Utrechtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan amsterdam niks noemen is als utrecht kut noemen als je in leidsche rijn bent
Leugens, vrouwen kakken nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al geweest vandaag, ben nu wel even leeg geloof ik.
23 jarige meisjes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben je een 23 jarig meisje dat net is afgestudeerd geworden?.
Op je 23e afstuderenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij zoekt ze iets jonger.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geregeld in het centrum en vermaak me er best. Maar als ik dan naar vrienden ga (de pijp, de baarsjes) dan denk ik altijd: jezus wat een troosteloze bendes hier.quote:
Vrouwen poepen bloemetjes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee klopt, die bouten en schijten.
auwquote:
Ik hoor je niet lalalalalalalaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloemetjes, BLOEMETJES!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
And you wonder why you're still singlequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's mijn bijnaam voor scharrelquote:
Ik begin het de laatste tijd wel te snappen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And you wonder why you're still single.
Indeed. Als het hier legaal is, is het de reis immers niet waard.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel minderjarig zijn he?
Ik ken iemand die echt zo heet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's mijn bijnaam voor scharrelBloem.
Te fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |