreef BigSmurf het volgende:
Zolang er geen Xenon inzit.... want Xenon kun je niet aanpassen in hoogte, dat doen de lampen zelf.
Behalve bij die paupers die zelf Xenon te moeten denken inbouwen :') |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132150549
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zolang er geen Xenon inzit.... want Xenon kun je niet aanpassen in hoogte, dat doen de lampen zelf.
Dat werkt dan bij sommige auto's waar het af fabriek op zit ook niet goed, gister bijvoorbeeld een BMW 7 (nieuw model), waarbij het xenon een partijtje verblindde toen-ie achter me reed.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132150689
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:13 schreef spoorrails het volgende:

[..]

blijkt het een grote klant te zijn die gaat klagen ben jij je baan kwijt.
lekker snugger :')
nee, het was thuis (op het werk zou ik het niet flikken), je hebt van die bobo's die niet in het bezoekers gedeelte willen parkeren (max één uur zone), dus pakken ze maar een random plek van de bewoners:(
  maandag 14 oktober 2013 @ 11:25:41 #97
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_132150695
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan m'n Xenon ook gewoon in hoogte instellen hoor. Dat de lampen dat zelf doen is alleen bij adaptive lightning volgens mij, zoals bij nieuwe Opels tegenwoordig een optie is, meedraaien in bochten etc.
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:25 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

nee, het was thuis (op het werk zou ik het niet flikken), je hebt van die bobo's die niet in het bezoekers gedeelte willen parkeren (max één uur zone), dus pakken ze maar een random plek van de bewoners:(
Sowieso kansloos dat je als bezoeker maar een uur kan parkeren. Wat dat aan gaat ben ik blij dat ik niet in een echt grote stad woon, al dat parkeergezeik altijd.
pi_132150734
quote:

[..]

aah,

maar dan nog
pi_132150749
quote:

[..]

Die man of vrouw maakte misschien onbewust een foutje...
Als je down hebt, dan heb ik niks gezegd maar anders zou ik graag willen weten wat je mankeert en hoe je hier aan werkt
pi_132150806
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Die man of vrouw maakte misschien onbewust een foutje...
Als je down hebt, dan heb ik niks gezegd
Bezoekers gedeelte is open, bewoners gedeelte moet je met een druppel/knoopje een roldeur open doen, je moet aardig dicht op iemand rijden om mee te kunnen. Dat gaat niet per ongeluk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')