Ik was er in september. Voor walvissen is het seizoen volgens mij van Aug tm Oktquote:
CR was nu 'te lang'. Het kan iets sneller zonder iets te missen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NiceZelfs dat klinkt nog bijna te kort
Kan je dus net zo goed naar Artis gaan. Kan je ook nog gewoon lekker aardappels blijven eten.quote:
Zeker! En daar hebben ze ook kleine hokjes dus hoef je niet zo te zoeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je dus net zo goed naar Artis gaan. Kan je ook nog gewoon lekker aardappels blijven eten.
Wel wat duurder dan de Burger's Zoo. En daar zie je ze waarschijnlijk beterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal je nog even lekker maken!
gezien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een net fucking dierentuin
En is het minder warm. En minder duur. En minder lang in een stom vliegtuig zitten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel wat duurder dan de Burger's Zoo. En daar zie je ze waarschijnlijk beter
Dichter bij een kroeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
En is het minder warm. En minder duur. En minder lang in een stom vliegtuig zitten.
Er is 1 park wat ze ook wel een zoo noemen. Behalve in dat dorp uiteraard.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel wat duurder dan de Burger's Zoo. En daar zie je ze waarschijnlijk beter
Vliegenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
En is het minder warm. En minder duur. En minder lang in een stom vliegtuig zitten.
Holy guacamolequote:19. “My fiance and I requested twin-beds when we booked, but instead we were placed in a room with a king bed. We now hold you responsible and want to be re-reimbursed for the fact that I became pregnant. This would not have happened if you had put us in the room that we booked.”
Meppenquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef Barbusse het volgende:
http://bay.com.mt/wtf/ite(...)rist-complaints.html
![]()
Die laatste:
[..]
Holy guacamole![]()
Jezus blijf thuisquote:“We went on holiday to Spain and had a problem with the taxi drivers as they were all Spanish.”
Ik las het van de week al. Ik vraag me serieus af of dit echt isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef Barbusse het volgende:
http://bay.com.mt/wtf/ite(...)rist-complaints.html
![]()
Die laatste:
[..]
Holy guacamole![]()
Ik vermoed op dezelfde manier als de Undutchables. Ja, er zijn mensen echt zo dom, maar de keuzes die men maakt bij het verzamelen van citaten leveren wel een heel vertekend beeld op. Als dit ook maar half representatief was voor de vakantievierende Nederlander, waren die grenzen nooit opengegaan. Integendeel zelfsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las het van de week al. Ik vraag me serieus af of dit echt is
En in before the vliegtaxquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
21 dagen inc 3 nachten Nicaragua. Als ik het over zou doen 5 tot 7 nachten Nicaragua de rest CR
Ik twijfel nooit over de domheid van mensen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, je wilt niet weten hoe dom sommige mensen soms zijn. Toen ik in NL nog voor een hypotheekverstrekker werkte kregen we op een dag een officiële klachtenbrief van een stel dat het een schande vond dat ze rente moesten betalen over hun hypotheek...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het waren geen moslims?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, je wilt niet weten hoe dom sommige mensen soms zijn. Toen ik in NL nog voor een hypotheekverstrekker werkte kregen we op een dag een officiële klachtenbrief van een stel dat het een schande vond dat ze rente moesten betalen over hun hypotheek...
Aan de namen te lezen niet nee. Weet ze niet meer, maar het waren definitely oerhollandse namen.quote:
"10 euro binnen Europa, 20 euro erbuiten" zijn de bedragen die ik genoemd zie worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat wilde ze gaan doen? Hoe hoe is die tax? vast bedrag of percentage?
Oh valt mee. Zeker buiten EU.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
"10 euro binnen Europa, 20 euro erbuiten" zijn de bedragen die ik genoemd zie worden.
Voor reizen buiten Europa is het natuurlijk verwaarloosbaar, maar bij stedentripjes gaan de reisbureaus en luchtvaartmaatschappijen het toch wel voelen. Net zoals in 2008. Maar goed, iemand bij MinFin is zich al weer rijk aan het rekenenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh valt mee. Zeker buiten EU.
Niet om het goed te praten, maar ik schrik niet van de bedragen.
Het scheelt alleen een hoop op stedentripjes relatief gezien.
Minder arm is het denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor reizen buiten Europa is het natuurlijk verwaarloosbaar, maar bij stedentripjes gaan de reisbureaus en luchtvaartmaatschappijen het toch wel voelen. Net zoals in 2008. Maar goed, iemand bij MinFin is zich al weer rijk aan het rekenen.
En dat soort mensen mag zich gewoon legaal voortplanten. En doet het ook in grote getale.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan de namen te lezen niet nee. Weet ze niet meer, maar het waren definitely oerhollandse namen.
Wat doe jij tegenwoordig? IN welke regio zit je?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor reizen buiten Europa is het natuurlijk verwaarloosbaar, maar bij stedentripjes gaan de reisbureaus en luchtvaartmaatschappijen het toch wel voelen. Net zoals in 2008. Maar goed, iemand bij MinFin is zich al weer rijk aan het rekenen.
'Henk en Ingrid.'quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan de namen te lezen niet nee. Weet ze niet meer, maar het waren definitely oerhollandse namen.
Idiocracy.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat soort mensen mag zich gewoon legaal voortplanten. En doet het ook in grote getale..
Dat is wel een beetje de trend ja, zo ver gezocht is Idiocracy niet, jonge slimme mensen nemen vaker later of helemaal geen kinderen, daarom zijn ze ook slimquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:48 schreef CherryLips het volgende:
En slimme mensen als wij houden onze geweldige genen voor onszelf
Behalve Pheno.
Al een paar jaar interne ICT in Almere. Lokatie is zo-zo, maar de klus is inhoudelijk nog steeds interessant. Daarnaast was ik ook wat vastgeroest bij mijn vorige baas (de core technologies waar het bedrijf op inzette waren niet degene waar ik mee verder wilde).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat doe jij tegenwoordig? IN welke regio zit je?
Oh top toch. Dat het bevalt!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Al een paar jaar interne ICT in Almere. Lokatie is zo-zo, maar de klus is inhoudelijk nog steeds interessant. Daarnaast was ik ook wat vastgeroest bij mijn vorige baas (de core technologies waar het bedrijf op inzette waren niet degene waar ik mee verder wilde).
Ik woon net iets zuidelijker dan jouw Haarlem, dus neequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh top toch. Dat het bevalt!
Almere is altijd zo-zo
Wonen jullie niet een heel stuk richting het zuiden? Flink in de auto/trein?
Dus goed te doen. Dat is wel lekker.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik woon net iets zuidelijker dan jouw Haarlem, dus nee. Wel een stukje verder naar het oosten trouwens. Bus/trein combinatie, werkgever direkt naast een NS-station maakt dat wel boeiend. Meestal
.
Irritant is dat. Wat dat betreft ben ik blij dat ik gewoon in vaste dienst ben op een locatie een kilometer van huis. Ik zou echt niet anders willen al is het soms wel wat saai.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus goed te doen. Dat is wel lekker.
Ik zit 'helaas' nog aan de lease auto. Zou liever binnen Amsterdam (geen Haarlem eventjes) op de fiets blijven.
Werkgever lijkt alleen steeds minder opdrachten in Amsterdam te hebben. Kwalijke ontwikkeling voor mij.
Ik zat hiervoor op opdracht op nog geen 10 minuten fietsen. Dat is echt ideaal. Bij stromende regen nog een deur naar deur bus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Irritant is dat. Wat dat betreft ben ik blij dat ik gewoon in vaste dienst ben op een locatie een kilometer van huis. Ik zou echt niet anders willen al is het soms wel wat saai.
10 minuten is best ver. Hier is het vijf. Sterker nog, als ik uit het raam kijk zie ik mijn werk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zat hiervoor op opdracht op nog geen 10 minuten fietsen. Dat is echt ideaal. Bij stromende regen nog een deur naar deur bus.
Nu Den Haag Saab City. Toch minder.
Lijkt me ook niet fijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
10 minuten is best ver. Hier is het vijf. Sterker nog, als ik uit het raam kijk zie ik mijn werk.
Geen last van sneeuw/blaadjes op de rails/warmte op het spoor/drukte/koperdievenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
10 minuten is best ver. Hier is het vijf. Sterker nog, als ik uit het raam kijk zie ik mijn werk.
Ik werk in mn huidige baan 4 uur per week meer dan bij mn vorige maar ik hou toch meer tijd over omdat ik van 6 uur reistijd per week naar 40 minuten ben gegaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Die 40 minuten in de trein geven me op dit moment mooi de kans om even te leren. Da's ook niet verkeerd.
Al zou ik best met 10 minuten thuis willen zijn inderdaad. Scheelt je toch een uur iedere dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |