Afwisselen.quote:
Dan is mijn mobiel kapot, want ik zie ze wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
He verdorie, mobiel kun je geen UI's zien
Volgens mij is het een optie die je aan of uit kan zetten in de mobiele site.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
Oh misschien omdat we een ander type mobie hebben dan
Dat was voor mij echt de minste in de regioquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil naar Maleisië en Borneo
En naar Mexico.
En en en.
Die kan ik schrappen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was voor mij echt de minste in de regio
Nou ja schrappen. Wat verwacht je van een land, wat zijn je wensen. Misschien past het heel erg bij jou. Er zijn mensen die er gek op zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kan ik schrappen?
Verder trekt heel Azië me niet. Ja, Japan alleen.
Die hebben ze voor 90% gekapt en dat zijn nu palmolie plantages. Tenminste op het hoofddeel van het land.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Oerwouden/regenwoudenDat had ik in Maleisië verwacht.
Naar Costa Rica gaanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Oerwouden/regenwoudenDat had ik in Maleisië verwacht.
Beetje zoals Madagaskar. Had het heel groen verwacht. Niets van over. Al het oerwoud daar is platgebrand door de locals.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hebben ze voor 90% gekapt en dat zijn nu palmolie plantages. Tenminste op het hoofddeel van het land.
O ja, die regio leek me ook leukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naar Costa Rica gaanHeb in 3 weken zo belachelijk veel gezien.
Walvissen onder ons bootje door. Mama's met Babies om ons heen.
Zeeschildpadden eieren zien leggen.
Luiaards
Tarantula's
Etc etc etc etc etc
En de maki's? En kameleons?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje zoals Madagaskar. Had het heel groen verwacht. Niets van over. Al het oerwoud daar is platgebrand door de locals.
Proeven?quote:
Zonde is dat. Het groenste was Laos in die regio maar ze hebben niet veel wildlife in ZO Azie naast de getrainde olifant.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje zoals Madagaskar. Had het heel groen verwacht. Niets van over. Al het oerwoud daar is platgebrand door de locals.
In Costa Rica kan je uit de kraan drinken. Maar serieus ik drink in Italie al uit flessen water en in Costa Rica kan je uit de kraan drinken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, die regio leek me ook leuk
Ik ben in niet-westerse landen bang dat ik drie weken aan de dunne ben en een of andere parasiet oploop.
Ik ga in herhaling vallen maar...quote:
Yes!quote:
Die wandelende takken hoeven dan weer niet zo, maar vogelspinnen lijken me wel leuk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga in herhaling vallen maar...
Costa Rica! Spider monkey's, howlers, doodshoofdappjes, slingerapen.
De grote reptielen wonen voor de deur van je lodge.
Reuze wandelende takken, slangetjes, zo ongelooflijk veel gezien!
Die hebben wel een leuke reis daar volgens mij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken wat Shoestring in Costa Rica uitvoert
Als ontbijt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wandelende takken hoeven dan weer niet zo, maar vogelspinnen lijken me wel leuk.
Niet veel goedkoper dan Djoser, dacht altijd dat daar wel een groot verschil in zat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hebben wel een leuke reis daar volgens mij.
Geld verdienen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Welke kou?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Yes!Goede dag gekozen want kantoor is volgens Twitter ontruimd vanwege brandmelding. Lekker zonder jas in de kou staan.
Fox heeft in elk geval reizen daar. Die had ook nog eens een jonge groep. We zagen ze in San Jose.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Die maki's vast wel. Creatieve kutbeestenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hebben die ook pyromane neigingen dan
Ik heb bij Fox zo'n schoolreisje-gevoelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fox heeft in elk geval reizen daar. Die had ook nog eens een jonge groep. We zagen ze in San Jose.
Nadeel: Nederlanders.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen gniffelen
Oh! Ik vergeet de groepen Ara's! Toekans!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die maki's vast wel. Creatieve kutbeesten
Ik zit het net te lezenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh! Ik vergeet de groepen Ara's! Toekans!Zo tof!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen gniffelen
Hoe lang ben je er geweest, Godt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh! Ik vergeet de groepen Ara's! Toekans!Zo tof!
21 dagen inc 3 nachten Nicaragua. Als ik het over zou doen 5 tot 7 nachten Nicaragua de rest CRquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe lang ben je er geweest, Godt?
Jij!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bij Fox zo'n schoolreisje-gevoelVijftigplussers of pabo-miepjes. Niet dat ik zo tof ben, maar toch.
Tof. Ik ga wel mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel van Costa Rica is dat die reizen ook in het vroege voorjaar gaan
Kunnen de katten ook lekker mee spelen. Vinden ze vast leuk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik er eentje voor je meenemen?
Let wel! Niet in elk seizoen zijn er walvissen en schildpadden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel van Costa Rica is dat die reizen ook in het vroege voorjaar gaan
Stomme beesten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Let wel! Niet in elk seizoen zijn er walvissen en schildpadden.
Dat waren bij mij wel de nr1 en nr2 tof.
Nicequote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
21 dagen inc 3 nachten Nicaragua. Als ik het over zou doen 5 tot 7 nachten Nicaragua de rest CR
Ik was er in september. Voor walvissen is het seizoen volgens mij van Aug tm Oktquote:
CR was nu 'te lang'. Het kan iets sneller zonder iets te missen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NiceZelfs dat klinkt nog bijna te kort
Kan je dus net zo goed naar Artis gaan. Kan je ook nog gewoon lekker aardappels blijven eten.quote:
Zeker! En daar hebben ze ook kleine hokjes dus hoef je niet zo te zoeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je dus net zo goed naar Artis gaan. Kan je ook nog gewoon lekker aardappels blijven eten.
Wel wat duurder dan de Burger's Zoo. En daar zie je ze waarschijnlijk beterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal je nog even lekker maken!
gezien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een net fucking dierentuin
En is het minder warm. En minder duur. En minder lang in een stom vliegtuig zitten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel wat duurder dan de Burger's Zoo. En daar zie je ze waarschijnlijk beter
Dichter bij een kroeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
En is het minder warm. En minder duur. En minder lang in een stom vliegtuig zitten.
Er is 1 park wat ze ook wel een zoo noemen. Behalve in dat dorp uiteraard.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel wat duurder dan de Burger's Zoo. En daar zie je ze waarschijnlijk beter
Vliegenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
En is het minder warm. En minder duur. En minder lang in een stom vliegtuig zitten.
Holy guacamolequote:19. “My fiance and I requested twin-beds when we booked, but instead we were placed in a room with a king bed. We now hold you responsible and want to be re-reimbursed for the fact that I became pregnant. This would not have happened if you had put us in the room that we booked.”
Meppenquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef Barbusse het volgende:
http://bay.com.mt/wtf/ite(...)rist-complaints.html
![]()
Die laatste:
[..]
Holy guacamole![]()
Jezus blijf thuisquote:“We went on holiday to Spain and had a problem with the taxi drivers as they were all Spanish.”
Ik las het van de week al. Ik vraag me serieus af of dit echt isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef Barbusse het volgende:
http://bay.com.mt/wtf/ite(...)rist-complaints.html
![]()
Die laatste:
[..]
Holy guacamole![]()
Ik vermoed op dezelfde manier als de Undutchables. Ja, er zijn mensen echt zo dom, maar de keuzes die men maakt bij het verzamelen van citaten leveren wel een heel vertekend beeld op. Als dit ook maar half representatief was voor de vakantievierende Nederlander, waren die grenzen nooit opengegaan. Integendeel zelfsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las het van de week al. Ik vraag me serieus af of dit echt is
En in before the vliegtaxquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
21 dagen inc 3 nachten Nicaragua. Als ik het over zou doen 5 tot 7 nachten Nicaragua de rest CR
Ik twijfel nooit over de domheid van mensen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, je wilt niet weten hoe dom sommige mensen soms zijn. Toen ik in NL nog voor een hypotheekverstrekker werkte kregen we op een dag een officiële klachtenbrief van een stel dat het een schande vond dat ze rente moesten betalen over hun hypotheek...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het waren geen moslims?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, je wilt niet weten hoe dom sommige mensen soms zijn. Toen ik in NL nog voor een hypotheekverstrekker werkte kregen we op een dag een officiële klachtenbrief van een stel dat het een schande vond dat ze rente moesten betalen over hun hypotheek...
Aan de namen te lezen niet nee. Weet ze niet meer, maar het waren definitely oerhollandse namen.quote:
"10 euro binnen Europa, 20 euro erbuiten" zijn de bedragen die ik genoemd zie worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat wilde ze gaan doen? Hoe hoe is die tax? vast bedrag of percentage?
Oh valt mee. Zeker buiten EU.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
"10 euro binnen Europa, 20 euro erbuiten" zijn de bedragen die ik genoemd zie worden.
Voor reizen buiten Europa is het natuurlijk verwaarloosbaar, maar bij stedentripjes gaan de reisbureaus en luchtvaartmaatschappijen het toch wel voelen. Net zoals in 2008. Maar goed, iemand bij MinFin is zich al weer rijk aan het rekenenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh valt mee. Zeker buiten EU.
Niet om het goed te praten, maar ik schrik niet van de bedragen.
Het scheelt alleen een hoop op stedentripjes relatief gezien.
Minder arm is het denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor reizen buiten Europa is het natuurlijk verwaarloosbaar, maar bij stedentripjes gaan de reisbureaus en luchtvaartmaatschappijen het toch wel voelen. Net zoals in 2008. Maar goed, iemand bij MinFin is zich al weer rijk aan het rekenen.
En dat soort mensen mag zich gewoon legaal voortplanten. En doet het ook in grote getale.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan de namen te lezen niet nee. Weet ze niet meer, maar het waren definitely oerhollandse namen.
Wat doe jij tegenwoordig? IN welke regio zit je?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor reizen buiten Europa is het natuurlijk verwaarloosbaar, maar bij stedentripjes gaan de reisbureaus en luchtvaartmaatschappijen het toch wel voelen. Net zoals in 2008. Maar goed, iemand bij MinFin is zich al weer rijk aan het rekenen.
'Henk en Ingrid.'quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan de namen te lezen niet nee. Weet ze niet meer, maar het waren definitely oerhollandse namen.
Idiocracy.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat soort mensen mag zich gewoon legaal voortplanten. En doet het ook in grote getale..
Dat is wel een beetje de trend ja, zo ver gezocht is Idiocracy niet, jonge slimme mensen nemen vaker later of helemaal geen kinderen, daarom zijn ze ook slimquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:48 schreef CherryLips het volgende:
En slimme mensen als wij houden onze geweldige genen voor onszelf
Behalve Pheno.
Al een paar jaar interne ICT in Almere. Lokatie is zo-zo, maar de klus is inhoudelijk nog steeds interessant. Daarnaast was ik ook wat vastgeroest bij mijn vorige baas (de core technologies waar het bedrijf op inzette waren niet degene waar ik mee verder wilde).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat doe jij tegenwoordig? IN welke regio zit je?
Oh top toch. Dat het bevalt!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Al een paar jaar interne ICT in Almere. Lokatie is zo-zo, maar de klus is inhoudelijk nog steeds interessant. Daarnaast was ik ook wat vastgeroest bij mijn vorige baas (de core technologies waar het bedrijf op inzette waren niet degene waar ik mee verder wilde).
Ik woon net iets zuidelijker dan jouw Haarlem, dus neequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh top toch. Dat het bevalt!
Almere is altijd zo-zo
Wonen jullie niet een heel stuk richting het zuiden? Flink in de auto/trein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |