quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik probeer te minderen. Mijn buik wordt te groot.
Dat ben jij ja heul niequote:
Ik hou geen geld over zoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
Is faxie ook al geen suikeroompje?
ik blijf er maar naast zitten!
En de baarsjes, dan heb je het ook ergens over zeg
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
Is faxie ook al geen suikeroompje?
ik blijf er maar naast zitten!
En de baarsjes, dan heb je het ook ergens over zeg
Wat heeft een vrouw nou ana een pijpbekkie? Ze kunnen het niet eens fatsoenlijk!quote:
inderdaadquote:
Mja ik blijf hopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft een vrouw nou ana een pijpbekkie? Ze kunnen het niet eens fatsoenlijk!
ja maar dan amsterdam niks noemen is als utrecht kut noemen als je in leidsche rijn bentquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja kan ik niks aan doen dat ze daar wonen!
Utrecht!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan amsterdam niks noemen is als utrecht kut noemen als je in leidsche rijn bent
Kijk maar even goed naar Laos, Vietnam en Cambodja. Want daar ga ik naar toe. En ook nog een stukje Thailand.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk dat ik vanavond mezelf maar even ga pijnigen door naar vakanties te gaan loeren. Bedankt jullie.
Uhm. Zoek eens terug waar ik "niks" zei over Amsterdam dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan amsterdam niks noemen is als utrecht kut noemen als je in leidsche rijn bent
Maak je geen zorgen, dat komt goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk maar even goed naar Laos, Vietnam en Cambodja. Want daar ga ik naar toe. En ook nog een stukje Thailand.
De Baarsjes zijn architectonisch dan wel erg gaaf. Jammer dat het vol zit met tuig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Zoek eens terug waar ik "niks" zei over Amsterdam dan?
Ik zei alleen dat ik de baarsjes een troosteloze bende vond. Niet de hele stad
ben je een 23 jarig meisje dat net is afgestudeerd geworden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk maar even goed naar Laos, Vietnam en Cambodja. Want daar ga ik naar toe. En ook nog een stukje Thailand.
ok, my badquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Zoek eens terug waar ik "niks" zei over Amsterdam dan?
Ik zei alleen dat ik de baarsjes een troosteloze bende vond. Niet de hele stad
Utrechtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Leugens, vrouwen kakken nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al geweest vandaag, ben nu wel even leeg geloof ik.
23 jarige meisjes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben je een 23 jarig meisje dat net is afgestudeerd geworden?.
Op je 23e afstuderenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij zoekt ze iets jonger.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geregeld in het centrum en vermaak me er best. Maar als ik dan naar vrienden ga (de pijp, de baarsjes) dan denk ik altijd: jezus wat een troosteloze bendes hier.quote:
Vrouwen poepen bloemetjes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee klopt, die bouten en schijten.
auwquote:
Ik hoor je niet lalalalalalalaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloemetjes, BLOEMETJES!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
And you wonder why you're still singlequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's mijn bijnaam voor scharrelquote:
Ik begin het de laatste tijd wel te snappen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And you wonder why you're still single.
Indeed. Als het hier legaal is, is het de reis immers niet waard.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel minderjarig zijn he?
Ik ken iemand die echt zo heet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's mijn bijnaam voor scharrelBloem.
Te fout.
Het is in ieder geval één vrouw gelukt dusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken iemand die echt zo heet.
Bloemetjes poepen krijgt dan een heel andere betekenis
Slet!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind pijpen ook best leuk.
Sorry, die moest ff
Hihahoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sorry, die moest ff
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sorry, die moest ff
ik was al erg teleurgesteld in de restquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sorry, die moest ff
Haha hoe makkelijk he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:31 schreef Faxie het volgende:
Owjee het mannelijk deel van het topic slaat op hol
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:31 schreef Faxie het volgende:
Owjee het mannelijk deel van het topic slaat op hol
Ik ook niet, but this is personalquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo makkelijk op hol te brengen
Mja ik ken d'r niet, dat scheelt misschienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, but this is personal.
Oh, ik bedoel Parkpopquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das over 100 jaar? Of snap ik nu de grap niet?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, but this is personal.
Zat jij ook al op je handen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sorry, die moest ff
Ik had geen zin om op mijn handen te zitten, zit een aaifoon in :pquote:
Jeejjjj burdie! Hoe lang en wat ga je doen?quote:
LEUGENS!quote:
Waar woon je?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:39 schreef Murmeli het volgende:
Ja goddomme nu heb ik weer zin en ik krijg alleen maar een getrouwde vent van tegen de 70 op visite straks. En die is niet doable.
Ik moet minder bouten en meer bloemetjes lees ik net. Slokje wasverzachter dan maar...
Meer zuipen van tevoren dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:39 schreef Murmeli het volgende:
Ja goddomme nu heb ik weer zin en ik krijg alleen maar een getrouwde vent van tegen de 70 op visite straks. En die is niet doable.
Pas volgend jaar september weerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jeejjjj burdie! Hoe lang en wat ga je doen?
Of ging dat over de vakantie van Q?
Jij moet natuurlijk eerst nog zo'n klein mormel uitpoepen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Pas volgend jaar september weermaar dan gaan we naar Kreta
.
Of telt een weekendje Parijs ook mee?
Jij was niet makkelijk op hol te krijgen toch?quote:
Bij nader inzien toch welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij was niet makkelijk op hol te krijgen toch?
@burdie, alles telt! We moeten het leven een beetje mooi maken toch?
Tussendoor ergens, ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk eerst nog zo'n klein mormel uitpoepen.
Dat kan vast wel in een toilet van een wegrestaurant onderweg naar Parijs.quote:
Hahahaha.quote:
Woont m'n ex. Mwa. Ach.quote:
Haha, dank jequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahahaha.
Leuk dat je zwanger bent burdieik nam me steeds al voor om in OUD te kijken of dat al het geval was, maar nu weet ik t ook (en ik ben toch ff in OUD gaan spieken)
Leuk! Gaat alles goed?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha, dank jeik ben al over de helft
gaat snel joh
Hoe is het met jou?
Toch niet zwanger he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk! Gaat alles goed?
Met mij gaat t ook goed.
Heel goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee heetwaf, bah, moet er niet aan denken
heerlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoho er wordt hier gepost in de avonduren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |