Jij durft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik voorspel een walk-over voor Whitlock aangezien hij tegen Mansell speelt.
quote:
quote:
wat heb ik gemist. (kijk via de stream)quote:
Hij had een geweldige dartsbril op haha. Je zag helemaal niks van zijn ogen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat heb ik gemist. (kijk via de stream)
Nah die pot boeit me niet veel. Daarna moeten ze er zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaaap.
Ga naar Whitlock live verdomme
Marcel probeert niet eens interesse te tonen. Koert doet nog zijn best en heeft humor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel verdiep je eens meer in het darten
Caven een makkelijke loting? pleur op
gaat volgens mij per noordierse ranking.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Ze moeten Gurney mee laten doen. Hij is beter dan Mansel en Dolan.
Jammer dat Gurney zo laag staat. Heeft die Mansel ooit van een grote naam op tv gewonnen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaat volgens mij per noordierse ranking.
Nee, als ik aan dit lijstje wat bekijk. Is het eerste ronde exit steetsquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat Gurney zo laag staat. Heeft die Mansel ooit van een grote naam op tv gewonnen?
En zelfs dit is te hoog gegrepen voor Coquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit toernooi is ook het ideale podium voor de matige darters om een doorstart te maken.
Hij zei matig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En zelfs dit is te hoog gegrepen voor Co
Wel een enorme tik met het oog op de komende maanden dan. WK is alweer in zicht. Staat net in de top 4 van de wereldrankingquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:36 schreef hafcfan het volgende:
Als Mansel wint mag Simon zichzelf in de prullenbak gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |