Weerkaatst net zo hard op het wegdek in je kanis.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En toch he, mistverlichting voor is, met regen, minder verblindend dan dimlicht.
Maar het is minder fel naar voren...quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:01 schreef blup het volgende:
Weerkaatst net zo hard op het wegdek in je kanis.
Ik heb gisteren toch echt ondervonden dat dit niet het geval is (misschien weer een apart geval, zou kunnen). Hoewel bij veel mensen het dimlicht ook gewoon niet goed afgesteld staat, dan is het inderdaad net groot licht waar je in kijkt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En toch he, mistverlichting voor is, met regen, minder verblindend dan dimlicht.
Scheelt ook dat verlichting vroeger in de bumper zat, maar tegenwoordig zo'n beetje in het dashboard. Vooral goed te zien met busjes, bij nieuwere busjes schijn je met je lampen door een auto heen als je hem met de bumper er tegenop zet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:30 schreef BigSmurf het volgende:
Misschien staat de verlichting in die merken/typen gewoon standaard te hoog afgesteld? Je kan immers in elke auto je verlichting hoger of lager zetten, maar 99 van de 100 mensen zal dat nooit aanpassen.
Is dat alles dat je tegen bent gekomen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef Garbageman het volgende:
Vandaag van Amsterdam naar Grunn terug gereden. Ook op de snelweg genoeg auto's zonder licht gezien. Onbegrijpelijk...
Ah, niets noemenswaardigs voor een zondag dus.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:45 schreef Garbageman het volgende:
Ha! Nee het gebruikelijke invoegen zonder te kijken, veel te langzaam/te snel rijden, wel/geen/klote afgesteld/mist/groot/stadslicht, enz enz...
Wielrenners, tuig dat zelfbenoemde diplomatieke onschendbaarheid denkt te hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:26 schreef Viezze het volgende:
Wielrenners, het verschrikkelijkste volk op de weg. Bewijst zich elke keer maar weer.
Ergste is nog dat de bescherming van zwakkere verkeersdeelnemers in het geval van wielrenners daar ook zo'n beetje op neer komt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:59 schreef Ridocar het volgende:
Wielrenners, tuig dat zelfbenoemde diplomatieke onschendbaarheid denkt te hebben.
dat soort mensen heb ik een schijthekel aan, in onze garage heeft iedereen zijn eigen parkeerplaats maar een bezoeker had hem op mijn plaats neergezetquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:59 schreef Iwanius het volgende:
Tja, die idioten heb je ook nog.
Vanmorgen vroeg bij een AH,waar zo een laad en los parkeerplaats is aangegeven met gele dwars strepen. Een of andere onbenul parkeert daar zijn wagen (om snel binnen te wippen en iets te kopen) komt de grote bevoorradingswagen van AH aanrijden die dus niet kan parkeren. En die begon dus flink te toeteren.
Chaufeur over de zeik en maakte foto's van het gebeuren omdat dit allemaal tijd kost. Kijken of het wat oplevert als hij die foto's opstuurt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:10 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
dat soort mensen heb ik een schijthekel aan, in onze garage heeft iedereen zijn eigen parkeerplaats maar een bezoeker had hem op mijn plaats neergezet
mafkees, mijn engine aan het werk gezet en die auto eruit getrokken
blijkt het een grote klant te zijn die gaat klagen ben jij je baan kwijt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:10 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
dat soort mensen heb ik een schijthekel aan, in onze garage heeft iedereen zijn eigen parkeerplaats maar een bezoeker had hem op mijn plaats neergezet
mafkees, mijn engine aan het werk gezet en die auto eruit getrokken
Zolang er geen Xenon inzit.... want Xenon kun je niet aanpassen in hoogte, dat doen de lampen zelf.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:30 schreef BigSmurf het volgende:
Misschien staat de verlichting in die merken/typen gewoon standaard te hoog afgesteld? Je kan immers in elke auto je verlichting hoger of lager zetten, maar 99 van de 100 mensen zal dat nooit aanpassen.
Dat werkt dan bij sommige auto's waar het af fabriek op zit ook niet goed, gister bijvoorbeeld een BMW 7 (nieuw model), waarbij het xenon een partijtje verblindde toen-ie achter me reed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang er geen Xenon inzit.... want Xenon kun je niet aanpassen in hoogte, dat doen de lampen zelf.
Behalve bij die paupers die zelf Xenon te moeten denken inbouwen![]()
![]()
nee, het was thuis (op het werk zou ik het niet flikken), je hebt van die bobo's die niet in het bezoekers gedeelte willen parkeren (max één uur zone), dus pakken ze maar een random plek van de bewoners:(quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:13 schreef spoorrails het volgende:
[..]
blijkt het een grote klant te zijn die gaat klagen ben jij je baan kwijt.
lekker snugger
Ik kan m'n Xenon ook gewoon in hoogte instellen hoor. Dat de lampen dat zelf doen is alleen bij adaptive lightning volgens mij, zoals bij nieuwe Opels tegenwoordig een optie is, meedraaien in bochten etc.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang er geen Xenon inzit.... want Xenon kun je niet aanpassen in hoogte, dat doen de lampen zelf.
Behalve bij die paupers die zelf Xenon te moeten denken inbouwen![]()
![]()
Sowieso kansloos dat je als bezoeker maar een uur kan parkeren. Wat dat aan gaat ben ik blij dat ik niet in een echt grote stad woon, al dat parkeergezeik altijd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:25 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
nee, het was thuis (op het werk zou ik het niet flikken), je hebt van die bobo's die niet in het bezoekers gedeelte willen parkeren (max één uur zone), dus pakken ze maar een random plek van de bewoners:(
aah,quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:25 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
nee, het was thuis (op het werk zou ik het niet flikken), je hebt van die bobo's die niet in het bezoekers gedeelte willen parkeren (max één uur zone), dus pakken ze maar een random plek van de bewoners:(
Die man of vrouw maakte misschien onbewust een foutje...quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:25 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Bezoekers gedeelte is open, bewoners gedeelte moet je met een druppel/knoopje een roldeur open doen, je moet aardig dicht op iemand rijden om mee te kunnen. Dat gaat niet per ongeluk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die man of vrouw maakte misschien onbewust een foutje...
Als je down hebt, dan heb ik niks gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |