Jezus TS, Aziaten (ja, met hoofdletter) schrijven nog beter Nederlands dan jij.quote:zijn piemeltje waarschijnlijk de grootte heeft van een grassprieten.
Dit.quote:
In de bus, de Aldi en de pont over 't IJ ben je er wel gek op?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:06 schreef -supergirl- het volgende:
Omdat ik niet van lichamelijk contact in de trein houd
het moet van twee kanten komen schijnbaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jammeren omdat ie aan je zit terwijl je een sletje bent![]()
Is een stadjequote:Op maandag 7 oktober 2013 09:22 schreef fathank het volgende:
Vlissingen
Pauperdorp, wat een gajes woont daar.
Vlissingen is de ghetto van Nederland.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is een stadje
Aan de zee.prachtig. Alleen het centrum is wel lelihk
Je reactie zegt meer dan 1000 van mijn woorden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat is mis meewou je vechten?!
komdan tjap komdan pfffoeee negertquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je reactie zegt meer dan 1000 van mijn woorden.
Nogmaals, Vlissingen
Ik word bang van je.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
komdan tjap komdan pfffoeee negert
weet ik. ik ben extreem gevaarlijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
komdan tjap komdan pfffoeee negert
wtf waarom zou je dat doen. ik word daar altijd agressief vanquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
Nou ik vind dit diep triest !
Ik keek vorige keer ook de hele tijd tegenover me ik zat bij het gangpad rechts, zij zat bij het raam links voor me.
Ik bleef er maar aankijken maar ze bleef maar uit het raam kijken, ze was waarschijnlijk ook erg opgelucht toen ze de trein uitging.
Who knows.
Weet ik, je komt namelijk uit (/woont in) Vlissingen (quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet ik. ik ben extreem gevaarlijk
Nee, onrustig is het juiste woordquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wtf waarom zou je dat doen. ik word daar altijd agressief van
om jouw kutkop te ontwijkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:56 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Nee, onrustig is het juiste woord
Gewoon anders kijk je de hele tijd op je mobiel, da's ook niet altijd even leuk
Je bedoelt dat ze voor het eerst geraakt is..quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:10 schreef Life2.0 het volgende:
supergurl heeft voor het eerst een jongen aangeraakt
dat stond dat er wel..quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze voor het eerst geraakt is..
dit vind ik wel ontroerendquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze voor het eerst geraakt is..
Aha, waarom?quote:
Hij raakte haar (aan), zij hem niet. Subtiel, doch belangrijk, verschil.quote:
Fijn om te horen dat ik je ontroer, dat wel.quote:
Xhamster heeft inderdaad interessante documentaires.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:59 schreef Piye het volgende:
Was het een Japanner? Die betasten vrouwen wel vaker in de trein namelijk, ik heb daar heel wat documentaires over gezien.
Post 61quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:30 schreef Puntenjager het volgende:
67 posts en nog is de naam Angel-Joy niet voorbij gekomen
Godverdommequote:
Wat heb ik hier mee te maken?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij zou TS best met AJ willen knuffelen in de trein..
Deze man weetquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Xhamster heeft inderdaad interessante documentaires.
slim. maar die jongen was net iets aantrekkelijker dan die Aziaatquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:56 schreef JuBoy het volgende:
Je had met die chick die tegenover je zat moeten ruilen van stoel, kon die aziaat haar mooi betasten zij hem kusjes geven. En kon jij rustig slapen naast die slaapkop.
Ik zat toch niet tegenover jou?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
slim. maar die jongen was net iets aantrekkelijker dan die Aziaat
neequote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik zat toch niet tegenover jou?
Dacht ik omdat je het over een mooie jongen hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:27 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dacht ik omdat je het over een mooie jongen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste woord van de TT schat, blijkbaar werkt het want je reageert in dit topic..quote:
Net zoals de rest van de Aziaten natuurlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:12 schreef mtchel112 het volgende:
Hoe ziet die aziaat er uit? Dan ga ik volgende keer naast hem zitten, stap op mbg op
Er waren alleen vierzitters! In ieder geval in de coupe waar ik wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:50 schreef Robophatt het volgende:
Ga dan niet in een vierzitter zitten, dan heb je drie plaatsen om je heen waar mensen kunnen gaan zitten. Jezus denk toch eens een keer na.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:50 schreef Robophatt het volgende:
Ga dan niet in een vierzitter zitten, dan heb je drie plaatsen om je heen waar mensen kunnen gaan zitten. Jezus denk toch eens een keer na.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:11 schreef Dven het volgende:
Alsof je het vervelend vindt wanneer je in een overvolle trein staat, ik sta achter je en mijn broek vol goesting duwt zachtjes met het ritme van de trein tegen je bolle bips
Wat ook cool is, is als een leuke vrouw langskomt, dat je haar dan bespringt. Als een leeuw, vanuit het bagagerek. Leeuwen grijpen het vrouwtje dan stevig in het nekvel, en bedrijven ruw de liefde.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:13 schreef Dven het volgende:
Ik ga meestal gewoon in het bagagerek liggen trouwens. Als je heel stil bent en ligt kan je zo ook om de controle heen
En zijn overige zintuigen dan? Hij VOELT mij tochquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:44 schreef eXplorer1 het volgende:
kan je die aziaat niet kwalijk nemen, die zien alles in 16:9. dat bankje lijkt veel breder voor hem. alles in nl is voor mensen die 4:3 zien.
misschien heeft hij een tijd geen lichamelijke contact gehad met een damequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En zijn overige zintuigen dan? Hij VOELT mij toch
Misschien zag je er ongelukkig uit en wilde hij je opvrolijken. Soort van been massage.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het wel lekker om aan dikke konten te zitten...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar zat ik op dus dat lijkt me onhandig. zoals ik al zei was het been, arm en elleboogcontactquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het wel lekker om aan dikke konten te zitten...
Misschien probeerde hij je om te duwen, zodat hij aan je dikke kont kon zitten...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar zat ik op dus dat lijkt me onhandig. zoals ik al zei was het been, arm en elleboogcontact
zou kunnen! daar zullen we nooit achter komen. tenzij het anal-joy was!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien probeerde hij je om te duwen, zodat hij aan je dikke kont kon zitten...
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zou kunnen! daar zullen we nooit achter komen. tenzij het anal-joy was!
Denken dat ik aan jouw lijf wil zittenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zou kunnen! daar zullen we nooit achter komen. tenzij het anal-joy was!
Aziaten die zichzelf verwarren met negerinnen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat ik aan jouw lijf wil zitten
Zometeen krijg ik een soa.
Heb wel smaak in vrouwen hoor dushi
Als je het zo bekijkt mag ik ook nooit meer watermeloenen eten. En dat is juist zo lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aziaten die zichzelf verwarren met negerinnen!
Klopt. En geen KFC meer voor jou.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt mag ik ook nooit meer watermeloenen eten. En dat is juist zo lekker
Eet ik nooit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Klopt. En geen KFC meer voor jou.
Zonde, zou je goed staan wat vrouwelijke vormen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eet ik nooit.
Wil niet zo'n lichaam krijgen zoals jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zonde, zou je goed staan wat vrouwelijke vormen.
Maar dat is toch al een uitgesloten zaak aangezien je een chineesje bent.Popcorn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
ik heb een ziekte, genaamd: autismequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
Waarom open jij zoveel topics?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zonde, zou je goed staan wat vrouwelijke vormen.
Maar dat is toch al een uitgesloten zaak aangezien je een chineesje bent.Haha "volslank", "vrouwelijke vormen", "meer vlees aan jouw botten", "één maatje meer", "dikke mensen zijn gezellig".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha "volslank", "vrouwelijke vormen", "meer vlees aan jouw botten", "één maatje meer", "dikke mensen zijn gezellig".Alle Aziaten ter wereld zijn het bewijs van mijn opmerkingen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet niet wat jij over mijn lichaam denkt te weten, maar je hebt mij nog nooit gezien. Dus je opmerkingen zijn gebaseerd op wat jouw gedachten ervan maken, spleetoog.![]()
Ik heb toch foto's. Schelden is niet nodig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alle Aziaten ter wereld zijn het bewijs van mijn opmerkingen ja.
En ik weet niet wat jij over mijn lichaam denkt te weten, maar je hebt mij nog nooit gezien. Dus je opmerkingen zijn gebaseerd op wat jouw gedachten ervan maken, spleetoog.
Je hebt geen foto's. Als je die wel had, dan had je deze lachwekkende termen niet naar mijn hoofd gegooid want dan wist je dat je bullshit loopt te verkondigen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb toch foto's. Schelden is niet nodig.
Wowquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En ik weet niet wat jij over mijn lichaam denkt te weten, maar je hebt mij nog nooit gezien. Dus je opmerkingen zijn gebaseerd op wat jouw gedachten ervan maken, spleetoog.
Wickedman had ze toch ooit gestuurd zonder jouw toestemming en toe was je kwaad uit de groep gegaan. Weet je nog.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt geen foto's. Als je die wel had, dan had je deze lachwekkende termen niet naar mijn hoofd gegooid want dan wist je dat je bullshit loopt te verkondigen.
En spleetoog is geen scheldwoord. Kijk als ik je nou tyfuschinees had genoemd... dat een ander verhaal.
wijo wat een benamingen zeg... beetje racistisch allemaal :squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt geen foto's. Als je die wel had, dan had je deze lachwekkende termen niet naar mijn hoofd gegooid want dan wist je dat je bullshit loopt te verkondigen.
En spleetoog is geen scheldwoord. Kijk als ik je nou tyfuschinees had genoemd... dat een ander verhaal.
Wickedman heeft dat niet gedaan dat was een ander. Maar dat waren alleen hoofdfoto's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wickedman had ze toch ooit gestuurd zonder jouw toestemming en toe was je kwaad uit de groep gegaan. Weet je nog.
Nee hoor, ook eentje waar je samen met madjack bijna voor de helft erop staan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wickedman heeft dat niet gedaan dat was een ander. Maar dat waren alleen hoofdfoto's.
Ik sta niet samen met madjack op een foto dus dat vind ik best knap van je.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, ook eentje waar je samen met madjack bijna voor de helft erop staan.
ik heb pvv gestemd :/quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wijo wat een benamingen zeg... beetje racistisch allemaal :s
Ok.quote:
daar sta ik ook niet mee op een fotoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh even gecheckt, het is volgens mij piye.
Oh dan heb ik vast een foto van een meisje met piye wat heel erg op jou lijkt xD jep dat zou het zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar sta ik ook niet mee op een fotoik ben niet op foto's geweest met fokkers. alleen met een fokster
denk het ook IKSDEE IKDSEEquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh dan heb ik vast een foto van een meisje met piye wat heel erg op jou lijkt xD jep dat zou het zijn
Ja dikkie, nu ga ik echt weg. Doeiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
denk het ook IKSDEE IKDSEE
(jij was al weg toch spleetoogje?)
oke geel mosseltje grgrquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja dikkie, nu ga ik echt weg. Doei
Hahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef kibhaon het volgende:
hahhaha owja die f0t0 van supergirlwie z'n pik heeft ze nou in haar hand?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef kibhaon het volgende:
hahhaha owja die f0t0 van supergirlwie z'n pik heeft ze nou in haar hand?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:56 schreef Angel-Joy het volgende:
SG, van tetouaribo moet ik vrede sluiten.
Dus hierbij oprecht: vrede?
Je vraagt gvd om 'vrede' op een online forumquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat emogif je mij als ik serieus ben man
Dat vroeg tetouariboquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vraagt gvd om 'vrede' op een online forum
Ah dus als ik vraag of je Dven een naaktpic wil sturen doe je dat ook?quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dus als ik vraag of je Dven een naaktpic wil sturen doe je dat ook?
Waarom niet, gewoon even netjes vragen. Doe het voor mij. Ik geef het goede voorbeeld welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dus als ik vraag of je Dven een naaktpic wil sturen doe je dat ook?
Ah dus als ik vraag of je mij een naaktpic wil sturen doe je dat ook?quote:
iemand die van haribo snoep houdt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef jcdragon het volgende:
AJ, stuur mij een pic.
Wie is tetouaribo?
Ongelofelijk haribo!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
iemand die van haribo snoep houdt?
HAHAHAHAHAAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die nieuwe reclamequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jullie hebben toch geen "vrede" gesloten, he? Dat zou zonde zijn.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef Dven het volgende:
Ik zou graag tussen AJ en SG liggen terwijl ze samen aan de pollepel roeren
Misschien kunnen we samen aan weerszijdes gaan liggen, kunnen ze skieenquote:
quote:
quote:
ok kom mr naar eindje kom jij met al je matties kom ik ook alleen ahahaha skklquote:
ik breng mo en ab mee !quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ok kom mr naar eindje kom jij met al je matties kom ik ook alleen ahahaha skkl
Waarschijnlijk gewoon omdat je teringlelijk bent.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:35 schreef Datditkanzeg het volgende:
omdat ik er fysiek vrij sterk uit zie denk ik
uuuh wacht .@ dat laatstequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:35 schreef Datditkanzeg het volgende:
Haha ja ik ga altijd aan de kant van het pad zitten maar wel bij 2 zits en dan tas en jas links van me zodat niemand erbij komt en niemand durft het ook te vragen omdat ik er fysiek vrij sterk uit zie denk ik
Nee maar ik kijk altijd een beetje boos, tenminste dat zeggen mensen, ik ben dat helemaal niet dat is gewoon mijn gezicht, en ik ben vrij breed en ik zie dat mensen dan altijd mij aankijken en dan mompelen ze soms iets ongemakkelijk van "oh" en dan lopen ze door en vragen ze iemand anders of die op kan schuivenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
uuuh wacht .@ dat laatste
jij denkt dat mensen bang zijn dat je ze in elkaar slaat als ze vragen of je op wilt schuiven?????
ik kijk ook altijd boos in het OV maar dat is voor sommige mensen juist een extra reden om naast me te komen zitten. gewoon om te ziekenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:40 schreef Datditkanzeg het volgende:
[..]
Nee maar ik kijk altijd een beetje boos, tenminste dat zeggen mensen, ik ben dat helemaal niet dat is gewoon mijn gezicht, en ik ben vrij breed en ik zie dat mensen dan altijd mij aankijken en dan mompelen ze soms iets ongemakkelijk van "oh" en dan lopen ze door en vragen ze iemand anders of die op kan schuiven
Dit zie ik als beledigend voor mij EN voor lelijke mensen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon omdat je teringlelijk bent.
Maar als ik het goed begrijp ben jij een jongedame en zie je er fysiek niet sterk uit?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik kijk ook altijd boos in het OV maar dat is voor sommige mensen juist een extra reden om naast me te komen zitten. gewoon om te zieken
ik zie er heul sterk uit jonge, beer hierzo. wat denk jij nouquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:42 schreef Datditkanzeg het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp ben jij een jongedame en zie je er fysiek niet sterk uit?
Daarom denk ik dat dat het is.
Ik zou je wel willen geloven maar ik heb meer de indruk dat je een verzorgd en goed uitziende dame bent.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zie er heul sterk uit jonge, beer hierzo. wat denk jij nou
wat een teleurstelling moet dat voor jou zijn danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:48 schreef Datditkanzeg het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen geloven maar ik heb meer de indruk dat je een verzorgd en goed uitziende dame bent.
Dat kan tevens de reden zijn dat mensen graag naast je komen zitten
Iedereen wil naast jou zittenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat een teleurstelling moet dat voor jou zijn dan
gaan we een keer samen treinen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:55 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Iedereen wil naast jou zitten.
Ik dacht dat je bullshit lulde maar:quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:59 schreef Piye het volgende:
Was het een Japanner? Die betasten vrouwen wel vaker in de trein namelijk, ik heb daar heel wat documentaires over gezien.
quote:Crowded trains are a favourite location for groping and a 2001 survey conducted in two Tokyo high schools revealed that more than 70% of students had been groped while travelling on them
some railway companies designate women-only passenger cars during rush hours
Jaaaa dan ga ik tegenover je zitten en dan doen we of we elkaar niet kennen en dan ontmoet ik je daar voor het eerst enzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gaan we een keer samen treinen?
uuh wat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:59 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jaaaa dan ga ik tegenover je zitten en dan doen we of we elkaar niet kennen en dan ontmoet ik je daar voor het eerst enzo.
of jij bent een zware crimineel en ik de politieagentequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Rollenspel muts of ik ben de conducteur en jij hebt je kaartje niet bij je
KRUISVERHOOR!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
of jij bent een zware crimineel en ik de politieagente![]()
bepaalde 'vloeistoffen' zeker...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:21 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Je moet gewoon hardhandig dingen uit me krijgen.
traantjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bepaalde 'vloeistoffen' zeker...
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bepaalde 'vloeistoffen' zeker...
love youquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:25 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]Ik had het over bekentenissen.
Sorry maar ben bezetwat denk je wel niet!
Ben jij zo 1!!
Waar haal je het lef vandaan
swso vies meisje datquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al met die gedachtes van je!!!
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk.quote:
Ach ze is nog jong ze groeit er wel overheen. Ze denkt ook nog door bij worst en trekken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk.
zekersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:53 schreef HSG het volgende:
Haha jij hebt die ruimte wel nodig he TS met je dikke reet.
Make love no war.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vanwaar al die liefde in dit topic
Omdat je een mooie jonge meid bentquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vanwaar al die liefde in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |