Ik ga in herhaling vallen maar...quote:
Yes!quote:
Die wandelende takken hoeven dan weer niet zo, maar vogelspinnen lijken me wel leuk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga in herhaling vallen maar...
Costa Rica! Spider monkey's, howlers, doodshoofdappjes, slingerapen.
De grote reptielen wonen voor de deur van je lodge.
Reuze wandelende takken, slangetjes, zo ongelooflijk veel gezien!
Die hebben wel een leuke reis daar volgens mij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken wat Shoestring in Costa Rica uitvoert
Als ontbijt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wandelende takken hoeven dan weer niet zo, maar vogelspinnen lijken me wel leuk.
Niet veel goedkoper dan Djoser, dacht altijd dat daar wel een groot verschil in zat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hebben wel een leuke reis daar volgens mij.
Geld verdienen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Welke kou?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Yes!Goede dag gekozen want kantoor is volgens Twitter ontruimd vanwege brandmelding. Lekker zonder jas in de kou staan.
Fox heeft in elk geval reizen daar. Die had ook nog eens een jonge groep. We zagen ze in San Jose.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Die maki's vast wel. Creatieve kutbeestenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hebben die ook pyromane neigingen dan
Ik heb bij Fox zo'n schoolreisje-gevoelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fox heeft in elk geval reizen daar. Die had ook nog eens een jonge groep. We zagen ze in San Jose.
Nadeel: Nederlanders.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen gniffelen
Oh! Ik vergeet de groepen Ara's! Toekans!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die maki's vast wel. Creatieve kutbeesten
Ik zit het net te lezenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh! Ik vergeet de groepen Ara's! Toekans!Zo tof!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen gniffelen
Hoe lang ben je er geweest, Godt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh! Ik vergeet de groepen Ara's! Toekans!Zo tof!
21 dagen inc 3 nachten Nicaragua. Als ik het over zou doen 5 tot 7 nachten Nicaragua de rest CRquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe lang ben je er geweest, Godt?
Jij!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bij Fox zo'n schoolreisje-gevoelVijftigplussers of pabo-miepjes. Niet dat ik zo tof ben, maar toch.
Tof. Ik ga wel mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel van Costa Rica is dat die reizen ook in het vroege voorjaar gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |