Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet niet hoe lang ik het volhoud, ik ben moe en ik moet morgen nog wat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan?SukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag heb ik een afspraak bij de bank en ik moet allerlei papieren opzoeken en scannen om naar ze te mailen morgen.
En ik moet eigenlijk nog steeds mijn bed verschonenMaar gelukkig heb ik 2 dekbedden dus ik kan nog omruilen.
Ik ben alweer weggezapt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:56 schreef Karina het volgende:
Nee ik vind haar niks. Ik ben nu wel benieuwd naar die beelden van halfnaakte mannen waar ze het nu over hebben
Hij kijkt meer van, ik trek je zo helemaal uit mekaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:59 schreef Karina het volgende:
Zij kijkt wel heel romantisch naar hem op, maar hij kijkt zo van: wat mot je.
ja jij hebt de mannenkijk er op. Ik vind hem een beetje arrogant kijken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kijkt meer van, ik trek je zo helemaal uit mekaar.
Ik moet bekennen dat ik ook een stukje DWDD gekeken heb, omdat mijn broer dat had opstaan en ik mijn pizza ergens op moest eten. Maar toen dat Ramses gezeik weer begon ben ik toch echt afgehaakt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:01 schreef Karina het volgende:
[..]
ja jij hebt de mannenkijk er op. Ik vind hem een beetje arrogant kijken.
Oh en Ramses Weer
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij kan wel zo die jurk naar beneden trekken
Het wordt een beetje (nou ja een beetje) teveel van het goede met die Ramses elke keer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik ook een stukje DWDD gekeken heb, omdat mijn broer dat had opstaan en ik mijn pizza ergens op moest eten. Maar toen dat Ramses gezeik weer begon ben ik toch echt afgehaakt.
Zeg ik ook niet hequote:
Ik moest wel lachen toen Matthijs weer eens in zijn overdreven enthousiasme mocht vertellen dat die nobodies "serious talent van 3fm" waren geworden, alsof het iets is om trots op te zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:11 schreef Specularium het volgende:
Het is gewoon een grote Amsterdam inteeltshow.
Krijg je er niet uit.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
Smaken verschillen sp3c.
Jij mag haar hebben [ afbeelding ]
Die gozer was er wel heel blij om. Zal wel niks gewend zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen Matthijs weer eens in zijn overdreven enthousiasme mocht vertellen dat die nobodies "serious talent van 3fm" waren geworden, alsof het iets is om trots op te zijn
Ik weet niet om welk bandje dit ging maar zo'n award is veel exposure dus meer inkomsten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gozer was er wel heel blij om. Zal wel niks gewend zijn.
Misschien wel meer exposure, maar ik heb de naam van de band niet eens onthouden... dat is toch wel de bedoeling dan lijkt me. Maar ik luister nooit naar 3FM.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet om welk bandje dit ging maar zo'n award is veel exposure dus meer inkomsten.
Normaal moet je alles zelf betalen als je muziek maakt.
Blijft 3fm nog wel compleet kut.
3fm is inderdaad compleet kut, en toch kan je ervan uit gaan dat Corrie morgenavond tijdens P&W soppend op de bank ligt als Crouton (quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet om welk bandje dit ging maar zo'n award is veel exposure dus meer inkomsten.
Normaal moet je alles zelf betalen als je muziek maakt.
Blijft 3fm nog wel compleet kut.
Ja maar die heeft een baard.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:18 schreef Latert het volgende:
[..]
3fm is inderdaad compleet kut, en toch kan je ervan uit gaan dat Corrie morgenavond tijdens P&W soppend op de bank ligt als Crouton () zijn verhaaltje mag doen.
Wacht! Komt Eric Corton morgen bij P&Wquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:18 schreef Latert het volgende:
[..]
3fm is inderdaad compleet kut, en toch kan je ervan uit gaan dat Corrie morgenavond tijdens P&W soppend op de bank ligt als Crouton () zijn verhaaltje mag doen.
Ik heb het alleen over zijn uiterlijk, net zoals jullie altijd doen als er een lekker wijf voorbij komt.quote:
Heeft hij dit jaar eigenlijk al voor serieus verzoek zielige filmpjes geschoten in Afrika, of doet hij dat altijd pas in november?quote:
Ik hoop dat Crouton binnenkort wordt koudgemaakt in Penoza.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over zijn uiterlijk, net zoals jullie altijd doen als er een lekker wijf voorbij komt.
Ja, hij is de naieve teddybeer die niet doorheeft dat zijn vrouw een drugsbarones is. In feite speelt zijn karakter geen enkele rol van betekenis.quote:
Oh een watje dus. Dat is wat minder, hij moet wel stoer zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja, hij is de naieve teddybeer die niet doorheeft dat zijn vrouw een drugsbarones is. In feite speelt zijn karakter geen enkele rol van betekenis.
Ik ga zo ook naar bed, "vroeg" slapen. Ik hoef er pas om 8 uur uit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:25 schreef Karina het volgende:
Half glaasje wijn nog en dan denk ik toch maar slapen.
Jeetje man. Ben je dan niet nog moe morgenochtend?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ga zo ook naar bed, "vroeg" slapen. Ik hoef er pas om 8 uur uit.
Uiteraard. Maar gister was het erger, rond 3 uur ging ik slapen en ik moest om 6 uur opstaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje man. Ben je dan niet nog moe morgenochtend?
Boks. Eric.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht! Komt Eric Corton morgen bij P&W
Kolerequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar gister was het erger, rond 3 uur ging ik slapen en ik moest om 6 uur opstaan.
Nu je het zegt, ik ga mij morgen maar weer eens scheren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:32 schreef Karina het volgende:
Jullie weten wat je te doen staat: baardje laten staan.
FOUT. Niet scheren dus he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik ga mij morgen maar weer eens scheren.
Ik heb heel vaak een 0-7 dagen baardje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:32 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak een 0-7 dagen baardje.
En zo'n stem kweken. En zo'n oogopslag oefenen..... naja wat ik wil zeggen, alleen een baardje doet het hem niet bij Eric hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:32 schreef Karina het volgende:
Ik wilde gister rond 12 uur gaan slapen, maar toen zag ik dat ik een mail had gekregen met daarin de vraag of ik vandaag tijdens de practicumgroep de presentatie wilde doen voor ons groepje. Dus dat moest ik toen nog gaan voorbereidenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:31 schreef Karina het volgende:
[..]
KolereWaarom ga je niet eerder naar bed dan?
Ik nu ook, een 7 denk ik onderhand.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak een 0-7 dagen baardje.
Oef! Maar het werkt wel altijd het beste onder tijdsdruk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik wilde gister rond 12 uur gaan slapen, maar toen zag ik dat ik een mail had gekregen met daarin de vraag of ik vandaag tijdens de practicumgroep de presentatie wilde doen voor ons groepje. Dus dat moest ik toen nog gaan voorbereiden
Poeh je om die tijd daar nog toe moeten zetten, lijkt me echt amper te doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik wilde gister rond 12 uur gaan slapen, maar toen zag ik dat ik een mail had gekregen met daarin de vraag of ik vandaag tijdens de practicumgroep de presentatie wilde doen voor ons groepje. Dus dat moest ik toen nog gaan voorbereiden
Ja, maar ik raakte wel even in de stress toenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oef! Maar het werkt wel altijd het beste onder tijdsdruk.
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja, maar ik raakte wel even in de stress toen![]()
Om 3 uur lag ik in bed, en rond 4 uur viel ik denk ik in een soort van slaap.
Of richting Eric Corton dus he? Die heeft ook een 'echte' baard. Al staat dat niet iedereen goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Na 7 dagen gaat het toch wel richting Arabier of Ronald Plasterk.
Gelukkig heb ik geen schaamhaar op mijn gezicht zoals die arabieren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Na 7 dagen gaat het toch wel richting Arabier of Ronald Plasterk.
Ja maar die trimt het enzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Of richting Eric Corton dus he? Die heeft ook een 'echte' baard. Al staat dat niet iedereen goed.
Ja... ik had ook niet echt het gevoel dat het verhaal goed in mijn hoofd zat, en ik wist dat ik niet in een al te diepe slaap moest vallen omdat ik om 6 uur er weer uit moest. Ik heb dus ook mijn laptop aan laten staan en een extra online wekker ingesteldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.Ook het niet gelijk in slaap kunnen vallen trouwens, staat je hoofd dan totaal niet naar, die staat nog in powerplay.
Nou wat MIJ lastig lijkt, als je een flinke baard hebt en je wil hem er helemaal afhalen, dan ben je wel even bezig, dat gaat niet zo 123.quote:
Moet je eerst de schaar erbij gaan pakken enzo...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat MIJ lastig lijkt, als je een flinke baard hebt en je wil hem er helemaal afhalen, dan ben je wel even bezig, dat gaat niet zo 123.
Je hebt op die scheerapparaten zo'n ding aan de achterkant wat een soort tondeuse is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat MIJ lastig lijkt, als je een flinke baard hebt en je wil hem er helemaal afhalen, dan ben je wel even bezig, dat gaat niet zo 123.
Ja dat zal wel en dan (lijkt mij) met een echt scheermes, dus niet met zo een weggooigeval.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Moet je eerst de schaar erbij gaan pakken enzo...
En niemand op de kast, niks.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:45 schreef Specularium het volgende:
Goede verhalen weer hier.
Jezus zeg.
Oh ja zoiets heb ik ook, maar dat gebruik ik nooit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt op die scheerapparaten zo'n ding aan de achterkant wat een soort tondeuse is.
Dat moet je eerst doen.
Schopje LIFquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:45 schreef Specularium het volgende:
Goede verhalen weer hier.
Jezus zeg.
Heb jij een scheerapparaat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja zoiets heb ik ook, maar dat gebruik ik nooit.
Ja, als we het weer over Crouton gaan hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben te moe voor de kast. Zal morgen wel weer komen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij een scheerapparaat?
[ afbeelding ].
Wow, dit worden dus pics.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:48 schreef Karina het volgende:
[..]Nee er zit zoiets aan de achterkant van het mesje wat ik gebruik, even zoeken.
Mij sukkel noemen, weer een note met je crewbash.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je noemt me gek, crew bashing, note voor jou sukkel.
Ik bedoel een elektrische.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:48 schreef Karina het volgende:
[..]Nee er zit zoiets aan de achterkant van het mesje wat ik gebruik, even zoeken.
Doe danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mij sukkel noemen, weer een note met je crewbash.
Je gaat bijna denken dat het een soort multifunctionele vibrator is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is op batterijen![]()
[ afbeelding ]
Aan de onderkant zit een soort trimmerding.
OK dan vraag ik je nergens om.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:50 schreef Specularium het volgende:
Als je erom gaat vragen krijg je niks.
Dat lijkt me ietwat pijnlijk hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat het een soort multifunctionele vibrator is.
Roze ook nog, is wel erg discriminant voor vrouwen zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat het een soort multifunctionele vibrator is.
Ik pleit voor regenboog-scheervibrators.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Roze ook nog, is wel erg discriminant voor vrouwen zo.
Scheren en opwinding in 1quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik pleit voor regenboog-scheervibrators.
Over scheren. Enerzijds hebben we er geen zin in, maar anderzijds willen we er niet uit komen te zien als Eric Crouton of een arabier.quote:
Nee, omdat bij vrouwen de lichaamsbeharing minder stug is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:59 schreef Karina het volgende:
Nou ik zal je zeggen dat ik de 'herenmesjes' wel beter vind ja. Ook die weggooidingen. De damesmesjes zijn misschien minder scherp omdat 'dames' een teerdere huid hebben (of de fabrikanten DENKEN dat ze minder scherp moeten zijn).
Ja OK maar dan nog werken de mannenmesjes ook bij dames beter.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, omdat bij vrouwen de lichaamsbeharing minder stug is.
Bij mannen is zo'n baard net varkenshaar.
Mijn baard moet lachen om zo'n vrouwenmesje, door met dat ding over mijn baard te wrijven worden die mesjes alleen maar extra geslepen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK maar dan nog werken de mannenmesjes ook bij dames beter.
Andersom weet ik niet, mogen jullie zeggen, maar waarschijnlijk niet dus.
En dan flikkert het mesje eraf waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Mijn baard moet lachen om zo'n vrouwenmesje, door met dat ding over mijn baard te wrijven worden die mesjes alleen maar extra geslepen.
Wat denk je? beetje zoals mannen hun baard scheren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:08 schreef Specularium het volgende:
En dan gaan we het nu over de doos van Corrie hebben.
Hoe doe jij dat?
Gaat het ook wel eens mis? Dat je het te snel of te hard doet en dat je dan met een scheerwondje zit?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je? beetje zoals mannen hun baard scheren.
Meestal ben ik het na 3 dagen zat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat staan dan! Is leuk. Halfbakken baardje dan he?
Jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Gaat het ook wel eens mis? Dat je het te snel of te hard doet en dat je dan met een scheerwondje zit?
En dan wordt het ook lastiger daarna om het er weer af te krijgen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meestal ben ik het na 3 dagen zat.
Met dat vuige geprik.
Tuurlijk schat meteenquote:
Geen wondjes nu en geen pics dusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat je dit niet meent. En dat zou ik heel jammer vinden.
Misschien begin je opgewonden te raken...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen wondjes nu en geen pics dus![]()
Niet dat ik het anders wel zou doen natuurlijk.
En waarom ben ik nu opeens weer soort van wakker? Net was ik nog hardstikke moe.
Hou toch op gek, je zei het toenstraks zelf nog: als je erom vraagt is het niet leuk meerquote:
Tuurlijk van wondjes raak ik altijd opgewondenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien begin je opgewonden te raken...
Je weet waar mijn dm zit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Hou toch op gek, je zei het toenstraks zelf nog: als je erom vraagt is het niet leuk meer
Ja dat is het probleem niet he? Je vroeg erom...quote:
Nu zit je gewoon te teasen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem niet he? Je vroeg erom...
Al denk ik dat je van je stoel zou vallen als ik het nog zou doen ook.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Al denk ik dat je van je stoel zou vallen als ik het nog zou doen ook.
Volgens mij moet ik dan ook accepteren he?quote:
Ik zit op de bank. Op bed liggen is voor mietjes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:23 schreef Specularium het volgende:
Ik lig trouwens op bed.
Niet op een stoel. Stoelen zijn voor homo's.
Door dat nuanceverschil zijn er al veel mannen achter tralies beland.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach weleen ik zit gewoon een beetje te dollen, nuanceverschil.
Nee, jij daagt uit, wel opletten Cnorretje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik dan ook accepteren he?
Zoals Kies die onterecht vast zit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Door dat nuanceverschil zijn er al veel mannen achter tralies beland.
Nu niet, want ik zei dat ik zat te dollen tenslottequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Door dat nuanceverschil zijn er al veel mannen achter tralies beland.
Jij mij ook om een foto te dm'en.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij daagt uit, wel opletten Cnorretje.
Ik vroeg het alleen. Ik ging niet tof doen met 'je zal wel schrikken als ik het wel doe' post.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij mij ook om een foto te dm'en.
gek.
Nou, gewoon allebei een foto of filmpje naar elkaar sturen waarop jullie jezelf aan het scheren zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij mij ook om een foto te dm'en.
gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah OK dat was ietwat dom van mij om dat te posten, nogal ondoordacht eigenlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vroeg het alleen. Ik ging niet tof doen met 'je zal wel schrikken als ik het wel doe' post.
Corrie,.
Nou en, morgen is iedereen het vergeten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah OK dat was ietwat dom van mij om dat te posten, nogal ondoordacht eigenlijk
Ik neem toch aan dat de meeste regulars gewoon netjes teruglezen tot ze bij zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en, morgen is iedereen het vergeten.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou, gewoon allebei een foto of filmpje naar elkaar sturen waarop jullie jezelf aan het scheren zijn.Ja dat ik mijn benen scheer kan ook dan natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja jij met je olifantengeheugen weet het morgen en volgende week en een maand later nog.quote:
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zeggeh, ik probeer te slapen dus kan het wat zachter?
dank
Daar heb ik geen toegang. Ik kan mij wel voorstellen dat Whiskas een topic over dierenseks heeft geopend.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:31 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk moet Latert in KPD een Corrietopic maken.
FB / Aanmeldtopic KPD editie #6/2013quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang. Ik kan mij wel voorstellen dat Whiskas een topic over dierenseks heeft geopend.
Ik zeg gewoon dat ik door Corrie ben gestuurd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:37 schreef Karina het volgende:
Moet Latert. wel durven daar te vragen om toegang
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik door Corrie ben gestuurd.
Ik heb toegang aangevraagd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:48 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen schatjesTot eind van de dag denk ik.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:48 schreef Latert het volgende:
Goedenacht, goedenacht.
Mod Corrie vond dat het tijd was dat ik eens rond ging snuffelen in KPD. Ik weet niet precies waarom, maar ze drong erg aan en vond dat ik het verdiende.
Bij deze wil ik dus graag toegang aanvragen.
Geb. Datum: 14-06-1990.
Postcount: 7.352
Notes: 0
Bij voorbaat dank.
Doei Cnorrie met je vuige badjas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:48 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen schatjesTot eind van de dag denk ik.
Walgelijk politiek spel ditquote:"Je zag direct dat er dingen fout waren gegaan. Persoonlijke opnames, ook op vakantie, ook op Schiphol, rondjes in de kroeg die waren betaald met de PIN-pas van de stichting. Het is te absurd voor woorden, maar het is wel gebeurd."
Ik ben wel ouder dan dat. Maar dankjequote:
Welkom terug.quote:
Zeker.quote:
Volgens mij moet dit in een ander topic.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Walgelijk politiek spel ditEn dit is niet het eerste bericht over een politiek figuur.
Och, ik lees het tegenwoordig zoveel dat de interesse voor users er alleen nog maar is wanneer het 1 bepaalde partij is. Voor mij maakt het geen verschil, dus plemp mijn gedachtegang hier maar neerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit in een ander topic.
Weet alleen niet waar.
Gewoon alles hier zetten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Och, ik lees het tegenwoordig zoveel dat de interesse voor users er alleen nog maar is wanneer het 1 bepaalde partij is. Voor mij maakt het geen verschil, dus plemp mijn gedachtegang hier maar neer
Niet de moeite waard meer om een topic voor aan te maken denk ik.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef Uccie het volgende:
wil ik eindelijk na weken weer eens iets nuttigs doen....wachtwoord van de telewerkomgeving verlopen. Gekloot met ICT ook steeds
quote:
Ik zit niet echt met een vraag en verwacht er ook niet echt een discussie van. Gewoon even mijn ei kwijt over die voorbeeldfunctionarissenquote:
Wat wilde je gaan doen dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:01 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben verder wel gewoon vrolijk. Ga me er niet al te druk over maken.
Ik zie liever pics van Uccie die haar vogel aait.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef paddy het volgende:
Ow, er is al een topic over zie ik. Kunnen we niet beter een topic openen wanneer er een politiek figuur is die geen fraude pleegt, of zich wil houden aan wat hij roept? Dat zou pas nieuws zijn
Ik moet reïntegrerenquote:
Je krijgt een kusje.....van de vogel hè. Voor er misverstanden ontstaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie liever pics van Uccie die haar vogel aait.
Nee bah.....hij zegt kusje.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie liever pics van Uccie die haar vogel aait.
En de vogel mag eventueel ook zichtbaar zijn, neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:38 schreef paddy het volgende:
[..]Vraag het lief, deponeert ze er misschien een paar in je PM
Ow, die papegaai op de reünie was gaaf he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En de vogel mag eventueel ook zichtbaar zijn, neem ik aan.
Echt een leuk beest inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, die papegaai op de reünie was gaaf he?
Zegt ie het ook echt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee bah.....hij zegt kusje.
Ook als je de deur uitgaat, dan moet je "dag, kusje" terugzeggen.
Ze had al een keer een foto van d'r vogel gepost.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En de vogel mag eventueel ook zichtbaar zijn, neem ik aan.
quote:
Ik ga vanavond sowieso nieuwe foto's maken, want zondag ga ik er een schilderij van zien te maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze had al een keer een foto van d'r vogel gepost.
Mooie avond was dat.
Dat moet ik natuurlijk wel een keer zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef Uccie het volgende:
[..]hij roept mij ook bij mijn naam....dat is wel irritant, want dan sta ik in de keuken en dan word ik steeds geroepen.
Ga je zelf schilderen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond sowieso nieuwe foto's maken, want zondag ga ik er een schilderij van zien te maken.
Ja is een workshop.quote:
Over wie gaat dezen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef paddy het volgende:
Ow, er is al een topic over zie ik. Kunnen we niet beter een topic openen wanneer er een politiek figuur is die geen fraude pleegt, of zich wil houden aan wat hij roept? Dat zou pas nieuws zijn
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:08 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk heeft Latert al toegang tot KPD.
quote:
Waar staat die?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme, die foto van Corrie in dat Zeemangeval
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:02 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / Bazenochtendjas van de Zeeman #2 swag
Pics van je uitgepakte doos.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn nieuwe kamer is klaar, alle dozen uitgepakt
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:02 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik al opgeruimd.quote:
Als het op een vogel lijkt wel!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Resultaten posten he?
Wat voor verf ga je gebruiken?
Ziet er leuk uit!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heb ik al opgeruimd.
Heb wel een foto van mijn kamertje.
[ afbeelding ]
Acrylverf is wel fijn om mee te werken vind ik. Wordt het een soort portret van je vogel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het op een vogel lijkt wel!
Acrylverf, anders wordt het nooit droog om te vervoeren.
Dankje, ben er wel blij mee.quote:
Ja, het is ook door een schilderes die veel vogels schildert. Maar het tekenen hoeft nu niet, kan overtrekken met carbonpapier, anders heb ik aan 3u niet genoeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Acrylverf is wel fijn om mee te werken vind ik. Wordt het een soort portret van je vogel?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Mag ook in KPD, daar kan ik nu toch komen.
Zou mij ook erg verbazen als die er wel warenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Nog geen filmpjes van Corrie gevonden...
Voortaan gewoon Anneliesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Voetbalmanager wilde mijn punten opschrijven. "Ja, hoe sta je op de lijst dan? Als Annelies of als Cat?" Hij had wel het forum goed.
Ik hoorde dat jij bier over iedereen ging gooien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik was al lang blij dat ik haar naam en ook nog eens haar username kon onthouden. Karina, sp3c en ik waren de enige NWS-ers. Mensen die ik voor de 1e keer zie en die ik ook niet van het forum ken, spreek ik het liefste met hun voornaam aan in de kroeg.
Denk niet dat sp3c het zo'n topshow vond dat 'ie bier over zijn korte broek kreeg. Zonder koud bier daaroverheen had 'ie het al koud genoeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij bier over iedereen ging gooien.
Topshow.
Een draaiende sjoelbak die een biertje omver tikt.quote:
Jij was heel de avond in het rokershok. Uit de buurt van gevaarlijk draaiende sjoelbakken dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik hoopte dat sp3c die broek uit zou doen om te drogen, maar helaas.
Zelf had ik ook een glas omgegooid maar die was zowat leeg gelukkig.
Toen ik ging sjoelen stootte ik met mijn elleboog ook een glas om. Lesje voor volgende keer, geen glazen naast de bak.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij was heel de avond in het rokershok. Uit de buurt van gevaarlijk draaiende sjoelbakken dus.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij was heel de avond in het rokershok.
Nee gek alleen even glurenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Wil jij aan sp3c zijn pener zitten, Corrie?
Hoezo een charmante? Die badjas is niet charmant bedoeld, die is 'cool' bedoeldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Post eens een charmante foto van je badjas.
wahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:02 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zit al op pleintje te wachten zeker.quote:
zonder bier was het prima te doen nog in zomerse outfit vond ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk niet dat sp3c het zo'n topshow vond dat 'ie bier over zijn korte broek kreeg. Zonder koud bier daaroverheen had 'ie het al koud genoeg.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Wil jij aan sp3c zijn pener zitten, Corrie?
wat is deze nou weerquote:
Oh dan blijf ik gewoon weg, kunnen jullie elkaar de koppen inslaan. Virtueel dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
Mooi, Cor gaat ook nog tof doen, dat helpt alleen maar.
hey hallo, ik zei nog niets flauws maar nu komt het hoor, wacht maar afquote:
Nee in dit geval bedoelde ik: als jullie vervelend gaan doen dan blijf ik 'even' weg tot het weer overgewaaid is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Corrie moet eens stoppen met dat gepiep over wegblijven.
Of je doet het, of niet maar dan moet je ook niet de hele tijd zeiken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |