quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
De bal van de rechtsback naar de rechter centrale verdediger. Het voetbal van Ajax in een notendop.
Hij staat nog wel vermeld in de VI.quote:
Wie is dat?quote:
quote:
Daar klopt geen reet van. Dus heel leuk die plaatjes van je, maar zorg in ieder geval dat ze kloppen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Vitesse extreem veel kansen had die wedstrijd is ook weer overdreven.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar klopt geen reet van. Dus heel leuk die plaatjes van je, maar zorg in ieder geval dat ze kloppen.
Aldus Cavaliersquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar klopt geen reet van. Dus heel leuk die plaatjes van je, maar zorg in ieder geval dat ze kloppen.
Godverdomme, gemist.quote:
Alleen voor Sjonnie hé.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft ook een tattoo, weten jullie dat wel jongens?
Dat is de schuld van Johnny de Brom, ik bedoel de Mol.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft ook een tattoo, weten jullie dat wel jongens?
Is gewoon zo. Ik mis alleen al de kans van Havenaar voor een nagenoeg leeg doel. Simpel als wat.quote:
Dat was geen schot.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ik mis alleen al de kans van Havenaar voor een nagenoeg leeg doel. Simpel als wat.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ik mis alleen al de kans van Havenaar voor een nagenoeg leeg doel. Simpel als wat.
Dat statistiekje van mij zijn schoten. Dat kan je toch wel aflezen aan de legenda's hoop ik...quote:
Jij hebt het zelf over ''zoveel kansen hadden ze die wedstrijd niet''.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat statistiekje van mij zijn schoten. Dat kan je toch wel aflezen aan de legenda's hoop ik...
Danny Vera is onlangs met haar getrouwdquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zou ik best wel eens Dolle Duikavond mee willen hebben.
Ze heeft al iets met Schelvecchio.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zou ik best wel eens Dolle Duikavond mee willen hebben.
Ik weet het. Maar alles kan kapot.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Danny Vera is onlangs met haar getrouwd
En ik heb een statistiekje over schoten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij hebt het zelf over ''zoveel kansen hadden ze die wedstrijd niet''.
Dus je hebt het zelf over twee verschillende dingen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik heb een statistiekje over schoten.
Ze is in de pauze gebeft door Gijp.quote:
vies...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ze is in de pauze gebeft door Gijp.
Nicht.quote:
Terecht, want vaak hebben die gasten nog geen voet gezet in Marokkoquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Johan was eerst altijd zo fel tegen die Mocro's die voor Marokko gingen kiezen.
Hij is bang dat de Marokkaanse jeugd van Oudewater bij hem op de oprit gaan pissen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Huh Johan is opeens genuanceerd over spelers die twijfelen over de keuze voor Marokko of NL/Belgie..
Er is daar geneukt, gekotst en gepist.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is bang dat de Marokkaanse jeugd van Oudewater bij hem op de oprit gaan pissen.
Dat zal er wel achter zitten ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is bang dat de Marokkaanse jeugd van Oudewater bij hem op de oprit gaan pissen.
Hij kreeg al eens bezoek van een boze verschillige Jakhals van DWDD over dit onderwerp.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beter dan dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Bossie ondertussen wederom op den Belg.
[ afbeelding ]
Hangt er een touwtje voor hem met een bamischijf eraan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Bossie ondertussen wederom op den Belg.
[ afbeelding ]
Die hatelijke gezichten op de achtergrond...quote:
Dat is altijd leuk bij Feyenoord-Ajaxquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:48 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Die hatelijke gezichten op de achtergrond...
Dat was het eerste waar ik aan dacht!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk bij Feyenoord-Ajax
Bij Ajax - Feyenoord ook hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk bij Feyenoord-Ajax
Met Suarezjequote:Op maandag 7 oktober 2013 21:50 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dat was het eerste waar ik aan dacht!
Daar zitten de eckte supporters.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die Kuip is het toch altijd een stuk erger.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:51 schreef marcodej het volgende:
Escha >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sylvie >> Yolanthe >> Sabia.
Gast.quote:
Duitsland.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alle Turken wonen toch in Nederland
quote:
En predikende demagogen uit Katwijk wonen in Turkijequote:Op maandag 7 oktober 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alle Turken wonen toch in Nederland
Als je dat de beste keeper van NL noemt zouden ze je in het gesticht moeten zettenquote:
Die speelt dan bij RKC.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:55 schreef hafcfan het volgende:
Bouy komt ook binnen 3 jaar in Oranje of hij kiest voor Marokko.
Waaruit blijkt dat? Of is Conte zo tevreden over hem dat hij nog geen minuut heeft meegedaan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat dit jaar nog debuteren. Conte is heel tevreden over hem.
Daar zit ik al.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dat de beste keeper van NL noemt zouden ze je in het gesticht moeten zetten
Flikflooien met Joke Bruijsquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:56 schreef Pascalus het volgende:
Boskamp was toch de oppas van Hansje Hansje?
Dat geloof je toch zelf niet joh. Juventus gaat gewoon een middenvelder kopen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat dit jaar nog debuteren. Conte is heel tevreden over hem.
Ome Janquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:56 schreef Pascalus het volgende:
Boskamp was toch de oppas van Hansje Hansje?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet joh. Juventus gaat gewoon een middenvelder kopen.
Training? Jij staat langs het veld en vangt de gesprekken op of zo? Nolinksyoquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Training. En blonk vorig jaar uit in de Serie B toen die werd uitgeleend.
Vandaar dat ze nu zo'n plat gezicht heeftquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flikflooien met Joke Bruijs
Ik volg toch die interviews man. Traint al mee met de selectie. Als hij het niet red komt hij alsnog prima terecht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Training? Jij staat langs het veld en vangt de gesprekken op of zo? Nolinksyo
Je gezonde verstand gebruiken, Stijn. Daar kan je ver mee komen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus iemand die nooit Juve volgt.
Davy zal wel niet bovenaan staan, anders had hij wel weer geteld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:00 schreef OverRated het volgende:
VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #2
Wie doet de puntentelling?
Ik ga lekker naar de 3fm scquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [Darts] World Grand Prix #1 OP NAAR HIER SPT / [Darts] World Grand Prix #1
SPT / [Darts] World Grand Prix #1
TOPSHOW
Elia en Krasic trainde ook mee met de selectie, daar is het ook zo goed met afgelopen inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik volg toch die interviews man. Traint al mee met de selectie. Als hij het niet red komt hij alsnog prima terecht.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Davy zal wel niet bovenaan staan, anders had hij wel weer geteld.
Nog even wachten.quote:
Neequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [Darts] World Grand Prix #1 OP NAAR HIER SPT / [Darts] World Grand Prix #1
TOPSHOW
Spelen alsnog op een prima niveau. En dat waren geen jonge talenten, maar miskopen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Elia en Krasic trainde ook mee met de selectie, daar is het ook zo goed met afgelopen inderdaad.
Jij bent van de karaoké dus jouw mening is totaal niet rullevant, patser.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Moet dit legendarische muzikale televisie opleveren?
quote:
Wie zegt dat Bouy geen miskoop is of zal zijn? Nog geen minuut meegedaan. Niet eens een seconde. Maar ze zijn toch zo tevreden over hem.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spelen alsnog op een prima niveau. En dat waren geen jonge talenten, maar miskopen.
Amsterdamse volkszangersquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij bent van de karaoké dus jouw mening is totaal niet rullevant, patser.
Zou kunnen, maar een miskoop is het niet, want hij was gratis. De technische staf ziet veel in hem en hij blonk vorig jaar ook uit bij Brescia. Ik denk wel dat het een speler voor het eerste kan worden of hij goed genoeg voor de basis is moet blijken, maar hij leert nu al meer dan in Nederland.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie zegt dat Bouy geen miskoop is of zal zijn? Nog geen minuut meegedaan. Niet eens een seconde. Maar ze zijn toch zo tevreden over hem.
Dat succes van Van Gaal bij Bayern he, dat lag toch volledig aan jou Arjen? Of niet soms?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Johan & Seedorf , leuke aflevering naast Johan & Robben dan
Ja ehhh Louis is een toptrainer en soms liet hij wel z'n broek zakken om zijn mannelijkheid te tonen in de kleedkamerquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat succes van Van Gaal bij Bayern he, dat lag toch volledig aan jou Arjen? Of niet soms?
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:26 schreef BobW het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c25-0276ccc9ce2c.mp4
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:26 schreef BobW het volgende:
Echt he. Ik word echt strontziek van die bus vol miljonairs die allemaal over the hill zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef Grifte het volgende:
Derksen is sinds hij eindredacteur af is in bloedvorm.
Jammer dat de show vrijdag gecanceld is door die mr.nobodies van het Nederlands elftal.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:26 schreef BobW het volgende:
quote:
Minachting van de kijkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt he. Ik word echt strontziek van die bus vol miljonairs die allemaal over the hill zijn.
Ik wil gewoon VI zien.
Ja ik weet niet of dat wel de geschikte plek is om zoiets te doen, en ik moet ook nog gewoon naar college joh, ongenaaide zandhaas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga me net zo lang vastbinden aan het Academiegebouw totdat VI gewoon wordt uitgezonden.
Dan betrappen ze dus zeg maar autodieven?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wow autodieven betraptDat klinkt bijzonder goed.
Een ideale gelegenheid voor Martin Stoker om dikke agenten af te kraken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan betrappen ze dus zeg maar autodieven?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:20 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stadion verbod zit er weer op.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Gieren met die banden.
Blijf er om lachenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:20 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stadion verbod zit er weer op.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Gieren met die banden.
Acteurs spelen dat ze autodief zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan betrappen ze dus zeg maar autodieven?
Wat?! Waarom?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:35 schreef Pascalus het volgende:
En ik dacht dat Peter Bosz een kwal was...
Waar is Oliver23 eigenlijk?quote:
Die is met Veerboot de wijde wereld inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is Oliver23 eigenlijk?
Musea bezoeken in het Oostblokquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die is met Veerboot de wijde wereld in
Het laatste dat ik van hem heb vernomen is dat hij op een speeltoestel in een speeltuin stond en richting een weiland riep "I have a dream!"quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is Oliver23 eigenlijk?
Net zoiets als die pareltjes van Net 5 dus, Achter Gesloten Deuren enzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Acteurs spelen dat ze autodief zijn.
Ze dragen ook altijd een microfoontje bij hun 'arrestatie'.
Ik sta bovenaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Davy zal wel niet bovenaan staan, anders had hij wel weer geteld.
Als je trouwens dit weekend niks te doen hebt: op 11 en 12 oktober kan je naar het ZiggoDome voor een spetterend optreden van Gerard Joling. Wist je dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef Grifte het volgende:
Derksen is sinds hij eindredacteur af is in bloedvorm.
Jammer dat de show vrijdag gecanceld is door die mr.nobodies van het Nederlands elftal.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je trouwens dit weekend niks te doen hebt: op 11 en 12 oktober kan je naar het ZiggoDome voor een spetterend optreden van Gerard Joling. Wist je dat?
Je begint langzamerhand de John Troost van het topic te worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lik op stuk beleid. Mensen die niet horen willen moeten maar gelikt worden.
Die eenheidsworsten die doorgaans hier komen, moeten we het ook niet van hebben. Dit topic moet in stand gehouden worden. Het kan niet alleen maandag en vrijdag een topshow zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je begint langzamerhand de John Troost van het topic te worden.
Ze zitten er nog wel maar nu is steeds die rolstoelmevrouw in beeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik het gemist heb.
Ja, waren alleen even een kwartiertje te gast in het begin van de show...quote:
Ik heb speciaal voor jou in de aanbieding:quote:
Olivertje heeft het vast wel opgenomen met z'n cassetterecorder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen over geloof. Dat is altijd een topshow.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou in de aanbieding:
JD in debat met een dominee.
Het buurmeisje van Johan zag die mevrouw en zei "Eng eng eng!"
Johan was bijzonder triomfantelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Derksen over geloof. Dat is altijd een topshow.
Koert: "Gaat het wel?"quote:
http://sporza.be/cm/sporz(...)1009_cc_boskamp_gijpquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)1009_cc_boskamp_gijp
Dat hele nieuwsbericht gaat toch over Hansie Hansie?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:32 schreef DrDentz het volgende:
HansieHansie is blijkbaar niet de enige in Cuijk die zijn jasje wel eens uitdoet in het bijzijn van jongere meisjes..
Nee, het schijnt om een doorsnee man te gaan, dan kan het geen Hansie Hansie zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hele nieuwsbericht gaat toch over Hansie Hansie?
Ik ga in 2016 naar de Paralympische spelen ..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)1009_cc_boskamp_gijp
Heb je vrijdag niks te doen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Rene krijgt hier ook nog een geweldige koekoek.
http://sporza.be/cm/sporz(...)met_boskamp_naar_rio
Welke minuut trouwens?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Rene krijgt hier ook nog een geweldige koekoek.
http://sporza.be/cm/sporz(...)met_boskamp_naar_rio
Bijzonder vermakelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou in de aanbieding:
JD in debat met een dominee.
Het buurmeisje van Johan zag die mevrouw en zei "Eng eng eng!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |