Dan, min of meer... Gisteren in ieder geval wel. Sterktequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:59 schreef Gogo83 het volgende:
Pas om 19.00 lopen. Blijkbaar had ik een vergadering. Hoe laat is het eigenlijk donker?
Reflectieding aan dus. Thanks!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan, min of meer... Gisteren in ieder geval wel. Sterkte
De avond valt snel, dus dat zou ik dan sowieso snel aandoen.quote:
Ja, het ging gisteren ook sneller dan ik dacht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De avond valt snel, dus dat zou ik dan sowieso snel aandoen.
De bomen luisteren niet zo goed, en de wind ook al nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:24 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze mee gooiden, maar kun je ze daar niet gewoon op aanspreken dan? Het klinkt nogal asociaal, en ik zie ook niet hoe een petje daarbij gaat helpen
hahah dankje, maar zo stoer is dat niet hoor....had gewoon een stevige schop onder mijn kont nodig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Tyler-girl, je bent terugstoer hoor!!
Liever gisteren dan vandaag!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:07 schreef Mascleta het volgende:
Ik ga maar eens op zoek naar reflectiekleding en een ledlampje voor om de armen. Want mijn fluoriderende shirt schoot toch echt tekort gisteren in de polder.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Liever gisteren dan vandaag!
Heb het ook ff in de OP gegooit. Dan kunnen we er weer even aan herinnerd worden
Gelukkig wachten ze tegenwoordig maximaal 2 wekenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:53 schreef YUR het volgende:
Stelletje mutsen
Dagrenner, afgelopen zondag was de uitgerekende datum. Maar die kleine man lijkt blijkbaar op papa![]()
quote:Jij loopt Molenhoeks Makkie met startnummer 622!
neehee. De weeën opwekken natuurlijk. Kan je niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Jij blijft ook maagd uit solidariteit?
Maar als de baby dan jou gezicht ziet kruipt hij weer terug.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
neehee. De weeën opwekken natuurlijk. Kan je niet vroeg genoeg mee beginnen
Ik blijf ze proberen op te wekken Shuard! Ook al heb ik al 3 kinderen en is ze niet zwangert.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
neehee. De weeën opwekken natuurlijk. Kan je niet vroeg genoeg mee beginnen
Kan je 'm niet omzetten naar een 8km?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog even met m'n trainer overleggen, maar ik verwacht eigenlijk niet dat ik m ga lopen. Zo wel, dan ga ik achter een pacer die als het goed 2:00 loopt aanlopen, en start ik dus ook in het vak dat daarbij hoort.
Als je eenmaal een tijdje heb stilgezeten en toch weer gaat beginnen bij het begin, vind ik dat toch stoerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahah dankje, maar zo stoer is dat niet hoor....had gewoon een stevige schop onder mijn kont nodig.
Als je hem netjes en constant uitloopt op 2.00, is dat alsnog een hele knappe prestatie en misschien sportieve revanche op je vorige HM toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog even met m'n trainer overleggen, maar ik verwacht eigenlijk niet dat ik m ga lopen. Zo wel, dan ga ik achter een pacer die als het goed 2:00 loopt aanlopen, en start ik dus ook in het vak dat daarbij hoort.
Ooh ik had gisteren precies zo'n rondjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef Gogo83 het volgende:
Dat was lekker! In eerste instantie wilde ik 6/7 kilometer, maar bedacht me bij vertrek dat ik vrijdag vast ook nog wel tijd kan maken om te lopen en dat ik dat dan veel beter dan kan doen. Daarnaast had ik zin om ff lekker door te lopen en ik had honger dus wilde niet te lang weg blijven. Klein rondje gedaan van 3 kilometer, met een gemiddelde van iets meer dan 7 minuten per kilometer.
Ook hier is het startnummer van Molenhoeks Makkie binnen:
[..]
Het viel vanavond best mee. Vergeleken met zondagochtend althans, maar toen was het héél erg benauwd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh ik had gisteren precies zo'n rondjemorgen ga ik wel verder. Dan is het vast ook minder benauwd, want dat vond ik het nu best wel!
Leuk was dit om te lezen! Nu heb ik zin in pompoenbroodquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Het nieuwe Run2day magazine staat online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |