Je reageert nogal opgefokt..quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:28 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Bezoekers gedeelte is open, bewoners gedeelte moet je met een druppel/knoopje een roldeur open doen, je moet aardig dicht op iemand rijden om mee te kunnen. Dat gaat niet per ongeluk.
Mijn Laguna uit 2004 heeft automatisch stellende lampen. Dus ik verbaas mij er altijd over dat dit bij andere auto's/merken soms zo slecht is afgesteld. Vooral bij de luxe Duitse automobielen mag dit er gewoon op zitten en goed werken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat de lampen dat zelf doen is alleen bij adaptive lightning volgens mij, zoals bij nieuwe Opels tegenwoordig een optie is, meedraaien in bochten etc.
Misschien heb ik het ook wel, maar kan ik ze ook handmatig instellen? Ik zie in ieder geval wel altijd m'n lampen op de goede stand "draaien" zodra de motor aan gaat, maar ik dacht altijd dat dat gewoon op basis van die ingestelde hoogte was. In ieder geval rijden er genoeg verblinders rond op de weg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:07 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Mijn Laguna uit 2004 heeft automatisch stellende lampen. Dus ik verbaas mij er altijd over dat dit bij andere auto's/merken soms zo slecht is afgesteld. Vooral bij de luxe Duitse automobielen mag dit er gewoon op zitten en goed werken.
Ja, ik vergat even dat je wel zelf de lampjes op de juiste initiële stand moet zetten..quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Misschien heb ik het ook wel, maar kan ik ze ook handmatig instellen? Ik zie in ieder geval wel altijd m'n lampen op de goede stand "draaien" zodra de motor aan gaat, maar ik dacht altijd dat dat gewoon op basis van die ingestelde hoogte was. In ieder geval rijden er genoeg verblinders rond op de weg.
denpassat cc van minn tante heeft het allemaal automatisch. Kan me amper voorstellen dat dat bij een 7 serie niet zo is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:07 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Mijn Laguna uit 2004 heeft automatisch stellende lampen. Dus ik verbaas mij er altijd over dat dit bij andere auto's/merken soms zo slecht is afgesteld. Vooral bij de luxe Duitse automobielen mag dit er gewoon op zitten en goed werken.
wasplaats op getrokken, maare ik snap dat het "opgefokt" is, maar na de 6e keer had ik er genoeg van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je reageert nogal opgefokt..
En waar had je de auto gelaten, op de plek van één van je buren?
En als je hem de handrem door trekt mag jij ervoor opdraaien (Y). Dus slim is het ook niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:39 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
wasplaats op getrokken, maare ik snap dat het "opgefokt" is, maar na de 6e keer had ik er genoeg van.
Ben ik toch benieuwd wie je dan in moet schakelen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:42 schreef existenz het volgende:
[..]
En als je hem de handrem door trekt mag jij ervoor opdraaien (Y). Dus slim is het ook niet.
Politie en/of je verzekering gok ik zo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wie je dan in moet schakelen.
En dan zegt hij dat hij de achterwielen heeft opgekrikt en op de krik heeft verplaatst.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Politie en/of je verzekering gok ik zo.
Je hebt gewoon gelijk, jouw plek ze moeten opzouten. Je betaald er waarschijnlijk ook nog voor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:39 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
wasplaats op getrokken, maare ik snap dat het "opgefokt" is, maar na de 6e keer had ik er genoeg van.
Ik denk dat het nog wel discutabel is hoor... Maar van beide kanten. In het ergste geval is het diefstal of iets dergelijks door diegene die het doet. Als men wil kan men er wss makkelijk een mouw aanpassen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dan zegt hij dat hij de achterwielen heeft opgekrikt en op de krik heeft verplaatst.
Overigens remmen bij een doorsnee auto met trommels, de trommels gewoon mee als je je voetrem in trapt. Dus door de handrem trekken is eigenlijk onzin, of je moet de voering lostrekken van de remschoen, maar das dan slijtage te noemen.
Zo'n iemand zie je ook denken "Wat is dat voor raar getik?"quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:47 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk, jouw plek ze moeten opzouten. Je betaald er waarschijnlijk ook nog voor.
Die mensen hier hebben gewoon geen benul
Kwam vandaag een vrouw tegen in de stad die eerst half een 1 richtingsverkeerweg opreed en toen pas besefde dat ze daar niet in mocht. Zet ze haar gevarenlichten aanrijdt achteruit zonder te kijken, bijna 2 fietsers omver. Om vervolgens een kilometer lang met haar gevarenlichten aan te rijden.
Wij hadden ooit een klant die haar auto bij de garage bracht met de mededeling dat er al een paar weken een blauw lampje op haar dashboard brandde...quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:53 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Zo'n iemand zie je ook denken "Wat is dat voor raar getik?"
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een klant die haar auto bij de garage bracht met de mededeling dat er al een paar weken een blauw lampje op haar dashboard brandde...
Dat is het teken dat je rijbewijs is verlopen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een klant die haar auto bij de garage bracht met de mededeling dat er al een paar weken een blauw lampje op haar dashboard brandde...
Eerder dat je hem in moet leveren en nooit terug krijgen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is het teken dat je rijbewijs is verlopen...
Je snapte hem bíjnaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Eerder dat je hem in moet leveren en nooit terug krijgen.
Hangt van de nood af imho.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:44 schreef Iwanius het volgende:
Dat je mensen komt helpen die in nood zitten begrijpt iedereen (monteur) maar om dan je bestelbus gewoonweg dwars op de stoep neer te plempen (hele voorkant dus) is natuurlijk niet de bedoeling.,zeker niet als er mensen met kinderwagens daar lopen en die er langs moeten.![]()
Idd, en 20km/u onder de Vmax rijden omdat ze het eng vindenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die denken dat het in een enorme plensbui inclusief grijze lucht prima verantwoord is om zonder enige vorm van verlichting rond te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |