Ik zat meer met het stukje '200'...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 06:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Als er een rijstrook dicht is mag je daar niet onbeperkt.
Wat een mafkeesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)de_week_vw_golf.html
Die mag vast wel hier geplakt worden?
Ik kan me daar nou nooit aan ergeren... Lekker laten gaan, je hebt er toch geen last van verder? Ik sta persoonlijk ook liever te wachten voor het spoor dan dat ik achter iemand rijd die langzamer rijdt dan ik zou doen...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:06 schreef Gwywen het volgende:
Van de week reed ik 80,85 op een provinciale weg. Waar je dus 80 mag.
Komt er een "dame" achter mij rijden die vond dat ik wel wat harder mocht.
Na een tijdje bumperkleven haalde ze in over de dubbele doorgetrokken streep (zonder richting te geven, uiteraard).
Even later bij het spoor gingen de bomen dicht en stond ze voor mij te wachten op een goederentrein met 40 wagons, ik kon m'n lach niet inhouden.
Vooral omdat ik deze "dame" wel vaker op m'n route tegenkom, en dit niet de eerste actie is die ik van haar zie.
Het was dan ook niet echt een ergernis, meer een gevalletje leedvermaak.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik kan me daar nou nooit aan ergeren... Lekker laten gaan, je hebt er toch geen last van verder? Ik sta persoonlijk ook liever te wachten voor het spoor dan dat ik achter iemand rijd die langzamer rijdt dan ik zou doen...
je verwacht het niet en al het verkeer wordt ermee opgehouden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:45 schreef starla het volgende:
Poeh, wat erg inderdaad als mensen voorrang verlenen...
Gevolg is dat de keer daarop iemand die geen voorrang heeft, wellicht denkt dat hij het wel zal krijgen en dus doorrijdt. Zelfde ellende met fietsers, geef ze ergens een keer voorrang wat ze niet hebben en de keren daarop nemen ze het.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:45 schreef starla het volgende:
Poeh, wat erg inderdaad als mensen voorrang verlenen...
Sjonge, 10 seconden wachten, het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
je verwacht het niet en al het verkeer wordt ermee opgehouden.
Take it easy, take a sisi.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:29 schreef starla het volgende:
Wat is er rellen of trollen aan mijn mening dat 10 seconden langer wachten omdat mensen je voorrang geven, mij iig niet stoort?
Ik breng het hooguit wat cynisch, maar daarover lees ik niets terug in de 'topicpointer'.
Dat plaatje van Alexxx heeft natuurlijk ook niets met trollen te maken...
klopt, ik heb het een x meegemaakt als passagier, vriend van mij wilden showen met zijn golf2 met VR6 blok, reden met 200+ op de A9 totdat een vrachtwagen een andere vrachtwagen in ging halen, hij kon niet meer remmen door zijn standaard remmerij, dan maar de vluchtstrookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:40 schreef NoBody122 het volgende:
Duur geintje, inhalen via de vluchtstrook (nee, niet uit ervaring, we zijn niet allemaal internet-verkeerstoughguys)
Aan de vooorkant is het idd irritant, maar mistlicht achter bij regen is ook vervelend. Dat kun je niet zomaar uit je blikveld laten verdwijnen. zeg maar irritant2.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:58 schreef BigSmurf het volgende:
Mensen met mistlampen 's nachts in de stromende regen, het is dat er automatisch dimmende binnenspiegels bestaan...
tjah je doet er niets aan, doodrijden mag ook niet en is zonde van de lak...quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:26 schreef Viezze het volgende:
Wielrenners, het verschrikkelijkste volk op de weg. Bewijst zich elke keer maar weer.
was het maar alleen met regen...quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:58 schreef BigSmurf het volgende:
Mensen met mistlampen 's nachts in de stromende regen, het is dat er automatisch dimmende binnenspiegels bestaan...
En toch he, mistverlichting voor is, met regen, minder verblindend dan dimlicht.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:40 schreef spoorrails het volgende:
[..]
was het maar alleen met regen...
je hebt van die stoere boys die ze altijd aanzetten
Weerkaatst net zo hard op het wegdek in je kanis.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En toch he, mistverlichting voor is, met regen, minder verblindend dan dimlicht.
Maar het is minder fel naar voren...quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:01 schreef blup het volgende:
Weerkaatst net zo hard op het wegdek in je kanis.
Ik heb gisteren toch echt ondervonden dat dit niet het geval is (misschien weer een apart geval, zou kunnen). Hoewel bij veel mensen het dimlicht ook gewoon niet goed afgesteld staat, dan is het inderdaad net groot licht waar je in kijkt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En toch he, mistverlichting voor is, met regen, minder verblindend dan dimlicht.
Scheelt ook dat verlichting vroeger in de bumper zat, maar tegenwoordig zo'n beetje in het dashboard. Vooral goed te zien met busjes, bij nieuwere busjes schijn je met je lampen door een auto heen als je hem met de bumper er tegenop zet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:30 schreef BigSmurf het volgende:
Misschien staat de verlichting in die merken/typen gewoon standaard te hoog afgesteld? Je kan immers in elke auto je verlichting hoger of lager zetten, maar 99 van de 100 mensen zal dat nooit aanpassen.
Is dat alles dat je tegen bent gekomen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef Garbageman het volgende:
Vandaag van Amsterdam naar Grunn terug gereden. Ook op de snelweg genoeg auto's zonder licht gezien. Onbegrijpelijk...
Ah, niets noemenswaardigs voor een zondag dus.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:45 schreef Garbageman het volgende:
Ha! Nee het gebruikelijke invoegen zonder te kijken, veel te langzaam/te snel rijden, wel/geen/klote afgesteld/mist/groot/stadslicht, enz enz...
Wielrenners, tuig dat zelfbenoemde diplomatieke onschendbaarheid denkt te hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:26 schreef Viezze het volgende:
Wielrenners, het verschrikkelijkste volk op de weg. Bewijst zich elke keer maar weer.
Ergste is nog dat de bescherming van zwakkere verkeersdeelnemers in het geval van wielrenners daar ook zo'n beetje op neer komt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:59 schreef Ridocar het volgende:
Wielrenners, tuig dat zelfbenoemde diplomatieke onschendbaarheid denkt te hebben.
dat soort mensen heb ik een schijthekel aan, in onze garage heeft iedereen zijn eigen parkeerplaats maar een bezoeker had hem op mijn plaats neergezetquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:59 schreef Iwanius het volgende:
Tja, die idioten heb je ook nog.
Vanmorgen vroeg bij een AH,waar zo een laad en los parkeerplaats is aangegeven met gele dwars strepen. Een of andere onbenul parkeert daar zijn wagen (om snel binnen te wippen en iets te kopen) komt de grote bevoorradingswagen van AH aanrijden die dus niet kan parkeren. En die begon dus flink te toeteren.
Chaufeur over de zeik en maakte foto's van het gebeuren omdat dit allemaal tijd kost. Kijken of het wat oplevert als hij die foto's opstuurt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:10 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
dat soort mensen heb ik een schijthekel aan, in onze garage heeft iedereen zijn eigen parkeerplaats maar een bezoeker had hem op mijn plaats neergezet
mafkees, mijn engine aan het werk gezet en die auto eruit getrokken
blijkt het een grote klant te zijn die gaat klagen ben jij je baan kwijt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:10 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
dat soort mensen heb ik een schijthekel aan, in onze garage heeft iedereen zijn eigen parkeerplaats maar een bezoeker had hem op mijn plaats neergezet
mafkees, mijn engine aan het werk gezet en die auto eruit getrokken
Zolang er geen Xenon inzit.... want Xenon kun je niet aanpassen in hoogte, dat doen de lampen zelf.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:30 schreef BigSmurf het volgende:
Misschien staat de verlichting in die merken/typen gewoon standaard te hoog afgesteld? Je kan immers in elke auto je verlichting hoger of lager zetten, maar 99 van de 100 mensen zal dat nooit aanpassen.
Dat werkt dan bij sommige auto's waar het af fabriek op zit ook niet goed, gister bijvoorbeeld een BMW 7 (nieuw model), waarbij het xenon een partijtje verblindde toen-ie achter me reed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang er geen Xenon inzit.... want Xenon kun je niet aanpassen in hoogte, dat doen de lampen zelf.
Behalve bij die paupers die zelf Xenon te moeten denken inbouwen![]()
![]()
nee, het was thuis (op het werk zou ik het niet flikken), je hebt van die bobo's die niet in het bezoekers gedeelte willen parkeren (max één uur zone), dus pakken ze maar een random plek van de bewoners:(quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:13 schreef spoorrails het volgende:
[..]
blijkt het een grote klant te zijn die gaat klagen ben jij je baan kwijt.
lekker snugger
Ik kan m'n Xenon ook gewoon in hoogte instellen hoor. Dat de lampen dat zelf doen is alleen bij adaptive lightning volgens mij, zoals bij nieuwe Opels tegenwoordig een optie is, meedraaien in bochten etc.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang er geen Xenon inzit.... want Xenon kun je niet aanpassen in hoogte, dat doen de lampen zelf.
Behalve bij die paupers die zelf Xenon te moeten denken inbouwen![]()
![]()
Sowieso kansloos dat je als bezoeker maar een uur kan parkeren. Wat dat aan gaat ben ik blij dat ik niet in een echt grote stad woon, al dat parkeergezeik altijd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:25 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
nee, het was thuis (op het werk zou ik het niet flikken), je hebt van die bobo's die niet in het bezoekers gedeelte willen parkeren (max één uur zone), dus pakken ze maar een random plek van de bewoners:(
aah,quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:25 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
nee, het was thuis (op het werk zou ik het niet flikken), je hebt van die bobo's die niet in het bezoekers gedeelte willen parkeren (max één uur zone), dus pakken ze maar een random plek van de bewoners:(
Die man of vrouw maakte misschien onbewust een foutje...quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:25 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Bezoekers gedeelte is open, bewoners gedeelte moet je met een druppel/knoopje een roldeur open doen, je moet aardig dicht op iemand rijden om mee te kunnen. Dat gaat niet per ongeluk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die man of vrouw maakte misschien onbewust een foutje...
Als je down hebt, dan heb ik niks gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |