quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar klopt geen reet van. Dus heel leuk die plaatjes van je, maar zorg in ieder geval dat ze kloppen.
Aldus Cavaliersquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar klopt geen reet van. Dus heel leuk die plaatjes van je, maar zorg in ieder geval dat ze kloppen.
Godverdomme, gemist.quote:
Alleen voor Sjonnie hé.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft ook een tattoo, weten jullie dat wel jongens?
Dat is de schuld van Johnny de Brom, ik bedoel de Mol.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft ook een tattoo, weten jullie dat wel jongens?
Is gewoon zo. Ik mis alleen al de kans van Havenaar voor een nagenoeg leeg doel. Simpel als wat.quote:
Dat was geen schot.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ik mis alleen al de kans van Havenaar voor een nagenoeg leeg doel. Simpel als wat.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ik mis alleen al de kans van Havenaar voor een nagenoeg leeg doel. Simpel als wat.
Dat statistiekje van mij zijn schoten. Dat kan je toch wel aflezen aan de legenda's hoop ik...quote:
Jij hebt het zelf over ''zoveel kansen hadden ze die wedstrijd niet''.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat statistiekje van mij zijn schoten. Dat kan je toch wel aflezen aan de legenda's hoop ik...
Danny Vera is onlangs met haar getrouwdquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zou ik best wel eens Dolle Duikavond mee willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |