Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet niet hoe lang ik het volhoud, ik ben moe en ik moet morgen nog wat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan?SukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag heb ik een afspraak bij de bank en ik moet allerlei papieren opzoeken en scannen om naar ze te mailen morgen.
En ik moet eigenlijk nog steeds mijn bed verschonenMaar gelukkig heb ik 2 dekbedden dus ik kan nog omruilen.
Ik ben alweer weggezapt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:56 schreef Karina het volgende:
Nee ik vind haar niks. Ik ben nu wel benieuwd naar die beelden van halfnaakte mannen waar ze het nu over hebben
Hij kijkt meer van, ik trek je zo helemaal uit mekaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:59 schreef Karina het volgende:
Zij kijkt wel heel romantisch naar hem op, maar hij kijkt zo van: wat mot je.
ja jij hebt de mannenkijk er op. Ik vind hem een beetje arrogant kijken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kijkt meer van, ik trek je zo helemaal uit mekaar.
Ik moet bekennen dat ik ook een stukje DWDD gekeken heb, omdat mijn broer dat had opstaan en ik mijn pizza ergens op moest eten. Maar toen dat Ramses gezeik weer begon ben ik toch echt afgehaakt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:01 schreef Karina het volgende:
[..]
ja jij hebt de mannenkijk er op. Ik vind hem een beetje arrogant kijken.
Oh en Ramses Weer
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij kan wel zo die jurk naar beneden trekken
Het wordt een beetje (nou ja een beetje) teveel van het goede met die Ramses elke keer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik ook een stukje DWDD gekeken heb, omdat mijn broer dat had opstaan en ik mijn pizza ergens op moest eten. Maar toen dat Ramses gezeik weer begon ben ik toch echt afgehaakt.
Zeg ik ook niet hequote:
Ik moest wel lachen toen Matthijs weer eens in zijn overdreven enthousiasme mocht vertellen dat die nobodies "serious talent van 3fm" waren geworden, alsof het iets is om trots op te zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:11 schreef Specularium het volgende:
Het is gewoon een grote Amsterdam inteeltshow.
Krijg je er niet uit.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
Smaken verschillen sp3c.
Jij mag haar hebben [ afbeelding ]
Die gozer was er wel heel blij om. Zal wel niks gewend zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen Matthijs weer eens in zijn overdreven enthousiasme mocht vertellen dat die nobodies "serious talent van 3fm" waren geworden, alsof het iets is om trots op te zijn
Ik weet niet om welk bandje dit ging maar zo'n award is veel exposure dus meer inkomsten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gozer was er wel heel blij om. Zal wel niks gewend zijn.
Misschien wel meer exposure, maar ik heb de naam van de band niet eens onthouden... dat is toch wel de bedoeling dan lijkt me. Maar ik luister nooit naar 3FM.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet om welk bandje dit ging maar zo'n award is veel exposure dus meer inkomsten.
Normaal moet je alles zelf betalen als je muziek maakt.
Blijft 3fm nog wel compleet kut.
3fm is inderdaad compleet kut, en toch kan je ervan uit gaan dat Corrie morgenavond tijdens P&W soppend op de bank ligt als Crouton (quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet om welk bandje dit ging maar zo'n award is veel exposure dus meer inkomsten.
Normaal moet je alles zelf betalen als je muziek maakt.
Blijft 3fm nog wel compleet kut.
Ja maar die heeft een baard.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:18 schreef Latert het volgende:
[..]
3fm is inderdaad compleet kut, en toch kan je ervan uit gaan dat Corrie morgenavond tijdens P&W soppend op de bank ligt als Crouton () zijn verhaaltje mag doen.
Wacht! Komt Eric Corton morgen bij P&Wquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:18 schreef Latert het volgende:
[..]
3fm is inderdaad compleet kut, en toch kan je ervan uit gaan dat Corrie morgenavond tijdens P&W soppend op de bank ligt als Crouton () zijn verhaaltje mag doen.
Ik heb het alleen over zijn uiterlijk, net zoals jullie altijd doen als er een lekker wijf voorbij komt.quote:
Heeft hij dit jaar eigenlijk al voor serieus verzoek zielige filmpjes geschoten in Afrika, of doet hij dat altijd pas in november?quote:
Ik hoop dat Crouton binnenkort wordt koudgemaakt in Penoza.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over zijn uiterlijk, net zoals jullie altijd doen als er een lekker wijf voorbij komt.
Ja, hij is de naieve teddybeer die niet doorheeft dat zijn vrouw een drugsbarones is. In feite speelt zijn karakter geen enkele rol van betekenis.quote:
Oh een watje dus. Dat is wat minder, hij moet wel stoer zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja, hij is de naieve teddybeer die niet doorheeft dat zijn vrouw een drugsbarones is. In feite speelt zijn karakter geen enkele rol van betekenis.
Ik ga zo ook naar bed, "vroeg" slapen. Ik hoef er pas om 8 uur uit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:25 schreef Karina het volgende:
Half glaasje wijn nog en dan denk ik toch maar slapen.
Jeetje man. Ben je dan niet nog moe morgenochtend?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ga zo ook naar bed, "vroeg" slapen. Ik hoef er pas om 8 uur uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |