Waar woon je?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:39 schreef Murmeli het volgende:
Ja goddomme nu heb ik weer zin en ik krijg alleen maar een getrouwde vent van tegen de 70 op visite straks. En die is niet doable.
Ik moet minder bouten en meer bloemetjes lees ik net. Slokje wasverzachter dan maar...
Meer zuipen van tevoren dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:39 schreef Murmeli het volgende:
Ja goddomme nu heb ik weer zin en ik krijg alleen maar een getrouwde vent van tegen de 70 op visite straks. En die is niet doable.
Pas volgend jaar september weerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jeejjjj burdie! Hoe lang en wat ga je doen?
Of ging dat over de vakantie van Q?
Jij moet natuurlijk eerst nog zo'n klein mormel uitpoepen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Pas volgend jaar september weermaar dan gaan we naar Kreta
.
Of telt een weekendje Parijs ook mee?
Jij was niet makkelijk op hol te krijgen toch?quote:
Bij nader inzien toch welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij was niet makkelijk op hol te krijgen toch?
@burdie, alles telt! We moeten het leven een beetje mooi maken toch?
Tussendoor ergens, ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk eerst nog zo'n klein mormel uitpoepen.
Dat kan vast wel in een toilet van een wegrestaurant onderweg naar Parijs.quote:
Hahahaha.quote:
Woont m'n ex. Mwa. Ach.quote:
Haha, dank jequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahahaha.
Leuk dat je zwanger bent burdieik nam me steeds al voor om in OUD te kijken of dat al het geval was, maar nu weet ik t ook (en ik ben toch ff in OUD gaan spieken)
Leuk! Gaat alles goed?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha, dank jeik ben al over de helft
gaat snel joh
Hoe is het met jou?
Toch niet zwanger he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk! Gaat alles goed?
Met mij gaat t ook goed.
Heel goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee heetwaf, bah, moet er niet aan denken
heerlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoho er wordt hier gepost in de avonduren
Afwisselen.quote:
Dan is mijn mobiel kapot, want ik zie ze wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
He verdorie, mobiel kun je geen UI's zien
Volgens mij is het een optie die je aan of uit kan zetten in de mobiele site.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
Oh misschien omdat we een ander type mobie hebben dan
Dat was voor mij echt de minste in de regioquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil naar Maleisië en Borneo
En naar Mexico.
En en en.
Die kan ik schrappen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was voor mij echt de minste in de regio
Nou ja schrappen. Wat verwacht je van een land, wat zijn je wensen. Misschien past het heel erg bij jou. Er zijn mensen die er gek op zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kan ik schrappen?
Verder trekt heel Azië me niet. Ja, Japan alleen.
Die hebben ze voor 90% gekapt en dat zijn nu palmolie plantages. Tenminste op het hoofddeel van het land.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Oerwouden/regenwoudenDat had ik in Maleisië verwacht.
Naar Costa Rica gaanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Oerwouden/regenwoudenDat had ik in Maleisië verwacht.
Beetje zoals Madagaskar. Had het heel groen verwacht. Niets van over. Al het oerwoud daar is platgebrand door de locals.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hebben ze voor 90% gekapt en dat zijn nu palmolie plantages. Tenminste op het hoofddeel van het land.
O ja, die regio leek me ook leukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naar Costa Rica gaanHeb in 3 weken zo belachelijk veel gezien.
Walvissen onder ons bootje door. Mama's met Babies om ons heen.
Zeeschildpadden eieren zien leggen.
Luiaards
Tarantula's
Etc etc etc etc etc
En de maki's? En kameleons?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje zoals Madagaskar. Had het heel groen verwacht. Niets van over. Al het oerwoud daar is platgebrand door de locals.
Proeven?quote:
Zonde is dat. Het groenste was Laos in die regio maar ze hebben niet veel wildlife in ZO Azie naast de getrainde olifant.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje zoals Madagaskar. Had het heel groen verwacht. Niets van over. Al het oerwoud daar is platgebrand door de locals.
In Costa Rica kan je uit de kraan drinken. Maar serieus ik drink in Italie al uit flessen water en in Costa Rica kan je uit de kraan drinken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, die regio leek me ook leuk
Ik ben in niet-westerse landen bang dat ik drie weken aan de dunne ben en een of andere parasiet oploop.
Ik ga in herhaling vallen maar...quote:
Yes!quote:
Die wandelende takken hoeven dan weer niet zo, maar vogelspinnen lijken me wel leuk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga in herhaling vallen maar...
Costa Rica! Spider monkey's, howlers, doodshoofdappjes, slingerapen.
De grote reptielen wonen voor de deur van je lodge.
Reuze wandelende takken, slangetjes, zo ongelooflijk veel gezien!
Die hebben wel een leuke reis daar volgens mij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken wat Shoestring in Costa Rica uitvoert
Als ontbijt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wandelende takken hoeven dan weer niet zo, maar vogelspinnen lijken me wel leuk.
Niet veel goedkoper dan Djoser, dacht altijd dat daar wel een groot verschil in zat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hebben wel een leuke reis daar volgens mij.
Geld verdienen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Welke kou?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Yes!Goede dag gekozen want kantoor is volgens Twitter ontruimd vanwege brandmelding. Lekker zonder jas in de kou staan.
Fox heeft in elk geval reizen daar. Die had ook nog eens een jonge groep. We zagen ze in San Jose.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Die maki's vast wel. Creatieve kutbeestenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hebben die ook pyromane neigingen dan
Ik heb bij Fox zo'n schoolreisje-gevoelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fox heeft in elk geval reizen daar. Die had ook nog eens een jonge groep. We zagen ze in San Jose.
Nadeel: Nederlanders.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen gniffelen
Oh! Ik vergeet de groepen Ara's! Toekans!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die maki's vast wel. Creatieve kutbeesten
Ik zit het net te lezenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh! Ik vergeet de groepen Ara's! Toekans!Zo tof!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen gniffelen
Hoe lang ben je er geweest, Godt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh! Ik vergeet de groepen Ara's! Toekans!Zo tof!
21 dagen inc 3 nachten Nicaragua. Als ik het over zou doen 5 tot 7 nachten Nicaragua de rest CRquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe lang ben je er geweest, Godt?
Jij!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bij Fox zo'n schoolreisje-gevoelVijftigplussers of pabo-miepjes. Niet dat ik zo tof ben, maar toch.
Tof. Ik ga wel mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel van Costa Rica is dat die reizen ook in het vroege voorjaar gaan
Kunnen de katten ook lekker mee spelen. Vinden ze vast leuk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik er eentje voor je meenemen?
Let wel! Niet in elk seizoen zijn er walvissen en schildpadden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel van Costa Rica is dat die reizen ook in het vroege voorjaar gaan
Stomme beesten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Let wel! Niet in elk seizoen zijn er walvissen en schildpadden.
Dat waren bij mij wel de nr1 en nr2 tof.
Nicequote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
21 dagen inc 3 nachten Nicaragua. Als ik het over zou doen 5 tot 7 nachten Nicaragua de rest CR
Ik was er in september. Voor walvissen is het seizoen volgens mij van Aug tm Oktquote:
CR was nu 'te lang'. Het kan iets sneller zonder iets te missen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NiceZelfs dat klinkt nog bijna te kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |