Kunnen de katten ook lekker mee spelen. Vinden ze vast leuk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik er eentje voor je meenemen?
Let wel! Niet in elk seizoen zijn er walvissen en schildpadden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel van Costa Rica is dat die reizen ook in het vroege voorjaar gaan
Stomme beesten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Let wel! Niet in elk seizoen zijn er walvissen en schildpadden.
Dat waren bij mij wel de nr1 en nr2 tof.
Nicequote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
21 dagen inc 3 nachten Nicaragua. Als ik het over zou doen 5 tot 7 nachten Nicaragua de rest CR
Ik was er in september. Voor walvissen is het seizoen volgens mij van Aug tm Oktquote:
CR was nu 'te lang'. Het kan iets sneller zonder iets te missen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NiceZelfs dat klinkt nog bijna te kort
Kan je dus net zo goed naar Artis gaan. Kan je ook nog gewoon lekker aardappels blijven eten.quote:
Zeker! En daar hebben ze ook kleine hokjes dus hoef je niet zo te zoeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je dus net zo goed naar Artis gaan. Kan je ook nog gewoon lekker aardappels blijven eten.
Wel wat duurder dan de Burger's Zoo. En daar zie je ze waarschijnlijk beterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal je nog even lekker maken!
gezien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een net fucking dierentuin
En is het minder warm. En minder duur. En minder lang in een stom vliegtuig zitten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel wat duurder dan de Burger's Zoo. En daar zie je ze waarschijnlijk beter
Dichter bij een kroeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
En is het minder warm. En minder duur. En minder lang in een stom vliegtuig zitten.
Er is 1 park wat ze ook wel een zoo noemen. Behalve in dat dorp uiteraard.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel wat duurder dan de Burger's Zoo. En daar zie je ze waarschijnlijk beter
Vliegenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
En is het minder warm. En minder duur. En minder lang in een stom vliegtuig zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |