Alleen voor Sjonnie hé.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft ook een tattoo, weten jullie dat wel jongens?
Dat is de schuld van Johnny de Brom, ik bedoel de Mol.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft ook een tattoo, weten jullie dat wel jongens?
Is gewoon zo. Ik mis alleen al de kans van Havenaar voor een nagenoeg leeg doel. Simpel als wat.quote:
Dat was geen schot.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ik mis alleen al de kans van Havenaar voor een nagenoeg leeg doel. Simpel als wat.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ik mis alleen al de kans van Havenaar voor een nagenoeg leeg doel. Simpel als wat.
Dat statistiekje van mij zijn schoten. Dat kan je toch wel aflezen aan de legenda's hoop ik...quote:
Jij hebt het zelf over ''zoveel kansen hadden ze die wedstrijd niet''.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat statistiekje van mij zijn schoten. Dat kan je toch wel aflezen aan de legenda's hoop ik...
Danny Vera is onlangs met haar getrouwdquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zou ik best wel eens Dolle Duikavond mee willen hebben.
Ze heeft al iets met Schelvecchio.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zou ik best wel eens Dolle Duikavond mee willen hebben.
Ik weet het. Maar alles kan kapot.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Danny Vera is onlangs met haar getrouwd
En ik heb een statistiekje over schoten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij hebt het zelf over ''zoveel kansen hadden ze die wedstrijd niet''.
Dus je hebt het zelf over twee verschillende dingen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik heb een statistiekje over schoten.
Ze is in de pauze gebeft door Gijp.quote:
vies...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ze is in de pauze gebeft door Gijp.
Nicht.quote:
Terecht, want vaak hebben die gasten nog geen voet gezet in Marokkoquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Johan was eerst altijd zo fel tegen die Mocro's die voor Marokko gingen kiezen.
Hij is bang dat de Marokkaanse jeugd van Oudewater bij hem op de oprit gaan pissen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Huh Johan is opeens genuanceerd over spelers die twijfelen over de keuze voor Marokko of NL/Belgie..
Er is daar geneukt, gekotst en gepist.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is bang dat de Marokkaanse jeugd van Oudewater bij hem op de oprit gaan pissen.
Dat zal er wel achter zitten ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is bang dat de Marokkaanse jeugd van Oudewater bij hem op de oprit gaan pissen.
Hij kreeg al eens bezoek van een boze verschillige Jakhals van DWDD over dit onderwerp.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beter dan dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Bossie ondertussen wederom op den Belg.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |